Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Stockholm Södermalm Slussens Trafikskola

Slussens Trafikskola

Katarinavägen 18, 116 45 Stockholm — Visa karta

Nya Slussens Trafikskola ligger centralt mitt i Stockholm, nu med nya ägare och ny regi.
Vi hjälper dig hela vägen till ditt B-körkort både med automat och manuell växellåda. Utöver teori och körlektioner erbjuder vi även riskutbildning 1 och 2 samt handledarkurser för privatisten. För dig som behöver utökat släp (B96) eller tungt släp (BE) så erbjuder vi det också. Hos oss arbetar ett glatt gäng som pedagogiskt lotsar dig lugnt och tryggt till ditt körkort. Varmt välkomna!
Öppet just nu
Mån-Ons: 10:00-18:00
Tor: 10:00-17:00
Fre-Sön: Stängt

Läs vad 230 kunder tycker om Slussens Trafikskola

• 2019-02-12

Frida H skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Professionell och trevlig körskola! Jag fick äntligen mitt efterlängtade körkort efter att ha misslyckats flera gånger tidigare. Fick väldigt bra stöd och hjälp genom hela processen. Tack! Läs mer
    2019-02-14 Slussens Trafikskola svarar Frida H
    Tack Frida och vi är så glada för din skull, nu har du ditt körkort :)
  • Ellen H

2019-02-08

Ellen H skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Det har varit en jättebra utbildning. Genuint och varmt bemötande. Alltid hjälpsamma och flexibla! Varit så nöjd med min skola, och min lärare kawtar. Marita har också stöttat, svarat på frågor och hjälpt till massor. Rekommenderar varmt Läs mer
    2019-02-11 Slussens Trafikskola svarar Ellen H
    Tack fina Ellen för ditt omdöme och tack för att du valde oss :)
  • Roberto Carlos R

2019-02-06

Roberto Carlos R skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Köpte paket pris.
    Väldigt bra bemött av alla som jobbade inom trafikskolan där alla var väldigt hjälpsamma.
    Inga speciella förväntningar men väldigt imponerad hur bra dem var mot mig.
    Allt var super bra så jag kommer rekommendera till vänner och familj Läs mer
    2019-02-07 Slussens Trafikskola svarar Roberto Carlos R
    Vi kommer mer än gärna ta hand om dina vänner och familj om de kommer till oss :) Tack för omdömet och att du valde vår skola Roberto!
  • 2019-02-06

josefine r skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Kan verkligen rekommendera den här körskolan! Mycket bra, trevliga och kompetenta körlärare😊 Läs mer
    2019-02-07 Slussens Trafikskola svarar josefine r
    Härligt att höra Josefine och tack för ditt omdöme :)
  • 2019-02-05

Rebecca A skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Finns inget dåligt att säga om denna trafikskola. ALLA är supertrevliga & glada!
    Så enkelt att boka tider, & framförallt så fanns det lediga tider.

Trodde aldrig jag skulle kunna ta körkort så snabbt som jag gjorde med det hade aldrig gått utan min körskolelärare, Kawtar.
    Peppar, pushar & hjälper en till max!
    Körde ca 10-13 lektioner med Kawtar & klarade körkortet på första försöket! Läs mer
    2019-02-05 Slussens Trafikskola svarar Rebecca A
    Tack Rebecca :) Visst blir man förvånad vad man kan lära sig fort om man bara lägger sin energi och fokus på nåt....bra jobbat :)
  • 2019-01-31

adrian k skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Hade kört på en annan skola tidigare, men var nästintill omöjligt att få tider för mig som går i skolan hela dagarna. Men det var inga problem på Slussen, fantastiskt bra med tider och kan anpassa precis som man vill för att få det att fungera.

Tog körkortet precis efter jag fyllt 18 och klarade både teorin och uppkörningen på första försöket!
    Alltid lika trevligt bemötande från alla på skolan och bra lärare (Acke :))
    Vill också slå ett extra slag för Landsvägslektionen, lärde mig otroligt mycket, väl värt pengarna!

Rekommenderas Varmt! Läs mer
    2019-02-04 Slussens Trafikskola svarar adrian k
    Tack för ett väldigt fint omdöme Adrian :) och för att du nämnde vår landsväg, den är väldigt populär....mycket för pengarna (5 timmars körning) och otroligt lärorikt :)
    Lycka till med allt du har framför dig!
  • Fredrik R

2019-01-31

Fredrik R skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag blev bemött på ett väldigt trevligt sätt av personerna som jobbade på Slussens trafikskola. Både av min lärare och dem som inte jobbade med mig och min körning.

Jag hade goda förväntningar för körskolan. Dem förväntningarna blev uppfyllda och lite till. Min körskolelärare, Kjell, ska ha en riktig eloge. Utan honom vet jag inte vad jag skulle tagit mig till.

Sammanfattningsvis har denna körskola gjort allt och lite till för att hjälpa mig att få körkort. Om jag hade behövt välja körskola igen hade jag utan tvekan valt Slussens körskola. Läs mer
    2019-02-04 Slussens Trafikskola svarar Fredrik R
    Härligt att höra Fredrik, att vi levde upp till dina förväntningar och lite till....grymt :) Stort Tack!
  • 2019-01-30

Samsuding D skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Kawtar hon är fantastisk kör lärare. Hon är bästa 😉.
    Samsuding Läs mer
    2019-02-05 Slussens Trafikskola svarar Samsuding D
    Ja, hon är oerhört populär, vi är glada att ha henne här hos oss :) Tack Samsuding!
  • win-xen L

2019-01-28

win-xen L skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Mycket pedagogiska, bra bemötande och anpassar lektionerna efter ens förutsättningar. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-01-29 Slussens Trafikskola svarar win-xen L
    Tack omdömet och chokladen Win-Xen, ska bli gott till fikat :)
  • 2019-01-28

Emma N skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag är väldigt nöjd med slussens trafikskola! Lärarna är lugna, duktiga, engagerade och trevliga. Jag har mest kört med Jonas, han är grym! Tycker också att det är bra att skolan kör i området där uppkörningen är. Har även fått bra hjälp att planera mängdträningen hemma. 👍🏻 Läs mer
    2019-01-29 Slussens Trafikskola svarar Emma N
    Tack fina Emma, ni gjorde ett bra jobb hemma också :)
  • 2019-01-26

Johanna B skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag tog en intensivkurs och sedan strölektioner fram till uppkörningen. Superbra och pedagogiska lärare. Läs mer
    2019-01-28 Slussens Trafikskola svarar Johanna B
    Tack Johanna, hoppas du har använt bilen som stod och väntade på dig :)
  • 2019-01-25

Marie-Ella H skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Köpte ett körkortspaket på 20 lektioner.
    Fantastiskt bemötande!
    Förväntade mig att få en kompetent lärare och det fick jag verkligen.
    Förväntade mig att få ett skräddarsytt paket anpassad till mina förkunskaper, även det fick jag.

Rekommenderar varmt Slussens trafikskola till alla som vill ta körkort! Läs mer
    2019-01-28 Slussens Trafikskola svarar Marie-Ella H
    Tack Marie-Ella för omdömet och att du valde oss som din trafikskola :) Kör mycket bil nu så ses vi ute på vägarna!
  • 2019-01-24

Oscar B skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    1 test lektion och två vanliga 70min körlektioner. Hade inte mycket förväntningar men de översteg de rejält. Lärde mig mycket o min lärare Kawtar var väldigt pedagogisk. Skulle nog inte ha klarat uppkörningen, iallafall inte lika lätt utan hennes hjälp Läs mer
    2019-01-28 Slussens Trafikskola svarar Oscar B
    Tack Oscar, ni hade gjort ett bra jobb hemma och då räcker det med få lektioner.....mycket bra :) Lycka till och kör försiktigt!
  • 2019-01-16

daniel e skrev om Handledarutbildning en del av Slussens Trafikskola
    Handledarutbildning till mig och min son.
    Bra bemötande.
    Trevlig och pedagogisk lärare. Läs mer
    2019-01-17 Slussens Trafikskola svarar daniel e
    Tack för 5 fina recos och lycka till nu med övningskörningen 🚘
  • 2019-01-13

lottie p skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag hade ingen möjlighet att övningsköra hemma så hela min körkortsutbildning ägde rum på Slussens Trafiksskola. Jag är så otroligt nöjd med hela upplevelsen. Det var extremt professionellt och varmt från början till slut. Man kände sig sedd och omhändertagen. Tack vare körskolan klarade jag uppkörningen på första försöket! Kan även varmt rekommendera Kenta som instruktör. Läs mer
    2019-01-16 Slussens Trafikskola svarar lottie p
    Tack att du vald oss som din trafikskola Lottie och för ett jättefint omdöme :) Vi ses på vägarna.
  • 2019-01-12

Jennifer D skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Slussens trafikskola, är den bästa. Alla lärare är väldigt trevliga och brinner för att vi elever ska ta körkort. Läs mer
    2019-01-16 Slussens Trafikskola svarar Jennifer D
    Tack Jennifer för värmande ord, det är precis så vi vill att ni ska känna :)
  • 2018-12-20

helena z skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag kom till Slussens trafikskola med ett tydligt mål och hade redan innan bestämt tid för uppkörning som privatist inom ca 1 månad. Mitt första möte med personalen, och då speciellt Kawtar, gjorde att jag direkt tänkte om och ville genomföra hela resan med skolan. Kawtar är väldigt tydlig och coachande i sitt sätt att lära och jag rekommenderar varmt Slussens trafikskola! Ett riktigt topp-gäng :) Läs mer
    2019-01-08 Slussens Trafikskola svarar helena z
    Tack Helena för jättefina ord och 5 recos det gör oss väldigt glada 😊 Kawtar är en klippa och det var ett nöje att ha dig hos oss 🌸
  • 2018-12-14

amida ö skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Superbra skola med superbra lärare Läs mer
    2018-12-19 Slussens Trafikskola svarar amida ö
    Tack Amida, kommer aldrig att glömma när vi fick ringa dig och berätta om din present hos oss och nu har du körkort :D
  • Joackim G

2018-12-14

Joackim G skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Mycket bra bemötande och bra trafiklärare och då nämner Jag Acke som hjälpt mig igenom hela körkortet, rekommenderar slussens trafikskola
    / Joackim Gustafsson Läs mer
    2018-12-19 Slussens Trafikskola svarar Joackim G
    Tack Joackim, bra jobbat och fortstätt att köra mycket bil nu :)

alexandros G skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Väldigt kunniga och tillmötes. Man får en känsla av att dom verkligen bryr sig om att körkortet skall tas med exakt så mycket körlektionstider som behövs! Läs mer
    2018-12-06 Slussens Trafikskola svarar alexandros G
    Tack Alex, precis så är det....bättre ni blir klara fort så får vi in nya elever ;)
    Tack för att du valde oss!

victor s skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Hade kört upp ett par gånger som privatist och bestämde mig för att köra upp med körskolebil istället, körskolan var flexibla och planerade utifrån vart jag befann mig i körandet. Hade Kawtar som lärare och hon var grym, arbetade hela tiden aktivt med tips och råd för hur jag skulle tänka och var uppmärksam på att identifiera olika problemområden. Vi satte tidigt en deadline för uppkörning och jobbade aktivt mot den och klarade pga detta uppkörningen. Läs mer
    2018-12-06 Slussens Trafikskola svarar victor s
    Tack för ett fint omdöme och vi är glada att du valde just oss som din trafikskola :)

morgan C skrev om BE/B96 en del av Slussens Trafikskola
    Jag tackar slussens Trafikskola för ett mycket gott bemötande och bra service känsla. Läs mer
    2018-12-06 Slussens Trafikskola svarar morgan C
    Tack Morgan, den känslan ska vi behålla :)
  • 2018-11-26

fredrika o skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Bra service, trevlig och kunnig personal Läs mer
    2018-11-27 Slussens Trafikskola svarar fredrika o
    Tack Fredrika, det var roligt att få följa med dig på slutspurten mot ditt mål och det fixade du galant :)
  • 2018-11-26

Alessandra P skrev om Handledarutbildning en del av Slussens Trafikskola
    Handledarutbildning för mig min man och mina två ungdomar

Mycket bra i övrigt på alla sätt och vis alltså Läs mer
    2018-11-27 Slussens Trafikskola svarar Alessandra P
    Trevligt att hela familjen gick tillsammans, nu har ni en rolig resa framför er =)
    Tack för era ord!
  • 2018-11-21

frida e skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag köpte 10 lektioner samt uppkörning i trafikskolans bil.

Jag tycker att jag blev bemött på ett jättebra sett!
    Mina förväntingar var väl att jag skulle lära mig allt och känna mig säker inför uppkörningen. Jag tyckte att trafikskolan levde upp till det!

Jag har haft en jättebra utbildning på slussens trafikskola och är supernöjd med både läraren samt utbildningen! Läs mer
    2018-11-27 Slussens Trafikskola svarar frida e
    Härligt Frida, skönt att du känner dig säkrare efter utbildningen hos oss, det glädjer oss och nu får du stå på egna ben ute i trafiken =)
  • 2018-11-15

Jana F skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    After an absolutely horrific experience with körkorthuset, I came here and it was such a great experience. I have had a foreign license for 18 years so they focused on what I needed to learn for a Swedish license. Huge thanks to Kent and Kawtar who covered everything that would get me passed the finish line. I highly recommend this school. Läs mer
    2018-11-16 Slussens Trafikskola svarar Jana F
    Nice you took the choice to change school if you were not happy where you were.
    Lovely that you enjoyed us and that you got your driving license. Congratulations from us 😀⭐️
  • 2018-11-13

phillip J skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Fick körkortet idag.
    Trevliga, pedagogiska personal. Alltid tillmötesgående och hjälpsamma när det gäller både bokningen och körningen.
    Jag har använt flera körskolor och Slussen äger. Värmt rekommenderat.
    Tack allihopa! Läs mer
    2018-11-16 Slussens Trafikskola svarar phillip J
    Tack Phillip för ditt fina omdöme, att vi ”äger” gillar vi 😃
  • 2018-11-13

ernst c skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Hade kört mycket hemma och köppte runt 10 lektioner. Kul att lära sig nya saker i trafiken och känner mig nu som en tryggare förare. Perfekt att övninskörningen var i samma områden som uppkörningen!
    Vissa gånger kände jag kanske att jag velat ha ännu fler tips att öva själv på. Annars toppenbra! Läs mer
    2018-11-16 Slussens Trafikskola svarar ernst c
    Tack Ernst, dom orden tar vi till oss 👍🏼 Vi ses ute i trafiken 🚘
  • 2018-11-08

clara b skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Tog flera körlektioner och körde upp i samband med körskolan. Blev bra bemött och fick bra hjälp. Läs mer
    2018-11-08 Slussens Trafikskola svarar clara b
    Tack Clara och nu får du klara dig på egen hand ute i trafiken, vinka när vi möts =)
  • arvid O

2018-11-06

arvid O skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Köpte 20 lektioner. Tydligt upplägg, mycket trevlig och kompetent personal. Nöjd med hela upplevelsen! Läs mer
    2018-11-07 Slussens Trafikskola svarar arvid O
    Trevligt att höra och återigen stoort grattis =)
  • 2018-11-05

Ida L skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Hade en fantastisk körskolelärare, Jonas, som visste precis hur han skulle bemöta mitt sätt att lära sig på. Han var lugn och väldigt pedagogisk.
    Tycker vi följde en väldigt bra plan med tydliga mål hur vi skulle köra! Läs mer
    2018-11-06 Slussens Trafikskola svarar Ida L
    Härligt att höra Ida och tack för ditt omdöme :) Nu slipper du dra dina resväskor så långt, spänn fast dom ordentligt i bilen bra ;)
  • Peder F

2018-10-11

Peder F skrev om BE/B96 en del av Slussens Trafikskola
    riktigt bra vägledning från start till mål. rekommenderas! Läs mer
    2018-10-11 Slussens Trafikskola svarar Peder F
    Tack Peder =) Först B-körkort och nu så coolt som en uppgradering till tyngre fordon, tummen upp för det!
  • Adam O

2018-10-05

Adam O skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    För ca 2 månader sedan så gick jag in på slussens körskola och sa att jag behövde ta körkort innan november månad. Jag bokade in 22 lektioner med Kjelle och han var fantastiskt pedagogisk med en bra utlärningsteknik som bygger på uppmuntran och byggande av ens självförtroende. Ganska snabbt kände jag mig trygg och vågade ut på de stora vägarna och höga farterna. I övrigt så har slussen fantastisk personal med en ärlig approach. Idag för en vecka sedan klarade jag uppkörningen på första försöket. Jag rekommenderar starkt att låna körskolans bil för uppkörning med en lektion precis innan.

Är så tacksam och så glad att jag kört i Stockholm och är nu helt trygg med att köra i stan! Tack! Läs mer
    2018-10-11 Slussens Trafikskola svarar Adam O
    Ååå, man blir både glad och stolt när man läser ditt omdöme Adam :) TACK! Det var verkligen roligt att få följa din resa mot körkortet och se din glädje när målet var uppfyllt.
  • 2018-10-03

marja b skrev om Handledarutbildning en del av Slussens Trafikskola
    VIA INTERNET. GOTT BEMÖTANDE MED TREVLIG BILSKOLALÄRARE . LÄRORIKA TIPS. Läs mer
    2018-10-04 Slussens Trafikskola svarar marja b
    Härligt att höra precis så ska det vara 😊 tack Marja!
  • 2018-10-03

2018-10-04 Slussens Trafikskola svarar Adrian F
    Tack Adrian för ditt omdöme och lycka till nu 😊
  • 2018-10-01

Taddeus S skrev om Handledarutbildning en del av Slussens Trafikskola
    Jättebra och det känns tryggt.
    Kenta var väldigt förtroendegivande.
    Mycket trevligt.
    Mvh Tadde och Filip Läs mer
    2018-10-02 Slussens Trafikskola svarar Taddeus S
    Tack Taddeus, jätteroligt att höra :)
  • 2018-09-24

camilla a skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Väldigt trevligt och professionellt bemötande av alla. Hög nivå på körlektionerna. Kan verkligen rekommendera. Läs mer
    2018-09-28 Slussens Trafikskola svarar camilla a
    Tack Camilla för fina ord, kör mycket och försiktigt :)
  • 2018-09-24

juni l skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag är mycket nöjd med Slussens Trafikskola! Jag hade Kenta som körlärare och det var toppen. Kenta är väldigt proffsig. Lektionerna var mycket effektiva, med utmaningar som tog mig vidare och gjorde att jag fick utvecklas samtidigt som det alltid kändes tryggt och bra. Alltid fint bemötande från annan personal på körskolan också, bra kommunikation med receptionen. 5/5! Läs mer
    2018-09-28 Slussens Trafikskola svarar juni l
    Strålande 5/5 =) Tack Juni, nu får du klara dig utan Kenta på vägarna men det fixar du galant :)
  • magnum P

2018-09-18

magnum P skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Mycket proffsigt och vänligt bemötande av kunnig och flexibel personal. Jag skulle ta B behörighet till mitt befintliga A kort. Jag räknade med en Lång period då jag kört motorcykel länge och “vant mig fel”. Läraren och personal tipsade om appar och scheman som skulle passa och hela utbildningen gick mycket Snabbare än jag nånsin trott. Sättet man lär ut trafikkunskap idag är väldigt bra även om jag kanske förväntade mig en “hårdare” och mer “hands on” utbildning. Slussens Trafiksskola är toppen och jag klarade allt på första försöket! Evigt tacksam! Läs mer
    2018-09-19 Slussens Trafikskola svarar magnum P
    Tack Magnum och vilken snygg profilbild du har (bild från uppköningsdagen) kul att det gick snabbare och smidigare än du trodde 😊
  • 2018-09-17

Gustav N skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag skulle starkt rekommendera slussens trafikskola till alla som vill ta körkort. Fick träffa och övningsköra med 3 av deras trafiklärare vid olika lektioner och alla var oerhört trevliga och proffsiga. Lektionerna var inte bara lärorika, utan de var även roliga!
    Företaget överträffade mina förväntningar något enormt! Läs mer
    2018-09-19 Slussens Trafikskola svarar Gustav N
    Härligt att höra Gustav, att vi överträffade dina förväntningar 😊 grattis till din nya frihet och tack för fint omdöme!
  • 2018-09-17

Anna H skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Supernöjd med Slussens trafikskola. Proffsiga, lugna, pedagogiska trafiklärare hjälper dig bli säker bakom ratten! Läs mer
    2018-09-19 Slussens Trafikskola svarar Anna H
    Tack Anna 😊 nu får du fortsätta ratta säkert utan oss 👍🏼
  • 2018-09-14

peter S skrev om BE/B96 en del av Slussens Trafikskola
    BE kort
    Allt från bemötande, leverans och kvalitet var toppen. Alla jag träffade var engagerade och professionella

Med vänlig hälsning,
    Peter Läs mer
    2018-09-19 Slussens Trafikskola svarar peter S
    Tack Peter, vi blir väldigt glada av ditt omdöme 😃
  • 2018-09-08

xing L skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Actually I had an amazing experience with Slussens Trafikskola, which has made me changed my bad habit of driving. The driving coach Acke is super nice! I do believe a lot of people will get benefits from Slussens Trafikskola if they choose to learn driving here! Läs mer
    2018-09-10 Slussens Trafikskola svarar xing L
    Thank Xing for your review and for you chose our school :)
  • Shana D

2018-09-04

Shana D skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag rekommenderar starkt Slussens trafikskola ! Körde med bästa Kenta som gjorde körningen roligare och även gav mig självförtroendet dör att lyckas ! Stort tack för allt stöd och pepp! Läs mer
    2018-09-07 Slussens Trafikskola svarar Shana D
    Tack Shana, behåll ditt självförtroende, DU kan och det har du bevisat nu. Vi ses ute på vägarna :)
  • 2018-09-04

Thella J skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Snabb respons, vänligt bemötande och skickliga och trevliga lärare som utbyter info och uppdaterar varandra så att jag som elev känner mig trygg att köra med den som är ledig, beroende på hur schemat ser ut. Stort tack! Läs mer
    2018-09-07 Slussens Trafikskola svarar Thella J
    Tack Thella, wow, va stolta vi blir när vi läser ditt omdöme :) och tack för att du valde oss!
  • 2018-08-30

peter s skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Utmärkt körskola, flexibla med att ordna och ändra tider, bra utbildning och lärare, och såg till att jag kunde ta körkort snabbt (en månad totalt). Läs mer
    2018-09-04 Slussens Trafikskola svarar peter s
    Tack Peter, det var verkligen kul att följa med på din resa till körkortet 😊 Lagom intensivt och du satte allt på första försöket 👍🏼
  • emelie h

2018-08-27

emelie h skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag tog handledarutbildningen, riskettan och körlektioner trafikskolan och är jättenöjd! Jag möttes alltid av en trevlig atmosfär när jag klev in på skolan och trafiklärarna är både erfarna och pedagogiska. Jag körde med Acke och med hans hjälp klarade jag körkortet på första försöket! Läs mer
    2018-09-04 Slussens Trafikskola svarar emelie h
    Tack Emelie för ditt omdöme, vi kommer sakna ditt glada jag som kom in skuttandes till varje ny lektion 😊
  • Theo D

2018-08-18

Theo D skrev om Slussens Trafikskola
    Grym körskola! Jag fick köra med 5 olika grymma handledare och varje lärare framförde en planering och en egen unik pedagogik som fick mig att klara uppkörningen super enkelt. Jag började från noll och hade absolut ingen erfarenhet att köra ett manuellt fordon, men med den hjälp jag fick från slussens trafikskola så lärde mig saker som jag aldrig skulle kunna lära mig utan de, underlättade rejält. Läs mer
    2018-09-04 Slussens Trafikskola svarar Theo D
    Tack Theo för ett grymt omdöme 😊 du hade en otrolig fokus så körkortet fixade du galant.
  • Johanna S

2018-08-16

Johanna S skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag tog precis mitt B körkort med hjälp av Slussens trafikskola. Jag gick på ca 2 körlektioner per vecka under drygt 2 månader. Jag är väldigt nöjd med den hjälp jag har fått. Fantastisk stöd från lärarna som är otroligt professionella, hjälpsamma och flexibla med tider. Har endast positiva upplevelser. Jag ville ta fler lektioner men de sa att jag var redo att köra upp - och det var jag! Kan inte säga nog goda saker, rekommenderar varmt Slussens Trafikskola till alla som är sugna på körkort. Läs mer
    2018-08-23 Slussens Trafikskola svarar Johanna S
    Stort Grattis igen Johanna :) Vi vill absolut inte att ni tar fler lektioner än ni behöver, glad att du litade på oss till sist och körde upp :D
  • 2018-08-16

john g skrev om Handledarutbildning en del av Slussens Trafikskola
    Trodde inför utbildningen att jag skulle tröttna eftersom det var 3,5h undervisning.

Men det var oerhört intressant och mkt bra framfört så vi är jättenöjda min dotter och jag!

Med vänlig hälsning
    Elvira och John Gunnarsson Läs mer
    2018-08-23 Slussens Trafikskola svarar john g
    Härligt att höra John, det blir vi glada för :) Tack!

Katarinavägen 18, 116 45 Stockholm