Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Stockholm Södermalm Slussens Trafikskola

Slussens Trafikskola

Katarinavägen 18, 116 45 Stockholm — Visa karta

Nya Slussens Trafikskola ligger centralt mitt i Stockholm, nu med nya ägare och ny regi.
Vi hjälper dig hela vägen till ditt B-körkort både med automat och manuell växellåda. Utöver teori och körlektioner erbjuder vi även riskutbildning 1 och 2 samt handledarkurser för privatisten. För dig som behöver utökat släp (B96) eller tungt släp (BE) så erbjuder vi det också. Hos oss arbetar ett glatt gäng som pedagogiskt lotsar dig lugnt och tryggt till ditt körkort. Varmt välkomna!
Mån-Ons: 10:00-17:30
Tor: 10:00-16:30
Fre-Sön: Stängt

Läs vad 211 kunder tycker om Slussens Trafikskola

• alexandros G skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Väldigt kunniga och tillmötes. Man får en känsla av att dom verkligen bryr sig om att körkortet skall tas med exakt så mycket körlektionstider som behövs! Läs mer
    2018-12-06 Slussens Trafikskola svarar alexandros G
    Tack Alex, precis så är det....bättre ni blir klara fort så får vi in nya elever ;)
    Tack för att du valde oss!
  • victor s skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Hade kört upp ett par gånger som privatist och bestämde mig för att köra upp med körskolebil istället, körskolan var flexibla och planerade utifrån vart jag befann mig i körandet. Hade Kawtar som lärare och hon var grym, arbetade hela tiden aktivt med tips och råd för hur jag skulle tänka och var uppmärksam på att identifiera olika problemområden. Vi satte tidigt en deadline för uppkörning och jobbade aktivt mot den och klarade pga detta uppkörningen. Läs mer
    2018-12-06 Slussens Trafikskola svarar victor s
    Tack för ett fint omdöme och vi är glada att du valde just oss som din trafikskola :)
  • morgan C skrev om BE/B96 en del av Slussens Trafikskola
    Jag tackar slussens Trafikskola för ett mycket gott bemötande och bra service känsla. Läs mer
    2018-12-06 Slussens Trafikskola svarar morgan C
    Tack Morgan, den känslan ska vi behålla :)
  • fredrika o skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Bra service, trevlig och kunnig personal Läs mer
    2018-11-27 Slussens Trafikskola svarar fredrika o
    Tack Fredrika, det var roligt att få följa med dig på slutspurten mot ditt mål och det fixade du galant :)
  • Alessandra P skrev om Handledarutbildning en del av Slussens Trafikskola
    Handledarutbildning för mig min man och mina två ungdomar

Mycket bra i övrigt på alla sätt och vis alltså Läs mer
    2018-11-27 Slussens Trafikskola svarar Alessandra P
    Trevligt att hela familjen gick tillsammans, nu har ni en rolig resa framför er =)
    Tack för era ord!
  • frida e skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag köpte 10 lektioner samt uppkörning i trafikskolans bil.

Jag tycker att jag blev bemött på ett jättebra sett!
    Mina förväntingar var väl att jag skulle lära mig allt och känna mig säker inför uppkörningen. Jag tyckte att trafikskolan levde upp till det!

Jag har haft en jättebra utbildning på slussens trafikskola och är supernöjd med både läraren samt utbildningen! Läs mer
    2018-11-27 Slussens Trafikskola svarar frida e
    Härligt Frida, skönt att du känner dig säkrare efter utbildningen hos oss, det glädjer oss och nu får du stå på egna ben ute i trafiken =)
  • Jana F skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    After an absolutely horrific experience with körkorthuset, I came here and it was such a great experience. I have had a foreign license for 18 years so they focused on what I needed to learn for a Swedish license. Huge thanks to Kent and Kawtar who covered everything that would get me passed the finish line. I highly recommend this school. Läs mer
    2018-11-16 Slussens Trafikskola svarar Jana F
    Nice you took the choice to change school if you were not happy where you were.
    Lovely that you enjoyed us and that you got your driving license. Congratulations from us 😀⭐️
  • phillip J skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Fick körkortet idag.
    Trevliga, pedagogiska personal. Alltid tillmötesgående och hjälpsamma när det gäller både bokningen och körningen.
    Jag har använt flera körskolor och Slussen äger. Värmt rekommenderat.
    Tack allihopa! Läs mer
    2018-11-16 Slussens Trafikskola svarar phillip J
    Tack Phillip för ditt fina omdöme, att vi ”äger” gillar vi 😃
  • ernst c skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Hade kört mycket hemma och köppte runt 10 lektioner. Kul att lära sig nya saker i trafiken och känner mig nu som en tryggare förare. Perfekt att övninskörningen var i samma områden som uppkörningen!
    Vissa gånger kände jag kanske att jag velat ha ännu fler tips att öva själv på. Annars toppenbra! Läs mer
    2018-11-16 Slussens Trafikskola svarar ernst c
    Tack Ernst, dom orden tar vi till oss 👍🏼 Vi ses ute i trafiken 🚘
  • clara b skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Tog flera körlektioner och körde upp i samband med körskolan. Blev bra bemött och fick bra hjälp. Läs mer
    2018-11-08 Slussens Trafikskola svarar clara b
    Tack Clara och nu får du klara dig på egen hand ute i trafiken, vinka när vi möts =)
  • arvid O
    arvid O skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Köpte 20 lektioner. Tydligt upplägg, mycket trevlig och kompetent personal. Nöjd med hela upplevelsen! Läs mer
    2018-11-07 Slussens Trafikskola svarar arvid O
    Trevligt att höra och återigen stoort grattis =)
  • Ida L skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Hade en fantastisk körskolelärare, Jonas, som visste precis hur han skulle bemöta mitt sätt att lära sig på. Han var lugn och väldigt pedagogisk.
    Tycker vi följde en väldigt bra plan med tydliga mål hur vi skulle köra! Läs mer
    2018-11-06 Slussens Trafikskola svarar Ida L
    Härligt att höra Ida och tack för ditt omdöme :) Nu slipper du dra dina resväskor så långt, spänn fast dom ordentligt i bilen bra ;)
  • Peder F
    Peder F skrev om BE/B96 en del av Slussens Trafikskola
    riktigt bra vägledning från start till mål. rekommenderas! Läs mer
    2018-10-11 Slussens Trafikskola svarar Peder F
    Tack Peder =) Först B-körkort och nu så coolt som en uppgradering till tyngre fordon, tummen upp för det!
  • Adam O
    Adam O skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    För ca 2 månader sedan så gick jag in på slussens körskola och sa att jag behövde ta körkort innan november månad. Jag bokade in 22 lektioner med Kjelle och han var fantastiskt pedagogisk med en bra utlärningsteknik som bygger på uppmuntran och byggande av ens självförtroende. Ganska snabbt kände jag mig trygg och vågade ut på de stora vägarna och höga farterna. I övrigt så har slussen fantastisk personal med en ärlig approach. Idag för en vecka sedan klarade jag uppkörningen på första försöket. Jag rekommenderar starkt att låna körskolans bil för uppkörning med en lektion precis innan.

Är så tacksam och så glad att jag kört i Stockholm och är nu helt trygg med att köra i stan! Tack! Läs mer
    2018-10-11 Slussens Trafikskola svarar Adam O
    Ååå, man blir både glad och stolt när man läser ditt omdöme Adam :) TACK! Det var verkligen roligt att få följa din resa mot körkortet och se din glädje när målet var uppfyllt.
  • marja b skrev om Handledarutbildning en del av Slussens Trafikskola
    VIA INTERNET. GOTT BEMÖTANDE MED TREVLIG BILSKOLALÄRARE . LÄRORIKA TIPS. Läs mer
    2018-10-04 Slussens Trafikskola svarar marja b
    Härligt att höra precis så ska det vara 😊 tack Marja!
  • Adrian F skrev om Handledarutbildning en del av Slussens Trafikskola
    Riskettan och handledarkurs
    Intressant och lärorikt
    Bra handledare Läs mer
    2018-10-04 Slussens Trafikskola svarar Adrian F
    Tack Adrian för ditt omdöme och lycka till nu 😊
  • Taddeus S skrev om Handledarutbildning en del av Slussens Trafikskola
    Jättebra och det känns tryggt.
    Kenta var väldigt förtroendegivande.
    Mycket trevligt.
    Mvh Tadde och Filip Läs mer
    2018-10-02 Slussens Trafikskola svarar Taddeus S
    Tack Taddeus, jätteroligt att höra :)
  • camilla a skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Väldigt trevligt och professionellt bemötande av alla. Hög nivå på körlektionerna. Kan verkligen rekommendera. Läs mer
    2018-09-28 Slussens Trafikskola svarar camilla a
    Tack Camilla för fina ord, kör mycket och försiktigt :)
  • juni l skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag är mycket nöjd med Slussens Trafikskola! Jag hade Kenta som körlärare och det var toppen. Kenta är väldigt proffsig. Lektionerna var mycket effektiva, med utmaningar som tog mig vidare och gjorde att jag fick utvecklas samtidigt som det alltid kändes tryggt och bra. Alltid fint bemötande från annan personal på körskolan också, bra kommunikation med receptionen. 5/5! Läs mer
    2018-09-28 Slussens Trafikskola svarar juni l
    Strålande 5/5 =) Tack Juni, nu får du klara dig utan Kenta på vägarna men det fixar du galant :)
  • magnum P
    magnum P skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Mycket proffsigt och vänligt bemötande av kunnig och flexibel personal. Jag skulle ta B behörighet till mitt befintliga A kort. Jag räknade med en Lång period då jag kört motorcykel länge och “vant mig fel”. Läraren och personal tipsade om appar och scheman som skulle passa och hela utbildningen gick mycket Snabbare än jag nånsin trott. Sättet man lär ut trafikkunskap idag är väldigt bra även om jag kanske förväntade mig en “hårdare” och mer “hands on” utbildning. Slussens Trafiksskola är toppen och jag klarade allt på första försöket! Evigt tacksam! Läs mer
    2018-09-19 Slussens Trafikskola svarar magnum P
    Tack Magnum och vilken snygg profilbild du har (bild från uppköningsdagen) kul att det gick snabbare och smidigare än du trodde 😊
  • Gustav N skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag skulle starkt rekommendera slussens trafikskola till alla som vill ta körkort. Fick träffa och övningsköra med 3 av deras trafiklärare vid olika lektioner och alla var oerhört trevliga och proffsiga. Lektionerna var inte bara lärorika, utan de var även roliga!
    Företaget överträffade mina förväntningar något enormt! Läs mer
    2018-09-19 Slussens Trafikskola svarar Gustav N
    Härligt att höra Gustav, att vi överträffade dina förväntningar 😊 grattis till din nya frihet och tack för fint omdöme!
  • Anna H skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Supernöjd med Slussens trafikskola. Proffsiga, lugna, pedagogiska trafiklärare hjälper dig bli säker bakom ratten! Läs mer
    2018-09-19 Slussens Trafikskola svarar Anna H
    Tack Anna 😊 nu får du fortsätta ratta säkert utan oss 👍🏼
  • peter S skrev om BE/B96 en del av Slussens Trafikskola
    BE kort
    Allt från bemötande, leverans och kvalitet var toppen. Alla jag träffade var engagerade och professionella

Med vänlig hälsning,
    Peter Läs mer
    2018-09-19 Slussens Trafikskola svarar peter S
    Tack Peter, vi blir väldigt glada av ditt omdöme 😃
  • xing L skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Actually I had an amazing experience with Slussens Trafikskola, which has made me changed my bad habit of driving. The driving coach Acke is super nice! I do believe a lot of people will get benefits from Slussens Trafikskola if they choose to learn driving here! Läs mer
    2018-09-10 Slussens Trafikskola svarar xing L
    Thank Xing for your review and for you chose our school :)
  • Shana D
    Shana D skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag rekommenderar starkt Slussens trafikskola ! Körde med bästa Kenta som gjorde körningen roligare och även gav mig självförtroendet dör att lyckas ! Stort tack för allt stöd och pepp! Läs mer
    2018-09-07 Slussens Trafikskola svarar Shana D
    Tack Shana, behåll ditt självförtroende, DU kan och det har du bevisat nu. Vi ses ute på vägarna :)
  • Thella J skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Snabb respons, vänligt bemötande och skickliga och trevliga lärare som utbyter info och uppdaterar varandra så att jag som elev känner mig trygg att köra med den som är ledig, beroende på hur schemat ser ut. Stort tack! Läs mer
    2018-09-07 Slussens Trafikskola svarar Thella J
    Tack Thella, wow, va stolta vi blir när vi läser ditt omdöme :) och tack för att du valde oss!
  • peter s skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Utmärkt körskola, flexibla med att ordna och ändra tider, bra utbildning och lärare, och såg till att jag kunde ta körkort snabbt (en månad totalt). Läs mer
    2018-09-04 Slussens Trafikskola svarar peter s
    Tack Peter, det var verkligen kul att följa med på din resa till körkortet 😊 Lagom intensivt och du satte allt på första försöket 👍🏼
  • emelie h
    emelie h skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag tog handledarutbildningen, riskettan och körlektioner trafikskolan och är jättenöjd! Jag möttes alltid av en trevlig atmosfär när jag klev in på skolan och trafiklärarna är både erfarna och pedagogiska. Jag körde med Acke och med hans hjälp klarade jag körkortet på första försöket! Läs mer
    2018-09-04 Slussens Trafikskola svarar emelie h
    Tack Emelie för ditt omdöme, vi kommer sakna ditt glada jag som kom in skuttandes till varje ny lektion 😊
  • Theo D
    Theo D skrev om Slussens Trafikskola
    Grym körskola! Jag fick köra med 5 olika grymma handledare och varje lärare framförde en planering och en egen unik pedagogik som fick mig att klara uppkörningen super enkelt. Jag började från noll och hade absolut ingen erfarenhet att köra ett manuellt fordon, men med den hjälp jag fick från slussens trafikskola så lärde mig saker som jag aldrig skulle kunna lära mig utan de, underlättade rejält. Läs mer
    2018-09-04 Slussens Trafikskola svarar Theo D
    Tack Theo för ett grymt omdöme 😊 du hade en otrolig fokus så körkortet fixade du galant.
  • Johanna S
    Johanna S skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag tog precis mitt B körkort med hjälp av Slussens trafikskola. Jag gick på ca 2 körlektioner per vecka under drygt 2 månader. Jag är väldigt nöjd med den hjälp jag har fått. Fantastisk stöd från lärarna som är otroligt professionella, hjälpsamma och flexibla med tider. Har endast positiva upplevelser. Jag ville ta fler lektioner men de sa att jag var redo att köra upp - och det var jag! Kan inte säga nog goda saker, rekommenderar varmt Slussens Trafikskola till alla som är sugna på körkort. Läs mer
    2018-08-23 Slussens Trafikskola svarar Johanna S
    Stort Grattis igen Johanna :) Vi vill absolut inte att ni tar fler lektioner än ni behöver, glad att du litade på oss till sist och körde upp :D
  • john g skrev om Handledarutbildning en del av Slussens Trafikskola
    Trodde inför utbildningen att jag skulle tröttna eftersom det var 3,5h undervisning.

Men det var oerhört intressant och mkt bra framfört så vi är jättenöjda min dotter och jag!

Med vänlig hälsning
    Elvira och John Gunnarsson Läs mer
    2018-08-23 Slussens Trafikskola svarar john g
    Härligt att höra John, det blir vi glada för :) Tack!
  • Oskar K skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Fantastisk körskola. Mycket trevliga, snälla och kunniga lärare Läs mer
    2018-08-12 Slussens Trafikskola svarar Oskar K
    Tack Oskar :) kör mycket och försiktigt!
  • vivianne j
    vivianne j skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Väldigt pedagogiska och sköna lärare, som fick nervösa moment verka helt ok redan från början. Lyckades ta mig från vilken-är-broms-pedalen till körkort på lite mer än en månad. Varje lektion var värt det. Rekommenderar starkt Slussens Trafikskola! Läs mer
    2018-08-02 Slussens Trafikskola svarar vivianne j
    Tack Vivianne, för ett fin fin omdöme :) Trevlig sommar och lycka till med allt!
  • ellen f skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag köpte körlektioner.

Alla på Slussens trafikskola är trevliga och jag blev potitivt bemött. Min körlärare Kawtar är helt fantastisk och jag kan rekommendera henne till alla jag känner. Läs mer
    2018-08-01 Slussens Trafikskola svarar ellen f
    Tack Ellen :) Kawtar är en klippa och din fokus gjorde det möjligt, njut av sommaren nu!
  • åsa s skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    En körskola som hjälpt mig att planera min körning från start till mål. Jag har fått realistiska mål och hjälp till att planera min körning. De har med sitt professionella sätt kunnat matcha mina önskemål med tider och alltid bemött mig på bästa sätt. Läs mer
    2018-08-01 Slussens Trafikskola svarar åsa s
    Tack Åsa för ett fint omdöme :) Bra jobbat och trevlig sommar!
  • Theres W
    Theres W skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag har inte behövt körkort förr men nu, mitt i livet och med sommarstuga att åka till, blev jag plötsligt väldigt intresserad..
    Jag var mycket nervös inför de hårda krav som ställs idag och undrade om jag skulle klara det.
    Från att jag klev in hos slussens trafikskola, med farhågor och många funderingar, fick jag ett mycket varmt bemötande av Marita, men även övrig personal.
    Jag kände direkt att de ville att jag skulle få körkortet så snart som möjligt och uppskattade mycket den proffsiga hjälp med planeringen kring alla olika moment som det innebär.
    Köpte lektioner till det efterlängtade körkortet, och körde med Marita och Jonas.
    Och precis enligt planen fick jag mitt körkort på dagen jag körde upp!
    Varmt varmt tack till er på slussens bilskola, men extra stort tack vill jag rikta till fina Marita som verkligen vet hur man bemöter människor och såklart coola Jonas för uppskattat tålamod och lugn.
    Mer än nöjd!
    Trevlig sommar till er alla! Läs mer
    2018-07-23 Slussens Trafikskola svarar Theres W
    Tack Theres för ditt fina omdöme, det värmer verkligen 😊 Det var roligt att få följa med på din resa, du hade ett bra fokus och vilja så det där klarade du galant. Njut av ditt sommarställe och friheten med körkort 🚘
  • Jonas N skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag har under vintern/våren kört hos Slussens Trafikskola efter att ha fått höra att de var bra, så här i efterhand tror jag att jag inte kunde hamnat på ett bättre ställe! Så glad att att jag valde att ta mitt körkort hos er, och kan rekommendera till alla. Otroligt hjälpsamma, hela gänget. Från start till mål(idag..) Vill rikta ett speciellt stort tack till Kawtar som varit helt fantastisk. Engagerad, rolig och samtidigt pedagogisk, och obs- tålmodig när det gick lite trögt. Stort tack igen. Läs mer
    2018-07-23 Slussens Trafikskola svarar Jonas N
    Hela gänget gör på slussen tackar och bockar 😊 Nu ses vi ute på vägarna istället Jonas 🚘
  • Blanka G skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Hade Jonas som trafiklärare, han var pedagogisk, tydlig och trygg! Rekommenderar! Läs mer
    2018-07-16 Slussens Trafikskola svarar Blanka G
    Tack Blanka, trygghet är nåt som är jätteviktigt för inlärningen 😃 trevlig sommar!
  • Simon V skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    •5 körlektioner
    • Bra
    • Mina förväntningar blev uppfyllda
    • Bra trafikskola, trevlig personal. Läs mer
    2018-07-16 Slussens Trafikskola svarar Simon V
    Det gillar vi, att förväntningarna blir uppfyllda 😊 Tack Simon!
  • Zimon Z skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Tog många körlektioner, fick bästa möjliga bemötande från start till mål.

Körde med Kawtar, hon var mycket pedagogisk, peppande, en toppen lärare!

Är supernöjd med allt, Slussens Trafikskola rekommenderas varmt!

Tack! Läs mer
    2018-07-10 Slussens Trafikskola svarar Zimon Z
    Tack Zimon =) Ja, antalet lektioner är olika för alla, blir tyvärr lite fler om man inte har möjlighet att övningsköra hemma. Trevlig sommar och njut av din nya frihet :)
  • kent i skrev om BE/B96 en del av Slussens Trafikskola
    Trevligt bemötande i alla kontakter.
    Proffsiga genom alla moment i min utbildning.
    Bra och fina bilar. Läs mer
    2018-07-10 Slussens Trafikskola svarar kent i
    Tack Kent för fint omdöme, det värmer :)
  • Tobias S skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Superbra bemötande från första till sista stund. Väldigt bra upplärning av lärarna där (jag hade Marita) och tog körkortet efter 3 lektioner även fast jag blev rekommenderad 10 från början. Läs mer
    2018-07-04 Slussens Trafikskola svarar Tobias S
    Tack Tobias 😊 inget glädjer oss mer än när vi kan säga Stopp det räcker med dessa 3 lektioner du kommer klara dig fint inför uppkörning. Du hade fått en fin och bra körning med din handledare så tacka honom ordentligt 😊
  • Alexander S skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Har tagit en stor mängd lektioner under de senaste månaderna och har bara gott att säga. Har inte kört någonting ö.h.t. utanför skolan så har fått en komplett utbildning från start till slut.

Haft lektioner med alla lärare under denna tid, men den stora majoriteten med Kenta. Bemötandet från både lärare och reception har genomgående varit oerhört varmt, trevligt, professionellt och lösningsorienterat!

STORT TACK till Kenta, Acke, Marita, Jonas, Kawtar och Emelie! Läs mer
    2018-07-01 Slussens Trafikskola svarar Alexander S
    Vi alla tacka och bockar för ditt fina omdömde Alexander 😊 Tro på dig själv nu så ses vi ute på vägarna i sommar!
  • Alexander K
    Alexander K skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag är mycket nöjd med min körkortsutbildning på Slussens Trafikskola.

Jag körde främst med Kawtar, som var mycket pedagogisk. Hon var tålmodig, lärde ut på ett tydligt sätt och gav svar på alla frågor jag hade.

Jag har även haft några lektioner med resterande personal på skolan och alla var trevliga och professionella.

Förarprov i Stockholm är lite kluriga, när jag inte klarade en uppkörning var Kawtar noggrann med vad som hade gått fel och anpassade kommande lektioner till att rätta till och öva extra på dem sakerna.

Om du funderar över att ta körkort på Slussens trafikskola kan jag absolut rekommendera det. Läs mer
    2018-06-26 Slussens Trafikskola svarar Alexander K
    Tack Alexander :) Ja, det kan vara lite klurigt ibland och tack för att du valde oss, det var roligt att få följa med på din resa mot körkortet =) Bra jobbat!
  • Karl-Martin T skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Erfarit en jätte duktig körskollärare som gav mig alla de förberedelser, erfarenhet och kunskaper för att ta körkort. De förutsättningar som krävts har tillgodosett till fullo och lite till, anpassningsbar och väldigt benägen att hjälpa till för att få allt att funka! Otroligt nöjd! Läs mer
    2018-06-26 Slussens Trafikskola svarar Karl-Martin T
    Härligt Karl-Martin, precis så vill vi att man ska uppleva oss och vår skola =)
  • Fanny W skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Har kört med Slussens trafikskola från scratch, dvs helt grön när jag började och nu, drygt sju månader senare, har jag mitt körkort. Har mest kört med Marita (som deiver trafikkolan) och henne kan jag varmt rekommendera som lärare.

Ett pus för väldigt fina bilar (sprillans nya när jag körde).

Ett minus för att det ofta är uppbokat och kan vara svårt att få tider (speciellt vid 16-19-tiden) om man inte är ute i väääldigt god tid. Läs mer
    2018-06-26 Slussens Trafikskola svarar Fanny W
    Tack för ett fint omdöme Fanny :) Ditt minus tar jag som ett plus, vi är populära ;)
  • danny k skrev om BE/B96 en del av Slussens Trafikskola
    Kenta och Acke gav precis den hjälp som jag behövde för att lyckas :)
    Tack Läs mer
    2018-06-19 Slussens Trafikskola svarar danny k
    Killarna hälsar och tackar för dina ord Danny =) Vi ses på någon camping framöver :)
  • Gustaf B skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Trevlig bilskola med bra läge. Körde med Kawtar som är en mycket duktig , lugn och trevlig pedagog som ställde upp och var flexibel. Bra bilar.
    Lätt att komma i kontakt med bilskolan på telefon och via sms.
    Bästa betyg till Slussens trafikskola👍🏼😊 Läs mer
    2018-06-12 Slussens Trafikskola svarar Gustaf B
    Tack för bästa betyg kan ju inte bli bättre 😊 vi ses ute på vägarna!
  • fredrik W skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Körde med Kawtar som var riktigt grym! Det gick hur smidigt som helst och tog körkort på första försöket 😀

Rekommenderas starkt! Läs mer
    2018-06-09 Slussens Trafikskola svarar fredrik W
    Starkt jobbat av dig tycker vi 😊 tack för dina ord Fredrik! Trevlig sommar 🌞
  • Emelie N
    Emelie N skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag tog kontakt med körskolan när jag kände att det var dags att äntligen ta körkort. Så fort jag klev in igenom dörren på Slussens trafikskola kändes det familjärt, tryggt, avslappnat och trevligt. All personal är så vänlig och pratar med en. Man känner sig verkligen sedd och blir glad när man är där.

Till en början köpte jag ett paket med 10 körlektioner med världens bästa körlärare Acke, men när de lektionerna led mot sitt slut köpte jag utan tvivel 10 till. Att gå på den här körskolan överträffade alla förväntningar och önskemål jag hade. Från första lektionen till uppkörningen (som jag klarade på första försöket tack vare att min lärare var så bra på att lära ut) har varit en otroligt positiv upplevelse. Kan varmt rekommendera Slussens trafikskola! Läs mer
    2018-06-06 Slussens Trafikskola svarar Emelie N
    Tack Emelie för att du valde oss, vi alla är så glada att vi fick följa med dig på din resa mot ditt körkort.....stort grattis igen så ses vi ute på vägen :)

Katarinavägen 18, 116 45 Stockholm