Aktiv på Reco.se sedan 2015

Läs vad 213 Läs vad Körkortstagare

• Stefan P skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola

2019-07-05

Kunnig och trevlig personal som engagerar sig hela vägen. Jättebra att köra mycket inne i Stockholm så att man känner sig trygg med det. Stort tack! Läs mer
    2019-07-08 Slussens Trafikskola svarar Stefan P
    Tack Stefan för ett fint omdöme och ha en riktigt fin sommar :)
  • Ida B skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola

2019-07-01

Jättebra bemötande och utbildning för b-körkort automat. Duktiga lärare som strukturerat lär ut i tydliga etapper. Rekommenderas! Läs mer
    2019-07-08 Slussens Trafikskola svarar Ida B
    Tack Ida, det känns fint att höra att det märks att det finns en plan hela vägen :) Önskar dig en fin sommar :)
  • John V
    John V skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola

2019-06-24

Jag har genomfört riskettan samt några körlektioner. Jag blivit bemött strålande vid samtliga tillfällen, både av instruktör och reception. Mina förväntningar levdes upp och jag är väldigt nöjd med mitt val av körskola. Jag kommer glädjeligen rekommendera slussens trafikskola i framtiden! Läs mer
    2019-07-01 Slussens Trafikskola svarar John V
    Tack John för ett väldigt fint omdöme :) Hoppas du får en fin sommar och köra bil på egen hand :)
  • Mikael A skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola

2019-06-19

Jag gick från 0 till körkort med enbart lektioner från körskolan, inget privat. Detta tycker jag gick över förväntan.

Trevlig och kunnig personal. Rekommenderas. Läs mer
    2019-06-24 Slussens Trafikskola svarar Mikael A
    Kul Mikael, du satte allt på första försöket :) Tack för fint omdöme och ha en riktigt fin sommar!
  • Pililp G skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola

2019-06-13

Under våren har jag veckovis haft körlektioner på Slussens Trafikskola. Det har varit smidigt att boka/omboka lektioner och under våren fick jag följa en tydlig plan för vägen mot mitt körkort. Risk 1:an, Risk 2:an, Teoriprovet och Uppkörningen bokades in tidigt vilket höll mig motiverad genom hela utbildningen. Jag hade mycket liten möjlighet att köra privat så Slussens Trafiskola har varit avgörande när der kommer till mitt körtkortstagande. Jag rekommenderar alla att börja med en testlektion på Slussens trafikskola - Marika i receptionen hjälper dig med allt som har med planering att göra och ser till att du får ett varmt bemötande varje gång du kommer in. Förmåneliga priser och centralt lokaliserat - svårt att hitta fel med denna trafikskola!
    Lycka till med Körkortet! Läs mer
    2019-06-17 Slussens Trafikskola svarar Pililp G
    Tack Philip för ett väldigt värmande omdöme :) Hoppas du får en fantastisk sommar med många roadtrips :)
  • Annelie A skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola

2019-06-12

Proffsiga, pedagogiska, hjälpsamma och trevliga! Bästa lotsarna mot ett körkort. Läs mer
    2019-06-12 Slussens Trafikskola svarar Annelie A
    Tack Annelie för fina ord och ha en jättefin sommar och kör mycket bil :)
  • Joanna B skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola

2019-06-11

Jag har köpt körlektioner på Slussens trafikskolan. Under tiden jag har varit elev blev jag alltid bemött med glädje och respekt. Mitt mål när jag skrev in mig på skolan va att ta körkort med första försöker utan Kawtar hjälp skulle det inte gå. Kawtar var alltid allting och berättade sina både positiva och beskriva åsikter som lede till att jag lärde mig de tidigare misstag. Skolan anpassa sig till mina behöv ex. när jag behövde extra tider att kunna köra. Jag är i jätte nöjd med att jag valde just Slussens trafikskolan och kommer starkt rekommendera skolan till andra som vill ta körkort. Läs mer
    2019-06-12 Slussens Trafikskola svarar Joanna B
    Tack Joanna, det har varit ett nöje för oss att ha dig här :) Du var alltid lika glad när du klev in genom vår dörr, lycka till nu :)
  • Erika D skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola

2019-05-29

Jag kontaktade er för att ta körkort för personbil. jag blev väldig trevligt bemött och fick en snar tid för testlektion vilket blev starten för att jag nu har lyckats få ett körkort. Har under resans gång fått övningskört med flera av trafiklärarna hos er och alla har varit trevliga och levt upp till de förväntningar jag haft. Jag skulle utan tvekan rekommendera Slussens Trafikskola till fler som har funderingar på att ta körkort. Läs mer
    2019-06-02 Slussens Trafikskola svarar Erika D
    Tack Erika för ett fint omdöme, njut av din nya frihet med körkort :)
  • Milla L skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola

2019-05-16

Stort tack till Kenta och Slussens trafikskola som hjälpte mig till att ta mitt körkort! Läs mer
    2019-05-19 Slussens Trafikskola svarar Milla L
    Tack för ditt omdöme Milla ? kör mycket och försiktigt!
  • Jonas Å skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola

2019-05-14

Trevliga och trygga handledare, tack för en bra väg till körkortet! Läs mer
    2019-05-16 Slussens Trafikskola svarar Jonas Å
    Tack Jonas :) Din fokus och planering gjorde att allt gick galant och bra handledning hemma :)
Handledarutbildning