Aktiv på Reco.se sedan 2015

Läs vad 175 kunder tycker om Körkortstagare

• amida ö skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Superbra skola med superbra lärare Läs mer
  • Joackim G
    Joackim G skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Mycket bra bemötande och bra trafiklärare och då nämner Jag Acke som hjälpt mig igenom hela körkortet, rekommenderar slussens trafikskola
    / Joackim Gustafsson Läs mer
  • alexandros G skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Väldigt kunniga och tillmötes. Man får en känsla av att dom verkligen bryr sig om att körkortet skall tas med exakt så mycket körlektionstider som behövs! Läs mer
    2018-12-06 Slussens Trafikskola svarar alexandros G
    Tack Alex, precis så är det....bättre ni blir klara fort så får vi in nya elever ;)
    Tack för att du valde oss!
  • victor s skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Hade kört upp ett par gånger som privatist och bestämde mig för att köra upp med körskolebil istället, körskolan var flexibla och planerade utifrån vart jag befann mig i körandet. Hade Kawtar som lärare och hon var grym, arbetade hela tiden aktivt med tips och råd för hur jag skulle tänka och var uppmärksam på att identifiera olika problemområden. Vi satte tidigt en deadline för uppkörning och jobbade aktivt mot den och klarade pga detta uppkörningen. Läs mer
    2018-12-06 Slussens Trafikskola svarar victor s
    Tack för ett fint omdöme och vi är glada att du valde just oss som din trafikskola :)
  • fredrika o skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Bra service, trevlig och kunnig personal Läs mer
    2018-11-27 Slussens Trafikskola svarar fredrika o
    Tack Fredrika, det var roligt att få följa med dig på slutspurten mot ditt mål och det fixade du galant :)
  • frida e skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag köpte 10 lektioner samt uppkörning i trafikskolans bil.

Jag tycker att jag blev bemött på ett jättebra sett!
    Mina förväntingar var väl att jag skulle lära mig allt och känna mig säker inför uppkörningen. Jag tyckte att trafikskolan levde upp till det!

Jag har haft en jättebra utbildning på slussens trafikskola och är supernöjd med både läraren samt utbildningen! Läs mer
    2018-11-27 Slussens Trafikskola svarar frida e
    Härligt Frida, skönt att du känner dig säkrare efter utbildningen hos oss, det glädjer oss och nu får du stå på egna ben ute i trafiken =)
  • Jana F skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    After an absolutely horrific experience with körkorthuset, I came here and it was such a great experience. I have had a foreign license for 18 years so they focused on what I needed to learn for a Swedish license. Huge thanks to Kent and Kawtar who covered everything that would get me passed the finish line. I highly recommend this school. Läs mer
    2018-11-16 Slussens Trafikskola svarar Jana F
    Nice you took the choice to change school if you were not happy where you were.
    Lovely that you enjoyed us and that you got your driving license. Congratulations from us 😀⭐️
  • phillip J skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Fick körkortet idag.
    Trevliga, pedagogiska personal. Alltid tillmötesgående och hjälpsamma när det gäller både bokningen och körningen.
    Jag har använt flera körskolor och Slussen äger. Värmt rekommenderat.
    Tack allihopa! Läs mer
    2018-11-16 Slussens Trafikskola svarar phillip J
    Tack Phillip för ditt fina omdöme, att vi ”äger” gillar vi 😃
  • ernst c skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Hade kört mycket hemma och köppte runt 10 lektioner. Kul att lära sig nya saker i trafiken och känner mig nu som en tryggare förare. Perfekt att övninskörningen var i samma områden som uppkörningen!
    Vissa gånger kände jag kanske att jag velat ha ännu fler tips att öva själv på. Annars toppenbra! Läs mer
    2018-11-16 Slussens Trafikskola svarar ernst c
    Tack Ernst, dom orden tar vi till oss 👍🏼 Vi ses ute i trafiken 🚘
  • clara b skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Tog flera körlektioner och körde upp i samband med körskolan. Blev bra bemött och fick bra hjälp. Läs mer
    2018-11-08 Slussens Trafikskola svarar clara b
    Tack Clara och nu får du klara dig på egen hand ute i trafiken, vinka när vi möts =)
Handledarutbildning