Slussens Trafikskola

Katarinavägen 18, 116 45 Stockholm — Visa karta

Nya Slussens Trafikskola ligger centralt mitt i Stockholm, nu med nya ägare och ny regi.
Vi hjälper dig hela vägen till ditt B-körkort både med automat och manuell växellåda. Utöver teori och körlektioner erbjuder vi även riskutbildning 1 och 2 samt handledarkurser för privatisten. För dig som behöver utökat släp (B96) eller tungt släp (BE) så erbjuder vi det också. Hos oss arbetar ett glatt gäng som pedagogiskt lotsar dig lugnt och tryggt till ditt körkort. Varmt välkomna!
Mån-Tor: 10:00-17:00
Fre-Sön: Stängt

Läs vad 276 kunder tycker om Slussens Trafikskola

• Fritiof S

2019-10-15

Fritiof S skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag blev i stort sett bara bemött på ett fantastiskt sätt av receptionist och körlärare. Jag bytte körlärare efter ett par lektioner utan att behöva svara på varför eller liknande vilket var perfekt. Det ligger bra till och man får därmed mycket stadskörning vilket enligt mig är grymt! Rekommenderas för dom som har lite större budget då det är välerfarna, pedagogiska & trevliga körlärare på skolan. Läs mer
  • 2019-09-30

Mikael M skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    30 körlektioner ledde till körkort utan problem. Allt funkade som man skulle kunnat önska om. Rekommenderas! (Jag körde automat med Kenta) Läs mer
    2019-10-03 Slussens Trafikskola svarar Mikael M
    Tack Mikael, satte allt på första försöket....snyggt :)
  • 2019-09-26

Fanny E skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    La upp en intensivkurs (10 lektioner + 5 timmars landsvägskörningslektion) på Slussens Trafikskola efter att ha bokat uppkörningen privat och är oerhört nöjd. Mycket trevligt bemötande av alla i personalen, smidig bokning/avbokning av lektioner samt pedagogiska lärare med stort tålamod och engagemang. Kände verkligen att elevens bästa var i fokus under hela utbildningen och provförrättaren sa efter min uppkörning att min trafiklärare gjort ett mycket bra jobb så kan bara tacka er (speciellt Acke) för en riktigt bra utbildning.

Rekommenderar varmt denna trafikskola! Läs mer
    2019-10-03 Slussens Trafikskola svarar Fanny E
    Tack Fanny, det var ett nöje att ha dig här oss oss :) Riktigt kul att de sa så på din uppkörning, men det var du som gjorde det stora jobbet :D
  • 2019-09-23

Lucas J skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Mycket bra körskola. Pedagogiska lärare med god personkännedom och utmärkt utbildningsplan. Läs mer
    2019-09-26 Slussens Trafikskola svarar Lucas J
    Tusen tack Lucas :) Kör mycket och försiktigt, vi lär ju mötas i trafiken ibland ;)
  • 2019-09-06

Magnus N skrev om Handledarutbildning en del av Slussens Trafikskola
    Allt bra utom möjligen att stolarna inte var sköna o inga bord fanns så det var svårt att anteckna Läs mer
    2019-09-23 Slussens Trafikskola svarar Magnus N
    Tack Magnus, skönt att det bara var stolarna dom får vi se över så fort vi kan :)
  • 2019-09-04

Annika G skrev om Handledarutbildning en del av Slussens Trafikskola
    Bra och professionellt. Lång tid på vanliga stolar, men ändå intressant och involverande. Läs mer
    2019-09-04 Slussens Trafikskola svarar Annika G
    Tack Annika, vi blir glada att höra att det var intressant och professionellt :) Stolarna kan jag helt hålla med om, dags att byta ut dom snart :)
  • 2019-08-28

Lisa N skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Trygg och proffsig körskola med förståelse för mig som elev. Jag är glad att jag valde just den. Läs mer
    2019-08-28 Slussens Trafikskola svarar Lisa N
    Tack Lisa och vi är glada att du valde oss :) Ta hand om dig och kör mycket bil!
  • 2019-08-23

Josefina G skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Superbra skola som ställer höga krav på körkortsutbildningen, allt för att du ska bli en så medveten och kompetent förare som möjligt. Läs mer
    2019-08-28 Slussens Trafikskola svarar Josefina G
    Tack Josefina för super fina ord :)
  • 2019-08-16

Helena B skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Toppenbra, rekomenderar dem. Bra lärare och bra tider Läs mer
    2019-08-19 Slussens Trafikskola svarar Helena B
    Tack Helena och stort grattis igen till körkortet :D
  • 2019-08-08

Marcelo W skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Hej,

Jag har under min körkorts utbildning fått ett väldigt professionellt och proaktivt bemötande från slussens trafikskola. Lärarna är pedagogiska och duktiga på att instruera. Jag kan absolut rekommendera körskolan för automat utbildningen. Läs mer
    2019-08-09 Slussens Trafikskola svarar Marcelo W
    Tack Marcelo, nu får du klara dig på egen hand, ut och kör mycket bil nu 🚗😊
  • 2019-07-05

Stefan P skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Kunnig och trevlig personal som engagerar sig hela vägen. Jättebra att köra mycket inne i Stockholm så att man känner sig trygg med det. Stort tack! Läs mer
    2019-07-08 Slussens Trafikskola svarar Stefan P
    Tack Stefan för ett fint omdöme och ha en riktigt fin sommar :)
  • 2019-07-01

Ida B skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jättebra bemötande och utbildning för b-körkort automat. Duktiga lärare som strukturerat lär ut i tydliga etapper. Rekommenderas! Läs mer
    2019-07-08 Slussens Trafikskola svarar Ida B
    Tack Ida, det känns fint att höra att det märks att det finns en plan hela vägen :) Önskar dig en fin sommar :)

Maria S skrev om Handledarutbildning en del av Slussens Trafikskola
    Informativ och nyttig kväll på handledarkursen. Läraren var kunnig, hade humor och tog paus när det behövdes. Har tidigare gått handledarkurser. Den här var den bästa. 👍🏻 Läs mer
    2019-07-01 Slussens Trafikskola svarar Maria S
    Åå, va roligt att höra Maria, det glädjer oss!

Nina B skrev om Handledarutbildning en del av Slussens Trafikskola
    Mycket bra och erfaren handledarutbildare! Läs mer
    2019-07-01 Slussens Trafikskola svarar Nina B
    Tack Nina, vi är glada att vi har Kjelle hos oss som är så kunnig :)

Peter N skrev om Handledarutbildning en del av Slussens Trafikskola
    Gick på handledarutbildning.
    Kul och underhållande genomgång av teori.
    Många självklarheter tas upp, men en och annan sak dyker som man inte har koll på.... Bra! Läs mer
    2019-07-01 Slussens Trafikskola svarar Peter N
    Kul att du känner att du fick med dig lite ny kunskap :) Tack Peter!
  • John V

2019-06-24

John V skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag har genomfört riskettan samt några körlektioner. Jag blivit bemött strålande vid samtliga tillfällen, både av instruktör och reception. Mina förväntningar levdes upp och jag är väldigt nöjd med mitt val av körskola. Jag kommer glädjeligen rekommendera slussens trafikskola i framtiden! Läs mer
    2019-07-01 Slussens Trafikskola svarar John V
    Tack John för ett väldigt fint omdöme :) Hoppas du får en fin sommar och köra bil på egen hand :)
  • 2019-06-19

Mikael A skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag gick från 0 till körkort med enbart lektioner från körskolan, inget privat. Detta tycker jag gick över förväntan.

Trevlig och kunnig personal. Rekommenderas. Läs mer
    2019-06-24 Slussens Trafikskola svarar Mikael A
    Kul Mikael, du satte allt på första försöket :) Tack för fint omdöme och ha en riktigt fin sommar!
  • 2019-06-19

Eva R skrev om Handledarutbildning en del av Slussens Trafikskola
    En mycket bra handledarutbildning. Intressant och tankeväckande. Många bra tips o trix. Gjorde mig pepp på att handleda! Läs mer
    2019-06-24 Slussens Trafikskola svarar Eva R
    Härligt Eva att du känner dig extra pepp efter kursen :) Tack så mycket för ditt omdöme och ha en fin sommar :)
  • 2019-06-18

lena N skrev om Handledarutbildning en del av Slussens Trafikskola
    Lite för lite innehåll för 3 timmar Läs mer
    2019-06-24 Slussens Trafikskola svarar lena N
    Tack för ditt omdöme Lena. Det kan kännas så då det är mycket utrymme för diskussioner och ingen föreläsning på 3 timmar. Hoppas du fick med dig något som var givande in för kommande övningskörning :)
  • 2019-06-17

Mats A skrev om Handledarutbildning en del av Slussens Trafikskola
    Jag hade inte särskilt högt ställda förväntningar på handledarutbildningen men blev positivt överraskad. Jag fick med mig kunskaper/insikter därifrån som kommer att köra det lättare för mig som handledare vid övningskörning. Läs mer
    2019-06-17 Slussens Trafikskola svarar Mats A
    Va roligt att höra Mats 😊 lycka till nu med övningskörningen. Tack och trevlig sommar!
  • 2019-06-13

Pililp G skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Under våren har jag veckovis haft körlektioner på Slussens Trafikskola. Det har varit smidigt att boka/omboka lektioner och under våren fick jag följa en tydlig plan för vägen mot mitt körkort. Risk 1:an, Risk 2:an, Teoriprovet och Uppkörningen bokades in tidigt vilket höll mig motiverad genom hela utbildningen. Jag hade mycket liten möjlighet att köra privat så Slussens Trafiskola har varit avgörande när der kommer till mitt körtkortstagande. Jag rekommenderar alla att börja med en testlektion på Slussens trafikskola - Marika i receptionen hjälper dig med allt som har med planering att göra och ser till att du får ett varmt bemötande varje gång du kommer in. Förmåneliga priser och centralt lokaliserat - svårt att hitta fel med denna trafikskola!
    Lycka till med Körkortet! Läs mer
    2019-06-17 Slussens Trafikskola svarar Pililp G
    Tack Philip för ett väldigt värmande omdöme :) Hoppas du får en fantastisk sommar med många roadtrips :)
  • 2019-06-12

Annelie A skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Proffsiga, pedagogiska, hjälpsamma och trevliga! Bästa lotsarna mot ett körkort. Läs mer
    2019-06-12 Slussens Trafikskola svarar Annelie A
    Tack Annelie för fina ord och ha en jättefin sommar och kör mycket bil :)
  • 2019-06-11

Joanna B skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag har köpt körlektioner på Slussens trafikskolan. Under tiden jag har varit elev blev jag alltid bemött med glädje och respekt. Mitt mål när jag skrev in mig på skolan va att ta körkort med första försöker utan Kawtar hjälp skulle det inte gå. Kawtar var alltid allting och berättade sina både positiva och beskriva åsikter som lede till att jag lärde mig de tidigare misstag. Skolan anpassa sig till mina behöv ex. när jag behövde extra tider att kunna köra. Jag är i jätte nöjd med att jag valde just Slussens trafikskolan och kommer starkt rekommendera skolan till andra som vill ta körkort. Läs mer
    2019-06-12 Slussens Trafikskola svarar Joanna B
    Tack Joanna, det har varit ett nöje för oss att ha dig här :) Du var alltid lika glad när du klev in genom vår dörr, lycka till nu :)
  • 2019-06-09

Gabriel W skrev om Handledarutbildning en del av Slussens Trafikskola
    Tack för bra och pedagogisk utbildning. Läraren uppmuntrade till diskussion och utbyte snarare än föreläsning, vilket funkade mycket bra. Läs mer
    2019-06-10 Slussens Trafikskola svarar Gabriel W
    Tack Gabriel, kul att du gillade upplägget 😀 Trevlig sommar!
  • 2019-06-08

Björn H skrev om Handledarutbildning en del av Slussens Trafikskola
    Bra presentation. Välplanerad kurs. Konkret innehåll. Inte en massa svammel.
    Uppfyllde det jag förväntade mig
    Björn Läs mer
    2019-06-10 Slussens Trafikskola svarar Björn H
    Tack Björn, det var verkligen roligt att höra 😊 Trevlig sommar och hoppas på mycket övningskörning 👍🏼
  • 2019-05-29

Erika D skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag kontaktade er för att ta körkort för personbil. jag blev väldig trevligt bemött och fick en snar tid för testlektion vilket blev starten för att jag nu har lyckats få ett körkort. Har under resans gång fått övningskört med flera av trafiklärarna hos er och alla har varit trevliga och levt upp till de förväntningar jag haft. Jag skulle utan tvekan rekommendera Slussens Trafikskola till fler som har funderingar på att ta körkort. Läs mer
    2019-06-02 Slussens Trafikskola svarar Erika D
    Tack Erika för ett fint omdöme, njut av din nya frihet med körkort :)
  • 2019-05-23

Anna H skrev om Handledarutbildning en del av Slussens Trafikskola
    Vi hade fått höra att det var tråkigt med handledarutbildning, men vi hade både trevliga och matnyttiga 3,5 timmar med Kjelle på Slussens Trafikskola. Läs mer
    2019-05-27 Slussens Trafikskola svarar Anna H
    Härligt att höra Anna :) Lycka till nu och tack för uppskattande ord!

Lena O skrev om Handledarutbildning en del av Slussens Trafikskola
    Bra tydlig utbildare fick många bra tips. Innehållet bra och genomtänkt till stor nytta inför kommande uppdrag som privat handledare. Topp betyg till läraren. Nöjd kund Läs mer
    2019-05-23 Slussens Trafikskola svarar Lena O
    Toppen och tveka inte att höra av er om det dyker upp några frågetecken under vägen. Lycka till och tack Lena för ditt omdöme :)

Åsa I skrev om Handledarutbildning en del av Slussens Trafikskola
    En mycket givande kväll: lärorik, trivsam med en bra variation i upplägg inklusive diskussioner och goda möjligheter att ställa frågor Läs mer
    2019-05-23 Slussens Trafikskola svarar Åsa I
    Nu blir vi stolta Åsa :) tack för ett fint omdöme!

Therese A skrev om Handledarutbildning en del av Slussens Trafikskola
    Jättebra lärare! Pedagogisk och positiv. Läs mer
    2019-05-23 Slussens Trafikskola svarar Therese A
    Härligt att höra, stort tack för ditt omdöme Therese :)

Anna Jensen J skrev om Handledarutbildning en del av Slussens Trafikskola
    Det var en mycket bra körskolelärare som höll kursen. Det var intressant och givande. Jag hade låga förväntningar eftersom jag hört från andra som gått liknande kurser på andra trafikskolor och jag blev positivt överraskad. Läs mer
    2019-05-23 Slussens Trafikskola svarar Anna Jensen J
    Va roligt att höra, då får du sprida vidare att det faktiskt finns bra handledarkurser :) Tack snälla Anna för ditt omdöme.
  • 2019-05-16

Milla L skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Stort tack till Kenta och Slussens trafikskola som hjälpte mig till att ta mitt körkort! Läs mer
    2019-05-19 Slussens Trafikskola svarar Milla L
    Tack för ditt omdöme Milla ? kör mycket och försiktigt!
  • 2019-05-14

Jonas Å skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Trevliga och trygga handledare, tack för en bra väg till körkortet! Läs mer
    2019-05-16 Slussens Trafikskola svarar Jonas Å
    Tack Jonas :) Din fokus och planering gjorde att allt gick galant och bra handledning hemma :)
  • Oscar O

2019-05-13

Oscar O skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag köpte körlektioner automat. Jag blev väldigt bra mött av alla på företaget från första till sista stund. Om det var något praktiskt jag behövde hjälp med så fick jag snabba och tydliga svar. De lärare jag körde med var trevliga och lyhörda.
    Jag fick möjlighet att ta lektioner i mitt eget tempo och jag hade hela tiden en bra dialog med körskolan.
    Jag är i helhet mycket nöjd! Läs mer
    2019-05-16 Slussens Trafikskola svarar Oscar O
    Tack Oscar för ditt fina omdöme :) Det har varit riktigt roligt att följa din resa vägen mot körkortet, mycket bra jobbat!
  • 2019-05-05

Aurore B skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Underbart, proffsigt, personligt och got the job done!
    Alla i personalen var trevliga och särskilt kul att få lära mig köra bil med Kenta som pedagogiskt och metodiskt byggde min kunskap och självförtroende. TACK Läs mer
    2019-05-08 Slussens Trafikskola svarar Aurore B
    Underbart att höra, stort Tack för ditt omdöme Aurore :)
  • 2019-04-11

Erik M skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Superbra planerat och väldigt bra service. Alltid bra bemött och de hjälpte till att lägga en plan som jag kände mig bekväm med. Högsta betyg! Läs mer
    2019-04-15 Slussens Trafikskola svarar Erik M
    Tack Erik för ditt omdöme, härlig ny frihet har du nu fått :)
  • 2019-04-11

Charlotta S skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Alltid ett trevligt och personligt bemötande när man kliver in på körskolan. Engagerade och pedagogiska lärare och bra upplägg/planering av utbildningen ända fram till körkortet. Jag kan varmt rekommendera Slussens Trafikskola! Läs mer
    2019-04-15 Slussens Trafikskola svarar Charlotta S
    Tack Charlotta, vi kommer att sakna dig här :) Grymt bra med dina 62p på kunskapsprovet, tummen upp för den :)
  • 2019-04-08

Elvira Z skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Väldigt nöjd! Köpte 30 lektioner och var väl förbredd och klarade uppkörningen första gången. Väldigt mysig atmosfär, snälla lärare och lärorika lektioner!

Rekomenderar slussens trafikskola till ALLA som vill ta körkort :) Läs mer
    2019-04-11 Slussens Trafikskola svarar Elvira Z
    Tack fina Elvira för ditt omdöme det värmer i våra hjärtan :)
  • 2019-04-03

Kibret A skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Gick intensivkurs på Slussens trafikskola. De var väldigt professionella och tillmötesgående. Jag är otroligt tacksam för att de hjälpte mig att uppnå mitt mål att ta körkortet som jag kämpat med i flera år. Nu kan jag tack vare dem uppnå fler mål i mitt liv.

Jag rekommenderar Slussens trafikskola starkt! Läs mer
    2019-04-11 Slussens Trafikskola svarar Kibret A
    Härligt att höra Kibret och tack för att du valde just oss och för ett fint omdöme! Lycka till med nästa mål i ditt liv :)
  • 2019-03-29

Agnes N skrev om Handledarutbildning en del av Slussens Trafikskola
    Kursledare Kjell var bra. Den hade kunnat varit kortare men det beror säkert på gruppstorlek. Läs mer
    2019-04-01 Slussens Trafikskola svarar Agnes N
    Glad att höra att Kjelle var bra :) Helt rätt, det beror mycket på gruppen, men vi har också krav på oss att kursen måste vara på minst 180 minuter. Tack för ditt omdöme Agnes :)
  • 2019-03-23

Isabella N skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag tog körkort på drygt två månader med Kjelle som alltid var lugn och förberedde lektionerna på ett sätt som gjorde att jag klarade det på första uppkörningen. Skolan var väldigt hjälpsam på alla sätt, kan verkligen rekommendera! Läs mer
    2019-03-28 Slussens Trafikskola svarar Isabella N
    Tack Isabella för fina ord :) Njut av din nya frihet!
  • 2019-02-26

Mirjam K skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Kan verkligen rekommendera Slussens körskola. Jag fick ett jättebra bemötande av alla som jobbar där! Det är superenkelt att boka lektioner online och få en överblick över sin körning.
    Jag bytte från en annan körskola där det var svårt att boka tider.

Jag körde med Kawtar som är otroligt pedagogisk! Hon har varit så stöttande och uppmuntrade under hela tiden. Hade inte haft mitt körkort utan henne!! Läs mer
    2019-02-27 Slussens Trafikskola svarar Mirjam K
    Tack Mirjam för ett fint omdöme och det var roligt att följa din utveckling....bra jobbat :)
  • 2019-02-26

Madelene L skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Har haft en fantastisk tid på Slussens körskola! Oerhört proffsigt och vänligt bemötande och lärarna är fantastiska. Kan verkligen rekommendera att köra "långa landsvägen" om man får tillfälle, mycket lärorikt!
    Körde mest med en lärare som hette Kenta, väldigt lugn, tålmodig och uppmuntrande. Klarade uppkörningen på första försöket!
    Ska ni ta körlektioner så ta dem här, ni kommer inte att ångra er! Läs mer
    2019-02-27 Slussens Trafikskola svarar Madelene L
    Tack Madelene :) och jätteroligt att du gilla vår långa landsväg, den är en otroligt effektiv lektion :)
  • 2019-02-20

Thomas A skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    I bought driving training for a swedish driving licence over the course of 5 months. They provided a well organised service, use of an app to see bookings and progress, plus experienced and patient staff that guided me through my learning experience. I needed a driving licence for work and thanks to the help of Slussen Trafikskola i passed my theory and practical test first time. Läs mer
    2019-02-21 Slussens Trafikskola svarar Thomas A
    Thanks Thomas :) Great that you put everything on the first try, well done!
  • Sebastien K

2019-02-20

Sebastien K skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Toppen! Jättetrevliga lärare som verkligen stöttar och peppar sina elever! Genomgående utbildning hela vägen på resan. Bästa betyg! :D Läs mer
    2019-02-21 Slussens Trafikskola svarar Sebastien K
    Tack Sebbe för Bästa betyg :D Kör mycket och försiktigt nu!
  • 2019-02-19

Helena J skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Professionell trafikskola! Klarade min uppkörning idag på första försöket😊. Tack till Kenta framförallt som jag kört med! Läs mer
    2019-02-21 Slussens Trafikskola svarar Helena J
    Tack Helena för fint omdöme och grattis igen :)
  • 2019-02-12

Frida H skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Professionell och trevlig körskola! Jag fick äntligen mitt efterlängtade körkort efter att ha misslyckats flera gånger tidigare. Fick väldigt bra stöd och hjälp genom hela processen. Tack! Läs mer
    2019-02-14 Slussens Trafikskola svarar Frida H
    Tack Frida och vi är så glada för din skull, nu har du ditt körkort :)
  • Ellen H

2019-02-08

Ellen H skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Det har varit en jättebra utbildning. Genuint och varmt bemötande. Alltid hjälpsamma och flexibla! Varit så nöjd med min skola, och min lärare kawtar. Marita har också stöttat, svarat på frågor och hjälpt till massor. Rekommenderar varmt Läs mer
    2019-02-11 Slussens Trafikskola svarar Ellen H
    Tack fina Ellen för ditt omdöme och tack för att du valde oss :)
  • Roberto Carlos R

2019-02-06

Roberto Carlos R skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Köpte paket pris.
    Väldigt bra bemött av alla som jobbade inom trafikskolan där alla var väldigt hjälpsamma.
    Inga speciella förväntningar men väldigt imponerad hur bra dem var mot mig.
    Allt var super bra så jag kommer rekommendera till vänner och familj Läs mer
    2019-02-07 Slussens Trafikskola svarar Roberto Carlos R
    Vi kommer mer än gärna ta hand om dina vänner och familj om de kommer till oss :) Tack för omdömet och att du valde vår skola Roberto!
  • 2019-02-06

josefine r skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Kan verkligen rekommendera den här körskolan! Mycket bra, trevliga och kompetenta körlärare😊 Läs mer
    2019-02-07 Slussens Trafikskola svarar josefine r
    Härligt att höra Josefine och tack för ditt omdöme :)

Katarinavägen 18, 116 45 Stockholm