Körkortstagare

116 45 Stockholm — Visa karta

Läs vad 163 kunder tycker om Körkortstagare

• Adam O
    Adam O skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    För ca 2 månader sedan så gick jag in på slussens körskola och sa att jag behövde ta körkort innan november månad. Jag bokade in 22 lektioner med Kjelle och han var fantastiskt pedagogisk med en bra utlärningsteknik som bygger på uppmuntran och byggande av ens självförtroende. Ganska snabbt kände jag mig trygg och vågade ut på de stora vägarna och höga farterna. I övrigt så har slussen fantastisk personal med en ärlig approach. Idag för en vecka sedan klarade jag uppkörningen på första försöket. Jag rekommenderar starkt att låna körskolans bil för uppkörning med en lektion precis innan.

Är så tacksam och så glad att jag kört i Stockholm och är nu helt trygg med att köra i stan! Tack! Läs mer
    2018-10-11 Slussens Trafikskola svarar Adam O
    Ååå, man blir både glad och stolt när man läser ditt omdöme Adam :) TACK! Det var verkligen roligt att få följa din resa mot körkortet och se din glädje när målet var uppfyllt.
  • camilla a skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Väldigt trevligt och professionellt bemötande av alla. Hög nivå på körlektionerna. Kan verkligen rekommendera. Läs mer
    2018-09-28 Slussens Trafikskola svarar camilla a
    Tack Camilla för fina ord, kör mycket och försiktigt :)
  • juni l skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag är mycket nöjd med Slussens Trafikskola! Jag hade Kenta som körlärare och det var toppen. Kenta är väldigt proffsig. Lektionerna var mycket effektiva, med utmaningar som tog mig vidare och gjorde att jag fick utvecklas samtidigt som det alltid kändes tryggt och bra. Alltid fint bemötande från annan personal på körskolan också, bra kommunikation med receptionen. 5/5! Läs mer
    2018-09-28 Slussens Trafikskola svarar juni l
    Strålande 5/5 =) Tack Juni, nu får du klara dig utan Kenta på vägarna men det fixar du galant :)
  • magnum P
    magnum P skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Mycket proffsigt och vänligt bemötande av kunnig och flexibel personal. Jag skulle ta B behörighet till mitt befintliga A kort. Jag räknade med en Lång period då jag kört motorcykel länge och “vant mig fel”. Läraren och personal tipsade om appar och scheman som skulle passa och hela utbildningen gick mycket Snabbare än jag nånsin trott. Sättet man lär ut trafikkunskap idag är väldigt bra även om jag kanske förväntade mig en “hårdare” och mer “hands on” utbildning. Slussens Trafiksskola är toppen och jag klarade allt på första försöket! Evigt tacksam! Läs mer
    2018-09-19 Slussens Trafikskola svarar magnum P
    Tack Magnum och vilken snygg profilbild du har (bild från uppköningsdagen) kul att det gick snabbare och smidigare än du trodde 😊
  • Gustav N skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag skulle starkt rekommendera slussens trafikskola till alla som vill ta körkort. Fick träffa och övningsköra med 3 av deras trafiklärare vid olika lektioner och alla var oerhört trevliga och proffsiga. Lektionerna var inte bara lärorika, utan de var även roliga!
    Företaget överträffade mina förväntningar något enormt! Läs mer
    2018-09-19 Slussens Trafikskola svarar Gustav N
    Härligt att höra Gustav, att vi överträffade dina förväntningar 😊 grattis till din nya frihet och tack för fint omdöme!
  • Anna H skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Supernöjd med Slussens trafikskola. Proffsiga, lugna, pedagogiska trafiklärare hjälper dig bli säker bakom ratten! Läs mer
    2018-09-19 Slussens Trafikskola svarar Anna H
    Tack Anna 😊 nu får du fortsätta ratta säkert utan oss 👍🏼
  • xing L skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Actually I had an amazing experience with Slussens Trafikskola, which has made me changed my bad habit of driving. The driving coach Acke is super nice! I do believe a lot of people will get benefits from Slussens Trafikskola if they choose to learn driving here! Läs mer
    2018-09-10 Slussens Trafikskola svarar xing L
    Thank Xing for your review and for you chose our school :)
  • Shana D
    Shana D skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag rekommenderar starkt Slussens trafikskola ! Körde med bästa Kenta som gjorde körningen roligare och även gav mig självförtroendet dör att lyckas ! Stort tack för allt stöd och pepp! Läs mer
    2018-09-07 Slussens Trafikskola svarar Shana D
    Tack Shana, behåll ditt självförtroende, DU kan och det har du bevisat nu. Vi ses ute på vägarna :)
  • Thella J skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Snabb respons, vänligt bemötande och skickliga och trevliga lärare som utbyter info och uppdaterar varandra så att jag som elev känner mig trygg att köra med den som är ledig, beroende på hur schemat ser ut. Stort tack! Läs mer
    2018-09-07 Slussens Trafikskola svarar Thella J
    Tack Thella, wow, va stolta vi blir när vi läser ditt omdöme :) och tack för att du valde oss!
  • peter s skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Utmärkt körskola, flexibla med att ordna och ändra tider, bra utbildning och lärare, och såg till att jag kunde ta körkort snabbt (en månad totalt). Läs mer
    2018-09-04 Slussens Trafikskola svarar peter s
    Tack Peter, det var verkligen kul att följa med på din resa till körkortet 😊 Lagom intensivt och du satte allt på första försöket 👍🏼
  • emelie h
    emelie h skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag tog handledarutbildningen, riskettan och körlektioner trafikskolan och är jättenöjd! Jag möttes alltid av en trevlig atmosfär när jag klev in på skolan och trafiklärarna är både erfarna och pedagogiska. Jag körde med Acke och med hans hjälp klarade jag körkortet på första försöket! Läs mer
    2018-09-04 Slussens Trafikskola svarar emelie h
    Tack Emelie för ditt omdöme, vi kommer sakna ditt glada jag som kom in skuttandes till varje ny lektion 😊
  • Johanna S
    Johanna S skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag tog precis mitt B körkort med hjälp av Slussens trafikskola. Jag gick på ca 2 körlektioner per vecka under drygt 2 månader. Jag är väldigt nöjd med den hjälp jag har fått. Fantastisk stöd från lärarna som är otroligt professionella, hjälpsamma och flexibla med tider. Har endast positiva upplevelser. Jag ville ta fler lektioner men de sa att jag var redo att köra upp - och det var jag! Kan inte säga nog goda saker, rekommenderar varmt Slussens Trafikskola till alla som är sugna på körkort. Läs mer
    2018-08-23 Slussens Trafikskola svarar Johanna S
    Stort Grattis igen Johanna :) Vi vill absolut inte att ni tar fler lektioner än ni behöver, glad att du litade på oss till sist och körde upp :D
  • Oskar K skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Fantastisk körskola. Mycket trevliga, snälla och kunniga lärare Läs mer
    2018-08-12 Slussens Trafikskola svarar Oskar K
    Tack Oskar :) kör mycket och försiktigt!
  • vivianne j
    vivianne j skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Väldigt pedagogiska och sköna lärare, som fick nervösa moment verka helt ok redan från början. Lyckades ta mig från vilken-är-broms-pedalen till körkort på lite mer än en månad. Varje lektion var värt det. Rekommenderar starkt Slussens Trafikskola! Läs mer
    2018-08-02 Slussens Trafikskola svarar vivianne j
    Tack Vivianne, för ett fin fin omdöme :) Trevlig sommar och lycka till med allt!
  • ellen f skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag köpte körlektioner.

Alla på Slussens trafikskola är trevliga och jag blev potitivt bemött. Min körlärare Kawtar är helt fantastisk och jag kan rekommendera henne till alla jag känner. Läs mer
    2018-08-01 Slussens Trafikskola svarar ellen f
    Tack Ellen :) Kawtar är en klippa och din fokus gjorde det möjligt, njut av sommaren nu!
  • åsa s skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    En körskola som hjälpt mig att planera min körning från start till mål. Jag har fått realistiska mål och hjälp till att planera min körning. De har med sitt professionella sätt kunnat matcha mina önskemål med tider och alltid bemött mig på bästa sätt. Läs mer
    2018-08-01 Slussens Trafikskola svarar åsa s
    Tack Åsa för ett fint omdöme :) Bra jobbat och trevlig sommar!
  • Theres W
    Theres W skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag har inte behövt körkort förr men nu, mitt i livet och med sommarstuga att åka till, blev jag plötsligt väldigt intresserad..
    Jag var mycket nervös inför de hårda krav som ställs idag och undrade om jag skulle klara det.
    Från att jag klev in hos slussens trafikskola, med farhågor och många funderingar, fick jag ett mycket varmt bemötande av Marita, men även övrig personal.
    Jag kände direkt att de ville att jag skulle få körkortet så snart som möjligt och uppskattade mycket den proffsiga hjälp med planeringen kring alla olika moment som det innebär.
    Köpte lektioner till det efterlängtade körkortet, och körde med Marita och Jonas.
    Och precis enligt planen fick jag mitt körkort på dagen jag körde upp!
    Varmt varmt tack till er på slussens bilskola, men extra stort tack vill jag rikta till fina Marita som verkligen vet hur man bemöter människor och såklart coola Jonas för uppskattat tålamod och lugn.
    Mer än nöjd!
    Trevlig sommar till er alla! Läs mer
    2018-07-23 Slussens Trafikskola svarar Theres W
    Tack Theres för ditt fina omdöme, det värmer verkligen 😊 Det var roligt att få följa med på din resa, du hade ett bra fokus och vilja så det där klarade du galant. Njut av ditt sommarställe och friheten med körkort 🚘
  • Jonas N skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag har under vintern/våren kört hos Slussens Trafikskola efter att ha fått höra att de var bra, så här i efterhand tror jag att jag inte kunde hamnat på ett bättre ställe! Så glad att att jag valde att ta mitt körkort hos er, och kan rekommendera till alla. Otroligt hjälpsamma, hela gänget. Från start till mål(idag..) Vill rikta ett speciellt stort tack till Kawtar som varit helt fantastisk. Engagerad, rolig och samtidigt pedagogisk, och obs- tålmodig när det gick lite trögt. Stort tack igen. Läs mer
    2018-07-23 Slussens Trafikskola svarar Jonas N
    Hela gänget gör på slussen tackar och bockar 😊 Nu ses vi ute på vägarna istället Jonas 🚘
  • Blanka G skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Hade Jonas som trafiklärare, han var pedagogisk, tydlig och trygg! Rekommenderar! Läs mer
    2018-07-16 Slussens Trafikskola svarar Blanka G
    Tack Blanka, trygghet är nåt som är jätteviktigt för inlärningen 😃 trevlig sommar!
  • Simon V skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    •5 körlektioner
    • Bra
    • Mina förväntningar blev uppfyllda
    • Bra trafikskola, trevlig personal. Läs mer
    2018-07-16 Slussens Trafikskola svarar Simon V
    Det gillar vi, att förväntningarna blir uppfyllda 😊 Tack Simon!
  • Zimon Z skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Tog många körlektioner, fick bästa möjliga bemötande från start till mål.

Körde med Kawtar, hon var mycket pedagogisk, peppande, en toppen lärare!

Är supernöjd med allt, Slussens Trafikskola rekommenderas varmt!

Tack! Läs mer
    2018-07-10 Slussens Trafikskola svarar Zimon Z
    Tack Zimon =) Ja, antalet lektioner är olika för alla, blir tyvärr lite fler om man inte har möjlighet att övningsköra hemma. Trevlig sommar och njut av din nya frihet :)
  • Tobias S skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Superbra bemötande från första till sista stund. Väldigt bra upplärning av lärarna där (jag hade Marita) och tog körkortet efter 3 lektioner även fast jag blev rekommenderad 10 från början. Läs mer
    2018-07-04 Slussens Trafikskola svarar Tobias S
    Tack Tobias 😊 inget glädjer oss mer än när vi kan säga Stopp det räcker med dessa 3 lektioner du kommer klara dig fint inför uppkörning. Du hade fått en fin och bra körning med din handledare så tacka honom ordentligt 😊
  • Alexander S skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Har tagit en stor mängd lektioner under de senaste månaderna och har bara gott att säga. Har inte kört någonting ö.h.t. utanför skolan så har fått en komplett utbildning från start till slut.

Haft lektioner med alla lärare under denna tid, men den stora majoriteten med Kenta. Bemötandet från både lärare och reception har genomgående varit oerhört varmt, trevligt, professionellt och lösningsorienterat!

STORT TACK till Kenta, Acke, Marita, Jonas, Kawtar och Emelie! Läs mer
    2018-07-01 Slussens Trafikskola svarar Alexander S
    Vi alla tacka och bockar för ditt fina omdömde Alexander 😊 Tro på dig själv nu så ses vi ute på vägarna i sommar!
  • Alexander K
    Alexander K skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag är mycket nöjd med min körkortsutbildning på Slussens Trafikskola.

Jag körde främst med Kawtar, som var mycket pedagogisk. Hon var tålmodig, lärde ut på ett tydligt sätt och gav svar på alla frågor jag hade.

Jag har även haft några lektioner med resterande personal på skolan och alla var trevliga och professionella.

Förarprov i Stockholm är lite kluriga, när jag inte klarade en uppkörning var Kawtar noggrann med vad som hade gått fel och anpassade kommande lektioner till att rätta till och öva extra på dem sakerna.

Om du funderar över att ta körkort på Slussens trafikskola kan jag absolut rekommendera det. Läs mer
    2018-06-26 Slussens Trafikskola svarar Alexander K
    Tack Alexander :) Ja, det kan vara lite klurigt ibland och tack för att du valde oss, det var roligt att få följa med på din resa mot körkortet =) Bra jobbat!
  • Karl-Martin T skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Erfarit en jätte duktig körskollärare som gav mig alla de förberedelser, erfarenhet och kunskaper för att ta körkort. De förutsättningar som krävts har tillgodosett till fullo och lite till, anpassningsbar och väldigt benägen att hjälpa till för att få allt att funka! Otroligt nöjd! Läs mer
    2018-06-26 Slussens Trafikskola svarar Karl-Martin T
    Härligt Karl-Martin, precis så vill vi att man ska uppleva oss och vår skola =)
  • Fanny W skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Har kört med Slussens trafikskola från scratch, dvs helt grön när jag började och nu, drygt sju månader senare, har jag mitt körkort. Har mest kört med Marita (som deiver trafikkolan) och henne kan jag varmt rekommendera som lärare.

Ett pus för väldigt fina bilar (sprillans nya när jag körde).

Ett minus för att det ofta är uppbokat och kan vara svårt att få tider (speciellt vid 16-19-tiden) om man inte är ute i väääldigt god tid. Läs mer
    2018-06-26 Slussens Trafikskola svarar Fanny W
    Tack för ett fint omdöme Fanny :) Ditt minus tar jag som ett plus, vi är populära ;)
  • Gustaf B skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Trevlig bilskola med bra läge. Körde med Kawtar som är en mycket duktig , lugn och trevlig pedagog som ställde upp och var flexibel. Bra bilar.
    Lätt att komma i kontakt med bilskolan på telefon och via sms.
    Bästa betyg till Slussens trafikskola👍🏼😊 Läs mer
    2018-06-12 Slussens Trafikskola svarar Gustaf B
    Tack för bästa betyg kan ju inte bli bättre 😊 vi ses ute på vägarna!
  • fredrik W skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Körde med Kawtar som var riktigt grym! Det gick hur smidigt som helst och tog körkort på första försöket 😀

Rekommenderas starkt! Läs mer
    2018-06-09 Slussens Trafikskola svarar fredrik W
    Starkt jobbat av dig tycker vi 😊 tack för dina ord Fredrik! Trevlig sommar 🌞
  • Emelie N
    Emelie N skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag tog kontakt med körskolan när jag kände att det var dags att äntligen ta körkort. Så fort jag klev in igenom dörren på Slussens trafikskola kändes det familjärt, tryggt, avslappnat och trevligt. All personal är så vänlig och pratar med en. Man känner sig verkligen sedd och blir glad när man är där.

Till en början köpte jag ett paket med 10 körlektioner med världens bästa körlärare Acke, men när de lektionerna led mot sitt slut köpte jag utan tvivel 10 till. Att gå på den här körskolan överträffade alla förväntningar och önskemål jag hade. Från första lektionen till uppkörningen (som jag klarade på första försöket tack vare att min lärare var så bra på att lära ut) har varit en otroligt positiv upplevelse. Kan varmt rekommendera Slussens trafikskola! Läs mer
    2018-06-06 Slussens Trafikskola svarar Emelie N
    Tack Emelie för att du valde oss, vi alla är så glada att vi fick följa med dig på din resa mot ditt körkort.....stort grattis igen så ses vi ute på vägen :)
  • Li K skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Så glad över att jag hamnade på Slussen, kompetenta o trevliga lärare! Centralt läge o vi körde mkt ute i Farsta där uppkörningen sen var. Klarade allt på första försöket! Jonas är en riktig klippa som gjorde mig trygg o självsäker i trafiken snabbt. TACK! Läs mer
    2018-06-06 Slussens Trafikskola svarar Li K
    Tack Li för dina fina ord....vi är glada och stolta att du känner dig trygg bakom ratten nu när du ska klara dig på egen hand :)
  • Emilia G skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Supernöjd med Slussens körskola och glad att jag fick köra just med Kenta. Hans lugna och trygga handledarstil fick mig att känna mig säker i trafiken och för första gången börja uppskatta bilkörning på riktig. Stort tack för allt stöd och pepp! Nu ska här köras. :) Läs mer
    2018-05-31 Slussens Trafikskola svarar Emilia G
    Härligt att höra Emilia, vi är glada att vi har Kenta hos oss!
    Tack för ditt omdöme och att du valde oss 😊
  • Isam M skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Är SUPERNÖJD! Med Slussens Trafikskola. Jag vill ge ett stort tack! Till Acke som med sitt engagemang och driv, pushat mig hela vägen och resulterat till att jag fixade körkortet på första försöket. Läs mer
    2018-05-28 Slussens Trafikskola svarar Isam M
    Tack för fina ord Isam och bra jobbat 😊
  • Behrem B skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Fixade körkortet tack vare skolan.
    Otroligt bra service. Läs mer
    2018-05-22 Slussens Trafikskola svarar Behrem B
    Tack Behrem, trots lite missöden som blev väldigt bra på slutet ;) Trevlig sommar med din nya frihet :)
  • Elisabeth V skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    En körskola där alla som arbetar får än att känna sig varmt välkommen, med ett stöttande, peppande och en utlärningsmetod som är riktigt bra! Läs mer
    2018-05-08 Slussens Trafikskola svarar Elisabeth V
    Tack fina Elisabeth, bra jobbat och blir så glad att du upplevde oss på det sättet :D
  • lisa j skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Så nöjd med Slussens Trafikskola!

Efter att ha påbörjat mitt körkort på en annan skola som visade sig vara riktigt usel blev jag tipsad av en kollega om Slussens. Otroligt glad att jag bytte dit.
    Lärarna är alla rakt igenom trevliga, superproffsiga och seriösa. De jobbar med tydlig målsättning, bra pedagogik och vill verkligen elevens bästa.
    Nu har jag äntligen fixat körkortet och känner att jag som ”nybörjare” i trafiken har en jättebra, trygg grund att stå på.

Inget att klaga på alls : ) Läs mer
    2018-05-07 Slussens Trafikskola svarar lisa j
    Tack Lisa för ditt fina omdöme, det värmer i hjärtat 😊 Kör mycket bil nu så hoppas jag att vi ses ute i trafiken 🚘
  • caliope R
    caliope R skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag köpte många körkort lektioner.

Jag upplevde en fantastisk tid under min utbildning!
    Personalen är underbara och lärare är super duktiga.

Jag var alltid glad där.

Jag rekommenderar den otroligt mycket. Läs mer
    2018-05-07 Slussens Trafikskola svarar caliope R
    Tack Caliope, det var så roligt att se din glädje när du tog ditt körkort 😊 vi ses på 222:an 🚘
  • Joakim P
    Joakim P skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Proffsiga, Kunniga och Trevliga lärare. Centralt belägna lokaler. Ett nöje att utbilda sig där. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-04-24 Slussens Trafikskola svarar Joakim P
    Tack Joakim och fortsätt att köra mycket bil nu så ses vi på vägarna =)
  • ulrika l skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Supernöjd! Klarade lappen på första försöket ;) Läs mer
    2018-04-24 Slussens Trafikskola svarar ulrika l
    Härligt Ulrika, allt på första försöket :) Tack för ditt omdöme!
  • Hannah c
    Hannah c skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Hej alla på Slussens trafikskola!
    Ville bara skicka en hälsning och tacka så hemskt mycket för all hjälp jag fått av er med att ge råd och pusha mig när jag tvivlade på min egna förmåga, det hade inte gått utan er! Extra stort tack till Jonas och Kawtar som hjälpt mig påvägen till körkortet! Idag var det min tur att klara upp körningen i glada Huddik.

Jag har gått från att vara en passiv och osäker trafikant, till att våga ta plats och se bilkörning som något väldigt roligt. Jag kommer defenetivt att rekommendera er till min omgivning. Återigen stort tack! Vi ses i trafiken! :) Läs mer
    2018-04-24 Slussens Trafikskola svarar Hannah c
    Tack Hannah för ett genomtänkt och fint omdöme :)
  • Emanuel P
    Emanuel P skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Slussens Trafikskola är trevliga och professionella. Man får ett bra bemötande från start till mål och går igenom alla delar nödvändiga för att få körkort. Jag hade knappt möjlighet att övningsköra privat men utbildningen via Slussens Trafikskola hjälpte mig att klara alla steg ändå! Toppenbetyg från en nöjd ny trafikant :) Läs mer
    2018-04-10 Slussens Trafikskola svarar Emanuel P
    Tack Emanuel :) fortsätt med att vara en nöjd trafikant och kör mycket bil :)
  • Idah E skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag tyckte slussen var en jättebra trafikskola! Acke är en utmärkt lärare!
    Med vänlig hälsning,
    Idah Emteryd Läs mer
    2018-04-05 Slussens Trafikskola svarar Idah E
    Tack Idah och njut av din nya frihet med körkort :)
  • johanna g skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag har bara positiva erfarenheter av Slussens Trafikskola. Det är välorganiserat och professionellt rakt igenom. God planering och tydlighet med vad som krävs i fråga om arbete mellan lektionerna. samtliga lärare som jag träffade var sympatiska och förtroendeingivande. Läs mer
    2018-03-26 Slussens Trafikskola svarar johanna g
    Tack Johanna 😊 det var roligt att få vara delaktig i den resa mot körkortet. Nu får det blir några mil på Gotland på egen hand 👍
  • Kristofer M skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Seriösa och bra på att stegvis ta eleven framåt. Hög kunskapsnivå. Läs mer
    2018-03-26 Slussens Trafikskola svarar Kristofer M
    Dom orden blir vi glada för, stort tack Kristofer 😊
  • Anders H
    Anders H skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Bästa Trafikskolan med underbar personal som både är duktiga och trevliga! Tack vare Slussens Trafikskola så gick resan till mitt körkort smidigare än vad jag någonsin kunnat hoppas. Ett stort tack till er alla, och ett extra stort tack till min fantastiska lärare Kawtar!

Stort tack för allt!
    /Anders Läs mer
    2018-03-26 Slussens Trafikskola svarar Anders H
    Tack Anders för ditt omdöme, har du vägarna förbi så får du komma in och säga hej 😊
  • Axel F skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag har haft en komplett utbildning från start till körkortet som har varit exemplariskt.

Alla lärare och personal på Slussen Trafikskola ger ett grymt bemötande; inte bara att de är snälla utan också kunniga och gör allt för att det ska så smort som möjligt för dig som elev.

Jag kan rekommendera denna trafikskola till alla som ska eller vill ta körkort. Ett av mina bästa val i mitt liv.

Axel Läs mer
    2018-03-20 Slussens Trafikskola svarar Axel F
    Tack för väldigt fint omdöme Axel, det värmer :) Lycka till med allt!
  • jenny S skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag upplevde skolan proffesionell men samtidigt med en intim familjär känsla. Alla lärare är så trevliga. Jag upplevde mig sedd utifrån mina behov. Och det viktigaste - var de duktiga lärare! Läs mer
    2018-03-08 Slussens Trafikskola svarar jenny S
    Tack fina Jenny, dina ord värmer och det har varit ett nöja att få se dig i din resa mot körkortet....du är grym =)
  • Daniela l skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag fick jätte bra hjälp mot körkortet! Jag tog bara några få lektioner nära min uppkörning och tror inte jag hade klarat det utan dem! Fuck super bra tips att tänka på som man inte tänkt på själv. Jag hade inte jätte höga förväntningar men det levde ni upp till med stor marginal! Läs mer
    2018-03-08 Slussens Trafikskola svarar Daniela l
    Tack Daniela för fina ord och grattis till körkortet igen :)
  • Victoria K
    Victoria K skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag kunde inte ha hittat en bättre körskola än Slussens trafikskola!

Superfint bemötande av den personal jag träffade, jag körde med flera av deras körlärare och tycker att alla var väldigt bra! De har ett bra sätt alla lära ut och tack vare dem körde jag upp på första försöket. Deras teori lektioner som man kan boka var också mycket givande! Bra priser för så hög kvalitet.

Jag rekommenderar Slussens trafikskola alla dagar i veckan! Läs mer
    2018-02-27 Slussens Trafikskola svarar Victoria K
    Tack snälla Victoria, när väl din tid fanns så gick allt väldigt fort :) Lycka till med nya jobbet!
  • Anna D skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Centralt belägen körskola med 70 minuters lektioner. Supertrevliga körlärare ( körde med tre olika) som alla är väldigt pedagogiska men även ställer krav vilket gör att man presterar sitt yttersta under varje lektion. Ganska roliga också:). Rekommenderas! Läs mer
    2018-02-26 Slussens Trafikskola svarar Anna D
    Tack fina Anna för ditt omdöme, 3 veckor med fokus och du fick ditt körkort 😊
  • Nikolaus w skrev om Körkortstagare en del av Slussens Trafikskola
    Jag är jättenöjd med Slussens Trafikskola. Alla lärarna jag körde med var trevliga, lugna och kompetenta. Jag körde framför allt med Acke, som är jätteerfaren och trevlig och precis lagom pushande. Jag körde ganska lite privat och klarade i veckan både teorin och uppkörningen på första försöket. Kunde inte varit mer nöjd med min bilskola! Läs mer
    2018-02-22 Slussens Trafikskola svarar Nikolaus w
    Tack Nikolaus, lite pushande är aldrig fel =) fortsätt att köra mycket bil nu!
Handledarutbildning

Katarinavägen 18, 116 45 Stockholm