en del av Slussens Trafikskola

4.3 / 5 i betyg — 8 rekommendationer

Läs vad 8 användare tycker om Handledarutbildning

• Jens N
    Jens N skrev om Handledarutbildning en del av Slussens Trafikskola
    Jag kände att det var rätt så mycket överflödig information för mig som nybörjare. Det var väldigt mycket som jag inte förstod och nog inte förväntades förstå.
    2016-06-05 Slussens Trafikskola svarar Jens N
    Förstår din tanke, tyvärr är kursen mer inriktad till handledaren hur mycket vi än försöker. Vi får hoppas att det gav din handledare mer kött på benen så ni får ett bra upplägg inför din kommande körkortsutbildning =) Lycka till Jens och stort tack för din feedback!
  • Mats S
    Mats S skrev om Handledarutbildning en del av Slussens Trafikskola
    Tack för en bra och givande genomgång! Rekomnenderar!
    2016-06-01 Slussens Trafikskola svarar Mats S
    Tack Mats, lycka till på vägarna nu :)
  • Jonas N
    Jonas N skrev om Handledarutbildning en del av Slussens Trafikskola
    Det var bra med en trevlig ledare. Gruppdiskussionerna agv inte så mycket och tog en del tid, men det är nog en bra idé.
    2016-06-01 Slussens Trafikskola svarar Jonas N
    Tack Jonas :) Kul att du gillade vår kursledare, diskussioner kan bli ganska intressanta ibland när man blandar körkortstagare med dom som redan har körkort :D
  • Jonathan C
    Jonathan C skrev om Handledarutbildning en del av Slussens Trafikskola
    Jätte nöjd med mitt besök på slussens trafikskola. Jag fick lära mig nya saker som jag inte visste om när jag gick på grundkursen för att få övningsköra privat
    2016-06-01 Slussens Trafikskola svarar Jonathan C
    Tack Jonathan, kul att du fick lära dig nåt nytt, lycka till med övningskörningen nu :)
  • Christina M
    Christina M skrev om Handledarutbildning en del av Slussens Trafikskola
    väldigt bra information och bra presentation
    2016-05-07 Slussens Trafikskola svarar Christina M
    Tack för ett fint omdöme Christina :) Hoppas nu att ni får nytta av allt när ni ska ut på vägarna och öva :)
  • Erika T
    Erika T skrev om Handledarutbildning en del av Slussens Trafikskola
    Det var en bra kurs med nyttig information om hur man kör bil, samt är en bra elev eller handledare.
    2016-05-06 Slussens Trafikskola svarar Erika T
    Tack för ditt omdöme Erika och lycka till nu :)
  • Christian S
    Christian S skrev om Handledarutbildning en del av Slussens Trafikskola
    Gick en kurs hos Slussens Trafikskola för att få mitt körkortsbevis (för övningskörning). Inträngd i ett föreläsningsrum med sjukt dålig ventilation, var man tvungen att genomlida 4h av moralpredikning. Det gick ut på att skrämma upp folk så att de skulle välja att köra med trafikskolan, istället för privat. Känns som spontant som om mötet lika gärna kunde ha varit 30 min, med med samma innehåll, bara mindre upprepningar. Men det här är ju inte trafikskolans fel. Verkar ett bra ställe. Dålig ventilation har de dock när 15 pers är i lokalen samtidigt.
    2016-03-06 Slussens Trafikskola svarar Christian S
    Hej Christian!
    Det var tråkigt att du upplevde kursen så. Vår tanke är att du ska få ut så mycket som möjligt av kursen så du blir en bra handledare och kan Minimera lektionerna hos oss på trafikskolan så att det blir billigare att ta körkort. Men precis som du säger så är vi styrda av vad som måste vara med i kursen, tack :)
  • Marie K
    Marie K skrev om Handledarutbildning en del av Slussens Trafikskola
    Mycket bra och snabbt bemötande. Bokade provlektion för sonen, en vecka senare hade han körkortet i handen. Kändes seriöst att de inte vill suga ut lektionstimmar då han tydligen bedömdes redo för uppkörning :-)
    Jag gick handledarutbildning på Slussens trafikskola. Bra lokal och bra lärare.
    2016-03-06 Slussens Trafikskola svarar Marie K
    Tack Marie, kul att höra att det gick så snabbt, ni måste ha gjort ett bra jobb hemma :)

Katarinavägen 18, 116 45 Stockholm