Läs vad 378 kunder tycker om Slussens Trafikskola 2

• 2021-01-25
    Superproffsig och trevligt bemötande. Extremt nöjd!
  • 2021-01-23
    Slussens Trafikskola has exceeded my expectations from my very first email contact with them.
    They are prompt to reply, they are helpful for any questions you may have and they do their best to work with your schedule.

Marita, the receptionist & central coordinator, is pleasantly professional, very helpful and supportive.

The instructors are also personable and ensure that you are very well-prepared for the driving exam. It is great that they have a few instructors who speak English. Acke was my instructor and was not only personable but also firm when needed. He prepared me well! (I passed on my first try.)

Overall, if you are looking for a GOOD driving school which is reasonably priced, highly professional, and which will properly instruct and prepare you for your driving exam. I promise you that Slussens Trafikskola is the company you want.
  • 2021-01-20
    Jag gick en handledarutbildning och tycker att jag fick ett bra bemötande, bra information och ett tryggt intryck av körskolan. Jag är jättenöjd.
  • 2021-01-20
    Det var jätte trevligt och höra . Det var jätte bra jag uppskattar det vi fick
  • 2021-01-20
    Jättebra information och bemötande!

Inga kakor dock :-(
  • 2021-01-15
    Fantastic, super helpful service!

My instructor was patient, helpful and funny. Made learning a dream.

Would recommend to anyone looking for a school!
  • 2021-01-07
    Jättetrevliga personer som jobbar där! Fantastiska trafikskolelärare. Väl lärorikt. Ledde vägen till körkortet
    skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Härligt att höra, målet är klart :) tack Cornelia!

• 2020-12-21
    Fantastiskt trevlig och hjälpsamma. Och Kawtar är en helt underbar lärare!
    skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Tack Linnea :) Vi är väldigt glada att vi har Kawtar hos oss :)

• 2020-12-17
    I did my training for manual driving with Slussens Trafikskola and it was a very nice experience. My instructor was good and profesional. It was easy to find times for my lessons and the staff was also súper kind and helpful. I strongly recommend them for your driving education.
    skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Thank you Olivia, fun to hear and thank you for recommending us :)

• 2020-12-16
    Slussens Trafikskola är absolut bäst och mysigaste körskolan!!! Fick körkort på första försök för fick lära mig allt super ordentligt!!!! Mitt självförtroende har växt enorma mängder!!! TACK♥️
    Dan T
    skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Tack Tigern, det där gjorde du grymt bra :) Du får komma och fika någon gång på vårt nya ställe nästa år :)

• 2020-12-16
    Jag tycker att slussens trafikskola var väldigt bra! Jag har både tagit lektioner och gjort risk ettan, och jag tycker att alla lärare har varit väldigt duktiga och snälla. Jag fick även väldigt bra hjälp den Marita i receptionen som kunde svara på frågor om bokningar och hjälpa mig boka lektioner1
    skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Tack för fina ord Isabella, det värmer :)

• 2020-12-05
    Väldigt trevligt bemötande från dag ett! Ett professionellt och utvecklande förhållningssätt genom hela utbildningen.
    skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Låter hur bra som helst :) Tack Joel!

• 2020-12-04
    Jag har gjort nästan hela min körkörtsutbildning på Slussens Trafikskola, som skött allt superproffsigt. Vill lyfta min grymma körlärare Kawtar som utmanat mig, hjälpt mig att utvecklas och stöttat mig hela vägen till körkortet på ett pedagogiskt och tryggt sätt. Du är GULD!
    skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Tack för ett jättefint omdöme Matilda, ska se till att vår klippa Kawtar ser det :)

• 2020-12-03
    Jag köpte körlektioner samt bokade riskettan och risktvåan med slussens trafikskola!
    Efter en tidigare dålig erfarenhet på en annan trafikskola var mitt självförtroende på botten och jag var väldigt nervös och ångestfylld inför min första körlektion! Men min körskollärare var så himla trevlig och fick mig att känna mig trygg direkt när vi satte oss i bilen! Det kändes som att köra med en vän under varje lektion och hon fick nig verkligen att känna mig bekväm i trafiken.
    Stort tack Slussens trafikskola! Jag hade inte klarat min uppkörning utan er!
    skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Åh, va roligt att höra, det är precis så det ska kännas när man övningskör. Trygghet med sin lärare är jätteviktigt. Tack Fanny och kör mycket och försiktigt :)

• 2020-11-30
    Jag har dem (och särskilt min körlärare Kawtar) att tacka för mitt körkort! Pedagogiskt upplägg, tydligt, uppmuntrande och tryggt.
    skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Tack Adam, du gjorde en snabb resa till körkortet, bra jobbat :)

• 2020-11-07
    Roligt o lärorikt
    ...................................
    skrev om Handledarutbildning en del av Slussens Trafikskola
    Härligt att höra Andrej och tack :)

• 2020-11-04
    Handledarkurs för körkort! Bra och tydligt innehåll!
    Tack Karolina, tydlighet är bra så ni får rätt start :)

• 2020-11-04
    Mkt bra handledarkurs. Slussens trafikskola känns en mkt erfaren, uppdaterad och väldigt seriös och bra trafikskola. Rekomenderar verkligen. Högsta betyg.
    Paul K
    skrev om Handledarutbildning en del av Slussens Trafikskola
    Tack Paul, dina ord värmer, topp betyg :)

• 2020-10-28
    Tog några lektioner med olika lärare innan uppkörningen. Alldeles fantastiska lärare som rekommenderas varmt.
    Mitt tips är att köra med så många olika lärare som möjligt, de hittade olika svagheter i min körning och hjälpte mig åtgärda dem.
    Klarade sedan uppkörningen helt utan anmärkningar.
    skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Tack för fint omdöme och bra tips Linus :)

• 2020-10-27
    Jag har tagit kanske 20 lektioner + landsväg med Slussens trafikskola. Mycket bra och pedagogiskt! Trodde aldrig det skulle vara så bra och viktigt att köra på körskola. Hade aldrig tagit körkort utan dem. Kjelle har lärt mig allt jag kan!
    skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Härligt att höra att vi behövs :) Stort tack Sara!

• 2020-10-27
    Jag är väldigt nöjd med Slussens Trafikskola. Bra lärare och bra bemötande från all personal och jag gillade upplägget på lektionerna. Klarade allt på första försöket med Kentas hjälp.
    skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Grymt jobbat Alvina och tack för ditt omdöme :)

• 2020-10-21
    Bra pedagogisk lärare och bra coronaanpassning :)
    skrev om Handledarutbildning en del av Slussens Trafikskola
    Tack Malin ditt omdöme och att vår anpassning för corona kändes bra :)

• 2020-10-21
    Jag trivdes superbra på slussens trafikskola och rekommenderar den till alla jag känner som ska ta körkort. Jag kände mig lugn och positiv trots att det kan vara stressigt att vara i trafiken, tack vare min körlärare Kawtar!
    skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Härligt Saga och tack för att du rekommenderar oss vidare till andra :)

• 2020-10-14
    Gick handledarkurs.

- Trevliga lokaler
    - Trevlig personal
    - Grym lärare som höll i utbildningen
    Tack Charlie, det ser vi som ett bra betyg :)

• 2020-10-14
    Fantastiska människor och problemlösare!
    skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Tack Kristoffer, kort och gott från en klok man :)

• 2020-10-13
    Jag är jätteglad att jag valde Slussens trafikskola. Väldigt bra lärare och smidig kommunikation!
    skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Och vi är glada att du valde oss Elin, tack för ditt omdöme :)

• 2020-10-09
    Har tagit ett flertal körlektioner på slussens trafikskola och varit nöjd med precis allt, bemötandet, kunskaperna m.m. Klarade min uppkörning på första försöket och var knappt ens nervös tack vare att de har förberett mig så bra. Rekommenderar starkt.
    skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Härligt att höra Hanna, precis så ska det vara :) Stort tack för ditt omdöme :)

• 2020-10-09
    Tack Kjelle och Kawtar för att ni hjälpte mig med "the final touch" inför körkortet! Ni är väldigt trevliga och pedagogiska. Trevligt med en körskola (Södermalms och Slussens) som bara verkar anställa trevliga lärare som gillar sitt yrke. (Det finns inga garantier för det har jag tyvärr sett på en tredje körskola som jag började med :) Ert trevliga sätt gör mycket för nervösa elever!
    /40 + numera med körkort :)
    skrev om Slussens Trafikskola
    Tack Susanna, vi är otroligt glada och stolta över våra lärare :) Vi är glada att du valde oss till den sista touchen och det där klarade du galant :)

• 2020-10-07
    Bra kursledare och bra innehåll. Mycket bättre än jag trodde det skulle vara! Det som inte riktigt var optimalt var att det var väldigt varmt/dålig luft i lokalen.
    skrev om Handledarutbildning en del av Slussens Trafikskola
    Tack Åsa, glad att själva kusren kändes bra :) Vid årskiftet flyttar vi till Katarinavägen 15 och där kommer luften vara betydligt mycket bättre så det ser vi framemot :)

• 2020-10-07
    Är supernöjd med Slussens Trafikskola och skulle rekommendera starkt. Trevliga lärare!
    skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Tack Irina och lycka till nu :)

• 2020-10-03
    Jag skulle aldrig klarat min uppkörning utan er. Tack för allt stöd och pepp
    Ni är bäst
    skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Tack Malin, hoppas vi ses ute på vägarna :)

• 2020-09-17
    Hade skjutit på mitt körkort i alldeles för många år. Men tack till er och särskilt Kjelle som fick mig att känna mig trygg och att tycka det faktiskt är roligt att köra bil.
    skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Härligt att höra Nathalie och tack för ditt fina omdöme :)

• 2020-09-08
    Trevliga och pedagogiska. Rekommenderas!
    skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Tack Hanna, kör mycket och försiktigt :)

• 2020-09-04
    Körde enstaka lektioner där innan min uppkörning. Riktigt bra lärare! Bra bemötande av alla, mycket hjälpsamma.
    skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Tack Emelie och stort grattis till körkortet :)

• 2020-09-02
    Jag gjorde all min övningskörning med trafikskolan. Detta fick mig att lära mig rätt från grunden och jag har blivit väldigt trygg i min körning. Detta hjälpte mig mycket inför bl.a. uppkörningen.

Dessutom är det ett skönt gäng som jobbar där! Körde mestadel med Kjelle, men testade att köra med några olika lärare och alla är väldigt kunniga, snälla och hjälpsamma.

Kan inte annat än varmt rekommendera Slussens Trafikskola om du vill bli en riktigt bra bilförare!
    Kristian P
    skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Tack Kristian, härlig att höra. Tack för att du valde just oss och kör mycket bil nu :)

• 2020-09-01
    Helt fantastiska och superbra hjälp inför körkortet!!
    skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Tack Sara :) Kör mycket och försiktigt nu så ses vi ute på vägarna :)

• 2020-08-19
    Mycket bra föreläsning! Föreläsaren var engegerande och fick med sig alla deltagarna.
    Tack Fredrik, då blir det en trevlig kurs när alla är med och är aktiva :)

• 2020-08-18
    Handledareutbildning med Kjell.

Trevligt och proffsigt! 🙂👌
    Tack för fint omdöme, lycka till med övningskörningen :)

• 2020-08-15
    När jag kom till skolan kunde jag ingenting om bilar, min tanke var att köra manuell bil vilket jag hade hört va lite svårare.

Med slussen trafikskola blev jag bemött så bra att även om jag var super stressad i början så kändes det tryggt och roligt att köra!

Jag rekommenderar verkligen skolan- superbra lärare och Marita som alltid var så hjälpsam!
    Klarade både teorin och körprovet på första försöket.
    Supernöjd!!
    skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Tack Maria, vi är glada att du valde just oss till din trafikskola :) Lycka till med allt!

• 2020-08-10
    Köpte enstaka lektioner.
    Blev mycket gott bemött av Slussens Trafikskola och min utbildare, Acke.
    Klarade uppkörningen på första försöket
    skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Tack för fint omdöme, hoppas vi ses ute på vägarna 😊

• 2020-07-29
    Alltid super trevliga!
    Mycket bra pedagogik och får en att vilja köra mer.
    skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Tack Linus och stort lycka till :)

• 2020-07-16
    Jag har tagit körlektioner och gjort riskettan för B-körkort på slussens trafikskola. Jag utförde även mitt körprov i trafikskolans bil och körde dit tillsammans med min lärare.
    Jag hade inga särskilda förväntningar på hur det skulle vara så jag blev väldigt positivt överraskad.
    Jag kände mig genast väl mottagen då vi redan efter första testlektionen lade upp en plan för min körning och satte upp mål. Jag blev tilldelad en lärare som jag fick god kontakt med och hon tog emot mig med öppna armar.
    Inställningen gav mig en känsla av att "dethär klarar vi tillsammans och det får ta den tid det tar". Jag kände mig aldrig stressad eller pressad att bli bättre, utan jag fick tiden att utvecklas i min egen takt.
    Stämningen på Slussens trafikskola är extremt familjär och vänlig och jag har alltid känt mig väl bemött och väldigt välkommen.
    Jag blev snabbt trygg bakom ratten och fick genast förtroende för min lärare.
    Jag är så nöjd med mitt val av trafikskola och hade inte kunnat önska mig en bättre lärare.
    Jag lärde mig att det är kul att göra bil! Tack!
    skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Härligt att höra Stella och ett stort tack för ditt fina omdöme :) Trevlig fortsatt sommar!

• 2020-06-13
    Tydligt roligt lättsamt men ändå med ett informativt allvar. Kände att jag ville plugga på själv lite extra. Min dotter kommer att vilja börja där!
    skrev om Handledarutbildning en del av Slussens Trafikskola
    Tack Maria, va roligt att du blev inspirerad :) Kul att din dotter vill börja hos oss, hon är varmt välkommen :)

• 2020-06-13
    Tydligt och informativt bra handledare
    skrev om Handledarutbildning en del av Slussens Trafikskola
    Härligt att höra Sven, tack :)

• 2020-06-03
    Rekommenderar varmt! Pedagogisk, tålmodig lärare och alltid trevligt bemötande.
    skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Tack Natasia :) Önskar dig en fin sommar med många road trips :)

• 2020-05-28
    Körkort B, automat

Noggrann, personlig, trevlig, tydlig.
    skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Tack Jordy, precis så vi vill ha det :) Tack för att du valde just oss :)

• 2020-05-27
    Kan inte annat än rekommendera Slussens trafikskola! Må kanske inte vara den billigaste utbildaren i Stockholm, men om du ska ta körkort får du verkligen den bästa helhetsupplevelsen och råden här! Så det är money well spent! De är oerhört service minded och riktigt, riktigt bra pedagoger!

Har själv kört med Kenta och kunde inte haft en bättre lärare! Tough, but fair!
    BENJAMIN T
    skrev om Slussens Trafikskola
    Tack Benjamin för ett strålande omdöme :) Kör mycket och försiktigt!

• 2020-05-26
    Jag köpte 10 lektioner. Varje lektion har varit extremt lärorik och underlättat övningskörningen hemifrån. Jag har då kört i alla olika trafiksituationer som kan uppstå med min lärare och sedan tränat på dem på egen hand. Dem lärarna jag har haft har bemött mig vänligt och givit många kloka råd under alla lektioner. Slussen trafikskola har på alla plan levt upp till dem förväntningarna jag hade innan. Det har även gått väldigt smidigt att boka lektioner och plugga med hjälp av appen ”körkort nu”. Det är tack vare slussen trafikskola som jag klarade uppkörningen utan några problem på första försöket.
    skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Tack fina Selma och bra jobbat :) Hoppas vi ses ute på Solsidan någon gång! /Marita

• 2020-05-07
    Seriösa lärare och bra ledning, fint bemötande och ett tydligt engagemang för eleverna. Jag har testat två skolor i Stockholm innan denna. Kan bara konstatera att Slussens Trafikskola är i särklass.
    skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Tack Magnus, va glada vi blir :D Kör mycket och försiktigt.

• 2020-04-27
    Slussens Trafikskola går verkligen den extra milen för sina elever. Dem hjälpte mig med allt. Syntester, bokning av prov, körlektioner mm.

För mig som har läs och skrivsvårigheter hjälpte dem även till med att ansökan om förlängd provtid under kunskapsprovet.
    Vilket underlättade otroligt mycket för mig.

Instruktörerna är pedagogiska och kunniga. Dem ger feedback efter varje körning, så det blir tydligt vad man måste arbeta på, lika så vad man har gjort bra.

Efter varje körning registreras allt i sin profil, så det är lätt att följa sin utveckling tillsammans med skolan.

Sin profil kommer man åt via appen "Körkort nu". Appen är väldigt smidig och lätthanterlig.

Under utbildningen är det många frågor, men Slussens Trafikskola är lätta att kontakta både via telefon, mail och appen. Och dem svarar snabbt.

Jag är jättenöjd med mitt val av trafikskola.
    Stort tack än en gång.
    skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Stort Tack Kaspar för ditt omdöme, vi blir jätteglada :) Tack för att du valde just oss :)