Alla kategorier Skor Stockholms län Stockholm Kungsholmen Skostudion Stockholm HB

Skostudion Stockholm HB

Fleminggatan 77, 112 33 Stockholm — Visa karta

Läs vad 6 kunder tycker om Skostudion Stockholm HB

• harriet g
    harriet g skrev om Skostudion Stockholm HB
    Mycket snygga skor för damer, trevlig personal, och bra priser. Bästa affär man kan önska sig.
  • gabriella h
    gabriella h skrev om Skostudion Stockholm HB
    Den mest Otrevliga personal jag någonsin har mött.Här ska MAN KÖPA SKOR I AFFÄREN men blir ifråntagen kängan tro det eller ej, som jag håller ihanden av personalen i affären.Damen som kommer efter mig har handlat exakt samma känga men en 37:hon behöver en 38a, den otrevliga expediter ger henne min sko som jag ska köpa.SÅ DET BLEV INGA KÄNGOR FÖR MIN DEL.Går aldrig dit någon mer gång.Man tror inte det ska hända år 2010.
  • frida s
    frida s skrev om Skostudion Stockholm HB
    Bästa Skoaffären i stan. dom måste ha det största sortimentet i hela Stockholm, av dam skor. alltid trevlig personal, jag har säkert köpt 50 par skor där aldrig varit några problem. väldigt kunnig personal.
    dom kör bara kända märken med hög komfort, så jag kan varmt rekommendera SKOSTUDION Mvh Frida
  • Lars C
    Lars C skrev om Skostudion Stockholm HB
    Konstig prissättning, deras REA verkar pågå i oändlighet.
  • Laila B
    Laila B skrev om Skostudion Stockholm HB
    Inte nog med att ägaren är oerhört otrevlig, prissättningen är ytterst suspekt. När jag poängterade att REA-priset var högre än ordinarie pris fick jag höra av ägaren Lars att jag inte skulle vara så himla petig och att jag inte skulle tjafsa om priset. Jag tackade för mig och gick utan att köpa skorna, som dessutom var smutsiga. Jättetrist upplevelse, dit går jag aldrig igen.
    Lars C gillar detta
  • Harriet G
    Harriet G skrev om Skostudion Stockholm HB
    Trevlig personal och allt i damskor hittar man här.Skorna man köper här är dessutom mycket snygga och väldigt bekväma.

Fleminggatan 77, 112 33 Stockholm