Alla kategorier Botox Stockholms län Stockholm Östermalm Skin Agency Cristina Holmberg

en del av Skin Agency

Riddargatan 20, 114 51 Stockholm — Visa karta

5.0 / 5 i betyg — 5 rekommendationer

Läs vad 5 användare tycker om Cristina Holmberg

• Lotta B
    Lotta B skrev om Cristina Holmberg en del av Skin Agency
    Världens bästa Cristina! Hon är i särklass den bästa fransstylist jag gått till, jag blir alltid lika nöjd! Har testat många andra, ingen har gjort dom så bra som henne. Hon är lyhörd och jobbar med en proffsig teknik så jag kan varmt rekommendera henne!
  • Frida L
    Frida L skrev om Cristina Holmberg en del av Skin Agency
    Cristina gjorde mina första fransar och jag kommer aldrig byta , Har några få gånger på 4 år gått till andra men aldrig gått ifrån nöjd.

Hon är bra på så många metoder och nogrann, vilket gör henne unik då man kanske vill ha varierande fransar till olika tillfällen. Keep going!
  • Danijela L
    Danijela L skrev om Cristina Holmberg en del av Skin Agency
    Har aldrig varit så nöjd som jag är med Christina! Om man gillar fylliga fransar så kan hon verkligen få till det! Dom håller extremt bra och jag upplever inte luckor så fort nån Frans faller. Hon Lyssnar på vad man vill ha och ger grym service. Har provat andra men Christina är verkligen bäst av dom bästaste!
  • Josefine J
    Josefine J skrev om Cristina Holmberg en del av Skin Agency
    Kan starkt rekommendera att göra fransarna hos Cristina! Hon gör fransar med en extrem noggranthet och kan verkligen anpassa slutresultat efter vad man önskar, från natulig mascaralook till dramatiska kattögon. Man blir alltid lika nöjd.
  • evita h
    evita h skrev om Cristina Holmberg en del av Skin Agency
    Gjorde mina första fransar hos Cristina och har fortsatt hos henne sen dess!
    Verkligen super nöjd och kommer aldrig att byta!

världens trevligaste frans-stylist ! :)
Elita Löfblad
Neha Chauhan