Alla kategorier Telemarketing Stockholms län Stockholm Kungsholmen Stadshagen Sl Kundtjänst AB

Sl Kundtjänst AB

Lindhagensterrassen 1, 112 18 Stockholm — Visa karta

Läs vad 16 kunder tycker om Sl Kundtjänst AB

• Jonny E
    Jonny E skrev om Sl Kundtjänst AB
    med alla deras problem, speciellt just nu på hagsätragrenen borde dem verkligen inte ens tänka tanken på att höja månadskostnaden, varför nolltaxar man inte hela tunnelbanan?
  • EBBA A
    EBBA A skrev om Sl Kundtjänst AB
    månadskortet tycker jag skall sänkas!! förstår inte varför det skall kosta 700kr.Jag pendlar varje dag till jobbet från Täby till Kungsholmen,det borde vara skäligt pris på detta. Har vänner som är arbetslösa och de berättar att det är ingen idé att köpa månadskort då de inte har jobb, och andra sidan måste de åka på anställningsintervjuer och andra saker så då blir det remsor,så sänk priset så åker flera!!!
  • Carin H
    Carin H skrev om Sl Kundtjänst AB
    Jag som är inflyttad i Stockholm uppskattar SL otroligt mycket. Det går oftast att ta sig dit man ska hyfsat snabbt nästan vilken tid på dygnet som helst. Minus såklart för priserna, ett månadskort är hysteriskt dyrt. Som Matte tycker jag också att det borde finnas fler alternativ för månadskorten, precis som det gör enkelbiljetter (en, två eller tre zoner).
    EBBA A gillar detta
  • Henrik J
    Henrik J skrev om Sl Kundtjänst AB
    Ibland undrar man vad man får för sina 690 kronor i månaden... Kundtjänsten i "Mitt SL" har jag dock ingenting dåligt att säga om. Jag ställde en fråga som besvarades snabbt och korrekt.
  • Matte
    Matte skrev om Sl Kundtjänst AB
    Skyhöga priser med få alternativ. Varför tvingas man betala ett månadskort för en enorm summa, där kortet gäller fjärtåg till t.ex Märsta? När man bara vill åka tuben inom tullarna dagligen? Mitt betyg skulle genast höjas om det kom ett "innerstads månadskort". Sitta och betala fullt pris på ett månadskort när man åker från t.ex Odenplan till Hornstull dagligen. Eller en ännu kortare sträcka som är för lång att gå dagligen, då lönar det sig att ha bil faktiskt om man räknar bensinkostad!
  • Nathalie N
    Nathalie N skrev om Sl Kundtjänst AB
    Sist jag ringde SL kundtjänst och skulle från Södermalm till Odenplan med buss så fick jag förslaget att ta en buss till Norrtälje där jag skulle byta till bussen mot Stockholm sen skulle jag byta till tunnelbanan! Jag berättade snällt för tjejen att det skulle gå snabbare att gå än åka hennes rutt. I övrigt borde fler tåg sättas in på gröna linjen mellan gullmarsplan och Hagsätra. Packad sill känner större utrymme än resenärerna i rusningstrafik!
  • linda S
    linda S skrev om Sl Kundtjänst AB
    Dyrt med tanke på vad man får. Det hade varit ok att betala så mycket som man gör om man slapp stå uppträngd i andra människor varje morgon. Om du ens kommer med vill säga. Men för det mesta kommer ju iofs ett nytt tåg ganska snabbt. Sänk priserna och sätt in ännu fler tåg så kanske fler människor åket. Och det är ju snällt mot miljön :)
  • Erik B
    Erik B skrev om Sl Kundtjänst AB
    tänkte prova på min andra rekomendation här, är toknöjd med SL, speciellt efter min flytt här nyss så är det väldigt nära till tunnelbanan och alla avgågnar. Prisvärt helt klart!
  • marcus m
    marcus m skrev om Sl Kundtjänst AB

SÅ JÄKLA BRA SAGT, det nya e-access systemet är ren skit. och alla töntiga gulvästar som bara står och snackar i mobilen. sänk priserna, studentkort ä¨ven på sommaren
  • R****** E
    R****** E skrev om Sl Kundtjänst AB
    när bussen är försenad så ringer jag och kollar upp när nästa tåg/buss ska gå brukar få rätt info
  • Jerry S
    Jerry S skrev om Sl Kundtjänst AB
    Går ju inte att komma fram när det är förseningar tacka vet jag mobil.sl.se här får man ändå inte veta nått vettigt.

(beräknad väntetid 30 min usch)
  • Kevin
    Kevin skrev om Sl Kundtjänst AB
    SL rånar oss stockholmare med skyhöga priser på kort och biljetter! De köper in dyra spärrsystem för miljarder och anställer 100-tals gulvästar och väktare som kostar skjortan i drift! De borde fokusera på service istället! Med andra ord slösar de bort enorma summor på onödiga saker! Stockholm skall vara till för oss alla, inte bara för de rika som kan betala tullen för att få ta sig in till stan!
  • Hanna L
    Hanna L skrev om Sl Kundtjänst AB
    Jag har själv aldrig kännt att sl kundtjänst Ab står för sitt namn, ofta långa kötider, och ibland händer det att kundtjänstarbetaren inte kan resmålet man frågar efter och vilka bussar som går dit osv. rekomenderar att dem uppdaterar info till sina kunder och ökar kunskapen bland sina anstälda..
  • Elina E
    Elina E skrev om Sl Kundtjänst AB
    Lövhalka, förseningar och inställda avgångar börjar bli en vana, och då känns det inte så kul att betala 690 kr varje månad. När jag studerade var det kanon för studentrabatten som ges är ganska stor. Men jag trivs inte med SLs trafik för tillfället.. Men när det fungerar så måste jag medge att det funkar bra. Ett plus för att de nu kör tunnelbanan hela natten.
  • Cecilia H
    Cecilia H skrev om Sl Kundtjänst AB
    Många förseningar, halka på spåret, is och halt, kan det bli värre när man bara vill komma i tid till jobbet?? Men när det vällklaffar så ett perfekt sätt att ta sig från A till B! Men börjar bli dyrt med busskort, kostar 690:- för 1 månad!
  • Amanda E
    Amanda E skrev om Sl Kundtjänst AB
    För det mesta är SL bra, man kan ta sig från sydligaste Nynäshamn upp till norra Norrtälje kollektivt, med många olika färdsätt och hyfsat billigt. Det är bra att de har infört studentpriser på terminskorten, men de borde jobba på att passa tiderna bättre. Många olika färdsätt och även Djurgårdsbåtarna ingår.

Lindhagensterrassen 1, 112 18 Stockholm