slipskungen.se

slipskungen.se

www.slipskungen.se
  • BadgeSixYears
2 312

Vi på slipskungen.se hälsar er varmt välkomna. Från vår tidiga start som specialiserad slipsbutik, har vi växt och utvidgat vårt utbud för att bli en komplett herrklädesbutik. Sedan vi slog upp våra dörrar i augusti 2004, har vi ständigt anpassat oss och utvecklats för att tillgodose mäns behov när det gäller accessoarer och...

2312 omdömen om slipskungen.se

Sedan starten hos Reco 2019

Christer A
Skrev om slipskungen.se

Snabb leverans, bra kvalitet och stort utbud

Alexander B

Snabb leverans & kvalitet 👌🏽

Anna M

2 par Fina, sköna skinnhandskar till ett bra pris. Snabb lev. Jättenöjd

Gustav H
Skrev om slipskungen.se

Snabba leveranser de två tillfällen då jag har handlat, problemfri hantering.

Per-göran P
Skrev om slipskungen.se

Enkelt och snabbt. Bra produkter till bra pris

Ulrika S
Skrev om slipskungen.se

Bra produkter till bra priser

John F
Skrev om slipskungen.se

Bra respons på ordern Konstruktiv och personlig hantering av brist Snabb leverans

Love E
Skrev om slipskungen.se

Fantastiskt snabb leverans. Enkelt att handla, kommer bli mer köp.

Tove R
Skrev om slipskungen.se

God service och snabb leverans då ena artikeln ej kom med i paketet. Trevlig personal 👌

Roger L
Skrev om slipskungen.se

Leverans direkt i brevlådan! Mycket nöjd med min slips, bra material (siden), perfekt färg, enormt bra pris, jämfört med andra liknande.

Stefan H
Skrev om slipskungen.se

Bra och prisvärda produkter mycket nöjd.

Fredrik H
Skrev om slipskungen.se

Engagerade i förslag på justering i ordern när de upptäcker att troligen mer attraktiva varor fanns på lager. Ringer då upp och frågar om ev byte.

Johan W
Skrev om slipskungen.se

Snygga och av bra kvalitet. Passar till det jag vill.

Ulf K
Skrev om slipskungen.se

Affärsmässigt mycket bra. Tyvärr fungerar inte produkten på ett nöjaktigt sätt.' Beställde en livrem där spännet är mycket svårt att använda. Det är en liten process att få upp spännet vilket är mycket irriterande.

Svar från slipskungen.se

Hej Ulf, Jag gissar att du köpt ett stripebälte. Normalt är det en vanesak. De som köpt och använder dessa brukar i regel komma tillbaka och köpa fler. Om du inte använt bältet mer än att du testat det på får du gärna byta till ett annat. Läs mer här hur du gör ett byte: https://www.slipskungen.se/page/returer.php

Jimmy N

Bra sortiment, vettiga priser, toppen bemötande och snabb leverans. 5/5

Björn N
Skrev om slipskungen.se

Längden på bältet var dåligt beskrivet. Stod bara omkrets. Andra siter skrev att omkretsen betydde personens omkrets. När jag köpt betalat och fått bältet förtsod jag att de menade bältets omkrets. Men det funkar, tänker inte skicka tillbaka pga att bältet är kort. De borde skriva att omkretsen är bältets omkrets istället, vad för intresse det skulle vara. Det är min mages omkrets som är det intressanta faktiskt.

Svar från slipskungen.se

Hej Björn, Det är på vår site du läst personens omkrets. Du mäter omkrets runtom där hällorna sitter på byxorna med byxorna på. Så jag vet inte vad som gått fel. Men maila till kundservice@slipskungen.se så löser vi detta

Anders W
Skrev om slipskungen.se

Allt har fungerat bra och jag använder nu slipovern jag köpte. Tack för bra service, hälsningar Anders

Anders N
Skrev om slipskungen.se

Snabb leverans, nöjd med varan.

Peranders N
Skrev om slipskungen.se

Bra snabbt levererat snygga manschettknappar slipsnål

Elisabeth W
Skrev om slipskungen.se

Fina varor o snabb leverans. Förväntningarna infriades.

Torbjörn L
Skrev om slipskungen.se

Enkelt och snabb leverans. Utmärkt.

Per-lennart O
Skrev om slipskungen.se

Enkelt att hitta det jag behövde och enormt snabb leverans

THERESE S
Skrev om slipskungen.se

Snabb leverans och fantastisk kvalitet på bältet jag beställde.

Jonas K
Skrev om slipskungen.se

Snabbt, rätt och okomplicerat.

Anders J
Skrev om slipskungen.se

Reco tjatar om att man ska sätta betyg. Det räcker inte med ett mail, det skickas påminnelse också. Lägg ner detta ofog med att tigga betyg!

Susanne S
Skrev om slipskungen.se

Bra produkt och snabb leverans

Birgitta S
Skrev om slipskungen.se

Snygg slips, snabb leverans, enkelt att beställa

Tarik K
Skrev om slipskungen.se

Snabbt och smidig leverant. Inga konstigheter.

Anders E
Skrev om slipskungen.se

Ser bra ut, men kom mandag isteden for fredag da jeg skulle brukt det. Dessverre , men det var ikke slipset skyld🥳

Hans-Olov H
Skrev om slipskungen.se

Inga problem att handla. Kanske lite tunnare kvalitet på läderskärpen än vad jag förväntade mig. Men snygga och smidiga. Får se hur länge de håller.

Annika H
Skrev om slipskungen.se

Rätt produkt och framför allt snabb leverans

Christer H
Skrev om slipskungen.se

Bra varor till bra pris med trevligt bemötande

Lena C
Skrev om slipskungen.se

Bra vara, snabb leverans det tackar jag för!

Artur A
Skrev om slipskungen.se

Kanonprodukt ( blå,gula hängslen ) samt snabba ryck vad gäller leveranstid. 👏👏👏👏👏

Maria Å

Snabb leverans! Produkt en stämmer överens beskrivningen / bild ! Prima

Norooz A
Skrev om slipskungen.se

Jag har köpt en slips och en näsduk men näsduken var inte riktigt kvadratisk den hade klippts fel 😑 och var snarare triangel i form.

Svar från slipskungen.se

Hej Norooz. Det låter inte bra. Vänligen maila kundservice@slipskungen.se med ditt ordernummer så ska vi se till att skicka dig en ny näsduk.

Kjell L
Skrev om slipskungen.se

Bra kvalitet på bältet snabb leverans till rätt pris

Sten L
Skrev om slipskungen.se

Han är omtänksam o vill göra bra. Kanske kan han bli lite bättre på att inte ge orderbekräftelse på varor som är slut vilket kan skapa en del förvirrong. Mycket nöjd med beställningen annars. Jag kommer att handla där igen.

Reine S
Skrev om slipskungen.se

Snabb leverans bältet hade dock för få hål. Lycka till!

Anton P
Skrev om slipskungen.se

Bra pris på varor och bra kvalitet. Har köpt slips och skärp som fungerar fint och är i fin kvalitet.

Daniel H
Skrev om slipskungen.se

Enkelt och snabbt att navigera hemsidan. Leverans skedde i god tid.

Ann-kristin J
Skrev om slipskungen.se

Enkelt att handla snabb leverans bra produkter 👍

Caj S
Skrev om slipskungen.se

Snabb och smidig leverans. Gick enkelt att beställa från hemsidan. Leveransen av en ny slips motsvarade mina förväntningar. Kommer, om behov uppstår, att anlita Slipskungen igen.

Lars W
Skrev om slipskungen.se

Informativ hemsida, supersnabb leverans, bra bälten och utmärkt serrvice över telefon när jag behövde hjälp med ett prroblem kring storlek.

Helena S
Skrev om slipskungen.se

Snabb och bra leverans och bra sortiment

Ann L
Skrev om slipskungen.se

Snabb och felfri leverans direkt till postlådan, mycket nöjd med varan.

Linda B
Skrev om slipskungen.se

Snabb leverans och fint skärp!

Lars S
Skrev om slipskungen.se

Bra hemsida och supersnabb leverans.

Jan-Olof J
Skrev om slipskungen.se

1. Snabbt och enkelt 2. Jag behövde några varor, fann dem och köpte dem. 3. Varorna levererades och sen var det klart.

Nilsåke F
Skrev om slipskungen.se

Snygga produkter och bra service!