Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Stockholm Södermalm Slussens Trafikskola

Slussens Trafikskola

Katarinavägen 18, 116 45 Stockholm — Visa karta

Nya Slussens Trafikskola ligger centralt mitt i Stockholm, nu med nya ägare och ny regi.
Vi hjälper dig hela vägen till ditt B-körkort både med automat och manuell växellåda. Utöver teori och körlektioner erbjuder vi även riskutbildning 1 och 2 samt handledarkurser för privatisten. För dig som behöver utökat släp (B96) eller tungt släp (BE) så erbjuder vi det också. Hos oss arbetar ett glatt gäng som pedagogiskt lotsar dig lugnt och tryggt till ditt körkort. Varmt välkomna!
Mån: 10:00-18:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 84 kunder tycker om Slussens Trafikskola

• Sara H
    Sara H skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Som kund är jag jättenöjd, blev alltid bemött med vänlighet och har fått lära mig så mycket under min tid som körskoleelev på Slussens Trafikskola. Absolut en körskola jag kan rekommendera till vänner och bekanta som planerar att ta körkort.
  • Annika L
    Annika L skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Väldigt gulliga och snabba att svara på alla frågor. Lugna lärare som känns pedagogiska.
    2017-04-23 Slussens Trafikskola svarar Annika L
    Tack Annika, vår polisy är att svara på alla mejl och frågor inom 24 timmar 😊
  • Babs D
    Babs D skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Supertrevliga och pedagogiska lärare, jag kände mig väldigt trygg inför min uppkörning!
    Tack Kenta och Marita för all hjälp!
    2017-04-09 Slussens Trafikskola svarar Babs D
    Tack Babs, vi ses säkert utanför skolan någon gång då får du vinka 👋
  • Helena S
    Helena S skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Kenta är fantastisk som körlärare och jag skulle rekommendera honom till alla som är på väg att ta körkort, inte minst oss 'äldre' som kanske känner en annan slags rädsla för bilkörning men alla. Han har många bra egenskaper som behövs för att man som elev ska känna sig trygg och säker, dessutom är han väldigt pedagogisk och lugn. Kenta förtjänar flera guld stjärnor!
    2017-04-09 Slussens Trafikskola svarar Helena S
    Härligt att höra 😊 Tack för ditt fina omdöme Helena!
  • Fanni S
    Fanni S skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Bäst bäst bäst bäst bäst bäst bäst bäst bäst bäst bäst bäst
    2017-04-09 Slussens Trafikskola svarar Fanni S
    Tack bästa bästa Fanni 😊 Kör mycket och skaffa egen erfarenhet nu.
  • Denise Z
    Denise Z skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jätte bra är super nöjd med allt!
    2017-04-05 Slussens Trafikskola svarar Denise Z
    Då blir vi både glada och nöjda 😊 Tack Denise!
  • Kevin K
    Kevin K skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Allt som allt har det varit kanon från dag ett, blivit stötad genom hela min utbildning och resultatet blev godkänd på både teori och uppkörning på första försöket.

Är det någon körskola jag skulle rekommendera är det absolut Slussen trafikskola alla dagar i veckan.
    2017-03-30 Slussens Trafikskola svarar Kevin K
    Tack Kevin för fint omdöme och grymt bra jobbat 🚗💨
  • Märta S
    Märta S skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Bästa trafikskolan! Tack Kenta för ditt tålamod :) / Märta
    2017-03-30 Slussens Trafikskola svarar Märta S
    Tack Märta 😊 kör mycket och försiktigt nu så du får mycket erfarenhet.
  • Clara B
    Clara B skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Otroligt nöjd! Strukturerad, utvecklande och viktig utbildning med grymma lärare. Hade aldrig klarat det utan er!
    2017-03-23 Slussens Trafikskola svarar Clara B
    Tack 😊 Så otroligt roligt att se dina glädje tårar, vilken glädje 👍 Satte allt på första försöket, grattis!
  • Johan S
    Johan S skrev om BE/B96 en del av Slussens Trafikskola
    Proffsiga, pedagogiska och tillmötesgående. Tack för en bra utbildning till mitt nya BE-kort. / Johan Schullström
    2017-03-21 Slussens Trafikskola svarar Johan S
    Tack och stort grattis igen Johan 😊 Bra jobbat!
  • Ludwig S
    Ludwig S skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jätte bra körskola, trevlig personal som vill en att lyckas. Man får bra hjälp och man kan ställa alla frågor som finns.
    2017-03-21 Slussens Trafikskola svarar Ludwig S
    Tack för ett fint omdöme Ludwig 😊 Vi svarar mer än gärna på alla frågor man kan tänka sig ha 👍
  • Elin T
    Elin T skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Toppen från början till slut! Fina Marita som tog emot mig första gången och bästa bästa Kenta som tålmodigt lärt mig allt! Rekommenderar er alla dar i veckan!
    2017-03-13 Slussens Trafikskola svarar Elin T
    Med trevlig elever så är det inte så svårt att ha tålamod 😊 Tack Elin och stort grattis till din nya frihet 🚗💨
  • Elif O
    Elif O skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag behövde finslipa min körning för det var oftast smågrejer som jag glömde bort - men som var viktiga i min körning. De tjatade och tjatade (på ett positivt sätt) så jag blev bättre och bättre! Så nu har jag äntligen fått körkortet!!! Rekommenderar Slussens trafikskola - tummen upp!
    2017-03-13 Slussens Trafikskola svarar Elif O
    Lite tjat hjälper alltid 😉 Tack Elif för ett fint omdöme och kör mycket bil nu, det är nu övningen börjar på riktigt 👍
  • Aurélien C
    Aurélien C skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag tyckte mycket om min trafikskola, tack så mycket!
    2017-03-08 Slussens Trafikskola svarar Aurélien C
    Tack själv Aurélien, lycka till med allt =)
  • Andres H
    Andres H skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    🚗🚗🚗🚗🚗🚗🚗🚗🚗🚗🚗🚗🚗🚗väldigt bra!🚙🚙🚙🚙🚙🚙🚙🚙🚙🚙🚙🚙🚙🚙🚙
    2017-03-08 Slussens Trafikskola svarar Andres H
    Haha....tack för alla bilar =) och ta det lugnt i trafiken!
  • Lars Erik E
    Lars Erik E skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Slussens trafikskola har varit kanonbra på alla sätt. Jag känner mig nu redo att ta mig an trafiken på ett säkert sätt. Fantastiska körlärare har lärt ut allt man behöver veta utan att dra ut på allt för många lektioner. Tack!
    2017-02-23 Slussens Trafikskola svarar Lars Erik E
    Härligt Lars Erik att du känner dig redo att börja din egen väg ute på våra gator, det kommer gå galant 😊
  • Mohamed A
    Mohamed A skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Bra lärare. Pedagogisk och bra undervisning. Jag lärde mig bra och tycker varje krona var värt.
    2017-02-23 Slussens Trafikskola svarar Mohamed A
    Tack Mohamed, bra kämpat 😊 Lycka till med dina studier!
  • Patricia A
    Patricia A skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Väldigt nöjd med mina 8 månader hos Slussens Trafikskola! Hjälpsamma och duktiga, alltid bra bemötande!
    2017-02-20 Slussens Trafikskola svarar Patricia A
    Tack Patricia för ett fint omdöme, nu ses vi ute på vägarna istället =)
  • Anne-mo L
    Anne-mo L skrev om Slussens Trafikskola
    världens bästa trafikskola!! underbar personal, tack för allt.
    2017-02-20 Slussens Trafikskola svarar Anne-mo L
    Tack Anne-Mo, fantastiskt bra jobbat....fylla 18 år och ta körkort samma dag =)
  • Andreas N
    Andreas N skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Superbra trafikskola!! Trevlig receptionist och riktigt pedagogiska lärare!!
    2017-02-08 Slussens Trafikskola svarar Andreas N
    Tack Andreas =) Du får komma förbi och fika någon gång!
  • Vera A
    Vera A skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jättebra läge mitt i centrum och nära att ta sig till olika destinationer. Extremt härlig och pedagogisk personal, väldigt nöjd!!
    2017-02-08 Slussens Trafikskola svarar Vera A
    Tack för ditt fina omdöme Vera och lycka till med alla dina studier =)
  • Dmytro S
    Dmytro S skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Fantastiskt bra trafikskola med trevlig personal och kunniga lärare. Stort tack till min lärare Acke som var tålmodig och lugn under våra sena körlektioner. Rekommenderas starkt!
    2017-02-06 Slussens Trafikskola svarar Dmytro S
    Härligt, det tackar vi för Dmytro, ska se till att Acke läser ditt fina omdöme =)
  • Anna W
    Anna W skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Bra engagerad och kunnig personal. Kändes tryggt att köra på Slussens trafikskola.
    2017-01-26 Slussens Trafikskola svarar Anna W
    Tack Anna och nu känner du dig trygg bakom ratten....ratta lugnt =)
  • Biniam K
    Biniam K skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Som kund kändes det väldigt bra, personalen är jätte trevliga och alltid hjälpsamma. Tjänddes väldigt bra
    2017-01-24 Slussens Trafikskola svarar Biniam K
    Tack Biniam, det känns riktigt bra att höra =) Vi ses ute på vägarna nu!
  • Axel A
    Axel A skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag tycker att Slussen har väldigt trevliga och kunniga körlärare. Jag kände mig väldigt väl omhändertagen och när det kom till uppkörningen så kände jag mig säker på att jag lärt mig allt som jag behövde.
    2017-01-24 Slussens Trafikskola svarar Axel A
    Tack för ett fint omdöme Axel, nu får du stå på egna ben och det kommer du klara galant =)
  • Christopher G
    Christopher G skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag tycker att Slussens trafikskola var väldigt bra. Trivdes bra med lärarna och de var pedagogiska. Jag gjorde även riskettan där och den var förvånansvärt bra då alla jag känner säger att den är tråkigt. Men ja upplevde den som rolig och intressant då den var upplagd på ett bra sett samt hade en bra handledare.
    2017-01-13 Slussens Trafikskola svarar Christopher G
    Tack Christopher, kul att du kände att Riskettan gav något och att den var bra.
  • Nora B
    Nora B skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Otroligt bra körskola med fantastiska lärare och en bra uppläggningsplan. Peppar och stöttar en till max, lär ut och får en att verkligen förstå direkt! Riktigt nöjd med Slussens Trafikskola!
    2017-01-13 Slussens Trafikskola svarar Nora B
    Tack Nora =) Lycka till med allt och det var ett nöje att ha dig här under dina intensiv veckor och din lilla tuffa vove så klart!
  • Olga K
    Olga K skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    I would like to say thank you to Anna. We had just two lessons because I have driving experience and needed only to practice driving before the exam. Anna is a great teacher and helped me a lot. I would highly recommend the school and Anna as your future teacher.
    2017-01-13 Slussens Trafikskola svarar Olga K
    Thank you Olga and drive slowly and carefully on our roads =)
  • Tor K
    Tor K skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Kanongäng! Marita hjälpte mig från skakig privatist till att klara uppkörningen. Upplevde Slussens Trafikskola som härligare, klokare och bättre än de andra trafikskolor jag varit i kontakt med.
    2017-01-11 Slussens Trafikskola svarar Tor K
    Tack för ett fint omdöme Tor, hoppas det har sjunkit in att du är en riktig körkortstagare nu =)
  • Wilma L
    Wilma L skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Bra lärare! Tydliga och lugna! Klarade körprovet och teorin på första försöket
    2017-01-09 Slussens Trafikskola svarar Wilma L
    Härlig känsla att sätt båda proven på första försöket, bra jobbat Wilma =)
    Nu får du köra på egen hand, lita på dig själv.
  • Joakim H
    Joakim H skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Tack vare de otroligt tålmodiga och pedagogiska lärarna på Slussens Trafikskola klarade jag körkortet på första försöket.
    2016-12-19 Slussens Trafikskola svarar Joakim H
    Tack för ett fint omdöme Joakim och att du medverkade i vår lilla film =) Lycka till så ses vi på vägarna.
  • Viktor O
    Viktor O skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Slussens trafikskola är väldigt bra! Personalen är otroligt kompetent och får en att känna sig trygg bakom ratten. Gick även på kvällskurser i teori, där vi diskuterade och gick igenom olika scenarion i trafiken. Ett väldigt bra komplement till att plugga på egen hand. Stämningen på skolan är varm och en möts alltid av ett leende. Rekommenderas starkt!
    / Viktor
    2016-12-08 Slussens Trafikskola svarar Viktor O
    Tack Viktor =) Kul att du gillade vår teoritimme, hoppas fler hittar dit snart så vi kan fortsätta med den. Lita på dig själv nu ute på vägarna!
  • Moa G
    Moa G skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Finns inget dåligt att säga alls om Slussens trafikskola, min tid där var enbart positiv. Tack för all hjälp!
    2016-11-28 Slussens Trafikskola svarar Moa G
    Grattis igen Moa, nu ses vi på vägarna istället, fortsätt att tro på dig själv nu. Anna blev väldigt glad för blomman, och tack för fin omdöme =)
  • Linda J
    Linda J skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag tycker att Slussens trafikskola var superbra! Trevlig personal, som var ärliga och alltid hjälpsamma. De gav mig realistiska mål och ställde upp med tider för att jag skulle kunna övningsköra maximalt efter min egen förmåga. Mvh Linda
    2016-11-28 Slussens Trafikskola svarar Linda J
    Det var roligt att följa din resa mot körkortet Linda, fantastiskt bra jobbat och jättestort grattis till körkortet. Lycka till med dina mål t.ex jobbet =)
  • Ida L
    Ida L skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jättebra trafikskola som verkligen hjälper en på ens väg mot körkort! Jag har haft Acke som lärare och han har varit super :D
    2016-11-21 Slussens Trafikskola svarar Ida L
    Tack Ida och grymt bra jobbat, nu ses vi på vägarna istället =)
  • Peder F
    Peder F skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    jag hade skjutit upp körkortet i halva mitt liv, men nu gick jag från gröngöling till klarad uppkörning (idag!) på bara ett par månader. kenta och marita gav mig tydlig och snabb hjälp i alla steg. rekommenderas verkligen! skulle lätt ta körkort här igen. tack!
    2016-11-21 Slussens Trafikskola svarar Peder F
    Tack Peder både för den goda bulllängden och ditt fina omdöme. Kör mycket och försiktigt =)
  • Amanda S
    Amanda S skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jättefint bemötande! Kunnig och trevlig personal som verkligen vill elevernas bästa! Rekomenderar verkligen denna trafikskola till de som vill lära sig att köra bil på riktigt!
    2016-11-10 Slussens Trafikskola svarar Amanda S
    Tack Amanda, precis så är det vi vill ha säkra förare ute på vägen och du är en av dom =)
  • Charlotte P
    Charlotte P skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Alla på Slussens Trafikskola var super trevliga. Och jätte nöjd med min körlärare Kenta!
    2016-11-01 Slussens Trafikskola svarar Charlotte P
    Tack för ditt fina omdöme Charlotte, nu ses vi ute på vägarna istället =)
  • Tilde S
    Tilde S skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag är så nöjd man kan bli. Slussens trafikskola har den bästa läraren och bästa servicen o bästa bemötandet!! Tack för mej :)
    2016-10-23 Slussens Trafikskola svarar Tilde S
    Tack Tilde för ett jättefint omdöme, hade varit kul att höra vad som drog ner vårt betyg lite så vi kan ta lärdom, men enligt dina ord så är vi bra 😊 Tack snälla!
  • Rebecka J
    Rebecka J skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Min upplevelse med Slussen trafikskola var extremt bra och peofissionel. De har en lung atmosfär som är väldigt skönt när man lär sig.
    2016-10-23 Slussens Trafikskola svarar Rebecka J
    Tack för ett fint omdöme Rebecka 😊 lycka till med dina studier nu!
  • Lena E
    Lena E skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag är jättenöjd med Slussens Trafikskola. De tog mig från total nybörjare ända in i mål. Alltid trevligt bemötande och min körlärare Kenta va jättebra! Nu har jag körkort och kan köra och känna mig trygg bakom ratten överallt även mitt i stan. Tack 🌹
    2016-10-23 Slussens Trafikskola svarar Lena E
    Härligt Lena att du även känner dig trygg inne i stan, vilken frihetskänsla att kunna köra dit man verkligen vill =) Tack för ditt omdöme och dina egna kunder är väl glada nu när det finns mer tider åt dom 👍
  • Sonia J
    Sonia J skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Hade en tajt tidsplan då jag väntar mitt andra barn! Marita hjälpte mig lägga upp en plan som ändå var realistisk och Acke min körlärare var ett toppen stöd under hela tiden. Pushade på mig precis när jag behövde och var tålmodig med alla mina "dumma" frågor :)
    2016-09-19 Slussens Trafikskola svarar Sonia J
    Tack Sonia =) Så roligt att allt gick som planerat. Nu har du det bästa kvar, lycka till =)
  • Alexander C
    Alexander C skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Väldigt bra körskola, tog enbart 5 lektioner men klarade körprovet galant
    2016-09-05 Slussens Trafikskola svarar Alexander C
    Har man övat på rätt sätt hemma så minimerar man körlektionerna hos oss, så bra jobbat av dig och din handledare Alexander =)
  • Amanda H
    Amanda H skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Supernöjd med servicen och lektionerna på körskolan!
    2016-09-05 Slussens Trafikskola svarar Amanda H
    Härligt att höra =) Stort grattis igen Amanda!
  • Miriam S
    Miriam S skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Snabbt och enkelt med e-handel och bokningar.
    2016-08-24 Slussens Trafikskola svarar Miriam S
    Härligt att höra, det gillar vi....snabbt och enkelt =) Tack Miriam!
  • Linnéa C
    Linnéa C skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    På Slussens trafikskola blev jag väl omhändertagen av mina lärare som hjälpte mig att finslipa min körning och klara uppkörningen. Jag hade hela tiden kul och samtidigt lärde jag mig allt jag behövde för att bli godkänd på första försöket! Trafikskolan var väldigt proffsig och bra och försökte inte övertala mig att ta för lektioner än vad jag behövde. Jag är supernöjd med mitt val av trafikskola och kan rekommendera dem varmt.
    2016-08-16 Slussens Trafikskola svarar Linnéa C
    Tack Linnea =) Snabbt och smidigt och fixade det på första försöket. Lycka till med dina studier nu =)
  • Ralf S
    Ralf S skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jättebra bemötande och proffsiga handledare.
    2016-08-16 Slussens Trafikskola svarar Ralf S
    Tack för omdömet och lycka till med din nya behörighet BE =)
  • Cecilia H
    Cecilia H skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Är grymt nöjd! Bra pris, effektiva planerade lektioner, bästa körskoleläraren hade jag Acke, bra info på hemsidan, bra intersystem, lätt att boka resp avboka /boka om. Verkligen helnöjd och varmt rekommenderas. Har testat andra skolor på Södermalm tidigare som inte fungerat lika bra med.
    2016-07-25 Slussens Trafikskola svarar Cecilia H
    Å, va roligt att höra Cecilia, jag ska visa Acke det fina omdömet =) Trevlig sommar!
  • Hanna H
    Hanna H skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Super bra körskola! Duktiga och trevlig lärare.
    2016-07-25 Slussens Trafikskola svarar Hanna H
    Super tack för ditt omdöme Hanna =)
  • Per R
    Per R skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag har en otroligt positiv upplevelse av Slussens körskola! Serviceminded och proffsig i receptionen och mycket kunniga lärare. Har haft att göra med två av lärarna, men fått gott intryck av samtliga som jobbar på skolan. Stort tack till dig Kent om du läser detta! Kunde inte ha önskat mig en bättre lärare - du är skärpt och närvarande under körningen och har gett mig konstruktiv feedback hela tiden vi kört, utan att det känts jobbigt på något sätt. Slussens körskola ska vara väldigt glada som har dig på plats!

Per
    2016-07-21 Slussens Trafikskola svarar Per R
    Tack Per för ett fint och positivt omdöme =) Jag ska verkligen se till att Kenta läser det! //Marita

Katarinavägen 18, 116 45 Stockholm