Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Stockholm Södermalm Slussens Trafikskola

Slussens Trafikskola

Katarinavägen 18, 116 45 Stockholm — Visa karta

Nya Slussens Trafikskola ligger centralt mitt i Stockholm, nu med nya ägare och ny regi.
Vi hjälper dig hela vägen till ditt B-körkort både med automat och manuell växellåda. Utöver teori och körlektioner erbjuder vi även riskutbildning 1 och 2 samt handledarkurser för privatisten. För dig som behöver utökat släp (B96) eller tungt släp (BE) så erbjuder vi det också. Hos oss arbetar ett glatt gäng som pedagogiskt lotsar dig lugnt och tryggt till ditt körkort. Varmt välkomna!
Mån-Tor: 10:00-17:00
Fre-Sön: Stängt

Läs vad 250 kunder tycker om Slussens Trafikskola

• 2019-05-23

Anna H skrev om Handledarutbildning en del av Slussens Trafikskola
    Vi hade fått höra att det var tråkigt med handledarutbildning, men vi hade både trevliga och matnyttiga 3,5 timmar med Kjelle på Slussens Trafikskola. Läs mer

Lena O skrev om Handledarutbildning en del av Slussens Trafikskola
    Bra tydlig utbildare fick många bra tips. Innehållet bra och genomtänkt till stor nytta inför kommande uppdrag som privat handledare. Topp betyg till läraren. Nöjd kund Läs mer
    2019-05-23 Slussens Trafikskola svarar Lena O
    Toppen och tveka inte att höra av er om det dyker upp några frågetecken under vägen. Lycka till och tack Lena för ditt omdöme :)

Åsa I skrev om Handledarutbildning en del av Slussens Trafikskola
    En mycket givande kväll: lärorik, trivsam med en bra variation i upplägg inklusive diskussioner och goda möjligheter att ställa frågor Läs mer
    2019-05-23 Slussens Trafikskola svarar Åsa I
    Nu blir vi stolta Åsa :) tack för ett fint omdöme!

Therese A skrev om Handledarutbildning en del av Slussens Trafikskola
    Jättebra lärare! Pedagogisk och positiv. Läs mer
    2019-05-23 Slussens Trafikskola svarar Therese A
    Härligt att höra, stort tack för ditt omdöme Therese :)

Anna Jensen J skrev om Handledarutbildning en del av Slussens Trafikskola
    Det var en mycket bra körskolelärare som höll kursen. Det var intressant och givande. Jag hade låga förväntningar eftersom jag hört från andra som gått liknande kurser på andra trafikskolor och jag blev positivt överraskad. Läs mer
    2019-05-23 Slussens Trafikskola svarar Anna Jensen J
    Va roligt att höra, då får du sprida vidare att det faktiskt finns bra handledarkurser :) Tack snälla Anna för ditt omdöme.
  • 2019-05-16

Milla L skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Stort tack till Kenta och Slussens trafikskola som hjälpte mig till att ta mitt körkort! Läs mer
    2019-05-19 Slussens Trafikskola svarar Milla L
    Tack för ditt omdöme Milla 😊 kör mycket och försiktigt!
  • 2019-05-14

Jonas Å skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Trevliga och trygga handledare, tack för en bra väg till körkortet! Läs mer
    2019-05-16 Slussens Trafikskola svarar Jonas Å
    Tack Jonas :) Din fokus och planering gjorde att allt gick galant och bra handledning hemma :)
  • Oscar O

2019-05-13

Oscar O skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag köpte körlektioner automat. Jag blev väldigt bra mött av alla på företaget från första till sista stund. Om det var något praktiskt jag behövde hjälp med så fick jag snabba och tydliga svar. De lärare jag körde med var trevliga och lyhörda.
    Jag fick möjlighet att ta lektioner i mitt eget tempo och jag hade hela tiden en bra dialog med körskolan.
    Jag är i helhet mycket nöjd! Läs mer
    2019-05-16 Slussens Trafikskola svarar Oscar O
    Tack Oscar för ditt fina omdöme :) Det har varit riktigt roligt att följa din resa vägen mot körkortet, mycket bra jobbat!
  • 2019-05-05

Aurore B skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Underbart, proffsigt, personligt och got the job done!
    Alla i personalen var trevliga och särskilt kul att få lära mig köra bil med Kenta som pedagogiskt och metodiskt byggde min kunskap och självförtroende. TACK Läs mer
    2019-05-08 Slussens Trafikskola svarar Aurore B
    Underbart att höra, stort Tack för ditt omdöme Aurore :)
  • 2019-04-11

Erik M skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Superbra planerat och väldigt bra service. Alltid bra bemött och de hjälpte till att lägga en plan som jag kände mig bekväm med. Högsta betyg! Läs mer
    2019-04-15 Slussens Trafikskola svarar Erik M
    Tack Erik för ditt omdöme, härlig ny frihet har du nu fått :)
  • 2019-04-11

Charlotta S skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Alltid ett trevligt och personligt bemötande när man kliver in på körskolan. Engagerade och pedagogiska lärare och bra upplägg/planering av utbildningen ända fram till körkortet. Jag kan varmt rekommendera Slussens Trafikskola! Läs mer
    2019-04-15 Slussens Trafikskola svarar Charlotta S
    Tack Charlotta, vi kommer att sakna dig här :) Grymt bra med dina 62p på kunskapsprovet, tummen upp för den :)
  • 2019-04-08

Elvira Z skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Väldigt nöjd! Köpte 30 lektioner och var väl förbredd och klarade uppkörningen första gången. Väldigt mysig atmosfär, snälla lärare och lärorika lektioner!

Rekomenderar slussens trafikskola till ALLA som vill ta körkort :) Läs mer
    2019-04-11 Slussens Trafikskola svarar Elvira Z
    Tack fina Elvira för ditt omdöme det värmer i våra hjärtan :)
  • 2019-04-03

Kibret A skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Gick intensivkurs på Slussens trafikskola. De var väldigt professionella och tillmötesgående. Jag är otroligt tacksam för att de hjälpte mig att uppnå mitt mål att ta körkortet som jag kämpat med i flera år. Nu kan jag tack vare dem uppnå fler mål i mitt liv.

Jag rekommenderar Slussens trafikskola starkt! Läs mer
    2019-04-11 Slussens Trafikskola svarar Kibret A
    Härligt att höra Kibret och tack för att du valde just oss och för ett fint omdöme! Lycka till med nästa mål i ditt liv :)
  • 2019-03-29

Agnes N skrev om Handledarutbildning en del av Slussens Trafikskola
    Kursledare Kjell var bra. Den hade kunnat varit kortare men det beror säkert på gruppstorlek. Läs mer
    2019-04-01 Slussens Trafikskola svarar Agnes N
    Glad att höra att Kjelle var bra :) Helt rätt, det beror mycket på gruppen, men vi har också krav på oss att kursen måste vara på minst 180 minuter. Tack för ditt omdöme Agnes :)
  • 2019-03-23

Isabella N skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag tog körkort på drygt två månader med Kjelle som alltid var lugn och förberedde lektionerna på ett sätt som gjorde att jag klarade det på första uppkörningen. Skolan var väldigt hjälpsam på alla sätt, kan verkligen rekommendera! Läs mer
    2019-03-28 Slussens Trafikskola svarar Isabella N
    Tack Isabella för fina ord :) Njut av din nya frihet!
  • 2019-02-26

Mirjam K skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Kan verkligen rekommendera Slussens körskola. Jag fick ett jättebra bemötande av alla som jobbar där! Det är superenkelt att boka lektioner online och få en överblick över sin körning.
    Jag bytte från en annan körskola där det var svårt att boka tider.

Jag körde med Kawtar som är otroligt pedagogisk! Hon har varit så stöttande och uppmuntrade under hela tiden. Hade inte haft mitt körkort utan henne!! Läs mer
    2019-02-27 Slussens Trafikskola svarar Mirjam K
    Tack Mirjam för ett fint omdöme och det var roligt att följa din utveckling....bra jobbat :)
  • 2019-02-26

Madelene L skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Har haft en fantastisk tid på Slussens körskola! Oerhört proffsigt och vänligt bemötande och lärarna är fantastiska. Kan verkligen rekommendera att köra "långa landsvägen" om man får tillfälle, mycket lärorikt!
    Körde mest med en lärare som hette Kenta, väldigt lugn, tålmodig och uppmuntrande. Klarade uppkörningen på första försöket!
    Ska ni ta körlektioner så ta dem här, ni kommer inte att ångra er! Läs mer
    2019-02-27 Slussens Trafikskola svarar Madelene L
    Tack Madelene :) och jätteroligt att du gilla vår långa landsväg, den är en otroligt effektiv lektion :)
  • 2019-02-20

Thomas A skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    I bought driving training for a swedish driving licence over the course of 5 months. They provided a well organised service, use of an app to see bookings and progress, plus experienced and patient staff that guided me through my learning experience. I needed a driving licence for work and thanks to the help of Slussen Trafikskola i passed my theory and practical test first time. Läs mer
    2019-02-21 Slussens Trafikskola svarar Thomas A
    Thanks Thomas :) Great that you put everything on the first try, well done!
  • Sebastien K

2019-02-20

Sebastien K skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Toppen! Jättetrevliga lärare som verkligen stöttar och peppar sina elever! Genomgående utbildning hela vägen på resan. Bästa betyg! :D Läs mer
    2019-02-21 Slussens Trafikskola svarar Sebastien K
    Tack Sebbe för Bästa betyg :D Kör mycket och försiktigt nu!
  • 2019-02-19

Helena J skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Professionell trafikskola! Klarade min uppkörning idag på första försöket😊. Tack till Kenta framförallt som jag kört med! Läs mer
    2019-02-21 Slussens Trafikskola svarar Helena J
    Tack Helena för fint omdöme och grattis igen :)
  • 2019-02-12

Frida H skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Professionell och trevlig körskola! Jag fick äntligen mitt efterlängtade körkort efter att ha misslyckats flera gånger tidigare. Fick väldigt bra stöd och hjälp genom hela processen. Tack! Läs mer
    2019-02-14 Slussens Trafikskola svarar Frida H
    Tack Frida och vi är så glada för din skull, nu har du ditt körkort :)
  • Ellen H

2019-02-08

Ellen H skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Det har varit en jättebra utbildning. Genuint och varmt bemötande. Alltid hjälpsamma och flexibla! Varit så nöjd med min skola, och min lärare kawtar. Marita har också stöttat, svarat på frågor och hjälpt till massor. Rekommenderar varmt Läs mer
    2019-02-11 Slussens Trafikskola svarar Ellen H
    Tack fina Ellen för ditt omdöme och tack för att du valde oss :)
  • Roberto Carlos R

2019-02-06

Roberto Carlos R skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Köpte paket pris.
    Väldigt bra bemött av alla som jobbade inom trafikskolan där alla var väldigt hjälpsamma.
    Inga speciella förväntningar men väldigt imponerad hur bra dem var mot mig.
    Allt var super bra så jag kommer rekommendera till vänner och familj Läs mer
    2019-02-07 Slussens Trafikskola svarar Roberto Carlos R
    Vi kommer mer än gärna ta hand om dina vänner och familj om de kommer till oss :) Tack för omdömet och att du valde vår skola Roberto!
  • 2019-02-06

josefine r skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Kan verkligen rekommendera den här körskolan! Mycket bra, trevliga och kompetenta körlärare😊 Läs mer
    2019-02-07 Slussens Trafikskola svarar josefine r
    Härligt att höra Josefine och tack för ditt omdöme :)
  • 2019-02-05

Rebecca A skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Finns inget dåligt att säga om denna trafikskola. ALLA är supertrevliga & glada!
    Så enkelt att boka tider, & framförallt så fanns det lediga tider.

Trodde aldrig jag skulle kunna ta körkort så snabbt som jag gjorde med det hade aldrig gått utan min körskolelärare, Kawtar.
    Peppar, pushar & hjälper en till max!
    Körde ca 10-13 lektioner med Kawtar & klarade körkortet på första försöket! Läs mer
    2019-02-05 Slussens Trafikskola svarar Rebecca A
    Tack Rebecca :) Visst blir man förvånad vad man kan lära sig fort om man bara lägger sin energi och fokus på nåt....bra jobbat :)
  • 2019-01-31

adrian k skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Hade kört på en annan skola tidigare, men var nästintill omöjligt att få tider för mig som går i skolan hela dagarna. Men det var inga problem på Slussen, fantastiskt bra med tider och kan anpassa precis som man vill för att få det att fungera.

Tog körkortet precis efter jag fyllt 18 och klarade både teorin och uppkörningen på första försöket!
    Alltid lika trevligt bemötande från alla på skolan och bra lärare (Acke :))
    Vill också slå ett extra slag för Landsvägslektionen, lärde mig otroligt mycket, väl värt pengarna!

Rekommenderas Varmt! Läs mer
    2019-02-04 Slussens Trafikskola svarar adrian k
    Tack för ett väldigt fint omdöme Adrian :) och för att du nämnde vår landsväg, den är väldigt populär....mycket för pengarna (5 timmars körning) och otroligt lärorikt :)
    Lycka till med allt du har framför dig!
  • Fredrik R

2019-01-31

Fredrik R skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag blev bemött på ett väldigt trevligt sätt av personerna som jobbade på Slussens trafikskola. Både av min lärare och dem som inte jobbade med mig och min körning.

Jag hade goda förväntningar för körskolan. Dem förväntningarna blev uppfyllda och lite till. Min körskolelärare, Kjell, ska ha en riktig eloge. Utan honom vet jag inte vad jag skulle tagit mig till.

Sammanfattningsvis har denna körskola gjort allt och lite till för att hjälpa mig att få körkort. Om jag hade behövt välja körskola igen hade jag utan tvekan valt Slussens körskola. Läs mer
    2019-02-04 Slussens Trafikskola svarar Fredrik R
    Härligt att höra Fredrik, att vi levde upp till dina förväntningar och lite till....grymt :) Stort Tack!
  • 2019-01-30

Samsuding D skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Kawtar hon är fantastisk kör lärare. Hon är bästa 😉.
    Samsuding Läs mer
    2019-02-05 Slussens Trafikskola svarar Samsuding D
    Ja, hon är oerhört populär, vi är glada att ha henne här hos oss :) Tack Samsuding!
  • win-xen L

2019-01-28

win-xen L skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Mycket pedagogiska, bra bemötande och anpassar lektionerna efter ens förutsättningar. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-01-29 Slussens Trafikskola svarar win-xen L
    Tack omdömet och chokladen Win-Xen, ska bli gott till fikat :)
  • 2019-01-28

Emma N skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag är väldigt nöjd med slussens trafikskola! Lärarna är lugna, duktiga, engagerade och trevliga. Jag har mest kört med Jonas, han är grym! Tycker också att det är bra att skolan kör i området där uppkörningen är. Har även fått bra hjälp att planera mängdträningen hemma. 👍🏻 Läs mer
    2019-01-29 Slussens Trafikskola svarar Emma N
    Tack fina Emma, ni gjorde ett bra jobb hemma också :)
  • 2019-01-26

Johanna B skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag tog en intensivkurs och sedan strölektioner fram till uppkörningen. Superbra och pedagogiska lärare. Läs mer
    2019-01-28 Slussens Trafikskola svarar Johanna B
    Tack Johanna, hoppas du har använt bilen som stod och väntade på dig :)
  • 2019-01-25

Marie-Ella H skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Köpte ett körkortspaket på 20 lektioner.
    Fantastiskt bemötande!
    Förväntade mig att få en kompetent lärare och det fick jag verkligen.
    Förväntade mig att få ett skräddarsytt paket anpassad till mina förkunskaper, även det fick jag.

Rekommenderar varmt Slussens trafikskola till alla som vill ta körkort! Läs mer
    2019-01-28 Slussens Trafikskola svarar Marie-Ella H
    Tack Marie-Ella för omdömet och att du valde oss som din trafikskola :) Kör mycket bil nu så ses vi ute på vägarna!
  • 2019-01-24

Oscar B skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    1 test lektion och två vanliga 70min körlektioner. Hade inte mycket förväntningar men de översteg de rejält. Lärde mig mycket o min lärare Kawtar var väldigt pedagogisk. Skulle nog inte ha klarat uppkörningen, iallafall inte lika lätt utan hennes hjälp Läs mer
    2019-01-28 Slussens Trafikskola svarar Oscar B
    Tack Oscar, ni hade gjort ett bra jobb hemma och då räcker det med få lektioner.....mycket bra :) Lycka till och kör försiktigt!
  • 2019-01-16

daniel e skrev om Handledarutbildning en del av Slussens Trafikskola
    Handledarutbildning till mig och min son.
    Bra bemötande.
    Trevlig och pedagogisk lärare. Läs mer
    2019-01-17 Slussens Trafikskola svarar daniel e
    Tack för 5 fina recos och lycka till nu med övningskörningen 🚘
  • 2019-01-13

lottie p skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag hade ingen möjlighet att övningsköra hemma så hela min körkortsutbildning ägde rum på Slussens Trafiksskola. Jag är så otroligt nöjd med hela upplevelsen. Det var extremt professionellt och varmt från början till slut. Man kände sig sedd och omhändertagen. Tack vare körskolan klarade jag uppkörningen på första försöket! Kan även varmt rekommendera Kenta som instruktör. Läs mer
    2019-01-16 Slussens Trafikskola svarar lottie p
    Tack att du vald oss som din trafikskola Lottie och för ett jättefint omdöme :) Vi ses på vägarna.
  • 2019-01-12

Jennifer D skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Slussens trafikskola, är den bästa. Alla lärare är väldigt trevliga och brinner för att vi elever ska ta körkort. Läs mer
    2019-01-16 Slussens Trafikskola svarar Jennifer D
    Tack Jennifer för värmande ord, det är precis så vi vill att ni ska känna :)
  • 2018-12-20

helena z skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag kom till Slussens trafikskola med ett tydligt mål och hade redan innan bestämt tid för uppkörning som privatist inom ca 1 månad. Mitt första möte med personalen, och då speciellt Kawtar, gjorde att jag direkt tänkte om och ville genomföra hela resan med skolan. Kawtar är väldigt tydlig och coachande i sitt sätt att lära och jag rekommenderar varmt Slussens trafikskola! Ett riktigt topp-gäng :) Läs mer
    2019-01-08 Slussens Trafikskola svarar helena z
    Tack Helena för jättefina ord och 5 recos det gör oss väldigt glada 😊 Kawtar är en klippa och det var ett nöje att ha dig hos oss 🌸
  • 2018-12-14

amida ö skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Superbra skola med superbra lärare Läs mer
    2018-12-19 Slussens Trafikskola svarar amida ö
    Tack Amida, kommer aldrig att glömma när vi fick ringa dig och berätta om din present hos oss och nu har du körkort :D
  • Joackim G

2018-12-14

Joackim G skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Mycket bra bemötande och bra trafiklärare och då nämner Jag Acke som hjälpt mig igenom hela körkortet, rekommenderar slussens trafikskola
    / Joackim Gustafsson Läs mer
    2018-12-19 Slussens Trafikskola svarar Joackim G
    Tack Joackim, bra jobbat och fortstätt att köra mycket bil nu :)

alexandros G skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Väldigt kunniga och tillmötes. Man får en känsla av att dom verkligen bryr sig om att körkortet skall tas med exakt så mycket körlektionstider som behövs! Läs mer
    2018-12-06 Slussens Trafikskola svarar alexandros G
    Tack Alex, precis så är det....bättre ni blir klara fort så får vi in nya elever ;)
    Tack för att du valde oss!

victor s skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Hade kört upp ett par gånger som privatist och bestämde mig för att köra upp med körskolebil istället, körskolan var flexibla och planerade utifrån vart jag befann mig i körandet. Hade Kawtar som lärare och hon var grym, arbetade hela tiden aktivt med tips och råd för hur jag skulle tänka och var uppmärksam på att identifiera olika problemområden. Vi satte tidigt en deadline för uppkörning och jobbade aktivt mot den och klarade pga detta uppkörningen. Läs mer
    2018-12-06 Slussens Trafikskola svarar victor s
    Tack för ett fint omdöme och vi är glada att du valde just oss som din trafikskola :)

morgan C skrev om BE/B96 en del av Slussens Trafikskola
    Jag tackar slussens Trafikskola för ett mycket gott bemötande och bra service känsla. Läs mer
    2018-12-06 Slussens Trafikskola svarar morgan C
    Tack Morgan, den känslan ska vi behålla :)
  • 2018-11-26

fredrika o skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Bra service, trevlig och kunnig personal Läs mer
    2018-11-27 Slussens Trafikskola svarar fredrika o
    Tack Fredrika, det var roligt att få följa med dig på slutspurten mot ditt mål och det fixade du galant :)
  • 2018-11-26

Alessandra P skrev om Handledarutbildning en del av Slussens Trafikskola
    Handledarutbildning för mig min man och mina två ungdomar

Mycket bra i övrigt på alla sätt och vis alltså Läs mer
    2018-11-27 Slussens Trafikskola svarar Alessandra P
    Trevligt att hela familjen gick tillsammans, nu har ni en rolig resa framför er =)
    Tack för era ord!
  • 2018-11-21

frida e skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag köpte 10 lektioner samt uppkörning i trafikskolans bil.

Jag tycker att jag blev bemött på ett jättebra sett!
    Mina förväntingar var väl att jag skulle lära mig allt och känna mig säker inför uppkörningen. Jag tyckte att trafikskolan levde upp till det!

Jag har haft en jättebra utbildning på slussens trafikskola och är supernöjd med både läraren samt utbildningen! Läs mer
    2018-11-27 Slussens Trafikskola svarar frida e
    Härligt Frida, skönt att du känner dig säkrare efter utbildningen hos oss, det glädjer oss och nu får du stå på egna ben ute i trafiken =)
  • 2018-11-15

Jana F skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    After an absolutely horrific experience with körkorthuset, I came here and it was such a great experience. I have had a foreign license for 18 years so they focused on what I needed to learn for a Swedish license. Huge thanks to Kent and Kawtar who covered everything that would get me passed the finish line. I highly recommend this school. Läs mer
    2018-11-16 Slussens Trafikskola svarar Jana F
    Nice you took the choice to change school if you were not happy where you were.
    Lovely that you enjoyed us and that you got your driving license. Congratulations from us 😀⭐️
  • 2018-11-13

phillip J skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Fick körkortet idag.
    Trevliga, pedagogiska personal. Alltid tillmötesgående och hjälpsamma när det gäller både bokningen och körningen.
    Jag har använt flera körskolor och Slussen äger. Värmt rekommenderat.
    Tack allihopa! Läs mer
    2018-11-16 Slussens Trafikskola svarar phillip J
    Tack Phillip för ditt fina omdöme, att vi ”äger” gillar vi 😃
  • 2018-11-13

ernst c skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Hade kört mycket hemma och köppte runt 10 lektioner. Kul att lära sig nya saker i trafiken och känner mig nu som en tryggare förare. Perfekt att övninskörningen var i samma områden som uppkörningen!
    Vissa gånger kände jag kanske att jag velat ha ännu fler tips att öva själv på. Annars toppenbra! Läs mer
    2018-11-16 Slussens Trafikskola svarar ernst c
    Tack Ernst, dom orden tar vi till oss 👍🏼 Vi ses ute i trafiken 🚘
  • 2018-11-08

clara b skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Tog flera körlektioner och körde upp i samband med körskolan. Blev bra bemött och fick bra hjälp. Läs mer
    2018-11-08 Slussens Trafikskola svarar clara b
    Tack Clara och nu får du klara dig på egen hand ute i trafiken, vinka när vi möts =)
  • arvid O

2018-11-06

arvid O skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Köpte 20 lektioner. Tydligt upplägg, mycket trevlig och kompetent personal. Nöjd med hela upplevelsen! Läs mer
    2018-11-07 Slussens Trafikskola svarar arvid O
    Trevligt att höra och återigen stoort grattis =)

Katarinavägen 18, 116 45 Stockholm