Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Stockholm Södermalm Slussens Trafikskola

Slussens Trafikskola

Katarinavägen 18, 116 45 Stockholm — Visa karta

Nya Slussens Trafikskola ligger centralt mitt i Stockholm, nu med nya ägare och ny regi.
Vi hjälper dig hela vägen till ditt B-körkort både med automat och manuell växellåda. Utöver teori och körlektioner erbjuder vi även riskutbildning 1 och 2 samt handledarkurser för privatisten. För dig som behöver utökat släp (B96) eller tungt släp (BE) så erbjuder vi det också. Hos oss arbetar ett glatt gäng som pedagogiskt lotsar dig lugnt och tryggt till ditt körkort. Varmt välkomna!
Mån: 10:00-18:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 98 kunder tycker om Slussens Trafikskola

• Kristina P
    Kristina P skrev om Handledarutbildning en del av Slussens Trafikskola
    En bra förmiddag som gick snabbt och var toppenbra!
    2017-07-05 Slussens Trafikskola svarar Kristina P
    Tack för fint omdöme Kristina =)
  • Charlotta B
    Charlotta B skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Superbra körskola med proffsiga lärare!!
    2017-07-04 Slussens Trafikskola svarar Charlotta B
    Tack Charlotta =) Trevlig sommar och kör mycket bil!
  • Anja T
    Anja T skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Kan varmt rekommendera Slussens Trafikskola.
    Tack magnifika, coola Marita, med ditt stora tålamod och positiva attityd, för att du trodde på mig och hjälpte mig fullfölja körkortet!

Stort tack för skjutsen! Är så glad nu för körkortet, äntligen. ❤️🚗
    2017-06-26 Slussens Trafikskola svarar Anja T
    Tack Anja :) Det var riktigt roligt att följa din utveckling, du är grym! Trevlig sommar =)
  • Rebecka R
    Rebecka R skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Allt var jättebra, fick super trevligt bemötande från första bemötande. Underbar körlärare fick precis sådan hjälp jag behövde för att klara uppkörningen. Kände mig verkligen bekväm i bilen med läraren direkt vilket var jätteviktigt för mig så att allt fokus kunde riktas på att lära mig så mycket jag kunde. Väldig bra balans i feedback under och efter körningen både peppande och tillsägande när det behövdes!! Är verkligen jättenöjd!!
    2017-06-26 Slussens Trafikskola svarar Rebecka R
    Tack Rebecka för fina ord. precis så vill vi att våra kunder ska uppleva oss =) Trevlig sommar!
  • Hazim S
    Hazim S skrev om Slussens Trafikskola
    Mycket bra, rekommenderas starkt!
    Min lärare Kawtar var mycket bra och informativ. En av de mest passionerade lärare jag någonsin har haft.
    2017-06-09 Slussens Trafikskola svarar Hazim S
    Åå, tack Hazim för ett fint omdöme, vi är glada att vi har Kawtar hos oss 😊
  • Ruben F
    Ruben F skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Min upplevelse av min lärare Kenta på Slussens trafikskola var att han var väldigt pedagogisk och enkel att förstå. Det blev lätt att ta till sig det han sa utan att känna sig nervös på ngt sätt. Mkt nöjd
    2017-06-09 Slussens Trafikskola svarar Ruben F
    Härligt att höra Ruben, trevlig sommar så ses vi ute på vägarna 🚗💨
  • Axel E
    Axel E skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Mycket bra och seriös utbildning. Rekommenderas!
    2017-05-30 Slussens Trafikskola svarar Axel E
    Tack Axel och jobba inte för mycket nu i sommar....njut av att köra bil också =)
  • Jennifer E
    Jennifer E skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Mycket varmt välkomnande i receptionen vid varje besök. Pedagogiska och trevliga lärare som hjälpte mig att nå mitt mål snabbt!. Jag är otroligt glad att jag valde just Slussens trafikskola. Lite dyrt, men det var det värt i slutändan!
    2017-05-22 Slussens Trafikskola svarar Jennifer E
    Tack fina Jennifer och njut av ditt körkort 😊 Jag tror inte att du menar att just vår skola är dyr utan att det är generellt. Tips till er som vill jämföra pris, ta reda på minutpriset det är där ni ser vem som är billigast. Priset på körlektionen delat med körlektionens längd 👍
  • Jennifer V
    Jennifer V skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Tack så jättemycket för alla lektioner som ledde tillkörkortet på första uppkörningen! Och speciellt tack till Kenta som stod ut med mig och alla mina frågor =) Jag är så glad!!!
    2017-05-19 Slussens Trafikskola svarar Jennifer V
    Kenta är en klippa =) Tack Jennifer och kör mycket bil nu i sommar!
  • Charlotte W
    Charlotte W skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Trevliga och kunniga lärare som har peppat och stöttat. Tack för allt jag lärt mig, och för att jag har körkort idag!
    2017-05-11 Slussens Trafikskola svarar Charlotte W
    Ja, där satt den Charlotte, kör mycket och försiktigt. Tack för fina ord =)
  • Henri G
    Henri G skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag behövde hjälp med att lära mig köra jag fick hjälp.
    Tog körkort och teori på första försök.
    2017-05-11 Slussens Trafikskola svarar Henri G
    Så kul att du satte allt på första försöket Henri :) Tack för att du tog dig tid och skrev.
  • Gabirel S
    Gabirel S skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Kenta är en superbra trafiklärare, jordnära och pedagogisk, aldrig något krångel!
    2017-05-11 Slussens Trafikskola svarar Gabirel S
    En glad Kenta tackar för det fina omdömet :)
  • Stefan L
    Stefan L skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Fantastisk trafikskola, supernöjd med allt!
    2017-05-08 Slussens Trafikskola svarar Stefan L
    Tack Stefan 😊 Det var kul att se din glädje, stort grattis igen!
  • Anna H
    Anna H skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Min körlärare var superbra, pedagogisk och peppande. Hela team:et var jättetrevliga och jag fick alltid den hjälp jag behövde!
    2017-05-08 Slussens Trafikskola svarar Anna H
    Tack Anna och hela team:et tackar =)
  • Sara H
    Sara H skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Som kund är jag jättenöjd, blev alltid bemött med vänlighet och har fått lära mig så mycket under min tid som körskoleelev på Slussens Trafikskola. Absolut en körskola jag kan rekommendera till vänner och bekanta som planerar att ta körkort.
    2017-05-02 Slussens Trafikskola svarar Sara H
    Tack för ett fint omdöme Sara =) Vi ses på vägarna!
  • Annika L
    Annika L skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Väldigt gulliga och snabba att svara på alla frågor. Lugna lärare som känns pedagogiska.
    2017-04-23 Slussens Trafikskola svarar Annika L
    Tack Annika, vår polisy är att svara på alla mejl och frågor inom 24 timmar 😊
  • Babs D
    Babs D skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Supertrevliga och pedagogiska lärare, jag kände mig väldigt trygg inför min uppkörning!
    Tack Kenta och Marita för all hjälp!
    2017-04-09 Slussens Trafikskola svarar Babs D
    Tack Babs, vi ses säkert utanför skolan någon gång då får du vinka 👋
  • Helena S
    Helena S skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Kenta är fantastisk som körlärare och jag skulle rekommendera honom till alla som är på väg att ta körkort, inte minst oss 'äldre' som kanske känner en annan slags rädsla för bilkörning men alla. Han har många bra egenskaper som behövs för att man som elev ska känna sig trygg och säker, dessutom är han väldigt pedagogisk och lugn. Kenta förtjänar flera guld stjärnor!
    2017-04-09 Slussens Trafikskola svarar Helena S
    Härligt att höra 😊 Tack för ditt fina omdöme Helena!
  • Fanni S
    Fanni S skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Bäst bäst bäst bäst bäst bäst bäst bäst bäst bäst bäst bäst
    2017-04-09 Slussens Trafikskola svarar Fanni S
    Tack bästa bästa Fanni 😊 Kör mycket och skaffa egen erfarenhet nu.
  • Denise Z
    Denise Z skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jätte bra är super nöjd med allt!
    2017-04-05 Slussens Trafikskola svarar Denise Z
    Då blir vi både glada och nöjda 😊 Tack Denise!
  • Kevin K
    Kevin K skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Allt som allt har det varit kanon från dag ett, blivit stötad genom hela min utbildning och resultatet blev godkänd på både teori och uppkörning på första försöket.

Är det någon körskola jag skulle rekommendera är det absolut Slussen trafikskola alla dagar i veckan.
    2017-03-30 Slussens Trafikskola svarar Kevin K
    Tack Kevin för fint omdöme och grymt bra jobbat 🚗💨
  • Märta S
    Märta S skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Bästa trafikskolan! Tack Kenta för ditt tålamod :) / Märta
    2017-03-30 Slussens Trafikskola svarar Märta S
    Tack Märta 😊 kör mycket och försiktigt nu så du får mycket erfarenhet.
  • Clara B
    Clara B skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Otroligt nöjd! Strukturerad, utvecklande och viktig utbildning med grymma lärare. Hade aldrig klarat det utan er!
    2017-03-23 Slussens Trafikskola svarar Clara B
    Tack 😊 Så otroligt roligt att se dina glädje tårar, vilken glädje 👍 Satte allt på första försöket, grattis!
  • Johan S
    Johan S skrev om BE/B96 en del av Slussens Trafikskola
    Proffsiga, pedagogiska och tillmötesgående. Tack för en bra utbildning till mitt nya BE-kort. / Johan Schullström
    2017-03-21 Slussens Trafikskola svarar Johan S
    Tack och stort grattis igen Johan 😊 Bra jobbat!
  • Ludwig S
    Ludwig S skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jätte bra körskola, trevlig personal som vill en att lyckas. Man får bra hjälp och man kan ställa alla frågor som finns.
    2017-03-21 Slussens Trafikskola svarar Ludwig S
    Tack för ett fint omdöme Ludwig 😊 Vi svarar mer än gärna på alla frågor man kan tänka sig ha 👍
  • Elin T
    Elin T skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Toppen från början till slut! Fina Marita som tog emot mig första gången och bästa bästa Kenta som tålmodigt lärt mig allt! Rekommenderar er alla dar i veckan!
    2017-03-13 Slussens Trafikskola svarar Elin T
    Med trevlig elever så är det inte så svårt att ha tålamod 😊 Tack Elin och stort grattis till din nya frihet 🚗💨
  • Elif O
    Elif O skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag behövde finslipa min körning för det var oftast smågrejer som jag glömde bort - men som var viktiga i min körning. De tjatade och tjatade (på ett positivt sätt) så jag blev bättre och bättre! Så nu har jag äntligen fått körkortet!!! Rekommenderar Slussens trafikskola - tummen upp!
    2017-03-13 Slussens Trafikskola svarar Elif O
    Lite tjat hjälper alltid 😉 Tack Elif för ett fint omdöme och kör mycket bil nu, det är nu övningen börjar på riktigt 👍
  • Aurélien C
    Aurélien C skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag tyckte mycket om min trafikskola, tack så mycket!
    2017-03-08 Slussens Trafikskola svarar Aurélien C
    Tack själv Aurélien, lycka till med allt =)
  • Andres H
    Andres H skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    🚗🚗🚗🚗🚗🚗🚗🚗🚗🚗🚗🚗🚗🚗väldigt bra!🚙🚙🚙🚙🚙🚙🚙🚙🚙🚙🚙🚙🚙🚙🚙
    2017-03-08 Slussens Trafikskola svarar Andres H
    Haha....tack för alla bilar =) och ta det lugnt i trafiken!
  • Lars Erik E
    Lars Erik E skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Slussens trafikskola har varit kanonbra på alla sätt. Jag känner mig nu redo att ta mig an trafiken på ett säkert sätt. Fantastiska körlärare har lärt ut allt man behöver veta utan att dra ut på allt för många lektioner. Tack!
    2017-02-23 Slussens Trafikskola svarar Lars Erik E
    Härligt Lars Erik att du känner dig redo att börja din egen väg ute på våra gator, det kommer gå galant 😊
  • Mohamed A
    Mohamed A skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Bra lärare. Pedagogisk och bra undervisning. Jag lärde mig bra och tycker varje krona var värt.
    2017-02-23 Slussens Trafikskola svarar Mohamed A
    Tack Mohamed, bra kämpat 😊 Lycka till med dina studier!
  • Patricia A
    Patricia A skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Väldigt nöjd med mina 8 månader hos Slussens Trafikskola! Hjälpsamma och duktiga, alltid bra bemötande!
    2017-02-20 Slussens Trafikskola svarar Patricia A
    Tack Patricia för ett fint omdöme, nu ses vi ute på vägarna istället =)
  • Anne-mo L
    Anne-mo L skrev om Slussens Trafikskola
    världens bästa trafikskola!! underbar personal, tack för allt.
    2017-02-20 Slussens Trafikskola svarar Anne-mo L
    Tack Anne-Mo, fantastiskt bra jobbat....fylla 18 år och ta körkort samma dag =)
  • Andreas N
    Andreas N skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Superbra trafikskola!! Trevlig receptionist och riktigt pedagogiska lärare!!
    2017-02-08 Slussens Trafikskola svarar Andreas N
    Tack Andreas =) Du får komma förbi och fika någon gång!
  • Vera A
    Vera A skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jättebra läge mitt i centrum och nära att ta sig till olika destinationer. Extremt härlig och pedagogisk personal, väldigt nöjd!!
    2017-02-08 Slussens Trafikskola svarar Vera A
    Tack för ditt fina omdöme Vera och lycka till med alla dina studier =)
  • Dmytro S
    Dmytro S skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Fantastiskt bra trafikskola med trevlig personal och kunniga lärare. Stort tack till min lärare Acke som var tålmodig och lugn under våra sena körlektioner. Rekommenderas starkt!
    2017-02-06 Slussens Trafikskola svarar Dmytro S
    Härligt, det tackar vi för Dmytro, ska se till att Acke läser ditt fina omdöme =)
  • Anna W
    Anna W skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Bra engagerad och kunnig personal. Kändes tryggt att köra på Slussens trafikskola.
    2017-01-26 Slussens Trafikskola svarar Anna W
    Tack Anna och nu känner du dig trygg bakom ratten....ratta lugnt =)
  • Biniam K
    Biniam K skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Som kund kändes det väldigt bra, personalen är jätte trevliga och alltid hjälpsamma. Tjänddes väldigt bra
    2017-01-24 Slussens Trafikskola svarar Biniam K
    Tack Biniam, det känns riktigt bra att höra =) Vi ses ute på vägarna nu!
  • Axel A
    Axel A skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag tycker att Slussen har väldigt trevliga och kunniga körlärare. Jag kände mig väldigt väl omhändertagen och när det kom till uppkörningen så kände jag mig säker på att jag lärt mig allt som jag behövde.
    2017-01-24 Slussens Trafikskola svarar Axel A
    Tack för ett fint omdöme Axel, nu får du stå på egna ben och det kommer du klara galant =)
  • Christopher G
    Christopher G skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag tycker att Slussens trafikskola var väldigt bra. Trivdes bra med lärarna och de var pedagogiska. Jag gjorde även riskettan där och den var förvånansvärt bra då alla jag känner säger att den är tråkigt. Men ja upplevde den som rolig och intressant då den var upplagd på ett bra sett samt hade en bra handledare.
    2017-01-13 Slussens Trafikskola svarar Christopher G
    Tack Christopher, kul att du kände att Riskettan gav något och att den var bra.
  • Nora B
    Nora B skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Otroligt bra körskola med fantastiska lärare och en bra uppläggningsplan. Peppar och stöttar en till max, lär ut och får en att verkligen förstå direkt! Riktigt nöjd med Slussens Trafikskola!
    2017-01-13 Slussens Trafikskola svarar Nora B
    Tack Nora =) Lycka till med allt och det var ett nöje att ha dig här under dina intensiv veckor och din lilla tuffa vove så klart!
  • Olga K
    Olga K skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    I would like to say thank you to Anna. We had just two lessons because I have driving experience and needed only to practice driving before the exam. Anna is a great teacher and helped me a lot. I would highly recommend the school and Anna as your future teacher.
    2017-01-13 Slussens Trafikskola svarar Olga K
    Thank you Olga and drive slowly and carefully on our roads =)
  • Tor K
    Tor K skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Kanongäng! Marita hjälpte mig från skakig privatist till att klara uppkörningen. Upplevde Slussens Trafikskola som härligare, klokare och bättre än de andra trafikskolor jag varit i kontakt med.
    2017-01-11 Slussens Trafikskola svarar Tor K
    Tack för ett fint omdöme Tor, hoppas det har sjunkit in att du är en riktig körkortstagare nu =)
  • Wilma L
    Wilma L skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Bra lärare! Tydliga och lugna! Klarade körprovet och teorin på första försöket
    2017-01-09 Slussens Trafikskola svarar Wilma L
    Härlig känsla att sätt båda proven på första försöket, bra jobbat Wilma =)
    Nu får du köra på egen hand, lita på dig själv.
  • Joakim H
    Joakim H skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Tack vare de otroligt tålmodiga och pedagogiska lärarna på Slussens Trafikskola klarade jag körkortet på första försöket.
    2016-12-19 Slussens Trafikskola svarar Joakim H
    Tack för ett fint omdöme Joakim och att du medverkade i vår lilla film =) Lycka till så ses vi på vägarna.
  • Viktor O
    Viktor O skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Slussens trafikskola är väldigt bra! Personalen är otroligt kompetent och får en att känna sig trygg bakom ratten. Gick även på kvällskurser i teori, där vi diskuterade och gick igenom olika scenarion i trafiken. Ett väldigt bra komplement till att plugga på egen hand. Stämningen på skolan är varm och en möts alltid av ett leende. Rekommenderas starkt!
    / Viktor
    2016-12-08 Slussens Trafikskola svarar Viktor O
    Tack Viktor =) Kul att du gillade vår teoritimme, hoppas fler hittar dit snart så vi kan fortsätta med den. Lita på dig själv nu ute på vägarna!
  • Moa G
    Moa G skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Finns inget dåligt att säga alls om Slussens trafikskola, min tid där var enbart positiv. Tack för all hjälp!
    2016-11-28 Slussens Trafikskola svarar Moa G
    Grattis igen Moa, nu ses vi på vägarna istället, fortsätt att tro på dig själv nu. Anna blev väldigt glad för blomman, och tack för fin omdöme =)
  • Linda J
    Linda J skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag tycker att Slussens trafikskola var superbra! Trevlig personal, som var ärliga och alltid hjälpsamma. De gav mig realistiska mål och ställde upp med tider för att jag skulle kunna övningsköra maximalt efter min egen förmåga. Mvh Linda
    2016-11-28 Slussens Trafikskola svarar Linda J
    Det var roligt att följa din resa mot körkortet Linda, fantastiskt bra jobbat och jättestort grattis till körkortet. Lycka till med dina mål t.ex jobbet =)
  • Ida L
    Ida L skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jättebra trafikskola som verkligen hjälper en på ens väg mot körkort! Jag har haft Acke som lärare och han har varit super :D
    2016-11-21 Slussens Trafikskola svarar Ida L
    Tack Ida och grymt bra jobbat, nu ses vi på vägarna istället =)
  • Peder F
    Peder F skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    jag hade skjutit upp körkortet i halva mitt liv, men nu gick jag från gröngöling till klarad uppkörning (idag!) på bara ett par månader. kenta och marita gav mig tydlig och snabb hjälp i alla steg. rekommenderas verkligen! skulle lätt ta körkort här igen. tack!
    2016-11-21 Slussens Trafikskola svarar Peder F
    Tack Peder både för den goda bulllängden och ditt fina omdöme. Kör mycket och försiktigt =)

Katarinavägen 18, 116 45 Stockholm