Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Stockholm Södermalm Slussens Trafikskola

Slussens Trafikskola

Katarinavägen 18, 116 45 Stockholm — Visa karta

Nya Slussens Trafikskola ligger centralt mitt i Stockholm, nu med nya ägare och ny regi.
Vi hjälper dig hela vägen till ditt B-körkort både med automat och manuell växellåda. Utöver teori och körlektioner erbjuder vi även riskutbildning 1 och 2 samt handledarkurser för privatisten. För dig som behöver utökat släp (B96) eller tungt släp (BE) så erbjuder vi det också. Hos oss arbetar ett glatt gäng som pedagogiskt lotsar dig lugnt och tryggt till ditt körkort. Varmt välkomna!
Mån-Ons: 10:00-18:00
Tor: 10:00-17:00
Fre: 11:00-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 159 kunder tycker om Slussens Trafikskola

• Isam M
    Isam M skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Är SUPERNÖJD! Med Slussens Trafikskola. Jag vill ge ett stort tack! Till Acke som med sitt engagemang och driv, pushat mig hela vägen och resulterat till att jag fixade körkortet på första försöket. Läs mer
  • Behrem B
    Behrem B skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Fixade körkortet tack vare skolan.
    Otroligt bra service. Läs mer
    2018-05-22 Slussens Trafikskola svarar Behrem B
    Tack Behrem, trots lite missöden som blev väldigt bra på slutet ;) Trevlig sommar med din nya frihet :)
  • Elisabeth V
    Elisabeth V skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    En körskola där alla som arbetar får än att känna sig varmt välkommen, med ett stöttande, peppande och en utlärningsmetod som är riktigt bra! Läs mer
    2018-05-08 Slussens Trafikskola svarar Elisabeth V
    Tack fina Elisabeth, bra jobbat och blir så glad att du upplevde oss på det sättet :D
  • lisa j
    lisa j skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Så nöjd med Slussens Trafikskola!

Efter att ha påbörjat mitt körkort på en annan skola som visade sig vara riktigt usel blev jag tipsad av en kollega om Slussens. Otroligt glad att jag bytte dit.
    Lärarna är alla rakt igenom trevliga, superproffsiga och seriösa. De jobbar med tydlig målsättning, bra pedagogik och vill verkligen elevens bästa.
    Nu har jag äntligen fixat körkortet och känner att jag som ”nybörjare” i trafiken har en jättebra, trygg grund att stå på.

Inget att klaga på alls : ) Läs mer
    2018-05-07 Slussens Trafikskola svarar lisa j
    Tack Lisa för ditt fina omdöme, det värmer i hjärtat 😊 Kör mycket bil nu så hoppas jag att vi ses ute i trafiken 🚘
  • caliope R
    caliope R skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag köpte många körkort lektioner.

Jag upplevde en fantastisk tid under min utbildning!
    Personalen är underbara och lärare är super duktiga.

Jag var alltid glad där.

Jag rekommenderar den otroligt mycket. Läs mer
    2018-05-07 Slussens Trafikskola svarar caliope R
    Tack Caliope, det var så roligt att se din glädje när du tog ditt körkort 😊 vi ses på 222:an 🚘
  • stefano m
    stefano m skrev om Handledarutbildning en del av Slussens Trafikskola
    Handledarkurs
    Bra bemötande
    Jag fick bra tipps om hur jag ska bete mig och vad jag ska tänka på.
    Bra upplevelse nu är jag redo att handleda. Läs mer
    2018-04-24 Slussens Trafikskola svarar stefano m
    Det låter riktigt bra Stefano =) Lycka till med din nya uppgift som handledare och tack för fin omdöme!
  • Joakim P
    Joakim P skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Proffsiga, Kunniga och Trevliga lärare. Centralt belägna lokaler. Ett nöje att utbilda sig där. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-04-24 Slussens Trafikskola svarar Joakim P
    Tack Joakim och fortsätt att köra mycket bil nu så ses vi på vägarna =)
  • ulrika l
    ulrika l skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Supernöjd! Klarade lappen på första försöket ;) Läs mer
    2018-04-24 Slussens Trafikskola svarar ulrika l
    Härligt Ulrika, allt på första försöket :) Tack för ditt omdöme!
  • Hannah c
    Hannah c skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Hej alla på Slussens trafikskola!
    Ville bara skicka en hälsning och tacka så hemskt mycket för all hjälp jag fått av er med att ge råd och pusha mig när jag tvivlade på min egna förmåga, det hade inte gått utan er! Extra stort tack till Jonas och Kawtar som hjälpt mig påvägen till körkortet! Idag var det min tur att klara upp körningen i glada Huddik.

Jag har gått från att vara en passiv och osäker trafikant, till att våga ta plats och se bilkörning som något väldigt roligt. Jag kommer defenetivt att rekommendera er till min omgivning. Återigen stort tack! Vi ses i trafiken! :) Läs mer
    2018-04-24 Slussens Trafikskola svarar Hannah c
    Tack Hannah för ett genomtänkt och fint omdöme :)
  • Emanuel P
    Emanuel P skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Slussens Trafikskola är trevliga och professionella. Man får ett bra bemötande från start till mål och går igenom alla delar nödvändiga för att få körkort. Jag hade knappt möjlighet att övningsköra privat men utbildningen via Slussens Trafikskola hjälpte mig att klara alla steg ändå! Toppenbetyg från en nöjd ny trafikant :) Läs mer
    2018-04-10 Slussens Trafikskola svarar Emanuel P
    Tack Emanuel :) fortsätt med att vara en nöjd trafikant och kör mycket bil :)
  • Idah E
    Idah E skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag tyckte slussen var en jättebra trafikskola! Acke är en utmärkt lärare!
    Med vänlig hälsning,
    Idah Emteryd Läs mer
    2018-04-05 Slussens Trafikskola svarar Idah E
    Tack Idah och njut av din nya frihet med körkort :)
  • johanna g
    johanna g skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag har bara positiva erfarenheter av Slussens Trafikskola. Det är välorganiserat och professionellt rakt igenom. God planering och tydlighet med vad som krävs i fråga om arbete mellan lektionerna. samtliga lärare som jag träffade var sympatiska och förtroendeingivande. Läs mer
    2018-03-26 Slussens Trafikskola svarar johanna g
    Tack Johanna 😊 det var roligt att få vara delaktig i den resa mot körkortet. Nu får det blir några mil på Gotland på egen hand 👍
  • Kristofer M
    Kristofer M skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Seriösa och bra på att stegvis ta eleven framåt. Hög kunskapsnivå. Läs mer
    2018-03-26 Slussens Trafikskola svarar Kristofer M
    Dom orden blir vi glada för, stort tack Kristofer 😊
  • Anders H
    Anders H skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Bästa Trafikskolan med underbar personal som både är duktiga och trevliga! Tack vare Slussens Trafikskola så gick resan till mitt körkort smidigare än vad jag någonsin kunnat hoppas. Ett stort tack till er alla, och ett extra stort tack till min fantastiska lärare Kawtar!

Stort tack för allt!
    /Anders Läs mer
    2018-03-26 Slussens Trafikskola svarar Anders H
    Tack Anders för ditt omdöme, har du vägarna förbi så får du komma in och säga hej 😊
  • Axel F
    Axel F skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag har haft en komplett utbildning från start till körkortet som har varit exemplariskt.

Alla lärare och personal på Slussen Trafikskola ger ett grymt bemötande; inte bara att de är snälla utan också kunniga och gör allt för att det ska så smort som möjligt för dig som elev.

Jag kan rekommendera denna trafikskola till alla som ska eller vill ta körkort. Ett av mina bästa val i mitt liv.

Axel Läs mer
    2018-03-20 Slussens Trafikskola svarar Axel F
    Tack för väldigt fint omdöme Axel, det värmer :) Lycka till med allt!
  • jenny S
    jenny S skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag upplevde skolan proffesionell men samtidigt med en intim familjär känsla. Alla lärare är så trevliga. Jag upplevde mig sedd utifrån mina behov. Och det viktigaste - var de duktiga lärare! Läs mer
    2018-03-08 Slussens Trafikskola svarar jenny S
    Tack fina Jenny, dina ord värmer och det har varit ett nöja att få se dig i din resa mot körkortet....du är grym =)
  • Daniela l
    Daniela l skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag fick jätte bra hjälp mot körkortet! Jag tog bara några få lektioner nära min uppkörning och tror inte jag hade klarat det utan dem! Fuck super bra tips att tänka på som man inte tänkt på själv. Jag hade inte jätte höga förväntningar men det levde ni upp till med stor marginal! Läs mer
    2018-03-08 Slussens Trafikskola svarar Daniela l
    Tack Daniela för fina ord och grattis till körkortet igen :)
  • Victoria K
    Victoria K skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag kunde inte ha hittat en bättre körskola än Slussens trafikskola!

Superfint bemötande av den personal jag träffade, jag körde med flera av deras körlärare och tycker att alla var väldigt bra! De har ett bra sätt alla lära ut och tack vare dem körde jag upp på första försöket. Deras teori lektioner som man kan boka var också mycket givande! Bra priser för så hög kvalitet.

Jag rekommenderar Slussens trafikskola alla dagar i veckan! Läs mer
    2018-02-27 Slussens Trafikskola svarar Victoria K
    Tack snälla Victoria, när väl din tid fanns så gick allt väldigt fort :) Lycka till med nya jobbet!
  • Anna D
    Anna D skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Centralt belägen körskola med 70 minuters lektioner. Supertrevliga körlärare ( körde med tre olika) som alla är väldigt pedagogiska men även ställer krav vilket gör att man presterar sitt yttersta under varje lektion. Ganska roliga också:). Rekommenderas! Läs mer
    2018-02-26 Slussens Trafikskola svarar Anna D
    Tack fina Anna för ditt omdöme, 3 veckor med fokus och du fick ditt körkort 😊
  • Nikolaus w
    Nikolaus w skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag är jättenöjd med Slussens Trafikskola. Alla lärarna jag körde med var trevliga, lugna och kompetenta. Jag körde framför allt med Acke, som är jätteerfaren och trevlig och precis lagom pushande. Jag körde ganska lite privat och klarade i veckan både teorin och uppkörningen på första försöket. Kunde inte varit mer nöjd med min bilskola! Läs mer
    2018-02-22 Slussens Trafikskola svarar Nikolaus w
    Tack Nikolaus, lite pushande är aldrig fel =) fortsätt att köra mycket bil nu!
  • Jiayu H
    Jiayu H skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Bra körskola, trevlig personlig, coachning mycket tålmodig och professionell! Läs mer
    2018-02-20 Slussens Trafikskola svarar Jiayu H
    Tack Jiayu, vi blir glada för dina ord =) Kör mycket och försiktigt!
  • anissa A
    anissa A skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag rekommenderar Slussens trafikskola till ALLA som vill ta körkort och köra säkert!
    Å mina allra varmaste rekommendationer riktas till den fantastiska kunniga professionella trafikläraren Kawtar!!! Hon var väldigt pedagogisk, målinriktad, oerhört trevlig, hade toppen bemötande med en positiv attityd hela tiden och var väldigt tålmodig och stötande som hjälpte mig hela vägen till körkortet! Tusen tack fina 💝 Läs mer
    2018-02-16 Slussens Trafikskola svarar anissa A
    Tack Anissa för ett fint värmande omdöme :)
  • Fanny W
    Fanny W skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag är supernöjd med min upplevelse på Slussenstrafikskola! Jag hade Kawtar som körlärare som var hur bra som helst, väldigt pedagogisk och bra, rekommenderar verkligen. Alla är trevliga och dom har en bra service och är snabbat att svara på Mail eller telefon om man har några frågor. Det är även bra att man kan boka lektionerna i appen elevcentralen. Läs mer
    2018-02-05 Slussens Trafikskola svarar Fanny W
    Tack Fanny för ett bra och innehållsrikt omdöme, jätteglada att det uppsakattas att vi är snabba på att svara på frågor 😊 och Kawtar är fantastisk 🙂
  • Jack P
    2018-02-01 Slussens Trafikskola svarar Johan K
    Tack Johan, härligt att höra 😊
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Trevlig och personligt bemötande. Kändes verkligen som att vi jobbade tillsammans mot samma mål. Känns som att jag har fått en gedigen och seriös utbildning. Läs mer
    2018-01-27 Slussens Trafikskola svarar Mikael S
    Tack Micke, ditt omdöme värmer....gedigen och seriös utbildning 😊👍
  • Ellinor M
    Ellinor M skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag är så himla glad att jag valde att ta mitt körkort via Slussens trafikskola! Jag har lärt mig massor och är så nöjd med det bemötande och den kunskap jag fått! Tack! Läs mer
    2018-01-27 Slussens Trafikskola svarar Ellinor M
    Tack Ellinor 😊 vi är glada att du valde just oss och vi kommer att sakna ditt glada leende 😃
  • Julia S
    Julia S skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag fick ett utmärkt bemötande gällande hela min process att ta körkort. De var stöttande och gav både positiv och konstruktiv kritik för att jag som bilförare skulle bli så säker och självständig som möjligt. Läs mer
    2018-01-27 Slussens Trafikskola svarar Julia S
    Härligt Julia, du har förstått, säker och självständig förare så du kan klara dig på egen hand nu 😊 tack!
  • Niklas H
    Niklas H skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Körde intensivkurs i två veckor med Kenta som trafiklärare och har bara lovord. Klarade både teori och uppkörning på första försöket med skolans hjälp. Rimliga priser och bra utgångsläge om man vill lära sig att köra bil med Stockholm som bas. Rekommenderas väldigt varmt! Läs mer
    2018-01-25 Slussens Trafikskola svarar Niklas H
    Tack Niklas för både omdöme och fin choklad :) kör mycket bil nu!
  • joel g
    joel g skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Väldigt kunniga och erfarna lärare som vet vad man ska kunna för att hålla hög trafiksäkerhet. Klarade uppkörningen direkt. Mycket tack vare deras skolning och goda utbildningskontroller.
    Kan rekommendera körskolan till de som vill ta körkort och köra säkert! Läs mer
    2018-01-22 Slussens Trafikskola svarar joel g
    Tack Joel för ett fint omdöme, du har förstått det helt rätt 😊 vårt mål är att få trafiksäkra förare. Vi ses ute i trafiken 👍🏼
  • Linnea N
    Linnea N skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag körde med Kawtar och har bara bra saker att påpeka om bilskolan och min lärare! Trevligt bemötande och hjälpsamma lärare som gör allt dem kan för att eleverna ska nå sina mål så snabbt och ekonomiskt som möjligt. Bilskolan ligger centralt vilket även var viktigt för mig. Om jag ska påpeka något är det att körlektionerna tar slut snabbt och att tiderna ofta är mitt på dagen vilket gör det svårt att köra om man jobbar eller i mitt fall går i skolan men antar att det är samma på de flesta bilskolor och med lite framförhållning är det inga problem att hitta lektioner som passar. Läs mer
    2018-01-11 Slussens Trafikskola svarar Linnea N
    Tack Linnea för ett fint och innehållsrikt omdöme :) När det gäller körtider så beror det lite på vilken lärare man väljer att köra med. Vår första lektion utgår kl 07.00 och sista kl 19.35 på kvällen, så det går att kombinera skola och arbete om man har framförhållning =)
  • Mathilda S
    Mathilda S skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag kom till Slussens Trafikskola men knappt om tid (ca 3 månader) och hade aldrig suttit bakom ratten. Vi la direkt upp ett schema och bokade prover så att vi fick ett konkret mål att sträva mot. Jag tvekar inte när jag säger att jag aldrig hade klarat körkortet utan min fantastiska lärare Kawtar.
    Hon förstod precis vad jag behövde och hur hon skulle sporra mig på rätt sätt. Hon är väldigt pedagogisk, jag (som säkert många andra) hade problem med kopplingen en god stund i början, bara av att hon uttryckte sig på ett annat sätt så föll poletten ned och problemet var borta! Man får verkligen känslan att Kawtar bryr sig om en! :)
    Att skolan ligger i Slussen tvingar en att tidigt börja köra i stan, vilket många har problem med att göra trots att dem haft körkort i många år! Stort plus är även att man kör i farsta området, vilket underlättar lite på uppkörningen då man känner igen sig och många knepiga trafiksituationer som kan uppstå där!
    Jag klarade både kunskapstestet och uppkörningen på första försöket! Läs mer
    2017-12-15 Slussens Trafikskola svarar Mathilda S
    Tack Mathilda för jättefint omdöme, Kawtar blev väldigt glad för dina ord 😊 Håller med stor fördel att köra inne i stan så man vågar det sen 👍
  • Lise-Lotte L
    Lise-Lotte L skrev om Handledarutbildning en del av Slussens Trafikskola
    Trevlig personal och bra upplägg med diskussioner emellan informationen Läs mer
    2017-12-07 Slussens Trafikskola svarar Lise-Lotte L
    Tack Lise-Lotte, kul att höra =)
  • Pernilla R
    Pernilla R skrev om BE/B96 en del av Slussens Trafikskola
    Bra och professionell handledare, trevligt och smidigt bemötande vid bokning av prov och lektion. Läs mer
    2017-12-01 Slussens Trafikskola svarar Pernilla R
    Tack Pernilla =) Lycka till med din nya behörighet!
  • Nathalie K
    Nathalie K skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag är väldigt nöjd med både trafikskolan och min körlärare. Han trodde på mig när jag själv inte gjorde det och nu har jag körkortet! Läs mer
    2017-11-30 Slussens Trafikskola svarar Nathalie K
    Tänk vad lite pepp kan göra =) Lycka till med ditt nästa äventyr ;) och tack för fint omdöme!
  • Carl G
    Carl G skrev om BE/B96 en del av Slussens Trafikskola
    Bra lärare, finns billigare alternativ, men all in all nöjd Läs mer
    2017-11-28 Slussens Trafikskola svarar Carl G
    Tack Carl, helt rätt.....vi är kanske inte är billigast men inte det dyraste alternativet heller, vårt mål är att ni ska klara er på första försöket =)
  • Mimmi L
    Mimmi L skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Väldigt bra trafikskola som hjälpte mig att nå mina mål. Men bra och seriösa lärare så fick jag möjlighet till mycket tider samt långa lektioner. Trafikskolan låg väldigt lokalt vilket gjorde det lätt och smidigt att åka dit. Dessutom fick jag köra mycket i stan redan från början vilket resulterat i att jag nu när jag har mitt körkort vågar köra själv i stan. Tack slussen för en fantastisk upplevelse! Läs mer
    2017-11-26 Slussens Trafikskola svarar Mimmi L
    Tack Mimmi för fina ord, visst är det skönt att känna att man kan ta bilen dit man vill, frihetskänsla 😊👍
  • Anne-Mo L
    Anne-Mo L skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Vägen till mitt körkort gick super tackvare er. Super trevliga och proffsiga trafikskolelärare.
    Rekommenderar er starkt! Läs mer
    2017-11-26 Slussens Trafikskola svarar Anne-Mo L
    Tack Anne-Mo dina ord värmer 😊
  • Tejas O
    Tejas O skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Läraren var riktigt bra. Hennes namn är Kawtar. Högt rekommenderad. Nu har jag mitt körkort och tack vare Kawtar och slussen trafikskola. Läs mer
    2017-11-19 Slussens Trafikskola svarar Tejas O
    Tack för fint omdöme och kör mycket bil nu 😊
  • Marcus S
    Marcus S skrev om Handledarutbildning en del av Slussens Trafikskola
    Helt fantastisk trafikskola med engagerad personal. Jag vill rikta specifikt beröm till min lärare Kawtar, hade jag haft så bra lärare i skolan hade jag aldrig slutat studera. Tack för att ni är ni och TACK för körkortet! Jag hade aldrig klarat det utan er <3 Läs mer
    2017-11-16 Slussens Trafikskola svarar Marcus S
    Tack för fint omdöme Marcus :)
  • erik w
    erik w skrev om Handledarutbildning en del av Slussens Trafikskola
    Fantastiskt bemötande och givande Handledarkurs med kunnig personal !! Läs mer
    2017-11-16 Slussens Trafikskola svarar erik w
    Tack Erik, det blir vi glada för :) Lycka till och bra att ni börjar i tid med övningskörningen :)
  • leif e
    leif e skrev om Handledarutbildning en del av Slussens Trafikskola
    Har varit på 2 st handledarkurser innan måste säga att denna var klart bäst Mycket tack vare kursledaren Hade en riktigt trevlig kväll med alla närvarande Läs mer
    2017-11-16 Slussens Trafikskola svarar leif e
    Va roligt att höra Leif, tack :) Lycka till med övningskörningen nu!
  • Patrik J
    Patrik J skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Trevliga och väldigt pedagogiska lärare.
    Kändes bra från första till sista körlektionen. Kunde inte valt bättre körskola Läs mer
    2017-11-07 Slussens Trafikskola svarar Patrik J
    Tack Patrik det blir vi glada för =) Vi kommer att sakna dig i soffan 1 timme innan lektionen ;)
  • Eva M
    Eva M skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Mycket professionella, kunniga och lösningsorienterade. Särskilt stort tack till min körlärare Kawtar för både roliga och lärorika stunder i bilen. Rekommenderar Slussens körskola och Kawtar varmt. Läs mer
    2017-10-25 Slussens Trafikskola svarar Eva M
    Eva, tack 😊 vi är väldigt glada att vi har Kawtar hos oss. Bra jobbat, nu ses vi ute på vägarna istället 🚗💨
  • Nellie O
    Nellie O skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Min erfarenhet av Slussens Trafikskola är positiv. Körlärarna var pedagogiska och hjälpsamma vilket ledde mig snabbt till ett körkort. Jag är mycket nöjd med mitt val av körskola. Läs mer
    2017-10-25 Slussens Trafikskola svarar Nellie O
    Tack Nellie, bra jobbat och njut av dina sovmornar nu när du har din nya frihet 😊
  • Vendela S
    Vendela S skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Är jätte nöjd med mina körlektioner. Det var väldigt pedagogiskt. Läs mer
    2017-10-17 Slussens Trafikskola svarar Vendela S
    Tack Vendela och kör mycket bil nu =)
  • anna h
    anna h skrev om Handledarutbildning en del av Slussens Trafikskola
    Positivt bemötande bra information Läs mer
    2017-10-08 Slussens Trafikskola svarar anna h
    Tack Anna för ditt omdöme och att du tog dig tid att svara 😊
  • Grace W
    Grace W skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Slussens Trafikskola överträffade mina förväntningar. Väldigt bra bemötande och trevlig personal. Oavsett vem man kör med är de väldigt yrkeskunniga och professionella. Ett stort tack till Kenta som hjälpte mig från start till mål😊. Jag vill även passa på att tacka Acke och Kawtar. Jag hade verkligen en roligt tid. Mycket skratt!!❤❤❤ Läs mer
    2017-10-08 Slussens Trafikskola svarar Grace W
    Tack Grace för ett fint omdöme 😊 vi kommer verkligen sakna dig och ditt glada leende 😄
  • Nicklas L
    Nicklas L skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Proffesionellt, vänligt bemötande. Läs mer
    2017-10-02 Slussens Trafikskola svarar Nicklas L
    Tack Nicklas, kort och snabb bekantskap 👍 Riktigt bra jobbat 😊
  • Felix K
    Felix K skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Har generellt varit toppen. De lärare jag kört med har varit tydliga, om stränga fast aldrig orättvisa.
    Det ända jag saknat skulle vara ett tydligare sätt att boka flerlektionspaket. Detta då jag aldrig var säker om jag betalde rätt pris eller ej. Läs mer
    2017-10-02 Slussens Trafikskola svarar Felix K
    Tack Felix och stort Grattis igen, bra jobbat 😊
    Synd att du inte sa det till oss ang, körpaketen, då hade vi kunnat förklarat 👍

Katarinavägen 18, 116 45 Stockholm