Läs vad 15 Läs vad BE/B96

• 2020-02-19
    Beställde BE paket och fick all hjälp jag behövde. Tack vare frågeportalen klarade jag det skriftliga provet på första försöket. Tidsbokningen för uppkörning fick flyttas flera gånger vilket skolan fixade utan bekymmer.
    När väl tiden för uppkörning kom höll jag på att missa den men med hjälp av trafikskolans påminnelser och snabba agerande gick körningen att genomföra och jag klarade även den.
    Tusen tack för all hjälp!!
    Ja, oj vad denna historia kunde ha sluta på olika sätt. Nu gick allt bra och vi är så glada för din skull. Tack för ditt fina omdöme Alexander och för den ljuvliga smörgåstårtan, grymt god :D

• 2020-02-10
    Jag fick hjälp med att ta BE-körkort. Jag är mycket nöjd med deras bemötande. De är väldigt pedagogiska, trevliga och hjälpsamma.
    Tack Johan :) Allt gick ju galant när du tog tag i det :)

• 2019-12-17
    Personlig och bra service. Trevlig och pedagogisk övningsledare. Fräscja bilar.
    Tack Mårten för mycket fina ord :)

• 2019-12-06
    It was very professional and practical. And I passed. So I am just very happy.
    Thank you, and very good job :)

• 2019-10-31
    Snabbt, enkelt, informativt, professionell rakt igenom
    Tack Björn och grattis till din nya behörighet och tack för att vi fick äran att passa din fina hund när du var på lektion 😊

• 2018-11-29
    Jag tackar slussens Trafikskola för ett mycket gott bemötande och bra service känsla.
    Tack Morgan, den känslan ska vi behålla :)

• 2018-10-11
    riktigt bra vägledning från start till mål. rekommenderas!
    Tack Peder =) Först B-körkort och nu så coolt som en uppgradering till tyngre fordon, tummen upp för det!

• 2018-09-14
    BE kort
    Allt från bemötande, leverans och kvalitet var toppen. Alla jag träffade var engagerade och professionella

Med vänlig hälsning,
    Peter
    Tack Peter, vi blir väldigt glada av ditt omdöme ?

• 2018-07-04
    Trevligt bemötande i alla kontakter.
    Proffsiga genom alla moment i min utbildning.
    Bra och fina bilar.
    Tack Kent för fint omdöme, det värmer :)

• 2018-06-15
    Kenta och Acke gav precis den hjälp som jag behövde för att lyckas :)
    Tack
    Killarna hälsar och tackar för dina ord Danny =) Vi ses på någon camping framöver :)

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte