Smajl Studio

Smajl Studio

smajl.se
  • BadgeThreeYears

Välkommen till Smajl Studio! Vi har över 20 års erfarenhet inom fotografi vilket gör att vi är väldigt duktiga på att ta fram det bästa hos varje individ och vet hur vi får människor bekväma framför kameran. Vi älskar att jobba med människor och har vårt fokus ligger på företagsfotografi. Är du privatperson går det dock bra...

71 omdömen om Smajl Studio

Sedan starten hos Reco 2021

Björn D
Skrev om Smajl Studio

Hade inga förväntningar innan fotograferingen men blev bemött på ett trevligt och professionellt sätt.

We A
Skrev om Smajl Studio

Snabbt och smidigt. Trevligt bemötande. Fina bilder.

Svar från Smajl Studio

Tack!! Kul att höra:! Välkommen tillbaka.

Raksystems P
Skrev om Smajl Studio

Bra! Och våra förväntningar uppfylldes.

Svar från Smajl Studio

Va bra!! Tack så mycket! Värmer!

Natalia W
Skrev om Smajl Studio

Magnus är vår go to-fotograf både för porträttbilder och eventfotografering. En supertrevlig person med kul personlighet och som alltid levererar kvalitetsbilder.

Svar från Smajl Studio

Tack Natalia, Oj, vilka fina ord! Så kul att få jobba med dig och dina trevliga kollegor.

Daniel S
Skrev om Smajl Studio

Superbra på alla sätt och vis. Finns ingen annan att vända sig till! Kvalitetsgaranti!

Tack snälla Daniel, Värmer gott!!! Magnus

Per E
Skrev om Smajl Studio

Att bli porträttfotograferad är väl inte det jag ser fram emot mest men Magnus på Smajl bjöd på en trevlig och avspänd upplevelse. Skönt, och bilderna blev jättebra. Nu känns det kul att ha en uppsättning bilder på mig själv som jag verkligen är nöjd med.

Svar från Smajl Studio

Tack Per! Jättekul att höra. Var en kul fotografering! Använd bilderna flitigt nu!😋

Dr A
Skrev om Smajl Studio

Fantastiskt bemötande och fotografier, 10 poäng av 10, topp-fotograf!

Svar från Smajl Studio

Ojoj! Tack tack! Det vörmer! Trevligt att få fota dig.

Roger L
Skrev om Smajl Studio

Jag behövde bilder på mig själv till mitt företags hemsida, och visste inte vart jag skulle vända mig. Normalt hatar jag att se mig själv på bild eftersom det aldrig blir bra! Men… jag vet inte hur Magnus bar sig åt…men han har en förmåga att få en att känna sig bekväm framför kameran och kan plocka fram ens personlighet och lyckas fånga det på bild! Mycket imponerande!

Tack Roger, Vilka fina ord. Det värmer verkligen! Hälsningar Magnus

Danderyds K
Skrev om Smajl Studio

Trevlig fotograf som lyssnade på mig som kund men även hade egna idéer.

Svar från Smajl Studio

Gläder mig att höra.... Tack snälla

Mattias A
Skrev om Smajl Studio

Magnus är kanon och levererar alltid bra professionella foton på vår personal!

Tack Mattias! Det känns gott att höra!°

Kristofer R
Skrev om Smajl Studio

Proffsigt och mycket bra bemötande! Rekommenderar

Svar från Smajl Studio

Tack Kristofer!! Kul att höra :!

Roland Ö
Skrev om Smajl Studio

Magnus är en väldigt bra fotograf och trevlig som gör sitt yttersta för att bilderna ska bli bra. Jag kan starkt rekommendera honom. /Roland

Svar från Smajl Studio

Tack Roland:) Allltid kul att jobba mer er.

Johannes A
Skrev om Smajl Studio

Jag behövde en tid brådskande för ett ganska speciellt fotouppdrag och Smajl Studio svarade snabbast och trevligast. Vi kunde boka tid direkt och fotografen var väldigt engagerad och lösningsorienterad! Han förstod min vision och resultatet blev mycket bättre över vad jag hade hoppats på! Rekommenderar starkt!

Svar från Smajl Studio

Tack Johannes! Skoj att höra. Det var ett utmanande och kul uppdrag, det gillar jag. Tillsammans löste vi det och fick bilden vi sökte:)!. Välkommen tillbaka.

Urban Green Ab U
Skrev om Smajl Studio

Mycket proffsigt och personligt bemötande

Tack så mycket! Kul att höra. Hälsningar //Magnus

Tove H

Jättenöjd med våra företagsbilder

Tack Tove, Alltid trevlig få jobba åt er. Hälsningar

Christina L
Skrev om Smajl Studio

Mycket bra! Magnus har fotograferat mig tidigare så jag vet att han är bra. Han får personen att slappna av så att fotot blir bäst.

Tack Christina, så gott att höra!! Magnus

Energi W
Skrev om Smajl Studio

Magnus ör så proffsig och trevlig och ställer upp om man har frågor och funderingar. Så nöjd med både kvalitet och bemötande.

Svar från Smajl Studio

Tack Susanne, jättekul att få hjälpa dig med nya profilfoton. Lycka till! Magnus

Eleonora B
Skrev om Smajl Studio

Vi har alltid blivit bemötta vänligt av Smajl Studio och fått snabb leverans av bilderna. Dock har det varit lite svårt att få tag i fotografen vid vissa tillfällen, tex. svarade han inte på mejl på ca. 1 vecka före vår avtalade tid, vilket gjorde att vi inte var helt säkra på att han skulle dyka upp. Vi bad också om att relativt stora redigeringar på vissa av bilderna, men behövde själv påpeka flera gånger att det fanns slarvfel där det blivit konstigt med olika inklippta lager osv. Det kändes inte helt professionellt.

Svar från Smajl Studio

Hej Eleonora, Jag tar till mig det. Under en period var det väldigt mycket, då tappade jag tyvärr en del puckar och blev lite fel i redigering pga av stress. Ska bättra mig:), tack för feedback! Hälsningar //Magnus

Raksystems P
Skrev om Smajl Studio

Vi har anlitat företaget under flera år och är mycket nöjda med deras tjänster. De levererar personfotografier till vår hemsida.

Tack så mycket! Glädjer mig att höra! Hälsningar //Magnus

Philip S
Skrev om Smajl Studio

Ville ha hjälp med produktfotografering och fick superfina bilder i olika miljöer Engagerat bemötande från första stund

Tack Philip! Superkul att höra! //Magnus

Lannhill S
Skrev om Smajl Studio

Professional, vi är nöjda med resultatet😃

Räkenskaparna A
Skrev om Smajl Studio

Vi tog porträttbilder till vår hemsida. Väldigt trevligt bemötande och fotografen fick oss att känna oss avslappnade och naturliga. Ofta tycker man att det är obekvämt att posera framför en kamera men här gick det hur smidigt som helst. Bilderna blev jättebra och vi kommer att återvända om vi behöver fler framöver. Rekommenderas varmt.

Tack!! Så kul att höra! Trevlig sommar //Magnus

Worksafe I
Skrev om Smajl Studio

Vi använder oss av Smajl till alla våra fotograferingar av produkter och kollegor. Alltid grymma bilder och snabb leverans! /Gustav - Work Safe

Tack Gustav, Det vörmer! Alltid lika kul att jobba med er. //Magnus

Socialdemokraterna T

Trevligt bemötande och fina bilder, både enskilda och gruppbilder.

Lennart P
Skrev om Smajl Studio

Proffsig med ett hjärtligt bemötande som skiljer sig från mängden. Kreativ fotograf och författare. Skapar bilder som är levande. Mina allra bästa rekommendationer.

Jan-åke L
Skrev om Smajl Studio

Mycket trevligt och varmt bemötande, samt effektiv och bra kommunikation. Förväntningarna vara att matcha porträtt som redan gjorts och att blanda arbetsattityd med personlighet. Sammanfattningsvis en mycket positiv upplevelse för köp av porträttbild

Svar från Smajl Studio

Tack Snälla Jan-Åke, Glädjer mig!

Thore W
Skrev om Smajl Studio

Trevligt bemötande och utmärkt resultat av fotografering.

Tack Thore, Kul att höra! //Magnus

Arne H
Skrev om Smajl Studio

Alltid bra bemötande, Och bra resultat!!

Tack Arne, Fint att höra, tack! /Magnus

Madeleine P
Skrev om Smajl Studio

Magnus fick mig att vara naturlig, genuin, avslappnad och min energi kommer fram i bilderna. Har aldrig varit med om att få så många bilder som är bra och som känns jag! Tack Magnus! Det var dags för nya bilder på mig själv för att kunna använda i sociala medier och för professionellt bruk. Jag är alltid obekväm när kameran kommer fram, men Magnus, Smajl Studio, lyckades få mig att till och med tycka det var lite kul. Återspeglas i bilderna och att jag nu har bilder jag är väldigt nöjd med och som jag kan använda både privat och professionellt! Tack Magnus! /Madeleine Persson

Svar från Smajl Studio

Wow, vilka värmande ord. Tack snälla/Magnus

Susan E
Skrev om Smajl Studio

Har tagit hjälp av Smajl vid flera tillfällen och alltid blivit mer än nöjd. För att inte tala om de otroligt fina fotografierna så är det bemötandet och lyhördheten som gör att man återvänder. Rekommenderar verkligen Magnus på Smajl!

Fredrik H
Skrev om Smajl Studio

Superproffsig men avslappnat! Förstod vad vi ville får fram och känslan

Svar från Smajl Studio

Tack Fredrik! Fint att höra:)!

Henrik J
Skrev om Smajl Studio

Bra, prisvärd och proffsig. Enkla att ha att göra med

Svar från Smajl Studio

Tack Henrik! Värmer att höra!!

Anne G
Skrev om Smajl Studio

Alltid ett underbart bemötande, Magnus gör en trygg och att man vågar ta fram sitt bästa jag! Bilderna blir därefter - otroligt fina! Har varit hos Magnus många gånger upp genom åren, alltid lika nöjd! Rekommenderar Smajl och Magnus varmt!

Tack för de fina orden Anne, De värmer verkligen🙏🏻🙏🏻😀! //Magnus

Cecilia R
Skrev om Smajl Studio

100% proffsig upplevelse, från första kontakt till leverans av foton. Magnus var superduktig under fotograferingen - han fick vår stora grupp på 50 pers att alla känna oss avslappnade och se bra ut! Vi fick en stor samling med redigerade bilder, som vi nu glatt använder på vår hemsida/sociala kanaler.

Svar från Smajl Studio

Tack så mycket Cecilia, Väldigt kul att höra ! Trevligt att få jobba med er med🙏🏻🙏🏻 Välkommen tillbaks😀👍

Magnus L
Skrev om Smajl Studio

Magnus är proffsig och snabb, fina kort och bra redigering!

Mattias A
Skrev om Smajl Studio

Magnus är erfaren och mycket lättsam. Att bli fotad är för en oerfaren inte lätt och kan bli stelt men med Magnus blir det lätt och naturligt. Andra gången vi tog foton till företagets hemsida hos Magnus och verkligen nöjd!

Tack Mattias!! Kul att höra! Hälsningar Magnus

Roland Ö
Skrev om Smajl Studio

Vi kan varmt rekommendera Smajl studio. Magnus är en duktig fotograf och väldigt duktigt på att lyssna in på vad man önskar. Han lägger väldigt mycket tid och arbete på att det ska bli ett perfekt resultat. Rekommenderas starkt.

Tack Roland! Kul att jobba med er! Hälsningar Magnus

Jan-åke L
Skrev om Smajl Studio

Toppen bemötande och ett resultat över förväntan, riktigt bra studio som alltid är tillgänglig!

Tack snälla!! Så kul att höra:)! Magnus

Mie N
Skrev om Smajl Studio

Vi är mycket nöjda med bilderna och bemötandet!

Tack Mie, Det glädjer mig! Välkommen tillbaks! /Magnus

Stefan Ö
Skrev om Smajl Studio

Väldigt lyhörda och ärliga vad man behärskar och inte. Förväntningarna var relativt stora efter de rekommendationer jag fått. Vi köpte kurstillfällen samt bildbehandling och upptryckning av bilder till fotoutställning

Svar från Smajl Studio

Tack Stefan, Det var kul att höra. Väldigt kul att få hjälpa dig med dina fina bilder.

Assar V
Skrev om Smajl Studio

Jag behövde ett fotografi för ett nytt körkort och besökte då Smajl Studio i Rösjö centrum. Jag fick där ett positivt och trevligt bemötande samt givande samtal när jag väntade på mitt foto. När resultatet sedan motsvarade alla förväntningar så var jag mycket nöjd när lämnade Smajl Studion.

Philip S
Skrev om Smajl Studio

Fotografering av familjen. Jättefint bemötande och superfina bilder. Vi var mer än nöjda med Smajl.

Svar från Smajl Studio

Nöjet på min sida! Tack så mycket!

Susannah E
Skrev om Smajl Studio

Smajl Studio hjälpte oss att ta proffsiga porträttbilder samt "life style"-bilder. Vi blev mycket nöjda och har haft mycket nytta av bilderna. Vi skulle med glädje anlita dem igen.

Svar från Smajl Studio

Tack Susannah, Trevligt jobb, hoppas jag snart får komma tillbaka och uppdatera personalen. /Magnus

Viktor L
Skrev om Smajl Studio

Vi brukar använda smajl för enkla porträttfoton på våra anställda för katalog och hemsida. Mycket nöjd!

Isabel A
Skrev om Smajl Studio

Mycket proffsig och trevlig fotograf som levererar hög servicenivå och suveräna bilder! Mycket nöjda!

Tack!! Ska fortsätta leverera mitt bästa! /Magnus

Niklas

Fantastisk fotograf med en riktigt bra service! /Niklas Waldenström

Svar från Smajl Studio

Oj, va kul att du är nöjd. Hoppas vi ses snart igen! //Magnus

Georg K
Skrev om Smajl Studio

Mycket bra bemötande med leverans efter överenskommelse i rätt tid.

Linus S
Skrev om Smajl Studio

Super proffsig och viktigast utav allt, riktigt bra bilder.

Svar från Smajl Studio

Ja det är ju inte helt oviktigt:)). Tack snälla för fina omdömet! Magnus

Charlotta Victoria G

Supernöjda med gruppbilder och porträttbilder efter varje fotografering på kliniken! Vi har fotograferats av Smajl Studio i 10 års tid. Service och bemötande i världsklass. Kan varmt rekommendera Magnus Svensson Smajl Studio.

Magnus S gillar detta
Svar från Smajl Studio

Wow! Tack Charlotta! Ska göra allt för att ligga kvar på den nivån!

Georg K
Skrev om Smajl Studio

Duktig fotograf dom levererade mer än förväntat