Aktiv på Reco.se sedan 2015-03-11

Läs vad 260 Läs vad Körkortstagare

• Natasia W skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola

2020-06-03

Rekommenderar varmt! Pedagogisk, tålmodig lärare och alltid trevligt bemötande. Läs mer
    2020-06-10 Slussens Trafikskola svarar Natasia W
    Tack Natasia :) Önskar dig en fin sommar med många road trips :)
  • Jordy H skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola

2020-05-28

Körkort B, automat

Noggrann, personlig, trevlig, tydlig. Läs mer
    2020-05-28 Slussens Trafikskola svarar Jordy H
    Tack Jordy, precis så vi vill ha det :) Tack för att du valde just oss :)
  • Selma P skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola

2020-05-26

Jag köpte 10 lektioner. Varje lektion har varit extremt lärorik och underlättat övningskörningen hemifrån. Jag har då kört i alla olika trafiksituationer som kan uppstå med min lärare och sedan tränat på dem på egen hand. Dem lärarna jag har haft har bemött mig vänligt och givit många kloka råd under alla lektioner. Slussen trafikskola har på alla plan levt upp till dem förväntningarna jag hade innan. Det har även gått väldigt smidigt att boka lektioner och plugga med hjälp av appen ”körkort nu”. Det är tack vare slussen trafikskola som jag klarade uppkörningen utan några problem på första försöket. Läs mer
    2020-05-28 Slussens Trafikskola svarar Selma P
    Tack fina Selma och bra jobbat :) Hoppas vi ses ute på Solsidan någon gång!
    /Marita
  • Magnus E skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola

2020-05-07

Seriösa lärare och bra ledning, fint bemötande och ett tydligt engagemang för eleverna. Jag har testat två skolor i Stockholm innan denna. Kan bara konstatera att Slussens Trafikskola är i särklass. Läs mer
    2020-05-12 Slussens Trafikskola svarar Magnus E
    Tack Magnus, va glada vi blir :D
    Kör mycket och försiktigt.
  • Kaspar W skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola

2020-04-27

Slussens Trafikskola går verkligen den extra milen för sina elever. Dem hjälpte mig med allt. Syntester, bokning av prov, körlektioner mm.

För mig som har läs och skrivsvårigheter hjälpte dem även till med att ansökan om förlängd provtid under kunskapsprovet.
    Vilket underlättade otroligt mycket för mig.

Instruktörerna är pedagogiska och kunniga. Dem ger feedback efter varje körning, så det blir tydligt vad man måste arbeta på, lika så vad man har gjort bra.

Efter varje körning registreras allt i sin profil, så det är lätt att följa sin utveckling tillsammans med skolan.

Sin profil kommer man åt via appen "Körkort nu". Appen är väldigt smidig och lätthanterlig.

Under utbildningen är det många frågor, men Slussens Trafikskola är lätta att kontakta både via telefon, mail och appen. Och dem svarar snabbt.

Jag är jättenöjd med mitt val av trafikskola.
    Stort tack än en gång. Läs mer
    2020-05-04 Slussens Trafikskola svarar Kaspar W
    Stort Tack Kaspar för ditt omdöme, vi blir jätteglada :)
    Tack för att du valde just oss :)
  • Adrienne S skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola

2020-04-09

Väldigt nöjd med Slussens trafikskola. Bytte hit på grund av tidigare dålig upplevelse av en annan bilskola. Körde här i ca. 4 månader med en kvinnlig lärare innan jag tog mitt körtkort. Läraren var väldigt pedagogisk och hade bra tålamod med mig. Utvecklades otroligt mycket på kort tid tack vare henne. Jag är också väldigt nöjd med bemötandet från ägaren av bilskolan, som också brukar sitta i receptionen. Hjälpsam och bryr sig om. Det var även enkelt att köpa, boka och avboka lektioner. Läs mer
    2020-04-27 Slussens Trafikskola svarar Adrienne S
    Tack Adrienne, vi blir alldeles varma i hjärtat av ditt omdöme :) Så glada att du valde oss och att du trivdes, lycka till nu med allt du har framför dig :)
  • Ebba H skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola

2020-04-06

Tog automatkörkort på Slussens trafikskola och är supernöjd med hela upplägget.

Jobbar heltid och så det var lite pusslande med tider men körskolan var flexibla och jag kunde köra både innan och efter arbetet.

Marita i receptionen var alltid hjälpsam och glad och min körskollärare Kenta en riktig klippa. Lugn, pedagogisk och rolig.

Älskar att ha tagit körkort, det enda som är tråkigt är att jag inte får hänga på Slussens trafikskola längre. Kan verkligen rekommendera dem för de som är sugna på att lära sig köra bil. Läs mer
    2020-04-09 Slussens Trafikskola svarar Ebba H
    Tack fina Ebba, vi kommer att sakna dig med :)
  • Sabina N
    Sabina N skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola

2020-03-31

Jag som hade haft så svårt med körkort fick inte bara akademiskt stöd med också mentalt stöd. Jag körde kanske 65 + lektioner eftersom jag inte kunde köra privat. Att skaffa körkort är inte billigt men jag kan säga att det var värt varenda peng på Slussens Trafikskola. Körskolan förberedde inte bara mig inför proven men också allmän körning efter själva körkortstagning. Läs mer
    2020-04-09 Slussens Trafikskola svarar Sabina N
    Tack Sabina, du kommer att klara dig fint ute på våra vägar nu :)
  • Fia J
    Fia J skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola

2020-03-25

Jag tog automatkörkort med fantastiska lärare och engagerad personal överlag. Avslappat men seriöst Läs mer
    2020-04-09 Slussens Trafikskola svarar Fia J
    Tack Fia för super fina ord :)
  • Ellinor F skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola

2020-03-18

Köpte ca 60 lektioner , blev bemött av tålmodiga trafiklärare som alltid hade ett lugn även i de mest stressiga situationer.
    Utbildning i toppklass , där man längtade till varje körlektion.
    Kunde inte ha varit nöjdare
    10/10!!! Läs mer
    2020-04-09 Slussens Trafikskola svarar Ellinor F
    Wow 10/10 det tackar vi för :) Härligt att höra att du såg fram mot varje lektion :)
Handledarutbildning