Alla kategorier Säkerhetsföretag Skåne Malmö Min Säkerhet i Sverige AB

Pilotgatan 5, 212 39 Malmö — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Min Säkerhet i Sverige AB

• Frida M
    Frida M skrev om Min Säkerhet i Sverige AB
    Blev uppringd av en säkerhets rådgivare från Skyddad Handel, började prata om Identitets kapningar ? Förstod inte allvaret med det fören han hänvisade mig till Aftonbladets hemsida, där läste jag att till och med Leif Gw Persson blev Id kapad väldigt obehagligt! Valde att gå på den säkra linjen och tecknade ett brons paket med säkerhets rådgivaren, känns jävligt skönt i och med att jag kan hänvisa alla säljare till dem med fram över :D
  • Carina A
    Carina A skrev om Min Säkerhet i Sverige AB
    Håller vad som utlovats!
    Blev uppringd av en säljare på Skyddad Handel som kallade sig Marcus. Jag var inte intresserad men efter ett längre samtal kring tjänsten så lät det onekligen mycket bra och seriöst. Jag ville se det på papper och gick med på att få en orderbekräftelse med löftet att den skulle stämma med det vi sagt. Fick min orderbekräftelse som stämde med vad vi kommit överens om, Blev även uppringd av skyddad handel igen för att dom skulle kontrollera så att allt stämde innan fakturan skickades ut samt att Säljaren hade skött sig (Stort plus i kanten). Det är för mig första gången ett telefonförsäljar företag faktiskt hållit vad som utlovats.

Mvh Carina Andersson

Pilotgatan 5, 212 39 Malmö