Alla kategorier Hudvård Stockholms län Sollentuna Sköna Helenas Kliniken

Sköna Helenas Kliniken

Kungsvägen 26, 191 45 Sollentuna — Visa karta

Boka tid Vi bekräftar snarast via SMS
Välkommen till Sköna Helenas Kliniken i Sollentuna!

Här erbjuds du ett brett utbud av både avslappnande och effektiva behandlingar av medicinska hudterapeuten Nooshin. Välj bland föryngrande eller lystergivande behandlingar.

Kliniken erbjuder estetiska injiceringar som utförs av legitimerad läkare, effektiva laserbehandlingar med IPL för hårborttagning och hudproblem.

Kliniken använder exklusiva hudvårdsprodukter ifrån Euxiviance.

Konsultationer erbjuds kostnadsfritt för att erbjuda dig som kund det bästa.

Varmt välkomna!

Läs vad 24 kunder tycker om Sköna Helenas Kliniken

• Sharon A
    Sharon A skrev om Sköna Helenas Kliniken
    Super trevligt och proffersionellt bemötande! Fick till och med skjuts till kliniken för att jag inte hittade dit! Otroligt nöjd med resultatet huden strålar och behandlingen var fantastisk!
  • Eva T
    Eva T skrev om Sköna Helenas Kliniken
    Fantastiska behandlingar och trevligt omhändertagande. Ja, allt perfekt!
  • Christa M
    Christa M skrev om Sköna Helenas Kliniken
    Proffesionellt bemötande
    Kunnighet och skicklighet
    Toppen resultat
  • Atena K
    Atena K skrev om Sköna Helenas Kliniken
    Alltid trevlig. Hjälper med tips och råd. Världens bästa hudterapeut.
  • Ebba J
    Ebba J skrev om Sköna Helenas Kliniken
    Jag kan varmt rekommendera alla att besöka Nooshin på kliniken. Efter en kemisk behandling fick min hy lyster och kändes betydligt mycket renare än innan. Jag fick även hjälp med Exuviance hudvårdsprodukter som håller min hy i schack. Så nöjd!
  • Lena D
    Lena D skrev om Sköna Helenas Kliniken
    Personligt. Lugnt och skön miljö.
  • Madelein M
    Madelein M skrev om Sköna Helenas Kliniken
    Kan varmt rekomendera denna salong! Fin lokal och mycket trevlig och kunnig personal. Har återkommit hit många gånger. 10 av 10!
  • Almaz E
    Almaz E skrev om Sköna Helenas Kliniken
    Underbar och avslappnande varje gång. En riktig verklighetsflykt!
  • Ulrika H
    Ulrika H skrev om Sköna Helenas Kliniken
    Jag kan varmt rekommendera Sköna Helena. Min hud är så förbättrad och Noushin är så duktig. Det är både AHA- behandling med portömning och sedan massage, mask och avslappning, som gör att man ser fram mot nästa besök.
  • Sussane W
    Sussane W skrev om Sköna Helenas Kliniken
    Mycket bra. Omtänksam och mycket informativ. Lugn och trygg utstrålning av behandlare.
  • Elmira F
    Elmira F skrev om Sköna Helenas Kliniken
    Trevlig personal, bra behandlingar till bra pris!
  • Edith S
    Edith S skrev om Sköna Helenas Kliniken
    Bästa bemötandet och resultatet!
  • Lisa B
    Lisa B skrev om Sköna Helenas Kliniken
    Det är alltid ett varmt mottagande och professionella behandlingar. Det händer ofta att jag är spänd och stressad när jag kommer dit men när behandlingen är klar har mycket stress släppt och jag därifrån med ett leende. Jag ger stället högsta betyg och mina varmaste rekommendationer.
  • Gabriella E
    Gabriella E skrev om Sköna Helenas Kliniken
    Jag har varit kund hos Sköna Helenas Kliniken I flera år nu och jag kan varmt rekomendera Kliniken Trevlig bemötande, professionalism och kunskap. Efter en behandling man känner sig som en ny människa. En riktigt bra upplevelse for rimliga priser./Gabriela
  • Frida K
    Frida K skrev om Sköna Helenas Kliniken
    Gjort 3 ipl behandlingar för hudföryngring. Otroligt bra service och fantastiskt resultat. Kommer bli fler besök. Kan varmt rekommendera kliniken. 😊
  • Marie M
    Marie M skrev om Sköna Helenas Kliniken
    Jag är jättenöjd med behandlingen
  • Niyat B
    Niyat B skrev om Sköna Helenas Kliniken
    Bästa ansiktsbehandlingen jag vart på, hon är trevlig och vet vad hon gör. Rekommenderar starkt!
  • Leyla M
    Leyla M skrev om Sköna Helenas Kliniken
    Mycket trevlig bemötande! Säker och trygg känsla får man uppleva.
  • Mayya G
    Mayya G skrev om Sköna Helenas Kliniken
    Myckeg trevligt bemötande och professionellt handhavande
  • Vasso K
    Vasso K skrev om Sköna Helenas Kliniken
    Bästa betyg!! Omhändertagande och underbar service!!
  • Birgitta S
    Birgitta S skrev om Sköna Helenas Kliniken
    Alltid positiv. Proffisionell. Kunnig. Älskvärd. Har alltid omtanke om kunden. Fantastisk!
  • sussane S
    sussane S skrev om Sköna Helenas Kliniken
    Jag har varit på denna salong ett flertal gånger och är alltid mer än nöjd efteråt både vad gäller behandlingar och dess fantastiska personal. Kan verkligen rekommendera detta lugna och intima ställe där man känner sig mer än väl omhändertagen.
    /Susanne
  • Maria C
    Maria C skrev om Sköna Helenas Kliniken
    Rekommendera starkt att besöka Nooshin. Hon är lyhörd med sina kumder ch har en ganska lugn salong.
  • Lotta S
    Lotta S skrev om Sköna Helenas Kliniken
    Lotta: Kan verkligen rekommendera Nooshin! Det är en ren njutning att få behandling av en legitimerad hudterapeut som brinner för sitt yrke! Alltid trevlig och proffsig med mycket prisvärda erbjudanden!

Kungsvägen 26, 191 45 Sollentuna