Slussens Trafikskola

Katarinavägen 18, 116 45 Stockholm — Visa karta

Nya Slussens Trafikskola ligger centralt mitt i Stockholm, nu med nya ägare och ny regi.
Vi hjälper dig hela vägen till ditt B-körkort både med automat och manuell växellåda. Utöver teori och körlektioner erbjuder vi även riskutbildning 1 och 2 samt handledarkurser för privatisten. För dig som behöver utökat släp (B96) eller tungt släp (BE) så erbjuder vi det också. Hos oss arbetar ett glatt gäng som pedagogiskt lotsar dig lugnt och tryggt till ditt körkort. Varmt välkomna!
Mån-Tor: 10:00-17:00
Fre-Sön: Stängt

Läs vad 298 kunder tycker om Slussens Trafikskola

• 2019-12-04

Olivia G skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Väldigt trevliga, och hjälpsamma. Jag köpte paketet med 10 lektioen och teori Läs mer
  • 2019-12-02

Julia A skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Blev bemött jätte bra av alla som jobbade på trafikskolan, alla va otrevligt trevliga och hjälpsamma, tycker pengarna va värt de och är otroligt nöjd över mitt val av trafikskola. Läs mer
    2019-12-03 Slussens Trafikskola svarar Julia A
    Tack Julia, vi är glada att du valde just oss :)
  • 2019-11-26

Felicia S skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag har kört med Daniel på Slussens trafikskola och han är en helt fantastiskt bra lärare, han är pedagogisk och väldigt stöttande, utan honom hade jag aldrig lyckats ta mitt körkort 😃 Läs mer
    2019-11-27 Slussens Trafikskola svarar Felicia S
    Tack Felicia :) Daniel är en pärla och vi är glada att vi har honom hos oss. Stort lycka till nu och kör mycket bil.
  • 2019-11-19

Cecilia M skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Superhärligt och proffsigt bemötande av alla. Bra att man kan boka allt på samma ställe.
    Körläraren va lugn och pedagogisk, peppade när det behövdes och fick mig att lita på att jag kan. Kände mig trygg hela vägen. TACK!! Läs mer
    2019-11-20 Slussens Trafikskola svarar Cecilia M
    Trygghet är en viktig del i inlärningen, härligt att höra att du kände så :)
    Tack Cecilia, nu ses vi ute på vägarna istället :)
  • Klara B

2019-11-19

Klara B skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Personligt, varmt och proffsigt! Jag rekommenderar varmt. Läs mer
    2019-11-20 Slussens Trafikskola svarar Klara B
    Tack fina Klara för värmande fina ord :)
  • 2019-11-18

Anna R skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Fantastisk väg till körkort! Fick köra med två körskollärare som båda var suveräna. Jag blev godkänd på första uppkörningen och det är tack vare Slussens Trafikskola som är mycket pålitliga och kompetenta. Läs mer
    2019-11-20 Slussens Trafikskola svarar Anna R
    Tack Anna, vi är glada att du valde oss & kommer att sakna glada spralliga Anna hos oss :)
  • 2019-11-14

Matilda S skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Väldigt tillmötesgående och proffsiga. Är så nöjd med lektionerna jag köpte! Läs mer
    2019-11-14 Slussens Trafikskola svarar Matilda S
    Härligt att höra Matilda :) Stort grattis till körkortet och din nya frihet!
  • 2019-11-11

Per B skrev om Handledarutbildning en del av Slussens Trafikskola
    Handledarutbildning, bra person, bra kurs, bra planerat med raster. Rekommnderas. Läs mer
    2019-11-11 Slussens Trafikskola svarar Per B
    Härligt att höra :) Stort tack Per!

Mats T skrev om Handledarutbildning en del av Slussens Trafikskola
    Handledarutbildning, var utmärkt, är nöjd Läs mer
    2019-11-11 Slussens Trafikskola svarar Mats T
    Trevligt Mats, tack för ditt omdöme :)

Mikael H skrev om Handledarutbildning en del av Slussens Trafikskola
    Superbra pedagog och bra bemötande. Läs mer
    2019-11-11 Slussens Trafikskola svarar Mikael H
    Tack Mikael, roligt att höra :)

Caroline T skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    En trafikskola som förmedlar en otroligt familjär och gemytlig känsla. Man känner sig alltid välkommen och väl omhändertagen. De är också generösa med tiden och flexibla med bokningar. Mycket serviceminded personal! Att ta körkort kändes enkelt med denna trafikskola :) Läs mer
    2019-11-11 Slussens Trafikskola svarar Caroline T
    Tack fina Caroline för fina ord :)
  • 2019-11-06

Pernilla F skrev om Handledarutbildning en del av Slussens Trafikskola
    Köpt körpaket + handledarutbildning.
    Blivit bemött professionellt och fått återkoppling snabbt. Läs mer
    2019-11-06 Slussens Trafikskola svarar Pernilla F
    Tack Pernilla, vad glada vi blir för dina ord :D
  • 2019-11-06

Ogeborg L skrev om Handledarutbildning en del av Slussens Trafikskola
    Mycket bra och tydlig information om att vara handledare vid övningskörning. Bra också med interaktiviteten där instruktören ställer många frågor som riktar sig både till elever och handledare. Denna infostund var mycket bättre än jag trodde, och gav en bra start. Läs mer
    2019-11-06 Slussens Trafikskola svarar Ogeborg L
    Riktigt roligt att läsa, precis så vill vi att det ska vara....en bra start för er övningskörning :) Stort Tack!

Jakob S skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Vilket toppengäng på Slssen trafikskola, lärde mig otroligt mycket och hade roligt på vägen. Kan verkligen rekommendera er att övningsköra med Slussens trafikskola! Extra tack till Kawtar, Kjelle, Acke och Marita :) Läs mer
    2019-11-06 Slussens Trafikskola svarar Jakob S
    Tack själv Jakob, vi är glada att du valde oss som din trafikskola :)

Fatima W skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Superbra!
    Jag hade ett mål och dom hjälpte mig att nå det. Dom lyssnade på vad jag sa att jag behövde och stöttade mig hela vägen! Läs mer
    2019-11-06 Slussens Trafikskola svarar Fatima W
    Härligt att höra Fatima och tack för present och fint omdöme :)

Anders F skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag tog körkort för automatväxlad bil hos Slussens Trafikskola. Fantastiskt bemötande av hela personalen. Kenta handledde mig hela vägen till körkortet på ett väldigt pedagogiskt och professionellt sätt. Rekommenderar starkt Slussens Trafikskola! Läs mer
    2019-11-04 Slussens Trafikskola svarar Anders F
    Tack Anders för fint omdöme och att du valde oss som din trafikskola.
  • 2019-11-02

Sepehr S skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Toppen skola med bra, tålmodiga samt pedagogiska lärare.
    Jag var väldigt oflexibel när det kom till de tider jag kunde ta körlektioner men skolan tog hänsyn till det och kontaktade mig när tider blev lediga som skulle kunna passa mig. Läs mer
    2019-11-02 Slussens Trafikskola svarar Sepehr S
    Tack Sepehr för fint omdöme och vi är glada att vi kunde ordna tider som passade dig 😊🚗
  • 2019-10-31

Björn E skrev om BE/B96 en del av Slussens Trafikskola
    Snabbt, enkelt, informativt, professionell rakt igenom Läs mer
    2019-11-02 Slussens Trafikskola svarar Björn E
    Tack Björn och grattis till din nya behörighet och tack för att vi fick äran att passa din fina hund när du var på lektion 😊

Shervin Z skrev om Handledarutbildning en del av Slussens Trafikskola
    Jag köpte handledarutbildning.
    Läraren var väldigt pedagogisk och gjorde kursen intressant.
    Rekommenderar kursen. Läs mer
    2019-10-29 Slussens Trafikskola svarar Shervin Z
    Tack Shervin, det blir vi glada att höra :)

Peter S skrev om Handledarutbildning en del av Slussens Trafikskola
    Den var väl genomförd av en kunnig och inspirerande lärare Läs mer
    2019-10-29 Slussens Trafikskola svarar Peter S
    Härligt, Kjelle är grym :) Tack Peter!

Bengt Å skrev om Handledarutbildning en del av Slussens Trafikskola
    Mycket bra handledarutbildning. Pedagogisk o genomtänkt. Läs mer
    2019-10-29 Slussens Trafikskola svarar Bengt Å
    Tack Bengt, det gillar vi, kul att du kände att den var genomtänkt :)

Helene S skrev om Handledarutbildning en del av Slussens Trafikskola
    Mycket informativ utbildning som verkligen ger stöd åt uppgiften att handleda en körkortsaspirant. Dessutom medryckande. Läs mer
    2019-10-29 Slussens Trafikskola svarar Helene S
    Wow, va roligt att höra Helene, då fick du inspiration för kommande övningskörning :)
  • Fritiof S

2019-10-15

Fritiof S skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag blev i stort sett bara bemött på ett fantastiskt sätt av receptionist och körlärare. Jag bytte körlärare efter ett par lektioner utan att behöva svara på varför eller liknande vilket var perfekt. Det ligger bra till och man får därmed mycket stadskörning vilket enligt mig är grymt! Rekommenderas för dom som har lite större budget då det är välerfarna, pedagogiska & trevliga körlärare på skolan. Läs mer
    2019-10-21 Slussens Trafikskola svarar Fritiof S
    Tack Fritiof för ett fint omdöme :) Njut av din nya frihet!
  • 2019-09-30

Mikael M skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    30 körlektioner ledde till körkort utan problem. Allt funkade som man skulle kunnat önska om. Rekommenderas! (Jag körde automat med Kenta) Läs mer
    2019-10-03 Slussens Trafikskola svarar Mikael M
    Tack Mikael, satte allt på första försöket....snyggt :)
  • 2019-09-26

Fanny E skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    La upp en intensivkurs (10 lektioner + 5 timmars landsvägskörningslektion) på Slussens Trafikskola efter att ha bokat uppkörningen privat och är oerhört nöjd. Mycket trevligt bemötande av alla i personalen, smidig bokning/avbokning av lektioner samt pedagogiska lärare med stort tålamod och engagemang. Kände verkligen att elevens bästa var i fokus under hela utbildningen och provförrättaren sa efter min uppkörning att min trafiklärare gjort ett mycket bra jobb så kan bara tacka er (speciellt Acke) för en riktigt bra utbildning.

Rekommenderar varmt denna trafikskola! Läs mer
    2019-10-03 Slussens Trafikskola svarar Fanny E
    Tack Fanny, det var ett nöje att ha dig här oss oss :) Riktigt kul att de sa så på din uppkörning, men det var du som gjorde det stora jobbet :D
  • 2019-09-23

Lucas J skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Mycket bra körskola. Pedagogiska lärare med god personkännedom och utmärkt utbildningsplan. Läs mer
    2019-09-26 Slussens Trafikskola svarar Lucas J
    Tusen tack Lucas :) Kör mycket och försiktigt, vi lär ju mötas i trafiken ibland ;)
  • 2019-09-06

Magnus N skrev om Handledarutbildning en del av Slussens Trafikskola
    Allt bra utom möjligen att stolarna inte var sköna o inga bord fanns så det var svårt att anteckna Läs mer
    2019-09-23 Slussens Trafikskola svarar Magnus N
    Tack Magnus, skönt att det bara var stolarna dom får vi se över så fort vi kan :)
  • 2019-09-04

Annika G skrev om Handledarutbildning en del av Slussens Trafikskola
    Bra och professionellt. Lång tid på vanliga stolar, men ändå intressant och involverande. Läs mer
    2019-09-04 Slussens Trafikskola svarar Annika G
    Tack Annika, vi blir glada att höra att det var intressant och professionellt :) Stolarna kan jag helt hålla med om, dags att byta ut dom snart :)
  • 2019-08-28

Lisa N skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Trygg och proffsig körskola med förståelse för mig som elev. Jag är glad att jag valde just den. Läs mer
    2019-08-28 Slussens Trafikskola svarar Lisa N
    Tack Lisa och vi är glada att du valde oss :) Ta hand om dig och kör mycket bil!
  • 2019-08-23

Josefina G skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Superbra skola som ställer höga krav på körkortsutbildningen, allt för att du ska bli en så medveten och kompetent förare som möjligt. Läs mer
    2019-08-28 Slussens Trafikskola svarar Josefina G
    Tack Josefina för super fina ord :)
  • 2019-08-16

Helena B skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Toppenbra, rekomenderar dem. Bra lärare och bra tider Läs mer
    2019-08-19 Slussens Trafikskola svarar Helena B
    Tack Helena och stort grattis igen till körkortet :D
  • 2019-08-08

Marcelo W skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Hej,

Jag har under min körkorts utbildning fått ett väldigt professionellt och proaktivt bemötande från slussens trafikskola. Lärarna är pedagogiska och duktiga på att instruera. Jag kan absolut rekommendera körskolan för automat utbildningen. Läs mer
    2019-08-09 Slussens Trafikskola svarar Marcelo W
    Tack Marcelo, nu får du klara dig på egen hand, ut och kör mycket bil nu 🚗😊
  • 2019-07-05

Stefan P skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Kunnig och trevlig personal som engagerar sig hela vägen. Jättebra att köra mycket inne i Stockholm så att man känner sig trygg med det. Stort tack! Läs mer
    2019-07-08 Slussens Trafikskola svarar Stefan P
    Tack Stefan för ett fint omdöme och ha en riktigt fin sommar :)
  • 2019-07-01

Ida B skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jättebra bemötande och utbildning för b-körkort automat. Duktiga lärare som strukturerat lär ut i tydliga etapper. Rekommenderas! Läs mer
    2019-07-08 Slussens Trafikskola svarar Ida B
    Tack Ida, det känns fint att höra att det märks att det finns en plan hela vägen :) Önskar dig en fin sommar :)

Maria S skrev om Handledarutbildning en del av Slussens Trafikskola
    Informativ och nyttig kväll på handledarkursen. Läraren var kunnig, hade humor och tog paus när det behövdes. Har tidigare gått handledarkurser. Den här var den bästa. 👍🏻 Läs mer
    2019-07-01 Slussens Trafikskola svarar Maria S
    Åå, va roligt att höra Maria, det glädjer oss!

Nina B skrev om Handledarutbildning en del av Slussens Trafikskola
    Mycket bra och erfaren handledarutbildare! Läs mer
    2019-07-01 Slussens Trafikskola svarar Nina B
    Tack Nina, vi är glada att vi har Kjelle hos oss som är så kunnig :)

Peter N skrev om Handledarutbildning en del av Slussens Trafikskola
    Gick på handledarutbildning.
    Kul och underhållande genomgång av teori.
    Många självklarheter tas upp, men en och annan sak dyker som man inte har koll på.... Bra! Läs mer
    2019-07-01 Slussens Trafikskola svarar Peter N
    Kul att du känner att du fick med dig lite ny kunskap :) Tack Peter!
  • John V

2019-06-24

John V skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag har genomfört riskettan samt några körlektioner. Jag blivit bemött strålande vid samtliga tillfällen, både av instruktör och reception. Mina förväntningar levdes upp och jag är väldigt nöjd med mitt val av körskola. Jag kommer glädjeligen rekommendera slussens trafikskola i framtiden! Läs mer
    2019-07-01 Slussens Trafikskola svarar John V
    Tack John för ett väldigt fint omdöme :) Hoppas du får en fin sommar och köra bil på egen hand :)
  • 2019-06-19

Mikael A skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag gick från 0 till körkort med enbart lektioner från körskolan, inget privat. Detta tycker jag gick över förväntan.

Trevlig och kunnig personal. Rekommenderas. Läs mer
    2019-06-24 Slussens Trafikskola svarar Mikael A
    Kul Mikael, du satte allt på första försöket :) Tack för fint omdöme och ha en riktigt fin sommar!
  • 2019-06-19

Eva R skrev om Handledarutbildning en del av Slussens Trafikskola
    En mycket bra handledarutbildning. Intressant och tankeväckande. Många bra tips o trix. Gjorde mig pepp på att handleda! Läs mer
    2019-06-24 Slussens Trafikskola svarar Eva R
    Härligt Eva att du känner dig extra pepp efter kursen :) Tack så mycket för ditt omdöme och ha en fin sommar :)
  • 2019-06-18

lena N skrev om Handledarutbildning en del av Slussens Trafikskola
    Lite för lite innehåll för 3 timmar Läs mer
    2019-06-24 Slussens Trafikskola svarar lena N
    Tack för ditt omdöme Lena. Det kan kännas så då det är mycket utrymme för diskussioner och ingen föreläsning på 3 timmar. Hoppas du fick med dig något som var givande in för kommande övningskörning :)
  • 2019-06-17

Mats A skrev om Handledarutbildning en del av Slussens Trafikskola
    Jag hade inte särskilt högt ställda förväntningar på handledarutbildningen men blev positivt överraskad. Jag fick med mig kunskaper/insikter därifrån som kommer att köra det lättare för mig som handledare vid övningskörning. Läs mer
    2019-06-17 Slussens Trafikskola svarar Mats A
    Va roligt att höra Mats 😊 lycka till nu med övningskörningen. Tack och trevlig sommar!
  • 2019-06-13

Pililp G skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Under våren har jag veckovis haft körlektioner på Slussens Trafikskola. Det har varit smidigt att boka/omboka lektioner och under våren fick jag följa en tydlig plan för vägen mot mitt körkort. Risk 1:an, Risk 2:an, Teoriprovet och Uppkörningen bokades in tidigt vilket höll mig motiverad genom hela utbildningen. Jag hade mycket liten möjlighet att köra privat så Slussens Trafiskola har varit avgörande när der kommer till mitt körtkortstagande. Jag rekommenderar alla att börja med en testlektion på Slussens trafikskola - Marika i receptionen hjälper dig med allt som har med planering att göra och ser till att du får ett varmt bemötande varje gång du kommer in. Förmåneliga priser och centralt lokaliserat - svårt att hitta fel med denna trafikskola!
    Lycka till med Körkortet! Läs mer
    2019-06-17 Slussens Trafikskola svarar Pililp G
    Tack Philip för ett väldigt värmande omdöme :) Hoppas du får en fantastisk sommar med många roadtrips :)
  • 2019-06-12

Annelie A skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Proffsiga, pedagogiska, hjälpsamma och trevliga! Bästa lotsarna mot ett körkort. Läs mer
    2019-06-12 Slussens Trafikskola svarar Annelie A
    Tack Annelie för fina ord och ha en jättefin sommar och kör mycket bil :)
  • 2019-06-11

Joanna B skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag har köpt körlektioner på Slussens trafikskolan. Under tiden jag har varit elev blev jag alltid bemött med glädje och respekt. Mitt mål när jag skrev in mig på skolan va att ta körkort med första försöker utan Kawtar hjälp skulle det inte gå. Kawtar var alltid allting och berättade sina både positiva och beskriva åsikter som lede till att jag lärde mig de tidigare misstag. Skolan anpassa sig till mina behöv ex. när jag behövde extra tider att kunna köra. Jag är i jätte nöjd med att jag valde just Slussens trafikskolan och kommer starkt rekommendera skolan till andra som vill ta körkort. Läs mer
    2019-06-12 Slussens Trafikskola svarar Joanna B
    Tack Joanna, det har varit ett nöje för oss att ha dig här :) Du var alltid lika glad när du klev in genom vår dörr, lycka till nu :)
  • 2019-06-09

Gabriel W skrev om Handledarutbildning en del av Slussens Trafikskola
    Tack för bra och pedagogisk utbildning. Läraren uppmuntrade till diskussion och utbyte snarare än föreläsning, vilket funkade mycket bra. Läs mer
    2019-06-10 Slussens Trafikskola svarar Gabriel W
    Tack Gabriel, kul att du gillade upplägget 😀 Trevlig sommar!
  • 2019-06-08

Björn H skrev om Handledarutbildning en del av Slussens Trafikskola
    Bra presentation. Välplanerad kurs. Konkret innehåll. Inte en massa svammel.
    Uppfyllde det jag förväntade mig
    Björn Läs mer
    2019-06-10 Slussens Trafikskola svarar Björn H
    Tack Björn, det var verkligen roligt att höra 😊 Trevlig sommar och hoppas på mycket övningskörning 👍🏼
  • 2019-05-29

Erika D skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag kontaktade er för att ta körkort för personbil. jag blev väldig trevligt bemött och fick en snar tid för testlektion vilket blev starten för att jag nu har lyckats få ett körkort. Har under resans gång fått övningskört med flera av trafiklärarna hos er och alla har varit trevliga och levt upp till de förväntningar jag haft. Jag skulle utan tvekan rekommendera Slussens Trafikskola till fler som har funderingar på att ta körkort. Läs mer
    2019-06-02 Slussens Trafikskola svarar Erika D
    Tack Erika för ett fint omdöme, njut av din nya frihet med körkort :)
  • 2019-05-23

Anna H skrev om Handledarutbildning en del av Slussens Trafikskola
    Vi hade fått höra att det var tråkigt med handledarutbildning, men vi hade både trevliga och matnyttiga 3,5 timmar med Kjelle på Slussens Trafikskola. Läs mer
    2019-05-27 Slussens Trafikskola svarar Anna H
    Härligt att höra Anna :) Lycka till nu och tack för uppskattande ord!
  • 2019-05-22

Lena O skrev om Handledarutbildning en del av Slussens Trafikskola
    Bra tydlig utbildare fick många bra tips. Innehållet bra och genomtänkt till stor nytta inför kommande uppdrag som privat handledare. Topp betyg till läraren. Nöjd kund Läs mer
    2019-05-23 Slussens Trafikskola svarar Lena O
    Toppen och tveka inte att höra av er om det dyker upp några frågetecken under vägen. Lycka till och tack Lena för ditt omdöme :)

Katarinavägen 18, 116 45 Stockholm