Alla kategorier Magasinering Skåne Malmö Smartbox

Smartbox

Kosterögatan 15, 211 24 Malmö — Visa karta

Är du i behov av magasinering?

Vi på Smartbox erbjuder en tjänst som levererar magasineringen direkt till din dörr. Det är enkelt. Det är billigt. Du sparar massor av tid. Med oss slipper du transporter, hyra av bil eller släp och att frakta dina tillhörigheter till och från lokaler. Vi magasinerar allt från möbler till flyttlådor och mer därtill.

Vi vill att alla kunder ska känna sig nöjda och trygga. Därför arbetar vår personal alltid till 100 procent för att ge den bästa servicen inom mobil magasinering. Varmt välkommen att anlita oss!

Läs vad 8 kunder tycker om Smartbox

• Eva E
    Eva E skrev om Smartbox
    Mycket bra bemötande av den anställda personalen. En flexibel lösning när man inte riktigt kan säga hur många kubik man behöver lagra.
  • Isabella H
    Isabella H skrev om Smartbox
    Från dag 1 har jag fått en fantastisk service från Smartbox. Vi strulade lite med datum och hade en del frågor. Trots detta möttes vi alltid av ett vänligt svar. Allt gick smidigt med körning och hämtning av släpet.
    TACK!
  • Marie H
    Marie H skrev om Smartbox
    Bästa företaget någonsin fick toppen bra hjälp och stöd av grabbarna eftersom jag befann mig i en bråkig separation. Kommer alltid använda mig av smartbox och rekommendera de till alla!!!
  • Jon A
    Jon A skrev om Smartbox
    Riktigt smidig lösning då man slipper lasta ur och i en extra gång.
  • Tina E
    Tina E skrev om Smartbox
    har både haft bärhjälp, förvaring och utkörning till ny bostad med bärhjälp. Positiva, härliga killar som kört ut/burit trots tunga möbler. Ingenting kändes för jobbigt för dem. Kontakt på kontoret väldigt glatt och hjälpsamt!
  • Olof-stay G
    Olof-stay G skrev om Smartbox
    Hade alla våra möbler hos smartbox i flytten mellan två hus. Supersmidigt!! Trevlig personal. Prisvärt!
  • Lars-ove W
    Lars-ove W skrev om Smartbox
    Jag är jättenöjd med kontakten jag haft med Smartbox. Servicen har varit mycket bra och förvaringen fungerade klockrent. Inget var skadat och leveransen kom i rätt tid.
    Chaufförerna var dessutom trevliga och serviceminded.
    Kommer rekommendera företaget starkt om någon frågar.

M V H
    Lars-Ove Wessberg
  • Ann-marie N
    Ann-marie N skrev om Smartbox
    Mycket bra bemötande både i telefon och på plats

Kosterögatan 15, 211 24 Malmö