Slussens Trafikskola

Katarinavägen 18, 116 45 Stockholm — Visa karta

Nya Slussens Trafikskola ligger centralt mitt i Stockholm, nu med nya ägare och ny regi.
Vi hjälper dig hela vägen till ditt B-körkort både med automat och manuell växellåda. Utöver teori och körlektioner erbjuder vi även riskutbildning 1 och 2 samt handledarkurser för privatisten. För dig som behöver utökat släp (B96) eller tungt släp (BE) så erbjuder vi det också. Hos oss arbetar ett glatt gäng som pedagogiskt lotsar dig lugnt och tryggt till ditt körkort. Varmt välkomna!
Öppet just nu
Mån-Tor: 10:00-17:00
Fre-Sön: Stängt

Läs vad 333 kunder tycker om Slussens Trafikskola

• 2020-05-28

Jordy H skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Körkort B, automat

Noggrann, personlig, trevlig, tydlig. Läs mer
    2020-05-28 Slussens Trafikskola svarar Jordy H
    Tack Jordy, precis så vi vill ha det :) Tack för att du valde just oss :)
  • BENJAMIN T

2020-05-27

BENJAMIN T skrev om Slussens Trafikskola
    Kan inte annat än rekommendera Slussens trafikskola! Må kanske inte vara den billigaste utbildaren i Stockholm, men om du ska ta körkort får du verkligen den bästa helhetsupplevelsen och råden här! Så det är money well spent! De är oerhört service minded och riktigt, riktigt bra pedagoger!

Har själv kört med Kenta och kunde inte haft en bättre lärare! Tough, but fair! Läs mer
    2020-05-28 Slussens Trafikskola svarar BENJAMIN T
    Tack Benjamin för ett strålande omdöme :) Kör mycket och försiktigt!
  • 2020-05-26

Selma P skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag köpte 10 lektioner. Varje lektion har varit extremt lärorik och underlättat övningskörningen hemifrån. Jag har då kört i alla olika trafiksituationer som kan uppstå med min lärare och sedan tränat på dem på egen hand. Dem lärarna jag har haft har bemött mig vänligt och givit många kloka råd under alla lektioner. Slussen trafikskola har på alla plan levt upp till dem förväntningarna jag hade innan. Det har även gått väldigt smidigt att boka lektioner och plugga med hjälp av appen ”körkort nu”. Det är tack vare slussen trafikskola som jag klarade uppkörningen utan några problem på första försöket. Läs mer
    2020-05-28 Slussens Trafikskola svarar Selma P
    Tack fina Selma och bra jobbat :) Hoppas vi ses ute på Solsidan någon gång!
    /Marita
  • 2020-05-07

Magnus E skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Seriösa lärare och bra ledning, fint bemötande och ett tydligt engagemang för eleverna. Jag har testat två skolor i Stockholm innan denna. Kan bara konstatera att Slussens Trafikskola är i särklass. Läs mer
    2020-05-12 Slussens Trafikskola svarar Magnus E
    Tack Magnus, va glada vi blir :D
    Kör mycket och försiktigt.
  • 2020-04-27

Kaspar W skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Slussens Trafikskola går verkligen den extra milen för sina elever. Dem hjälpte mig med allt. Syntester, bokning av prov, körlektioner mm.

För mig som har läs och skrivsvårigheter hjälpte dem även till med att ansökan om förlängd provtid under kunskapsprovet.
    Vilket underlättade otroligt mycket för mig.

Instruktörerna är pedagogiska och kunniga. Dem ger feedback efter varje körning, så det blir tydligt vad man måste arbeta på, lika så vad man har gjort bra.

Efter varje körning registreras allt i sin profil, så det är lätt att följa sin utveckling tillsammans med skolan.

Sin profil kommer man åt via appen "Körkort nu". Appen är väldigt smidig och lätthanterlig.

Under utbildningen är det många frågor, men Slussens Trafikskola är lätta att kontakta både via telefon, mail och appen. Och dem svarar snabbt.

Jag är jättenöjd med mitt val av trafikskola.
    Stort tack än en gång. Läs mer
    2020-05-04 Slussens Trafikskola svarar Kaspar W
    Stort Tack Kaspar för ditt omdöme, vi blir jätteglada :)
    Tack för att du valde just oss :)
  • 2020-04-14

ISABELLA K skrev om Slussens Trafikskola
    Riktigt nöjd!
    Hade en pedagogisk lärare som tog upplärningen steg för steg, tydligt och bra. Äntligen har jag mitt körkort 😃 Läs mer
    2020-04-27 Slussens Trafikskola svarar ISABELLA K
    Tack Isabella för fina ord :) Härlig känsla att ha körkort :)
  • 2020-04-09

Adrienne S skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Väldigt nöjd med Slussens trafikskola. Bytte hit på grund av tidigare dålig upplevelse av en annan bilskola. Körde här i ca. 4 månader med en kvinnlig lärare innan jag tog mitt körtkort. Läraren var väldigt pedagogisk och hade bra tålamod med mig. Utvecklades otroligt mycket på kort tid tack vare henne. Jag är också väldigt nöjd med bemötandet från ägaren av bilskolan, som också brukar sitta i receptionen. Hjälpsam och bryr sig om. Det var även enkelt att köpa, boka och avboka lektioner. Läs mer
    2020-04-27 Slussens Trafikskola svarar Adrienne S
    Tack Adrienne, vi blir alldeles varma i hjärtat av ditt omdöme :) Så glada att du valde oss och att du trivdes, lycka till nu med allt du har framför dig :)
  • 2020-04-06

Ebba H skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Tog automatkörkort på Slussens trafikskola och är supernöjd med hela upplägget.

Jobbar heltid och så det var lite pusslande med tider men körskolan var flexibla och jag kunde köra både innan och efter arbetet.

Marita i receptionen var alltid hjälpsam och glad och min körskollärare Kenta en riktig klippa. Lugn, pedagogisk och rolig.

Älskar att ha tagit körkort, det enda som är tråkigt är att jag inte får hänga på Slussens trafikskola längre. Kan verkligen rekommendera dem för de som är sugna på att lära sig köra bil. Läs mer
    2020-04-09 Slussens Trafikskola svarar Ebba H
    Tack fina Ebba, vi kommer att sakna dig med :)
  • Sabina N

2020-03-31

Sabina N skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag som hade haft så svårt med körkort fick inte bara akademiskt stöd med också mentalt stöd. Jag körde kanske 65 + lektioner eftersom jag inte kunde köra privat. Att skaffa körkort är inte billigt men jag kan säga att det var värt varenda peng på Slussens Trafikskola. Körskolan förberedde inte bara mig inför proven men också allmän körning efter själva körkortstagning. Läs mer
    2020-04-09 Slussens Trafikskola svarar Sabina N
    Tack Sabina, du kommer att klara dig fint ute på våra vägar nu :)
  • Fia J

2020-03-25

Fia J skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag tog automatkörkort med fantastiska lärare och engagerad personal överlag. Avslappat men seriöst Läs mer
    2020-04-09 Slussens Trafikskola svarar Fia J
    Tack Fia för super fina ord :)
  • 2020-03-18

Ellinor F skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Köpte ca 60 lektioner , blev bemött av tålmodiga trafiklärare som alltid hade ett lugn även i de mest stressiga situationer.
    Utbildning i toppklass , där man längtade till varje körlektion.
    Kunde inte ha varit nöjdare
    10/10!!! Läs mer
    2020-04-09 Slussens Trafikskola svarar Ellinor F
    Wow 10/10 det tackar vi för :) Härligt att höra att du såg fram mot varje lektion :)
  • 2020-02-25

Thomas G skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Väldigt trevliga körlärare som verkligen visar engagemang i utbildningen. Har bara haft positiva upplevelser. Tack! Läs mer
    2020-02-26 Slussens Trafikskola svarar Thomas G
    Tack Thomas för både för omdöme och att du valde just oss som din trafikskola :)
  • 2020-02-22

Elena M skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Slussens trafikskola är verkligen vägen till körkortet.Kände mig trygg med bilen och min fantastiska läraren Kjelle. Tack vare honom har jag både körkortet och känner mig en trygg förare. Marita hjälpte mig med att planera uppkörning vilket underlättade mitt liv. Och helt riktigt klarade jag uppkörningen i Farsta mycket väl! Skolan hade också mycket bra teoritester med frågorna så som på kunskapsprovet. Jag rekommenderar verkligen Slussens trafikskolan till alla som vill köra bil tryggt och säkert! Läs mer
    2020-03-09 Slussens Trafikskola svarar Elena M
    Tack fina Elena, dina ord värmer verkligen :)
  • 2020-02-22

Hampus M skrev om Handledarutbildning en del av Slussens Trafikskola
    Bra kurs och kul att gå tillsammans med blivande eleven Läs mer
    2020-02-25 Slussens Trafikskola svarar Hampus M
    Kul att höra Hampus :) Lycka till med övningskörningen nu :)
  • 2020-02-20

Johanna H skrev om Handledarutbildning en del av Slussens Trafikskola
    Handledarutbildning inför körkort.
    Läraren genomförde en väl planerad kurskväll.
    Med stor kunnighet och gott humör gav kursledaren oss handfasta råd inför det svåra uppdraget att övningsköra inför körkort. Läs mer
    2020-02-25 Slussens Trafikskola svarar Johanna H
    Härlig att höra, tack Johanna :) Lycka till med framtida körkortsutbildning.
  • 2020-02-20

Sofia A skrev om Handledarutbildning en del av Slussens Trafikskola
    Supertrevlig person som höll utbildningen. Läs mer
    2020-02-25 Slussens Trafikskola svarar Sofia A
    Kjelle är en bra och trevlig kille :) Tack för ditt omdöme Sofia!
  • 2020-02-19

Alexander H skrev om BE/B96 en del av Slussens Trafikskola
    Beställde BE paket och fick all hjälp jag behövde. Tack vare frågeportalen klarade jag det skriftliga provet på första försöket. Tidsbokningen för uppkörning fick flyttas flera gånger vilket skolan fixade utan bekymmer.
    När väl tiden för uppkörning kom höll jag på att missa den men med hjälp av trafikskolans påminnelser och snabba agerande gick körningen att genomföra och jag klarade även den.
    Tusen tack för all hjälp!! Läs mer
    2020-02-25 Slussens Trafikskola svarar Alexander H
    Ja, oj vad denna historia kunde ha sluta på olika sätt. Nu gick allt bra och vi är så glada för din skull. Tack för ditt fina omdöme Alexander och för den ljuvliga smörgåstårtan, grymt god :D
  • 2020-02-19

Mikael S skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Mycket tydlig och bra utbildning, rekommenderas varmt! Klarade både teori och uppkörning på första försöket! Läs mer
    2020-02-25 Slussens Trafikskola svarar Mikael S
    Tack Mikael! Grymt bra jobbat, stort grattis igen :)
  • 2020-02-13

Isabella N skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Tog körlektioner samt riskettan och landsvägskörning. Riktigt bra bemötande och så trevlig personal. Läs mer
    2020-02-17 Slussens Trafikskola svarar Isabella N
    Tack Isabella, grymt bra jobbat :)
  • 2020-02-12

Fabian M skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Köpte körlektioner, fick alltid ett trevligt bemötande och bemötandet var väldigt personligt. Enligt mig väldigt kunniga och professionella trafiklärare som var till stor hjälp. Läs mer
    2020-02-17 Slussens Trafikskola svarar Fabian M
    Tack Fabian för ett fint omdöme, det värmer :)
  • 2020-02-10

Johan A skrev om BE/B96 en del av Slussens Trafikskola
    Jag fick hjälp med att ta BE-körkort. Jag är mycket nöjd med deras bemötande. De är väldigt pedagogiska, trevliga och hjälpsamma. Läs mer
    2020-02-10 Slussens Trafikskola svarar Johan A
    Tack Johan :) Allt gick ju galant när du tog tag i det :)
  • 2020-02-06

Nora J skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Professionella, trevligt bemötande Läs mer
    2020-02-07 Slussens Trafikskola svarar Nora J
    Tack Nora och lycka till med allt :)
  • 2020-01-30

Harinet B skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Personlig och bra service! Rekommenderas varmt! Läs mer
    2020-02-06 Slussens Trafikskola svarar Harinet B
    Tack Harinet :) Du kommer att vara saknad hos oss, kör mycket och försiktigt nu :)
  • 2020-01-23

Anton J skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    En bra trafikskola i allmänhet.

Jag övningskörde både privat och med skolan.
    De har kompetenta lärare och bemöter en trevligt nog.
    Något som kan förbättras är kommunikationen, rättare sagt lite hjälp från lärarens sida att planera när man ska ta kortet.
    Medans varje lektion var bra och lärorik på ett sätt privat övningskörning inte är, så blir det lätt en känsla av att det inte finns ett mål i sikte.

Kort sagt: körlektioner bra, kursplan otydlig. Läs mer
    2020-01-27 Slussens Trafikskola svarar Anton J
    Tack Anton, för ett bra omdöme. Nu har vi något att ta tag i, vi har en tydlig kursplan som alla ska följa så det får bli nästa planeringsdags agenda.
    Tack för att du valde oss och kör mycket och försiktigt :)
  • 2020-01-23

Vendela S skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Fantastiskt trevlig och kunnig personal. Kände mig alltid välkommen när jag kom dit. Lärde mig otroligt mycket varje lektion och hade också så kul med min trafiklärare. Bra utbud på annat utöver lektioner (landsvägen, riskettan bla) Bra med 70 min lektioner, helt klart värt priset. Trodde aldrig jag skulle hitta en trafikskola där jag trivdes så bra som jag gjorde där. Grymt bra trafikskola! Läs mer
    2020-01-27 Slussens Trafikskola svarar Vendela S
    Tack Vendela för ett fint omdöme och att du valde oss som din trafikskola :)
    Lycka till med allt du har framför dig :)
  • 2020-01-14

Hamid D skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Great School! Highly recommended. Marita and Kenta are so great, friendly and helpful.

Rekommenderas! Marita och Kenta är så bra, vänliga och hjälpsamma. Läs mer
    2020-01-14 Slussens Trafikskola svarar Hamid D
    Tack för värmande ord Hamid :) Allt gick snabbt och smidigt, stort grattis!
  • 2020-01-13

Jesper I skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Vänliga och framförallt professionella trafikskolelärare, rekommenderas varmt! Läs mer
    2020-01-14 Slussens Trafikskola svarar Jesper I
    Tack Jesper, och stort grattis igen :)
  • 2020-01-12

Anton D skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag fixade mitt körkort då tack vare Slussens Trafikskola, i början var det otroligt läskigt men mina lärare lyckades lugna ner mig och göra mig bekvämare i trafiken rätt så snabbt. Är inte exakt säker på hur många lektioner jag tog men ungefär runt 20-30 och jag ångrar verkligen inte en endaste krona. Otroligt nöjd, riktigt trevliga lärare har dom och sköna bilar att köra! Läs mer
    2020-01-14 Slussens Trafikskola svarar Anton D
    Tack Anton för fint omdöme :) Du fixade galant körprovet på egenhand, kör mycket och försiktigt nu.
  • 2020-01-12

Lucas U skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    känner mig lite halvt lurad med kostnaderna. Allt blir dyrare efter man gjort det än vad det värkar som först. Jag har haft fler olika lärare och jag tycker att graden dem är engagerade i ens körning såg väldigt olika ut. visa var väldigt duktiga och pratglada medans visa andra mest sitter med mobilen under tiden. Läs mer
    2020-01-14 Slussens Trafikskola svarar Lucas U
    Tack Lucas för din ärlighet. Mobilanvänding är absolut förbjuden under våra lektioner, så det är något jag tar på stort allvar. Tog upp det med personalgruppen direkt och det står även i våran policy som alla har skrivit under.
    När det gäller kostnaden kan man känna sig "lurad" om man först köper ett körpaket och får rabatter och när paketet löper ut inte köper ett nytt, då går det över till enstaka körlektion som är utan rabatt. Alla våra priser finns på vår hemsida.
    Det har varit trevligt att ha dig som elev här, kom alltid in med ett glatt leende :)
  • 2020-01-02

Mattis D skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Tog ett antal körlektioner samt riskettan och är väldigt nöjd. Har fått mycket ärlig och bra hjälp! Bokade körprovet privat och klarade det. Alltid snabba svar och många lediga tider. Kan rekommendera Slussens Trafikskola! Läs mer
    2020-01-14 Slussens Trafikskola svarar Mattis D
    Tack Mattis :) Ärlighet varar alltid längst, så skönt att du upplevde oss ärliga :)
  • 2019-12-19

Leonardo O skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    I had a non-EU driver's license, they helped me understand the differences between my usual driving and how people drive in Sweden. Speaking English is not a problem. They have awesome instructors, totally recommended! Läs mer
    2020-01-14 Slussens Trafikskola svarar Leonardo O
    Thanks Leonard for a nice review and good luck with your Swedish driving license :)
  • 2019-12-18

Salim R skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Mycket nöjd med Slussens trafikskola.
    Innan jag började där jag var inte säker på att körkortet är något för mig, eftersom jag är inte ung längre och jag vet nästan ingenting om bilar och trafikregler, men jag behövde göra ett ärligt försök iaf.
    Det hela gick väldigt smidigt, från alldeles början när jag gjorde synudersökning hos de för att få körkortstillstånd till sista dagen igår när jag klarade körprovet och fick körkortet från första försöket.
    Jag har haft världens bästa trafiklärare, Kjell, som är erfahren och har stort tålamod. han lärde mig allt från att hålla ratten till att göra relativt komplicerade manöver. Nu är jag mycket bekväm med att sitta bakom ratten och köra i olika trafikmiljöer, mitt i stan och ute i landsvägar. Men inte bara han, alla som jobbar här är väldigt trevliga och hjälpsamma. De kan verkligen sin grej.
    Jag rekommenderar Slussens Trafikskola till alla som vill få sitt körkort på effektivt och systematiskt sätt, ingen krångel och inga slumpmässiga försök. Det är deras jobb att ta dig till körkortet och de gör alldeles utmärkt jobb. Om jag lyckades få det från första försöket med dem, alla kan. Läs mer
    2019-12-18 Slussens Trafikskola svarar Salim R
    Tack Salim :) Vi är väldigt glad att du valde just vår skola, mycket trevligt att ha dig som elev hos oss. Du klarade allt galant :)
  • 2019-12-17

Mårten H skrev om BE/B96 en del av Slussens Trafikskola
    Personlig och bra service. Trevlig och pedagogisk övningsledare. Fräscja bilar. Läs mer
    2019-12-18 Slussens Trafikskola svarar Mårten H
    Tack Mårten för mycket fina ord :)
  • 2019-12-09

Tor L skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Köpte många lektioner för automat körkort. Fick jätte bra hjälp och klarade båda proven på första försöket! Rekommenderar starkt! Läs mer
    2019-12-11 Slussens Trafikskola svarar Tor L
    Tack Tor :) Bra jobbat och härligt att sätta allt på första försöket :)
  • 2019-12-06

Daniel Q skrev om BE/B96 en del av Slussens Trafikskola
    It was very professional and practical. And I passed. So I am just very happy. Läs mer
    2019-12-09 Slussens Trafikskola svarar Daniel Q
    Thank you, and very good job :)
  • 2019-12-04

Olivia G skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Väldigt trevliga, och hjälpsamma. Jag köpte paketet med 10 lektioen och teori Läs mer
    2019-12-09 Slussens Trafikskola svarar Olivia G
    Tack Olivia :) kör mycket och försiktigt!
  • 2019-12-02

Julia A skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Blev bemött jätte bra av alla som jobbade på trafikskolan, alla va otrevligt trevliga och hjälpsamma, tycker pengarna va värt de och är otroligt nöjd över mitt val av trafikskola. Läs mer
    2019-12-03 Slussens Trafikskola svarar Julia A
    Tack Julia, vi är glada att du valde just oss :)
  • 2019-11-26

Felicia S skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag har kört med Daniel på Slussens trafikskola och han är en helt fantastiskt bra lärare, han är pedagogisk och väldigt stöttande, utan honom hade jag aldrig lyckats ta mitt körkort 😃 Läs mer
    2019-11-27 Slussens Trafikskola svarar Felicia S
    Tack Felicia :) Daniel är en pärla och vi är glada att vi har honom hos oss. Stort lycka till nu och kör mycket bil.
  • 2019-11-19

Cecilia M skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Superhärligt och proffsigt bemötande av alla. Bra att man kan boka allt på samma ställe.
    Körläraren va lugn och pedagogisk, peppade när det behövdes och fick mig att lita på att jag kan. Kände mig trygg hela vägen. TACK!! Läs mer
    2019-11-20 Slussens Trafikskola svarar Cecilia M
    Trygghet är en viktig del i inlärningen, härligt att höra att du kände så :)
    Tack Cecilia, nu ses vi ute på vägarna istället :)
  • Klara B

2019-11-19

Klara B skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Personligt, varmt och proffsigt! Jag rekommenderar varmt. Läs mer
    2019-11-20 Slussens Trafikskola svarar Klara B
    Tack fina Klara för värmande fina ord :)
  • 2019-11-18

Anna R skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Fantastisk väg till körkort! Fick köra med två körskollärare som båda var suveräna. Jag blev godkänd på första uppkörningen och det är tack vare Slussens Trafikskola som är mycket pålitliga och kompetenta. Läs mer
    2019-11-20 Slussens Trafikskola svarar Anna R
    Tack Anna, vi är glada att du valde oss & kommer att sakna glada spralliga Anna hos oss :)
  • 2019-11-14

Matilda S skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Väldigt tillmötesgående och proffsiga. Är så nöjd med lektionerna jag köpte! Läs mer
    2019-11-14 Slussens Trafikskola svarar Matilda S
    Härligt att höra Matilda :) Stort grattis till körkortet och din nya frihet!
  • 2019-11-11

Per B skrev om Handledarutbildning en del av Slussens Trafikskola
    Handledarutbildning, bra person, bra kurs, bra planerat med raster. Rekommnderas. Läs mer
    2019-11-11 Slussens Trafikskola svarar Per B
    Härligt att höra :) Stort tack Per!

Mats T skrev om Handledarutbildning en del av Slussens Trafikskola
    Handledarutbildning, var utmärkt, är nöjd Läs mer
    2019-11-11 Slussens Trafikskola svarar Mats T
    Trevligt Mats, tack för ditt omdöme :)

Mikael H skrev om Handledarutbildning en del av Slussens Trafikskola
    Superbra pedagog och bra bemötande. Läs mer
    2019-11-11 Slussens Trafikskola svarar Mikael H
    Tack Mikael, roligt att höra :)

Caroline T skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    En trafikskola som förmedlar en otroligt familjär och gemytlig känsla. Man känner sig alltid välkommen och väl omhändertagen. De är också generösa med tiden och flexibla med bokningar. Mycket serviceminded personal! Att ta körkort kändes enkelt med denna trafikskola :) Läs mer
    2019-11-11 Slussens Trafikskola svarar Caroline T
    Tack fina Caroline för fina ord :)
  • 2019-11-06

Pernilla F skrev om Handledarutbildning en del av Slussens Trafikskola
    Köpt körpaket + handledarutbildning.
    Blivit bemött professionellt och fått återkoppling snabbt. Läs mer
    2019-11-06 Slussens Trafikskola svarar Pernilla F
    Tack Pernilla, vad glada vi blir för dina ord :D
  • 2019-11-06

Ogeborg L skrev om Handledarutbildning en del av Slussens Trafikskola
    Mycket bra och tydlig information om att vara handledare vid övningskörning. Bra också med interaktiviteten där instruktören ställer många frågor som riktar sig både till elever och handledare. Denna infostund var mycket bättre än jag trodde, och gav en bra start. Läs mer
    2019-11-06 Slussens Trafikskola svarar Ogeborg L
    Riktigt roligt att läsa, precis så vill vi att det ska vara....en bra start för er övningskörning :) Stort Tack!
  • 2019-11-04

Jakob S skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Vilket toppengäng på Slssen trafikskola, lärde mig otroligt mycket och hade roligt på vägen. Kan verkligen rekommendera er att övningsköra med Slussens trafikskola! Extra tack till Kawtar, Kjelle, Acke och Marita :) Läs mer
    2019-11-06 Slussens Trafikskola svarar Jakob S
    Tack själv Jakob, vi är glada att du valde oss som din trafikskola :)
  • 2019-11-04

Fatima W skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Superbra!
    Jag hade ett mål och dom hjälpte mig att nå det. Dom lyssnade på vad jag sa att jag behövde och stöttade mig hela vägen! Läs mer
    2019-11-06 Slussens Trafikskola svarar Fatima W
    Härligt att höra Fatima och tack för present och fint omdöme :)

Katarinavägen 18, 116 45 Stockholm