4.9 / 5 i betyg — 41 rekommendationer

Läs vad 41 användare tycker om Körkortstagare

• Viktor O
    Viktor O skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Slussens trafikskola är väldigt bra! Personalen är otroligt kompetent och får en att känna sig trygg bakom ratten. Gick även på kvällskurser i teori, där vi diskuterade och gick igenom olika scenarion i trafiken. Ett väldigt bra komplement till att plugga på egen hand. Stämningen på skolan är varm och en möts alltid av ett leende. Rekommenderas starkt!
    / Viktor
    2016-12-08 Slussens Trafikskola svarar Viktor O
    Tack Viktor =) Kul att du gillade vår teoritimme, hoppas fler hittar dit snart så vi kan fortsätta med den. Lita på dig själv nu ute på vägarna!
  • Moa G
    Moa G skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Finns inget dåligt att säga alls om Slussens trafikskola, min tid där var enbart positiv. Tack för all hjälp!
    2016-11-28 Slussens Trafikskola svarar Moa G
    Grattis igen Moa, nu ses vi på vägarna istället, fortsätt att tro på dig själv nu. Anna blev väldigt glad för blomman, och tack för fin omdöme =)
  • Linda J
    Linda J skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag tycker att Slussens trafikskola var superbra! Trevlig personal, som var ärliga och alltid hjälpsamma. De gav mig realistiska mål och ställde upp med tider för att jag skulle kunna övningsköra maximalt efter min egen förmåga. Mvh Linda
    2016-11-28 Slussens Trafikskola svarar Linda J
    Det var roligt att följa din resa mot körkortet Linda, fantastiskt bra jobbat och jättestort grattis till körkortet. Lycka till med dina mål t.ex jobbet =)
  • Ida L
    Ida L skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jättebra trafikskola som verkligen hjälper en på ens väg mot körkort! Jag har haft Acke som lärare och han har varit super :D
    2016-11-21 Slussens Trafikskola svarar Ida L
    Tack Ida och grymt bra jobbat, nu ses vi på vägarna istället =)
  • Peder F
    Peder F skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    jag hade skjutit upp körkortet i halva mitt liv, men nu gick jag från gröngöling till klarad uppkörning (idag!) på bara ett par månader. kenta och marita gav mig tydlig och snabb hjälp i alla steg. rekommenderas verkligen! skulle lätt ta körkort här igen. tack!
    2016-11-21 Slussens Trafikskola svarar Peder F
    Tack Peder både för den goda bulllängden och ditt fina omdöme. Kör mycket och försiktigt =)
  • Amanda S
    Amanda S skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jättefint bemötande! Kunnig och trevlig personal som verkligen vill elevernas bästa! Rekomenderar verkligen denna trafikskola till de som vill lära sig att köra bil på riktigt!
    2016-11-10 Slussens Trafikskola svarar Amanda S
    Tack Amanda, precis så är det vi vill ha säkra förare ute på vägen och du är en av dom =)
  • Charlotte P
    Charlotte P skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Alla på Slussens Trafikskola var super trevliga. Och jätte nöjd med min körlärare Kenta!
    2016-11-01 Slussens Trafikskola svarar Charlotte P
    Tack för ditt fina omdöme Charlotte, nu ses vi ute på vägarna istället =)
  • Tilde S
    Tilde S skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag är så nöjd man kan bli. Slussens trafikskola har den bästa läraren och bästa servicen o bästa bemötandet!! Tack för mej :)
    2016-10-23 Slussens Trafikskola svarar Tilde S
    Tack Tilde för ett jättefint omdöme, hade varit kul att höra vad som drog ner vårt betyg lite så vi kan ta lärdom, men enligt dina ord så är vi bra 😊 Tack snälla!
  • Rebecka J
    Rebecka J skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Min upplevelse med Slussen trafikskola var extremt bra och peofissionel. De har en lung atmosfär som är väldigt skönt när man lär sig.
    2016-10-23 Slussens Trafikskola svarar Rebecka J
    Tack för ett fint omdöme Rebecka 😊 lycka till med dina studier nu!
  • Lena E
    Lena E skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag är jättenöjd med Slussens Trafikskola. De tog mig från total nybörjare ända in i mål. Alltid trevligt bemötande och min körlärare Kenta va jättebra! Nu har jag körkort och kan köra och känna mig trygg bakom ratten överallt även mitt i stan. Tack 🌹
    2016-10-23 Slussens Trafikskola svarar Lena E
    Härligt Lena att du även känner dig trygg inne i stan, vilken frihetskänsla att kunna köra dit man verkligen vill =) Tack för ditt omdöme och dina egna kunder är väl glada nu när det finns mer tider åt dom 👍
  • Sonia J
    Sonia J skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Hade en tajt tidsplan då jag väntar mitt andra barn! Marita hjälpte mig lägga upp en plan som ändå var realistisk och Acke min körlärare var ett toppen stöd under hela tiden. Pushade på mig precis när jag behövde och var tålmodig med alla mina "dumma" frågor :)
    2016-09-19 Slussens Trafikskola svarar Sonia J
    Tack Sonia =) Så roligt att allt gick som planerat. Nu har du det bästa kvar, lycka till =)
  • Alexander C
    Alexander C skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Väldigt bra körskola, tog enbart 5 lektioner men klarade körprovet galant
    2016-09-05 Slussens Trafikskola svarar Alexander C
    Har man övat på rätt sätt hemma så minimerar man körlektionerna hos oss, så bra jobbat av dig och din handledare Alexander =)
  • Amanda H
    Amanda H skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Supernöjd med servicen och lektionerna på körskolan!
    2016-09-05 Slussens Trafikskola svarar Amanda H
    Härligt att höra =) Stort grattis igen Amanda!
  • Miriam S
    Miriam S skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Snabbt och enkelt med e-handel och bokningar.
    2016-08-24 Slussens Trafikskola svarar Miriam S
    Härligt att höra, det gillar vi....snabbt och enkelt =) Tack Miriam!
  • Linnéa C
    Linnéa C skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    På Slussens trafikskola blev jag väl omhändertagen av mina lärare som hjälpte mig att finslipa min körning och klara uppkörningen. Jag hade hela tiden kul och samtidigt lärde jag mig allt jag behövde för att bli godkänd på första försöket! Trafikskolan var väldigt proffsig och bra och försökte inte övertala mig att ta för lektioner än vad jag behövde. Jag är supernöjd med mitt val av trafikskola och kan rekommendera dem varmt.
    2016-08-16 Slussens Trafikskola svarar Linnéa C
    Tack Linnea =) Snabbt och smidigt och fixade det på första försöket. Lycka till med dina studier nu =)
  • Ralf S
    Ralf S skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jättebra bemötande och proffsiga handledare.
    2016-08-16 Slussens Trafikskola svarar Ralf S
    Tack för omdömet och lycka till med din nya behörighet BE =)
  • Cecilia H
    Cecilia H skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Är grymt nöjd! Bra pris, effektiva planerade lektioner, bästa körskoleläraren hade jag Acke, bra info på hemsidan, bra intersystem, lätt att boka resp avboka /boka om. Verkligen helnöjd och varmt rekommenderas. Har testat andra skolor på Södermalm tidigare som inte fungerat lika bra med.
    2016-07-25 Slussens Trafikskola svarar Cecilia H
    Å, va roligt att höra Cecilia, jag ska visa Acke det fina omdömet =) Trevlig sommar!
  • Hanna H
    Hanna H skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Super bra körskola! Duktiga och trevlig lärare.
    2016-07-25 Slussens Trafikskola svarar Hanna H
    Super tack för ditt omdöme Hanna =)
  • Per R
    Per R skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag har en otroligt positiv upplevelse av Slussens körskola! Serviceminded och proffsig i receptionen och mycket kunniga lärare. Har haft att göra med två av lärarna, men fått gott intryck av samtliga som jobbar på skolan. Stort tack till dig Kent om du läser detta! Kunde inte ha önskat mig en bättre lärare - du är skärpt och närvarande under körningen och har gett mig konstruktiv feedback hela tiden vi kört, utan att det känts jobbigt på något sätt. Slussens körskola ska vara väldigt glada som har dig på plats!

Per
    2016-07-21 Slussens Trafikskola svarar Per R
    Tack Per för ett fint och positivt omdöme =) Jag ska verkligen se till att Kenta läser det! //Marita
  • Josef L
    Josef L skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Grym skola med bra lärare. Lugna och förklarar på ett bra sett!
    2016-07-21 Slussens Trafikskola svarar Josef L
    Tack Josef, lycka till med allt och kör lugnt =)
  • Linnea J
    Linnea J skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag är mycket nöjd med min utbildning hos Slussens Trafikskola. Alla lärare var mycket kompetenta och även trevliga! Med många tider att välja på varje dag var det enkelt att anpassa övningen efter sitt eget schema.
    2016-07-21 Slussens Trafikskola svarar Linnea J
    Tack Linnea, kul att höra att du var nöjd =) Bra jobbat, satte allt på första försöket!
  • Rickard F
    Rickard F skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag lärde mig mycket och snabbt när jag tog mina lektioner och har haft mycket trevligt under lektionerna. Rekomenderar starkt :)
    2016-07-18 Slussens Trafikskola svarar Rickard F
    Tack Rickard, kul att du lärde dig snabbt =) Det var trevligt att ha dig som elev hos oss. //Marita
  • Jesper C
    Jesper C skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Trevligt bemötande av alla jag träffade.
    2016-06-30 Slussens Trafikskola svarar Jesper C
    Tack Jesper, det var trevligt att höra :) Lycka till med din nya behörighet!
  • Alexander N
    Alexander N skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Bra, tryggt, trevligt o proffsigt
    2016-06-30 Slussens Trafikskola svarar Alexander N
    Tack Alexander, det var fyra fina väl valda ord :)
  • Elvira M
    Elvira M skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag är mycket nöjd med bemötandet från första början till slutet. Jag blev rekommenderad ett paket med lektioner samt böcker och internetpluggning för teoriprovet. Köpte därefter till ett paket där vi tillsammans planerade min körning så att det skulle synka så bra som möjligt vid min uppkörning.
    Allt kändes ärligt och inte som att körskolan ville pracka på mig en massa extra-lektioner för att tjäna pengar.
    Det har också varit en trevlig stämning, både i bilen på lektionerna och på deras kontor. Har rekommenderat skolan vidare till flera personer.
  • Karl R
    Karl R skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Slussens Trafikskola har varit jättebra! De har stöttat mig och jag har haft bra kemi med alla lärare. Nu har jag äntligen mitt körkort och de har varit jättebra från början till slut.

/Karl
    2016-06-01 Slussens Trafikskola svarar Karl R
    Tack Karl för dina fina ord, nu får vi ses ute på vägarna istället :)
  • Sophie W
    Sophie W skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Det märks att den här trafikskolan är genuin, de vill verkligen att du ska lyckas! Ett körkort kräver mycket träning och tid med näsan i boken, med körskolelärarens guidning och pepp tog jag mitt körkort efter 2 intensiva månader med ca 17 lektioner. Är rätt otålig av mig men min lärare påminde mig om att man måste kunna alla trafikregler och köra bil ordentligt för att få körkort - det är ingen lätt sak. Så plugga och övningskör ordentligt utöver lektionerna jag varmt rekommenderar alla att ta här! (Också Stockholms bästa Handledarkurs!)
    2016-05-29 Slussens Trafikskola svarar Sophie W
    Tack Sophie för både fina och kloka ord =) Lycka till med dina kommande studier.
  • Rasmus F
    Rasmus F skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Mycket bra trafikskola med riktigt duktiga lärare. Kaffet kan bli bättre
    2016-05-29 Slussens Trafikskola svarar Rasmus F
    Tack Rasmus, saknar du kaffet för mycket så är det bara att komma förbi ;)
  • Sophie T
    Sophie T skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Väldigt trevligt, lugnt och pedagogiskt bemötande. Jag är verkligen nöjd och kan rekommendera alla som vill ta körkort att vända sig till Slussens trafikskola!
    2016-05-29 Slussens Trafikskola svarar Sophie T
    Tack Sophie =) Jobba inte för mycket nu, njut av din nya frihet med ditt körkort!
  • Katarina B
    Katarina B skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Kompetent, trevlig personal! Rekommenderas varmt.
    2016-05-03 Slussens Trafikskola svarar Katarina B
    Tack Katarina =) Lycka till och njut av din nya frihet och guldklimpen som kommer snart :)
  • Simon S
    Simon S skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Helt ok körskola. Lite dyrt dock och det kändes att dom bara ville mjölka mina pengar. Läraren ville boka upp 2 lektioner till men jag körde upp istället och klarade provet utan några kommentarer. Dessutom är det helt onödigt dyrt att hyra deras bil när man ska köra upp.
    2016-05-03 Slussens Trafikskola svarar Simon S
    Det var verkligen tråkigt att höra att du kände så Simon, för vi vill verkligen tvärtom. Vi vill att ni ska bli säkra förare och klara er på första försöket men det är svårt att hinna med 15 olika övningsmoment på fyra lektioner om inte det mesta sitter från början. Det är absolut billigare att köra upp med trafikverkets bil, men en del känner sig tryggare med en bil man känner och att man får en timmes uppvärmning innan provet. Stort grattis och var rädd om dig och ditt körkort =)
  • Ellinor W
    Ellinor W skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Mycket nöjd med Slussens trafikskola. Kompetenta och trevliga lärare. Rekommenderas!
    2016-04-22 Slussens Trafikskola svarar Ellinor W
    Tack Ellinor och ut och kör mycket bil och njut =)
  • Andreas E
    Andreas E skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Utmärkt och proffsigt bemötande, bra administration och jättebra lärare! Motsvarade absolut förväntningarna!
    2016-04-22 Slussens Trafikskola svarar Andreas E
    Tack Andreas för fina ord, nu kan vi sträcka lite på oss =)
  • Mats E
    Mats E skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Handledarkurs. Mycket bra bemötande. Levde helt klart upp till vad jag förväntade mig!
    2016-03-16 Slussens Trafikskola svarar Mats E
    Tack Mats, känns bra att vi levde upp till det du hade förväntat dig :)
  • Lukas L
    Lukas L skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Slussens trafikskola ger en tydlig överblick över hur kursen är upplagd fram tills körkortet och Körkortsläraren jag hade (Kawtar) har varit asbra för mig och min utbildning
    2016-03-16 Slussens Trafikskola svarar Lukas L
    Kawtar är väldigt duktig och kul att höra vad du tyckte :) Stort grattis igen Lukas!
  • Fatima K
    Fatima K skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag har provat flera olika trafikskolor, både i och utanför Stockholm och kan bara säga att Slussens trafikskola är den i särklass bästa körskolan man kan önska sig! Fint bemötande, kunnig personal och hjälp med hela processen, från lektion ett fram till körkortet. Marita, som är utbildningsledare är en pärla. Hon gjorde upp en rimlig plan för mig och peppade hela vägen till körkortet. Även de andra körskolelärarna Kawtar, Kenta och Anna är toppen. För att inte tala om Emelie i receptionen, som fixar och hjälper till med alla frågor man kan tänkas ha.
    Läget vid Slussen är också det en klar fördel, då man snabbt kommer ut på vägen mot Nynäshamn och får köra i områdena som blir aktuella vid själva körprovet. Jag är otroligt nöjd. Med ALLT!
  • Nils-Uno Nusse A
    Nils-Uno Nusse A skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Superbra lärare, trevligt bemötande & fin service!
  • Emelie L
    Emelie L skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag är supernöjd med Slussens trafikskola! Jag hade aldrig klarat av körkortet utan Marita och Kawtar. De bästa lärarna som finns. De är glada, trevliga och väldigt pedagogiska. Jag kan rekommendera Slussens trafikskola till alla er som inte tagit körkort! Tack för all hjälp!
  • Leo F
    Leo F skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Är supernöjd med min utbildning på Slussens trafikskola. Tog en testlektion och fick direkt en uppskattning om antal lektioner jag skulle behöva. Det stämde precis, och tog båda proven på första försöket! Körde med Anna, som både är pedagogisk och kul att åka med. Stort plus för schyssta priser och att skolan aldrig försöker sälja in fler lektioner än man faktiskt behöver.
  • Katarina R
    Katarina R skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag kom som en harig och osäker förare till Marita som nu är på Slussens Trafikskola. Blev bemött med lugn, professionalitet, värme och oändligt tålamod, och lyckades så småningom klara både teori och uppkörning på första försöket! Också de andra lärare jag mött på skolan har gett ett väldigt gott intryck. Ett extra plus för det centrala läget! I början, när eleven är osäker, kör trafikläraren ut till en lugnare plats, men efter hand får en köra mer själv också inne i stan, vilket är ett måste ifall en har tänkt sig att köra i stan i framtiden. En klar femma!
  • Lisa B
    Lisa B skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag är mycket nöjd med Slussens trafikskola! Bra pris, bra läge, kompetent och trevlig personal! Jag klarade teori samt uppkörning på första försöket. Rekommenderas varmt.
Handledarutbildning

Katarinavägen 18, 116 45 Stockholm