Alla kategorier Byggföretag Västra Götaland Göteborg SM Byggservice Väst AB

SM Byggservice Väst AB

Sankt Pauligatan 27, 416 60 Göteborg — Visa karta

SM Byggservice är ett byggföretag som arbetar med allt inom bygg i hela Stor-Göteborg. Vi erbjuder det mesta inom bygg - totalentreprenader, renoveringar eller till- och ombyggnationer. Vare sig du är privatperson eller har ett företag kan du vända dig till oss, vi tar med glädje hand om dina byggprojekt.

Vid behov kan vi röra oss utanför Göteborgs kommungräns. Det är bara att fråga. Besök vår hemsida för att få en närmare beskrivning av våra tjänster eller slå en signal. Varmt välkommen - vi ser fram emot din kontakt!

Läs vad 12 kunder tycker om SM Byggservice Väst AB

• Alejandro M

2019-03-03

Alejandro M skrev om SM Byggservice Väst AB
    SM Bygg have helped me to renovate my roof and also to completely renovate my bathroom. Both times they have done an excellent job, we could easily agree on a quote, helped me and guided me with the materials and design and then be also flexible for changes. Fully recommend and i will keep using their services Läs mer
    SM Byggservice Väst AB gillar detta
  • Tobias P

2017-11-01

Tobias P skrev om SM Byggservice Väst AB
    Dök upp snabbt och jobbade snabbt och professionellt med arbete i våtrum. Trevliga och bra kommunikation. Läs mer
  • 2017-08-08

Trevliga att ha och göra med. Jobbar hårt. Läs mer
  • Ulf J

2017-02-08

Ulf J skrev om SM Byggservice Väst AB
    Riktig bra kommunikation steg för steg i processen.
    Höll tider och jäkligt trevliga så rekommenderar dom till 100% Läs mer
  • 2016-09-10

Benk S skrev om SM Byggservice Väst AB
    SM Byggsetvice kan jag verkligen rekommendera.
    Väl utfört arbete och punktliga. Läs mer
  • 2016-09-08

Linus S skrev om SM Byggservice Väst AB
    Mycket nöjda med SM Byggservice som utförde avtalat arbete med bravur! Hög tillgänglighet och bra service vilket fick hela byggnationen att kännas tryggt och säkert. Väldigt nöjd från start till mål! Läs mer
  • 2016-06-10

Berian A skrev om SM Byggservice Väst AB
    SM byggservice renoverade våra badrum och vi är jätte nöjda. Allt gick smidigt, de passade tider, var noggranna och avslutade arbetet som planerat. De håller vad de lovar, priset för hela arbetet blev det som stod i offerten.
    Vi är väldigt nöjda med deras arbete och rekommenderar de starkt.

/Berian Läs mer
  • 2016-05-26

Maria J skrev om SM Byggservice Väst AB
    Jag rekommenderar inte SM Byggservice vidare till någon. Dels vart min renovering försenad med över 1 vecka. Dels kunde inte viss personal svenska så vi förstod ej varandra. Och viktigast av allt så saknar jag ett godkänt intyg på badrummet. För han som skulle skriva intyget var utomlands och fick en hjärtattack ? Sen strular badrumsfläkten och har gjort till och från ett antal gånger. Vem ska fixa det är det tänkt ? Läs mer
  • Mimas A

Fredrik B skrev om SM Byggservice Väst AB
    Problemfritt, bussigt,proffsigt. Läs mer
  • 2016-05-23

Dawit W skrev om SM Byggservice Väst AB
    Gör de som kunden vill och ge tips också Läs mer

Sankt Pauligatan 27, 416 60 Göteborg