Skönhetskliniken

Skönhetskliniken

www.skonhetskliniken.se
  • BadgeSixYears
Boka tid Ring 031-361 83 11 Dela

Välkommen till oss Skönhetskliniken! Vårt mål på Skönhetskliniken är att kunna ge dig en permanent makeup på ett professionellt och medicinskt säkert vis. Vi följer därför de lagar och förordningar som är utlysta av Miljöstyrelsen och Socialstyrelsen. Är du intresserad av en skönhetsbehandling eller två så har vi en rad olika...

239 omdömen om Skönhetskliniken

Sedan starten hos Reco 2018

Lotta N
Skrev om Skönhetskliniken

En riktigt proffsigt mottagande med en helt fantastisk personal! Dessutom otroligt duktiga på det som de jobbar med. Jag besökte Marlene, en väldigt duktig tatuerare. Rekommenderar henne verkligen!

Svar från Skönhetskliniken

Verkligen fina ord, tack Lotta. varmt välkommen igen!

Sofia V
Skrev om Skönhetskliniken

Alltid lika nöjd efter ett besök på Skönhetskliniken.

Svar från Skönhetskliniken

Tack Sofia, Vi är mycket glada för ditt fina omdöme. Varmt välkommen tillbaka!

Anna C
Skrev om Skönhetskliniken

Blev glad från och med satt foten innanför dörren och är fortfarande lika glad idag dagen efter

Svar från Skönhetskliniken

Tack Anna för fina ord. Vi är glada att energin består!

Ingalill F
Skrev om Skönhetskliniken

Gott bemötande! Kan rekommenderas varmt.

Svar från Skönhetskliniken

tack Ingalill, varmt välkommen tillbaka!

Veronica L
Skrev om Skönhetskliniken

Trevligt bemötande och proffsig behandling.

Svar från Skönhetskliniken

Tack Veronica, Vi känner oss hedrade av ditt omdöme!

Helena M
Skrev om Skönhetskliniken

Helt fantastiska. Känner sig så väl omhändertagen och supernöjd med resultatet😃

Svar från Skönhetskliniken

Tack Helena, Varmt välkommen tillbaka!

Jeanette A
Skrev om Skönhetskliniken

Kände mig hjärtligt välkommen som alltid,. Vill bli hjälpt med rynkor och andra åldersskavanker . Katarina hjälpte mig med att rätta till ett gammalt plastikkirurgijobb som jag aldrig har förlikar mig med .hon trollade med fillers som en konstnär. Har gått hos dom här tjejerna i flera år.måste även berömma Marlene som är vida känd för sina tatueringar.,ögonbryn, ögonline, mm.Mia du har din givna plats i receptionen med ditt trevliga, omtänksamma sätt när man ringer eller besöker er, heder åt er.

Tack Jeanette för fantastiskt fina ord! Varmt välkommen tillbaka🌸

Filippa L
Skrev om Skönhetskliniken

Proffsigt och trevligt bemötande!

Tack! Varmt välkommen tillbaka

Diana S
Skrev om Skönhetskliniken

Det var mycket trevlig personal och man känner sig välbemöt! Uppskattar person kompetens som jag går hos! Jag rekommenderar detta företag till andra

Svar från Skönhetskliniken

Tack Diana, varmt välkommen tillbaka!

Matilda I
Skrev om Skönhetskliniken

Alltid nöjd med mina behandlingar. Duktig och kompetent personal

Svar från Skönhetskliniken

Tack Matilda, vi är så glada för dina fina ord!

Heli K
Skrev om Skönhetskliniken

Trevlig personal, perfekt resultat jätte nöjd. Rekommenderar denna klinik.

Svar från Skönhetskliniken

Tack Heli för fint omdöme! Vi ser fram emot att se dig igen.

Ingmarie L
Skrev om Skönhetskliniken

Kan varmt rekommendera Skönhetskliniken.Mycket service minded och välkomnade .

Svar från Skönhetskliniken

Tack IngMarie, alltid lika trevligt att ha dig hos oss!

Helena  L
Skrev om Skönhetskliniken

Har tidigare gjort mina ögonbryn (Microblading) hos annan utövare men var inte helt nöjd och letade efter en ny salong att göra mina ögonbryn. Fick rekommendationen av en kollega att boka tid med Marlene på Skönhetskliniken. Bokade tid med Marlene i mitten av augusti och fick träffa en mycket engagerad, lyhörd och otroligt duktig tjej som efter konsultation gjorde superfina ögonbryn på mig. Då de lägger bedövningssalva på ögonbrynen innan behandlingen så känner du inte av så mycket av när de skapar nya bryn med ögonbrynskniven....

Svar från Skönhetskliniken

Tack, Helena! vilket fantastiskt fint omdöme. Varmt välkommen igen!

Sara W
Skrev om Skönhetskliniken

Jag har blivit bra bemött, lyssnad på, och fått välja precis hur jag velat ha det, in på millimeter-nivå. Tatuerat eyeliner och ögonbryn, samt läppar. Fått råd och tips, även blivit avrådd från behandlingar som inte skulle passa mig. När jag (petig som man är) inte varigt nöjd med något, så har det fixats utan extra kostnad. Sammanfattning: personalen är erfaren och kunnig, försöker inte sälja på en saker, avråder snarare, lyssnar och gör allt för att kunden ska bli nöjd.

Svar från Skönhetskliniken

Tack Sara, för fantastiska ord!

Maria H
Skrev om Skönhetskliniken

Mycket trevligt och proffesionellt bemötande. Blev mycket nöjd med min eyeliner tatuering

Svar från Skönhetskliniken

Tack Maria, Varmt välkommen tillbaka!

Christopher A
Skrev om Skönhetskliniken

Super professionella och duktiga. Har varit kund hos Katarina och Lena i 7 år och har aldrig varit missnöjd. Finns inget bättre ställe / Christopher

Svar från Skönhetskliniken

Tack för de fina orden. Viser fram emot ytterligare 7 år och fler därtill.

Johanna S

Proffsigt bemötande ❤️otroligt duktiga

Svar från Skönhetskliniken

Tack Johanna, Varmt välkommen tillbaka!

Ylva Kristina H
Skrev om Skönhetskliniken

Gör behandlingar hos både Lena och Katarina så proffsiga och lyhörda. Man känner sig trygg i deras händer med ett utmärkt resultat. Ni är bara bäst.

Svar från Skönhetskliniken

tack Ylva, Det värmer med ett så fint omdöme!

Helene J
Skrev om Skönhetskliniken

Blev väl bemött och fick fantastiskt fin hjälp av Marlene. Hon utförde sitt arbete med stor yrkesskicklighet, gott humör och ett stort tålamod med mig som kund. Skönt att känna att det fick ta lite tid, det viktiga för Marlene var att jag blev nöjd med resultatet. Och det blev jag!

Svar från Skönhetskliniken

Tack Helene för det fina omdömet! Varmt välkommen tillbaka!

Milka S
Skrev om Skönhetskliniken

Bra bemötande,professionellt utförda behandlingar,goda råd om skötsel efter behandling. Känner mig trygg och omhändertagen ❤❤❤

Svar från Skönhetskliniken

Tack Milka, varmt välkommen tillbaka!

Anette A
Skrev om Skönhetskliniken

Resultat som alltid i toppklass!

Tack Anette! Varmt välkommen igen

Britt-Marie H
Skrev om Skönhetskliniken

Vill varmt rekommendera Lena 😍 En underbar person som är så proffsig och trevlig. Har gjort både bryn och eyeliner och är supernöjd

Svar från Skönhetskliniken

Tack Britt-Marie! Vi ser fram emot att se dig igen.

Anna L
Skrev om Skönhetskliniken

Jag är mycket nöjd med mina behandlingar. Bland annat fillers i läpparna och botox i argrynkan. Har varit på kliniken ca fem gånger och alltid blivit väl bemött. Kunnig och kompetent personal. Ibland har jag upplevt att det väldigt fort finns inte så mycket utrymme för prat, men det har inte påverkat mitt förtroende för kompetensen.

Svar från Skönhetskliniken

Tack Anna! Säg bara till nästa gång så avsätter vi lite mer tid för dig. Varmt vlkommen!

Matilda L
Skrev om Skönhetskliniken

Alltid lika trevligt bemötande!! Gjort fillers här två gånger och blir alltid lika nöjd!!

Svar från Skönhetskliniken

Tack Matilda, Välkommen snart igen!

Victoria H
Skrev om Skönhetskliniken

Alltid fint bemötande och utmärkt resultat 🌟

Kristina T
Skrev om Skönhetskliniken

Kanon bra 👍❤️❤️❤️Bra bemötande gott kaffe än en gång tack

Svar från Skönhetskliniken

Trevligt att ha dig här, Varmt välkommen tillbaka!

salpi b
Skrev om Skönhetskliniken

Jag fick veta om kliniken via en nöjd kompis. Jag behövde förnya mina ögonbryn och kontaktade Marlene. Det var ett mycket professionellt och vänligt mottagande. Hon gjorde ett utmärkt arbete och jag fick ett par vackra ögonbryn. Både on och jag är mycket nöjda ned resultatet. Ett stort tack. Jag har hittat min klinik.

Johanna O
Skrev om Skönhetskliniken

Bra kontakt med Marlene som utförde laserbehandlingen! Kunnig, trevlig och snabb att ge respons!

Eva Sarah Johanna R
Skrev om Skönhetskliniken

Kan varmt rekommendera Katarina på Skönhetskliniken! Proffsig, rak och lyhörd ⭐️👌🏼

Ankie T
Skrev om Skönhetskliniken

Otroligt bra service o så otroligt bra bemötande!! Gick till Marlene för att göra ögonbrynen. Mycket trevlig och otroligt kompetent!! Rekommdersr verkligen ett besök hos skönhetskliniken och Marlene 😍🤩🤩🤩

HANNA K
Skrev om Skönhetskliniken

Kan varmt rekommendera Lena på Skönhetskliniken! Väldigt proffsig och jag är mycket nöjd med mina bryn!

Tack så mycket! Vad glad jag blir! /Lena

Jouline E
Skrev om Skönhetskliniken

Proffsiga och lyhörda. Supernöjd med resultatet.

Tack snälla Jouline, vad glada vi blir 🥰

Stina Erika L
Skrev om Skönhetskliniken

Kan verkligen rekommendera Marlene på Skönhetskliniken, blev så otroligt nöjd med mina bryn!

Tack, åh vad glad jag blir av att höra det 🥰 Kram Marlene

Sara B
Skrev om Skönhetskliniken

Proffsig och trevlig personal. Marlene är jätteduktig!

Tack Sara. Du är varmt välkommen tillbaka 🤗

Christina Kicki L
Skrev om Skönhetskliniken

Kanonbra bemött. Proffsiga, kunniga som jobbar där...man känner sig trygg i deras händer!

Massor med tack Kicki för den fina recensionen 🤗

Ida B
Skrev om Skönhetskliniken

Lena är underbar! Jag känner mig alltid välkommen och omhändertagen. Hon är lätt att prata med och ger Bra rådgivning, känns genuin. Jag har gjort både micro blading och PRX hos henne, och är väldigt nöjd med resultaten.

Svar från Skönhetskliniken

Tack så mycket för de fina orden! Du är alltid varmt välkommen 🥰 / Lena skönhetskliniken

Anna S
Skrev om Skönhetskliniken

Proffsigt och så himla fint bemötande av alla som jobbar där. Sätter verkligen kunden i focus. Lyhörda till kundens önskemål och kommer med förslag på bättre alternativ som ger bästa resultat. En guld stjärna till Katarina vilken POWER kvinna 🥰 som fixade min överfyllda överläpp. Det tog tid men det var det värt. Kommer att fortsätta mina behandlingar där tills jag dör. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Svar från Skönhetskliniken

Åh tack fina Anna 😍😍 Du är alltid lika välkommen till oss. Och åter igen massor med tack för den underbara recensionen 🥰

Elisabeth J
Skrev om Skönhetskliniken

Fantastisk bemötande och är så nöjd med behandlingen av mina bryn. Lena är ett superproffs! Kommer att rekommendera alla att gå till henne! /Elisabeth

Svar från Skönhetskliniken

Tack snälla, vad glad jag blir! Du är alltid varmt välkommen tillbaka! /Lena

Ninni M
Skrev om Skönhetskliniken

Så nöjd. Seriös och trevlig personal. Man blir alltid väl omhändertagen. Rekommenderas varmt!

Tack snälla för de fina orden Ninni 🤗

Birgitta A
Skrev om Skönhetskliniken

Fantastiskt bemötande. Kände mig så trygg och omhändertagen. Rekommenderar den här kliniken varmt.Jag tatuerade eyeliner och ögonbryn och kunde inte vara nöjdare🤩

Svar från Skönhetskliniken

Vad glada vi blir, tack Birgitta för det fina omdömet 🤗Varmt välkommen tillbaka.

Mathilda Å
Skrev om Skönhetskliniken

Skönhetskliniken är fantastisk! Så himla bra service, oerhört kunniga och trevligt bemötande. Man får ”det lilla extra” ovanpå den behandling man är där för och det gör att man vill komma tillbaka. Kommer aldrig gå någon annanstans

Tusen tack Mathilda för de fina orden 😍

Maria K
Skrev om Skönhetskliniken

Jag har gjort 3D ögonbryn, stråteknik hos Marlene på Skönhetskliniken. Var lite nervös innan och funderade länge innan jag vågade göra mina nya bryn. Blev så fint omhändertagen och kände mig trygg hos Marlene. Hon är lyhörd, noggrann och väldigt duktig. När jag tittade mig i spegeln blev jag positivt överraskad av resultatet och är mycket nöjd. Känner mig vacker i mina ögonbryn. Jag kan varmt rekommendera Marlene på Skönhetskliniken och kommer även i fortsättningen att gå till henne 💕

Svar från Skönhetskliniken

Tack Maria, vad glada vi blir av att du är så nöjd. Varma hälsningar från Skönhetskliniken 💕

JOSEPHINE B
Skrev om Skönhetskliniken

Noggranna, inkännande och väldigt duktiga. Känner mig trygg när jag är där och är så glad att jag äntligen hittat den rätta kliniken!

KIRSI H
Skrev om Skönhetskliniken

Super super supernöjd!! Lena får en att känna sig som hemma, såå trevlig och lättsam. Mycket noggrann och skicklig. Plus för att deras egna färg Bevaro är cruelty free!👍 Trevligt bemötande från alla och mycket fina lokaler!

KIRSI H och Mia S gillar detta
Svar från Skönhetskliniken

Tack snälla Kirsi för den fina recensionen. Du är alltid varmt välkommen. / Madelene Skönhetskliniken

Helene E
Skrev om Skönhetskliniken

Är en återkommande kund så nöjd med mina behandlingar, permanent makeup av ögonbryn och eyeliner så proffsigt gjorda känner sig därför riktigt trygg. Har här alltid fått ett mycket trevligt bemötande.

Agata B
Skrev om Skönhetskliniken

Enkelt att boka tid via mail till behandlare. Bokningsbekräftelse både på mail och sms. Påminnelse-SMS. Trevligt och professionellt bemötande av behandlare Lena Korneliussen som är noggrann och mycket duktig.

Carina L
Skrev om Skönhetskliniken

Fin klinik,mycket professionell personal. Jobbar med naturliga resultat. Rekommenderas starkt!

Annica
Skrev om Skönhetskliniken

Proffsigt bemötande och utförande. Man tog sig tid att förklara och lyssnade på behov/önskemål och kom med råd utifrån detta.

Marie E
Skrev om Skönhetskliniken

Så väl omhändertagen , professionellt bemötande och så bra resultat. Tack Lena och Katarina ❤️

Svar från Skönhetskliniken

Alltid härligt med nöjda kunder. Nöjet var helt på vår sida! Varmt välkommen åter!

Madeleine
Skrev om Skönhetskliniken

Tatuerade eyeliner hos Marlene på skönhetskliniken. Proffsigt bemötande. Noggrann och lyhörd! Har provat tatuera eyeliner på annan klinik tidigare men då ville ej pigmentet fastna. Marlene lyckades och jag är supernöjd! Tack! Rekommenderas varmt! / Madeleine Johnsson