Aktiv på Reco.se sedan 2015

Läs vad 191 kunder tycker om Körkortstagare

• Frida H skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola

2019-02-12

Professionell och trevlig körskola! Jag fick äntligen mitt efterlängtade körkort efter att ha misslyckats flera gånger tidigare. Fick väldigt bra stöd och hjälp genom hela processen. Tack! Läs mer
    2019-02-14 Slussens Trafikskola svarar Frida H
    Tack Frida och vi är så glada för din skull, nu har du ditt körkort :)
  • Ellen H
    Ellen H skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola

2019-02-08

Det har varit en jättebra utbildning. Genuint och varmt bemötande. Alltid hjälpsamma och flexibla! Varit så nöjd med min skola, och min lärare kawtar. Marita har också stöttat, svarat på frågor och hjälpt till massor. Rekommenderar varmt Läs mer
    2019-02-11 Slussens Trafikskola svarar Ellen H
    Tack fina Ellen för ditt omdöme och tack för att du valde oss :)
  • Roberto Carlos R
    Roberto Carlos R skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola

2019-02-06

Köpte paket pris.
    Väldigt bra bemött av alla som jobbade inom trafikskolan där alla var väldigt hjälpsamma.
    Inga speciella förväntningar men väldigt imponerad hur bra dem var mot mig.
    Allt var super bra så jag kommer rekommendera till vänner och familj Läs mer
    2019-02-07 Slussens Trafikskola svarar Roberto Carlos R
    Vi kommer mer än gärna ta hand om dina vänner och familj om de kommer till oss :) Tack för omdömet och att du valde vår skola Roberto!
  • josefine r skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola

2019-02-06

Kan verkligen rekommendera den här körskolan! Mycket bra, trevliga och kompetenta körlärare😊 Läs mer
    2019-02-07 Slussens Trafikskola svarar josefine r
    Härligt att höra Josefine och tack för ditt omdöme :)
  • Rebecca A skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola

2019-02-05

Finns inget dåligt att säga om denna trafikskola. ALLA är supertrevliga & glada!
    Så enkelt att boka tider, & framförallt så fanns det lediga tider.

Trodde aldrig jag skulle kunna ta körkort så snabbt som jag gjorde med det hade aldrig gått utan min körskolelärare, Kawtar.
    Peppar, pushar & hjälper en till max!
    Körde ca 10-13 lektioner med Kawtar & klarade körkortet på första försöket! Läs mer
    2019-02-05 Slussens Trafikskola svarar Rebecca A
    Tack Rebecca :) Visst blir man förvånad vad man kan lära sig fort om man bara lägger sin energi och fokus på nåt....bra jobbat :)
  • adrian k skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola

2019-01-31

Hade kört på en annan skola tidigare, men var nästintill omöjligt att få tider för mig som går i skolan hela dagarna. Men det var inga problem på Slussen, fantastiskt bra med tider och kan anpassa precis som man vill för att få det att fungera.

Tog körkortet precis efter jag fyllt 18 och klarade både teorin och uppkörningen på första försöket!
    Alltid lika trevligt bemötande från alla på skolan och bra lärare (Acke :))
    Vill också slå ett extra slag för Landsvägslektionen, lärde mig otroligt mycket, väl värt pengarna!

Rekommenderas Varmt! Läs mer
    2019-02-04 Slussens Trafikskola svarar adrian k
    Tack för ett väldigt fint omdöme Adrian :) och för att du nämnde vår landsväg, den är väldigt populär....mycket för pengarna (5 timmars körning) och otroligt lärorikt :)
    Lycka till med allt du har framför dig!
  • Fredrik R
    Fredrik R skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola

2019-01-31

Jag blev bemött på ett väldigt trevligt sätt av personerna som jobbade på Slussens trafikskola. Både av min lärare och dem som inte jobbade med mig och min körning.

Jag hade goda förväntningar för körskolan. Dem förväntningarna blev uppfyllda och lite till. Min körskolelärare, Kjell, ska ha en riktig eloge. Utan honom vet jag inte vad jag skulle tagit mig till.

Sammanfattningsvis har denna körskola gjort allt och lite till för att hjälpa mig att få körkort. Om jag hade behövt välja körskola igen hade jag utan tvekan valt Slussens körskola. Läs mer
    2019-02-04 Slussens Trafikskola svarar Fredrik R
    Härligt att höra Fredrik, att vi levde upp till dina förväntningar och lite till....grymt :) Stort Tack!
  • Samsuding D skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola

2019-01-30

Kawtar hon är fantastisk kör lärare. Hon är bästa 😉.
    Samsuding Läs mer
    2019-02-05 Slussens Trafikskola svarar Samsuding D
    Ja, hon är oerhört populär, vi är glada att ha henne här hos oss :) Tack Samsuding!
  • win-xen L
    win-xen L skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola

2019-01-28

Mycket pedagogiska, bra bemötande och anpassar lektionerna efter ens förutsättningar. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-01-29 Slussens Trafikskola svarar win-xen L
    Tack omdömet och chokladen Win-Xen, ska bli gott till fikat :)
  • Emma N skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola

2019-01-28

Jag är väldigt nöjd med slussens trafikskola! Lärarna är lugna, duktiga, engagerade och trevliga. Jag har mest kört med Jonas, han är grym! Tycker också att det är bra att skolan kör i området där uppkörningen är. Har även fått bra hjälp att planera mängdträningen hemma. 👍🏻 Läs mer
    2019-01-29 Slussens Trafikskola svarar Emma N
    Tack fina Emma, ni gjorde ett bra jobb hemma också :)
Handledarutbildning