Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Stockholm Södermalm Slussens Trafikskola

Slussens Trafikskola

Katarinavägen 18, 116 45 Stockholm — Visa karta

Nya Slussens Trafikskola ligger centralt mitt i Stockholm, nu med nya ägare och ny regi.
Vi hjälper dig hela vägen till ditt B-körkort både med automat och manuell växellåda. Utöver teori och körlektioner erbjuder vi även riskutbildning 1 och 2 samt handledarkurser för privatisten. För dig som behöver utökat släp (B96) eller tungt släp (BE) så erbjuder vi det också. Hos oss arbetar ett glatt gäng som pedagogiskt lotsar dig lugnt och tryggt till ditt körkort. Varmt välkomna!
Mån-Ons: 10:00-18:00
Tor: 10:00-17:00
Fre: 11:00-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 127 kunder tycker om Slussens Trafikskola

• Lise-Lotte L
    Lise-Lotte L skrev om Handledarutbildning en del av Slussens Trafikskola
    Trevlig personal och bra upplägg med diskussioner emellan informationen Läs mer
    2017-12-07 Slussens Trafikskola svarar Lise-Lotte L
    Tack Lise-Lotte, kul att höra =)
  • Pernilla R
    Pernilla R skrev om BE/B96 en del av Slussens Trafikskola
    Bra och professionell handledare, trevligt och smidigt bemötande vid bokning av prov och lektion. Läs mer
    2017-12-01 Slussens Trafikskola svarar Pernilla R
    Tack Pernilla =) Lycka till med din nya behörighet!
  • Nathalie K
    Nathalie K skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag är väldigt nöjd med både trafikskolan och min körlärare. Han trodde på mig när jag själv inte gjorde det och nu har jag körkortet! Läs mer
    2017-11-30 Slussens Trafikskola svarar Nathalie K
    Tänk vad lite pepp kan göra =) Lycka till med ditt nästa äventyr ;) och tack för fint omdöme!
  • Carl G
    Carl G skrev om BE/B96 en del av Slussens Trafikskola
    Bra lärare, finns billigare alternativ, men all in all nöjd Läs mer
    2017-11-28 Slussens Trafikskola svarar Carl G
    Tack Carl, helt rätt.....vi är kanske inte är billigast men inte det dyraste alternativet heller, vårt mål är att ni ska klara er på första försöket =)
  • Mimmi L
    Mimmi L skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Väldigt bra trafikskola som hjälpte mig att nå mina mål. Men bra och seriösa lärare så fick jag möjlighet till mycket tider samt långa lektioner. Trafikskolan låg väldigt lokalt vilket gjorde det lätt och smidigt att åka dit. Dessutom fick jag köra mycket i stan redan från början vilket resulterat i att jag nu när jag har mitt körkort vågar köra själv i stan. Tack slussen för en fantastisk upplevelse! Läs mer
    2017-11-26 Slussens Trafikskola svarar Mimmi L
    Tack Mimmi för fina ord, visst är det skönt att känna att man kan ta bilen dit man vill, frihetskänsla 😊👍
  • Anne-Mo L
    Anne-Mo L skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Vägen till mitt körkort gick super tackvare er. Super trevliga och proffsiga trafikskolelärare.
    Rekommenderar er starkt! Läs mer
    2017-11-26 Slussens Trafikskola svarar Anne-Mo L
    Tack Anne-Mo dina ord värmer 😊
  • Tejas O
    Tejas O skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Läraren var riktigt bra. Hennes namn är Kawtar. Högt rekommenderad. Nu har jag mitt körkort och tack vare Kawtar och slussen trafikskola. Läs mer
    2017-11-19 Slussens Trafikskola svarar Tejas O
    Tack för fint omdöme och kör mycket bil nu 😊
  • Marcus S
    Marcus S skrev om Handledarutbildning en del av Slussens Trafikskola
    Helt fantastisk trafikskola med engagerad personal. Jag vill rikta specifikt beröm till min lärare Kawtar, hade jag haft så bra lärare i skolan hade jag aldrig slutat studera. Tack för att ni är ni och TACK för körkortet! Jag hade aldrig klarat det utan er <3 Läs mer
    2017-11-16 Slussens Trafikskola svarar Marcus S
    Tack för fint omdöme Marcus :)
  • erik w
    erik w skrev om Handledarutbildning en del av Slussens Trafikskola
    Fantastiskt bemötande och givande Handledarkurs med kunnig personal !! Läs mer
    2017-11-16 Slussens Trafikskola svarar erik w
    Tack Erik, det blir vi glada för :) Lycka till och bra att ni börjar i tid med övningskörningen :)
  • leif e
    leif e skrev om Handledarutbildning en del av Slussens Trafikskola
    Har varit på 2 st handledarkurser innan måste säga att denna var klart bäst Mycket tack vare kursledaren Hade en riktigt trevlig kväll med alla närvarande Läs mer
    2017-11-16 Slussens Trafikskola svarar leif e
    Va roligt att höra Leif, tack :) Lycka till med övningskörningen nu!
  • Patrik J
    Patrik J skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Trevliga och väldigt pedagogiska lärare.
    Kändes bra från första till sista körlektionen. Kunde inte valt bättre körskola Läs mer
    2017-11-07 Slussens Trafikskola svarar Patrik J
    Tack Patrik det blir vi glada för =) Vi kommer att sakna dig i soffan 1 timme innan lektionen ;)
  • Eva M
    Eva M skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Mycket professionella, kunniga och lösningsorienterade. Särskilt stort tack till min körlärare Kawtar för både roliga och lärorika stunder i bilen. Rekommenderar Slussens körskola och Kawtar varmt. Läs mer
    2017-10-25 Slussens Trafikskola svarar Eva M
    Eva, tack 😊 vi är väldigt glada att vi har Kawtar hos oss. Bra jobbat, nu ses vi ute på vägarna istället 🚗💨
  • Nellie O
    Nellie O skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Min erfarenhet av Slussens Trafikskola är positiv. Körlärarna var pedagogiska och hjälpsamma vilket ledde mig snabbt till ett körkort. Jag är mycket nöjd med mitt val av körskola. Läs mer
    2017-10-25 Slussens Trafikskola svarar Nellie O
    Tack Nellie, bra jobbat och njut av dina sovmornar nu när du har din nya frihet 😊
  • Vendela S
    Vendela S skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Är jätte nöjd med mina körlektioner. Det var väldigt pedagogiskt. Läs mer
    2017-10-17 Slussens Trafikskola svarar Vendela S
    Tack Vendela och kör mycket bil nu =)
  • anna h
    anna h skrev om Handledarutbildning en del av Slussens Trafikskola
    Positivt bemötande bra information Läs mer
    2017-10-08 Slussens Trafikskola svarar anna h
    Tack Anna för ditt omdöme och att du tog dig tid att svara 😊
  • Grace W
    Grace W skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Slussens Trafikskola överträffade mina förväntningar. Väldigt bra bemötande och trevlig personal. Oavsett vem man kör med är de väldigt yrkeskunniga och professionella. Ett stort tack till Kenta som hjälpte mig från start till mål😊. Jag vill även passa på att tacka Acke och Kawtar. Jag hade verkligen en roligt tid. Mycket skratt!!❤❤❤ Läs mer
    2017-10-08 Slussens Trafikskola svarar Grace W
    Tack Grace för ett fint omdöme 😊 vi kommer verkligen sakna dig och ditt glada leende 😄
  • Nicklas L
    Nicklas L skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Proffesionellt, vänligt bemötande. Läs mer
    2017-10-02 Slussens Trafikskola svarar Nicklas L
    Tack Nicklas, kort och snabb bekantskap 👍 Riktigt bra jobbat 😊
  • Felix K
    Felix K skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Har generellt varit toppen. De lärare jag kört med har varit tydliga, om stränga fast aldrig orättvisa.
    Det ända jag saknat skulle vara ett tydligare sätt att boka flerlektionspaket. Detta då jag aldrig var säker om jag betalde rätt pris eller ej. Läs mer
    2017-10-02 Slussens Trafikskola svarar Felix K
    Tack Felix och stort Grattis igen, bra jobbat 😊
    Synd att du inte sa det till oss ang, körpaketen, då hade vi kunnat förklarat 👍
  • urban w
    urban w skrev om BE/B96 en del av Slussens Trafikskola
    Mycket trevligt och professionellt bemötande. Jag kontaktade Slussens trafikskola mitt i semestern men trots det upplevde jag snabb respons och fick ett skräddarsytt upplägg som passade mig perfekt.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
    2017-09-12 Slussens Trafikskola svarar urban w
    Tack Urban, glad att vi kunde hjälpa till på ett bra sätt 😊 Lycka till med ditt tungasläp bakom bilen 👍
  • Emilia H
    Emilia H skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Superskola. Jättebra lärare, det var Kawtar och Acke som fick mig i mål (jag började från noll). De är proffsiga, vänliga, hjälpsamma och roliga. Hade inga problem under utbildningen och kan varmt rekommendera precis vem som helst att ta körkort via körskolan. De anpassar utbildningen efter behov och förstår direkt vad man som elev behöver. Är så supernöjd. Och nu har jag körkort! ☺ Läs mer
    2017-09-07 Slussens Trafikskola svarar Emilia H
    Tack Emilia för ditt fina omdöme, vi kommer att sakna dig här =)
  • Christine L
    Christine L skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Slussens Trafikskola har bemött mig på bästa sätt och guidat mig genom allt en behöver för att känna sig trygg på uppkörningen, från de olika momenten till planering och upplägg.
    Körlektioner har både varit roliga och pedagogiskt upplagda för att öka förståelsen för helheten i olika svåra trafiksituationer. Läs mer
    2017-09-03 Slussens Trafikskola svarar Christine L
    Härligt att läsa ditt omdöme, precis så vill vi att det ska var 😊 Tack Christine och lycka till med dina studier.
  • Jens K
    Jens K skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Att utbilda sig är inte alltid lätt, och det finns ofta stunder av frustration och felande, men min instruktör Akke var alltid oerhört tålmodig, hjälpsam och stöttande. Den vägledning och självförtroende jag utvecklade med hjälp av honom är anledningen till att jag fick mitt körkort.
    Utöver Akke, så har alla andra som hjälpt mig på Slussens Trafikskola varit helt fantastiska. Jag rekommenderar varmt Slussens Trafikskola till alla som är seriösa med att vilja ta körkort. Läs mer
    2017-09-03 Slussens Trafikskola svarar Jens K
    Tack Jens, det var trevligt att ha dig som elev hos oss, lita på dig själv nu ute i trafiken 🚗💨
  • Hans H
    Hans H skrev om BE/B96 en del av Slussens Trafikskola
    Ett mycket proffsigt bemötande och trevligt. Läs mer
    2017-09-03 Slussens Trafikskola svarar Hans H
    Tack Hans, det glädjer oss att höra 😊
  • Zackarias F
    Zackarias F skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Extremt bra bemötande, vägledning, tips och framför allt kunskapen jag fick var mycket bra. Skulle aldrig valt eller rekommendera en annan trafikskola före Slussens Trafikskola. Läs mer
    2017-08-25 Slussens Trafikskola svarar Zackarias F
    Tack Zackarias, det var kul att ha dig hos oss 🙂 Fortsätt att köra så fint som du har gjort nu 🚗💨
  • Pia K
    Pia K skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Effektiv och pedagogisk skola! Läs mer
    2017-08-18 Slussens Trafikskola svarar Pia K

2017-08-18 Slussens Trafikskola svarar Alban F
    Tack Alban 😊 Vi är super nöjda med ditt resultat 👍
  • Johanna N
    Johanna N skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Mycket nöjd! Engagerade och pedagogiska lärare. Bra med feedback. Varmt välkomnande i receptionen. Särskilt stort tack till passionerade Kawtar som hjälpte mig hela vägen till körkortet!💪
    Stort tack!! Läs mer
    2017-08-03 Slussens Trafikskola svarar Johanna N
    Tack Johanna och riktigt bra jobbat =)
  • Agnes K
    Agnes K skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag hade en fantastisk upplevelse. Min körlärare, Kawtar, la upp utbildningen perfekt efter min förmåga. Läs mer
    2017-07-30 Slussens Trafikskola svarar Agnes K
    Tack Agnes vi är väldigt glada att du upplevde det så =)
  • Sallie A
    Sallie A skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Som en kvinna över 50 är det svårt ätt lära sig köra bil; speciellt manuellt. Men Slussens Trafikskola gjorde allt de kunde för att hjälpa mig. En stor tack. Läs mer
    2017-07-30 Slussens Trafikskola svarar Sallie A
    Vi är så glada för din skull Sallie :) Tack för omdömet och kör mycket bil nu.
  • Kristina P
    Kristina P skrev om Handledarutbildning en del av Slussens Trafikskola
    En bra förmiddag som gick snabbt och var toppenbra! Läs mer
    2017-07-05 Slussens Trafikskola svarar Kristina P
    Tack för fint omdöme Kristina =)
  • Charlotta B
    Charlotta B skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Superbra körskola med proffsiga lärare!! Läs mer
    2017-07-04 Slussens Trafikskola svarar Charlotta B
    Tack Charlotta =) Trevlig sommar och kör mycket bil!
  • Anja T
    Anja T skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Kan varmt rekommendera Slussens Trafikskola.
    Tack magnifika, coola Marita, med ditt stora tålamod och positiva attityd, för att du trodde på mig och hjälpte mig fullfölja körkortet!

Stort tack för skjutsen! Är så glad nu för körkortet, äntligen. ❤️🚗 Läs mer
    2017-06-26 Slussens Trafikskola svarar Anja T
    Tack Anja :) Det var riktigt roligt att följa din utveckling, du är grym! Trevlig sommar =)
  • Rebecka R
    Rebecka R skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Allt var jättebra, fick super trevligt bemötande från första bemötande. Underbar körlärare fick precis sådan hjälp jag behövde för att klara uppkörningen. Kände mig verkligen bekväm i bilen med läraren direkt vilket var jätteviktigt för mig så att allt fokus kunde riktas på att lära mig så mycket jag kunde. Väldig bra balans i feedback under och efter körningen både peppande och tillsägande när det behövdes!! Är verkligen jättenöjd!! Läs mer
    2017-06-26 Slussens Trafikskola svarar Rebecka R
    Tack Rebecka för fina ord. precis så vill vi att våra kunder ska uppleva oss =) Trevlig sommar!
  • Hazim S
    Hazim S skrev om Slussens Trafikskola
    Mycket bra, rekommenderas starkt!
    Min lärare Kawtar var mycket bra och informativ. En av de mest passionerade lärare jag någonsin har haft. Läs mer
    2017-06-09 Slussens Trafikskola svarar Hazim S
    Åå, tack Hazim för ett fint omdöme, vi är glada att vi har Kawtar hos oss 😊
  • Ruben F
    Ruben F skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Min upplevelse av min lärare Kenta på Slussens trafikskola var att han var väldigt pedagogisk och enkel att förstå. Det blev lätt att ta till sig det han sa utan att känna sig nervös på ngt sätt. Mkt nöjd Läs mer
    2017-06-09 Slussens Trafikskola svarar Ruben F
    Härligt att höra Ruben, trevlig sommar så ses vi ute på vägarna 🚗💨
  • Axel E
    Axel E skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Mycket bra och seriös utbildning. Rekommenderas! Läs mer
    2017-05-30 Slussens Trafikskola svarar Axel E
    Tack Axel och jobba inte för mycket nu i sommar....njut av att köra bil också =)
  • Jennifer E
    Jennifer E skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Mycket varmt välkomnande i receptionen vid varje besök. Pedagogiska och trevliga lärare som hjälpte mig att nå mitt mål snabbt!. Jag är otroligt glad att jag valde just Slussens trafikskola. Lite dyrt, men det var det värt i slutändan! Läs mer
    2017-05-22 Slussens Trafikskola svarar Jennifer E
    Tack fina Jennifer och njut av ditt körkort 😊 Jag tror inte att du menar att just vår skola är dyr utan att det är generellt. Tips till er som vill jämföra pris, ta reda på minutpriset det är där ni ser vem som är billigast. Priset på körlektionen delat med körlektionens längd 👍
  • Jennifer V
    Jennifer V skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Tack så jättemycket för alla lektioner som ledde tillkörkortet på första uppkörningen! Och speciellt tack till Kenta som stod ut med mig och alla mina frågor =) Jag är så glad!!! Läs mer
    2017-05-19 Slussens Trafikskola svarar Jennifer V
    Kenta är en klippa =) Tack Jennifer och kör mycket bil nu i sommar!
  • Charlotte W
    Charlotte W skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Trevliga och kunniga lärare som har peppat och stöttat. Tack för allt jag lärt mig, och för att jag har körkort idag! Läs mer
    2017-05-11 Slussens Trafikskola svarar Charlotte W
    Ja, där satt den Charlotte, kör mycket och försiktigt. Tack för fina ord =)
  • Henri G
    Henri G skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag behövde hjälp med att lära mig köra jag fick hjälp.
    Tog körkort och teori på första försök. Läs mer
    2017-05-11 Slussens Trafikskola svarar Henri G
    Så kul att du satte allt på första försöket Henri :) Tack för att du tog dig tid och skrev.
  • Gabirel S
    Gabirel S skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Kenta är en superbra trafiklärare, jordnära och pedagogisk, aldrig något krångel! Läs mer
    2017-05-11 Slussens Trafikskola svarar Gabirel S
    En glad Kenta tackar för det fina omdömet :)
  • Stefan L
    Stefan L skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Fantastisk trafikskola, supernöjd med allt! Läs mer
    2017-05-08 Slussens Trafikskola svarar Stefan L
    Tack Stefan 😊 Det var kul att se din glädje, stort grattis igen!
  • Anna H
    Anna H skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Min körlärare var superbra, pedagogisk och peppande. Hela team:et var jättetrevliga och jag fick alltid den hjälp jag behövde! Läs mer
    2017-05-08 Slussens Trafikskola svarar Anna H
    Tack Anna och hela team:et tackar =)
  • Sara H
    Sara H skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Som kund är jag jättenöjd, blev alltid bemött med vänlighet och har fått lära mig så mycket under min tid som körskoleelev på Slussens Trafikskola. Absolut en körskola jag kan rekommendera till vänner och bekanta som planerar att ta körkort. Läs mer
    2017-05-02 Slussens Trafikskola svarar Sara H
    Tack för ett fint omdöme Sara =) Vi ses på vägarna!
  • Annika L
    Annika L skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Väldigt gulliga och snabba att svara på alla frågor. Lugna lärare som känns pedagogiska. Läs mer
    2017-04-23 Slussens Trafikskola svarar Annika L
    Tack Annika, vår polisy är att svara på alla mejl och frågor inom 24 timmar 😊
  • Babs D
    Babs D skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Supertrevliga och pedagogiska lärare, jag kände mig väldigt trygg inför min uppkörning!
    Tack Kenta och Marita för all hjälp! Läs mer
    2017-04-09 Slussens Trafikskola svarar Babs D
    Tack Babs, vi ses säkert utanför skolan någon gång då får du vinka 👋
  • Helena S
    Helena S skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Kenta är fantastisk som körlärare och jag skulle rekommendera honom till alla som är på väg att ta körkort, inte minst oss 'äldre' som kanske känner en annan slags rädsla för bilkörning men alla. Han har många bra egenskaper som behövs för att man som elev ska känna sig trygg och säker, dessutom är han väldigt pedagogisk och lugn. Kenta förtjänar flera guld stjärnor! Läs mer
    2017-04-09 Slussens Trafikskola svarar Helena S
    Härligt att höra 😊 Tack för ditt fina omdöme Helena!
  • Fanni S
    Fanni S skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Bäst bäst bäst bäst bäst bäst bäst bäst bäst bäst bäst bäst Läs mer
    2017-04-09 Slussens Trafikskola svarar Fanni S
    Tack bästa bästa Fanni 😊 Kör mycket och skaffa egen erfarenhet nu.
  • Denise Z
    Denise Z skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jätte bra är super nöjd med allt! Läs mer
    2017-04-05 Slussens Trafikskola svarar Denise Z
    Då blir vi både glada och nöjda 😊 Tack Denise!
  • Kevin K
    Kevin K skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Allt som allt har det varit kanon från dag ett, blivit stötad genom hela min utbildning och resultatet blev godkänd på både teori och uppkörning på första försöket.

Är det någon körskola jag skulle rekommendera är det absolut Slussen trafikskola alla dagar i veckan. Läs mer
    2017-03-30 Slussens Trafikskola svarar Kevin K
    Tack Kevin för fint omdöme och grymt bra jobbat 🚗💨