Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Stockholm Södermalm Slussens Trafikskola

Slussens Trafikskola

Katarinavägen 18, 116 45 Stockholm — Visa karta

Nya Slussens Trafikskola ligger centralt mitt i Stockholm, nu med nya ägare och ny regi.
Vi hjälper dig hela vägen till ditt B-körkort både med automat och manuell växellåda. Utöver teori och körlektioner erbjuder vi även riskutbildning 1 och 2 samt handledarkurser för privatisten. För dig som behöver utökat släp (B96) eller tungt släp (BE) så erbjuder vi det också. Hos oss arbetar ett glatt gäng som pedagogiskt lotsar dig lugnt och tryggt till ditt körkort. Varmt välkomna!
Mån: 10:00-18:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 114 kunder tycker om Slussens Trafikskola

• Vendela S
    Vendela S skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Är jätte nöjd med mina körlektioner. Det var väldigt pedagogiskt.
  • anna h
    anna h skrev om Handledarutbildning en del av Slussens Trafikskola
    Positivt bemötande bra information
    2017-10-08 Slussens Trafikskola svarar anna h
    Tack Anna för ditt omdöme och att du tog dig tid att svara 😊
  • Grace W
    Grace W skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Slussens Trafikskola överträffade mina förväntningar. Väldigt bra bemötande och trevlig personal. Oavsett vem man kör med är de väldigt yrkeskunniga och professionella. Ett stort tack till Kenta som hjälpte mig från start till mål😊. Jag vill även passa på att tacka Acke och Kawtar. Jag hade verkligen en roligt tid. Mycket skratt!!❤❤❤
    2017-10-08 Slussens Trafikskola svarar Grace W
    Tack Grace för ett fint omdöme 😊 vi kommer verkligen sakna dig och ditt glada leende 😄
  • Nicklas L
    Nicklas L skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Proffesionellt, vänligt bemötande.
    2017-10-02 Slussens Trafikskola svarar Nicklas L
    Tack Nicklas, kort och snabb bekantskap 👍 Riktigt bra jobbat 😊
  • Felix K
    Felix K skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Har generellt varit toppen. De lärare jag kört med har varit tydliga, om stränga fast aldrig orättvisa.
    Det ända jag saknat skulle vara ett tydligare sätt att boka flerlektionspaket. Detta då jag aldrig var säker om jag betalde rätt pris eller ej.
    2017-10-02 Slussens Trafikskola svarar Felix K
    Tack Felix och stort Grattis igen, bra jobbat 😊
    Synd att du inte sa det till oss ang, körpaketen, då hade vi kunnat förklarat 👍
  • urban w
    urban w skrev om BE/B96 en del av Slussens Trafikskola
    Mycket trevligt och professionellt bemötande. Jag kontaktade Slussens trafikskola mitt i semestern men trots det upplevde jag snabb respons och fick ett skräddarsytt upplägg som passade mig perfekt.
    Rekommenderas varmt!
    2017-09-12 Slussens Trafikskola svarar urban w
    Tack Urban, glad att vi kunde hjälpa till på ett bra sätt 😊 Lycka till med ditt tungasläp bakom bilen 👍
  • Emilia H
    Emilia H skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Superskola. Jättebra lärare, det var Kawtar och Acke som fick mig i mål (jag började från noll). De är proffsiga, vänliga, hjälpsamma och roliga. Hade inga problem under utbildningen och kan varmt rekommendera precis vem som helst att ta körkort via körskolan. De anpassar utbildningen efter behov och förstår direkt vad man som elev behöver. Är så supernöjd. Och nu har jag körkort! ☺
    2017-09-07 Slussens Trafikskola svarar Emilia H
    Tack Emilia för ditt fina omdöme, vi kommer att sakna dig här =)
  • Christine L
    Christine L skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Slussens Trafikskola har bemött mig på bästa sätt och guidat mig genom allt en behöver för att känna sig trygg på uppkörningen, från de olika momenten till planering och upplägg.
    Körlektioner har både varit roliga och pedagogiskt upplagda för att öka förståelsen för helheten i olika svåra trafiksituationer.
    2017-09-03 Slussens Trafikskola svarar Christine L
    Härligt att läsa ditt omdöme, precis så vill vi att det ska var 😊 Tack Christine och lycka till med dina studier.
  • Jens K
    Jens K skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Att utbilda sig är inte alltid lätt, och det finns ofta stunder av frustration och felande, men min instruktör Akke var alltid oerhört tålmodig, hjälpsam och stöttande. Den vägledning och självförtroende jag utvecklade med hjälp av honom är anledningen till att jag fick mitt körkort.
    Utöver Akke, så har alla andra som hjälpt mig på Slussens Trafikskola varit helt fantastiska. Jag rekommenderar varmt Slussens Trafikskola till alla som är seriösa med att vilja ta körkort.
    2017-09-03 Slussens Trafikskola svarar Jens K
    Tack Jens, det var trevligt att ha dig som elev hos oss, lita på dig själv nu ute i trafiken 🚗💨
  • Hans H
    Hans H skrev om BE/B96 en del av Slussens Trafikskola
    Ett mycket proffsigt bemötande och trevligt.
    2017-09-03 Slussens Trafikskola svarar Hans H
    Tack Hans, det glädjer oss att höra 😊
  • Zackarias F
    Zackarias F skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Extremt bra bemötande, vägledning, tips och framför allt kunskapen jag fick var mycket bra. Skulle aldrig valt eller rekommendera en annan trafikskola före Slussens Trafikskola.
    2017-08-25 Slussens Trafikskola svarar Zackarias F
    Tack Zackarias, det var kul att ha dig hos oss 🙂 Fortsätt att köra så fint som du har gjort nu 🚗💨
  • Pia K
    Pia K skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Effektiv och pedagogisk skola!
    2017-08-18 Slussens Trafikskola svarar Pia K

2017-08-18 Slussens Trafikskola svarar Alban F
    Tack Alban 😊 Vi är super nöjda med ditt resultat 👍
  • Johanna N
    Johanna N skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Mycket nöjd! Engagerade och pedagogiska lärare. Bra med feedback. Varmt välkomnande i receptionen. Särskilt stort tack till passionerade Kawtar som hjälpte mig hela vägen till körkortet!💪
    Stort tack!!
    2017-08-03 Slussens Trafikskola svarar Johanna N
    Tack Johanna och riktigt bra jobbat =)
  • Agnes K
    Agnes K skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag hade en fantastisk upplevelse. Min körlärare, Kawtar, la upp utbildningen perfekt efter min förmåga.
    2017-07-30 Slussens Trafikskola svarar Agnes K
    Tack Agnes vi är väldigt glada att du upplevde det så =)
  • Sallie A
    Sallie A skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Som en kvinna över 50 är det svårt ätt lära sig köra bil; speciellt manuellt. Men Slussens Trafikskola gjorde allt de kunde för att hjälpa mig. En stor tack.
    2017-07-30 Slussens Trafikskola svarar Sallie A
    Vi är så glada för din skull Sallie :) Tack för omdömet och kör mycket bil nu.
  • Kristina P
    Kristina P skrev om Handledarutbildning en del av Slussens Trafikskola
    En bra förmiddag som gick snabbt och var toppenbra!
    2017-07-05 Slussens Trafikskola svarar Kristina P
    Tack för fint omdöme Kristina =)
  • Charlotta B
    Charlotta B skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Superbra körskola med proffsiga lärare!!
    2017-07-04 Slussens Trafikskola svarar Charlotta B
    Tack Charlotta =) Trevlig sommar och kör mycket bil!
  • Anja T
    Anja T skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Kan varmt rekommendera Slussens Trafikskola.
    Tack magnifika, coola Marita, med ditt stora tålamod och positiva attityd, för att du trodde på mig och hjälpte mig fullfölja körkortet!

Stort tack för skjutsen! Är så glad nu för körkortet, äntligen. ❤️🚗
    2017-06-26 Slussens Trafikskola svarar Anja T
    Tack Anja :) Det var riktigt roligt att följa din utveckling, du är grym! Trevlig sommar =)
  • Rebecka R
    Rebecka R skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Allt var jättebra, fick super trevligt bemötande från första bemötande. Underbar körlärare fick precis sådan hjälp jag behövde för att klara uppkörningen. Kände mig verkligen bekväm i bilen med läraren direkt vilket var jätteviktigt för mig så att allt fokus kunde riktas på att lära mig så mycket jag kunde. Väldig bra balans i feedback under och efter körningen både peppande och tillsägande när det behövdes!! Är verkligen jättenöjd!!
    2017-06-26 Slussens Trafikskola svarar Rebecka R
    Tack Rebecka för fina ord. precis så vill vi att våra kunder ska uppleva oss =) Trevlig sommar!
  • Hazim S
    Hazim S skrev om Slussens Trafikskola
    Mycket bra, rekommenderas starkt!
    Min lärare Kawtar var mycket bra och informativ. En av de mest passionerade lärare jag någonsin har haft.
    2017-06-09 Slussens Trafikskola svarar Hazim S
    Åå, tack Hazim för ett fint omdöme, vi är glada att vi har Kawtar hos oss 😊
  • Ruben F
    Ruben F skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Min upplevelse av min lärare Kenta på Slussens trafikskola var att han var väldigt pedagogisk och enkel att förstå. Det blev lätt att ta till sig det han sa utan att känna sig nervös på ngt sätt. Mkt nöjd
    2017-06-09 Slussens Trafikskola svarar Ruben F
    Härligt att höra Ruben, trevlig sommar så ses vi ute på vägarna 🚗💨
  • Axel E
    Axel E skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Mycket bra och seriös utbildning. Rekommenderas!
    2017-05-30 Slussens Trafikskola svarar Axel E
    Tack Axel och jobba inte för mycket nu i sommar....njut av att köra bil också =)
  • Jennifer E
    Jennifer E skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Mycket varmt välkomnande i receptionen vid varje besök. Pedagogiska och trevliga lärare som hjälpte mig att nå mitt mål snabbt!. Jag är otroligt glad att jag valde just Slussens trafikskola. Lite dyrt, men det var det värt i slutändan!
    2017-05-22 Slussens Trafikskola svarar Jennifer E
    Tack fina Jennifer och njut av ditt körkort 😊 Jag tror inte att du menar att just vår skola är dyr utan att det är generellt. Tips till er som vill jämföra pris, ta reda på minutpriset det är där ni ser vem som är billigast. Priset på körlektionen delat med körlektionens längd 👍
  • Jennifer V
    Jennifer V skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Tack så jättemycket för alla lektioner som ledde tillkörkortet på första uppkörningen! Och speciellt tack till Kenta som stod ut med mig och alla mina frågor =) Jag är så glad!!!
    2017-05-19 Slussens Trafikskola svarar Jennifer V
    Kenta är en klippa =) Tack Jennifer och kör mycket bil nu i sommar!
  • Charlotte W
    Charlotte W skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Trevliga och kunniga lärare som har peppat och stöttat. Tack för allt jag lärt mig, och för att jag har körkort idag!
    2017-05-11 Slussens Trafikskola svarar Charlotte W
    Ja, där satt den Charlotte, kör mycket och försiktigt. Tack för fina ord =)
  • Henri G
    Henri G skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag behövde hjälp med att lära mig köra jag fick hjälp.
    Tog körkort och teori på första försök.
    2017-05-11 Slussens Trafikskola svarar Henri G
    Så kul att du satte allt på första försöket Henri :) Tack för att du tog dig tid och skrev.
  • Gabirel S
    Gabirel S skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Kenta är en superbra trafiklärare, jordnära och pedagogisk, aldrig något krångel!
    2017-05-11 Slussens Trafikskola svarar Gabirel S
    En glad Kenta tackar för det fina omdömet :)
  • Stefan L
    Stefan L skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Fantastisk trafikskola, supernöjd med allt!
    2017-05-08 Slussens Trafikskola svarar Stefan L
    Tack Stefan 😊 Det var kul att se din glädje, stort grattis igen!
  • Anna H
    Anna H skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Min körlärare var superbra, pedagogisk och peppande. Hela team:et var jättetrevliga och jag fick alltid den hjälp jag behövde!
    2017-05-08 Slussens Trafikskola svarar Anna H
    Tack Anna och hela team:et tackar =)
  • Sara H
    Sara H skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Som kund är jag jättenöjd, blev alltid bemött med vänlighet och har fått lära mig så mycket under min tid som körskoleelev på Slussens Trafikskola. Absolut en körskola jag kan rekommendera till vänner och bekanta som planerar att ta körkort.
    2017-05-02 Slussens Trafikskola svarar Sara H
    Tack för ett fint omdöme Sara =) Vi ses på vägarna!
  • Annika L
    Annika L skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Väldigt gulliga och snabba att svara på alla frågor. Lugna lärare som känns pedagogiska.
    2017-04-23 Slussens Trafikskola svarar Annika L
    Tack Annika, vår polisy är att svara på alla mejl och frågor inom 24 timmar 😊
  • Babs D
    Babs D skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Supertrevliga och pedagogiska lärare, jag kände mig väldigt trygg inför min uppkörning!
    Tack Kenta och Marita för all hjälp!
    2017-04-09 Slussens Trafikskola svarar Babs D
    Tack Babs, vi ses säkert utanför skolan någon gång då får du vinka 👋
  • Helena S
    Helena S skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Kenta är fantastisk som körlärare och jag skulle rekommendera honom till alla som är på väg att ta körkort, inte minst oss 'äldre' som kanske känner en annan slags rädsla för bilkörning men alla. Han har många bra egenskaper som behövs för att man som elev ska känna sig trygg och säker, dessutom är han väldigt pedagogisk och lugn. Kenta förtjänar flera guld stjärnor!
    2017-04-09 Slussens Trafikskola svarar Helena S
    Härligt att höra 😊 Tack för ditt fina omdöme Helena!
  • Fanni S
    Fanni S skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Bäst bäst bäst bäst bäst bäst bäst bäst bäst bäst bäst bäst
    2017-04-09 Slussens Trafikskola svarar Fanni S
    Tack bästa bästa Fanni 😊 Kör mycket och skaffa egen erfarenhet nu.
  • Denise Z
    Denise Z skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jätte bra är super nöjd med allt!
    2017-04-05 Slussens Trafikskola svarar Denise Z
    Då blir vi både glada och nöjda 😊 Tack Denise!
  • Kevin K
    Kevin K skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Allt som allt har det varit kanon från dag ett, blivit stötad genom hela min utbildning och resultatet blev godkänd på både teori och uppkörning på första försöket.

Är det någon körskola jag skulle rekommendera är det absolut Slussen trafikskola alla dagar i veckan.
    2017-03-30 Slussens Trafikskola svarar Kevin K
    Tack Kevin för fint omdöme och grymt bra jobbat 🚗💨
  • Märta S
    Märta S skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Bästa trafikskolan! Tack Kenta för ditt tålamod :) / Märta
    2017-03-30 Slussens Trafikskola svarar Märta S
    Tack Märta 😊 kör mycket och försiktigt nu så du får mycket erfarenhet.
  • Clara B
    Clara B skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Otroligt nöjd! Strukturerad, utvecklande och viktig utbildning med grymma lärare. Hade aldrig klarat det utan er!
    2017-03-23 Slussens Trafikskola svarar Clara B
    Tack 😊 Så otroligt roligt att se dina glädje tårar, vilken glädje 👍 Satte allt på första försöket, grattis!
  • Johan S
    Johan S skrev om BE/B96 en del av Slussens Trafikskola
    Proffsiga, pedagogiska och tillmötesgående. Tack för en bra utbildning till mitt nya BE-kort. / Johan Schullström
    2017-03-21 Slussens Trafikskola svarar Johan S
    Tack och stort grattis igen Johan 😊 Bra jobbat!
  • Ludwig S
    Ludwig S skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jätte bra körskola, trevlig personal som vill en att lyckas. Man får bra hjälp och man kan ställa alla frågor som finns.
    2017-03-21 Slussens Trafikskola svarar Ludwig S
    Tack för ett fint omdöme Ludwig 😊 Vi svarar mer än gärna på alla frågor man kan tänka sig ha 👍
  • Elin T
    Elin T skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Toppen från början till slut! Fina Marita som tog emot mig första gången och bästa bästa Kenta som tålmodigt lärt mig allt! Rekommenderar er alla dar i veckan!
    2017-03-13 Slussens Trafikskola svarar Elin T
    Med trevlig elever så är det inte så svårt att ha tålamod 😊 Tack Elin och stort grattis till din nya frihet 🚗💨
  • Elif O
    Elif O skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag behövde finslipa min körning för det var oftast smågrejer som jag glömde bort - men som var viktiga i min körning. De tjatade och tjatade (på ett positivt sätt) så jag blev bättre och bättre! Så nu har jag äntligen fått körkortet!!! Rekommenderar Slussens trafikskola - tummen upp!
    2017-03-13 Slussens Trafikskola svarar Elif O
    Lite tjat hjälper alltid 😉 Tack Elif för ett fint omdöme och kör mycket bil nu, det är nu övningen börjar på riktigt 👍
  • Aurélien C
    Aurélien C skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag tyckte mycket om min trafikskola, tack så mycket!
    2017-03-08 Slussens Trafikskola svarar Aurélien C
    Tack själv Aurélien, lycka till med allt =)
  • Andres H
    Andres H skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    🚗🚗🚗🚗🚗🚗🚗🚗🚗🚗🚗🚗🚗🚗väldigt bra!🚙🚙🚙🚙🚙🚙🚙🚙🚙🚙🚙🚙🚙🚙🚙
    2017-03-08 Slussens Trafikskola svarar Andres H
    Haha....tack för alla bilar =) och ta det lugnt i trafiken!
  • Lars Erik E
    Lars Erik E skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Slussens trafikskola har varit kanonbra på alla sätt. Jag känner mig nu redo att ta mig an trafiken på ett säkert sätt. Fantastiska körlärare har lärt ut allt man behöver veta utan att dra ut på allt för många lektioner. Tack!
    2017-02-23 Slussens Trafikskola svarar Lars Erik E
    Härligt Lars Erik att du känner dig redo att börja din egen väg ute på våra gator, det kommer gå galant 😊
  • Mohamed A
    Mohamed A skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Bra lärare. Pedagogisk och bra undervisning. Jag lärde mig bra och tycker varje krona var värt.
    2017-02-23 Slussens Trafikskola svarar Mohamed A
    Tack Mohamed, bra kämpat 😊 Lycka till med dina studier!
  • Patricia A
    Patricia A skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Väldigt nöjd med mina 8 månader hos Slussens Trafikskola! Hjälpsamma och duktiga, alltid bra bemötande!
    2017-02-20 Slussens Trafikskola svarar Patricia A
    Tack Patricia för ett fint omdöme, nu ses vi ute på vägarna istället =)
  • Anne-mo L
    Anne-mo L skrev om Slussens Trafikskola
    världens bästa trafikskola!! underbar personal, tack för allt.
    2017-02-20 Slussens Trafikskola svarar Anne-mo L
    Tack Anne-Mo, fantastiskt bra jobbat....fylla 18 år och ta körkort samma dag =)
  • Andreas N
    Andreas N skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Superbra trafikskola!! Trevlig receptionist och riktigt pedagogiska lärare!!
    2017-02-08 Slussens Trafikskola svarar Andreas N
    Tack Andreas =) Du får komma förbi och fika någon gång!

Katarinavägen 18, 116 45 Stockholm