Alla kategorier Magasinering Skåne Malmö Smartbox

Smartbox

Kosterögatan 15, 211 24 Malmö — Visa karta

Är du i behov av magasinering?

Vi på Smartbox erbjuder en tjänst som levererar magasineringen direkt till din dörr. Det är enkelt. Det är billigt. Du sparar massor av tid. Med oss slipper du transporter, hyra av bil eller släp och att frakta dina tillhörigheter till och från lokaler. Vi magasinerar allt från möbler till flyttlådor och mer därtill.

Vi vill att alla kunder ska känna sig nöjda och trygga. Därför arbetar vår personal alltid till 100 procent för att ge den bästa servicen inom mobil magasinering. Varmt välkommen att anlita oss!

Vi finns på:
Kosterögatan 15, 211 24 Malmö
Ringögatan 33, 417 07 Göteborg
Mekanikervägen 4, 146 33 Tullinge

Läs vad 68 kunder tycker om Smartbox

• 2019-05-07

Eveliina V skrev om Smartbox
    I ordered a picking up of my things, storage for one month and redelivery to my new apartment. Everything went smoothly, with really friendly service. Price was very reasonable as well! I can recommend! Läs mer
  • 2019-05-05

Nadja F skrev om Smartbox
    Snabbt, smidigt, trevligt och verkligen prisvärt! Läs mer
  • 2019-04-26

Yvonne L skrev om Smartbox
    Snabb o bra leverans o mycket hjälpsam o trevlig chaufför. Rekommenderas. Mvh Läs mer
  • 2019-04-24

Anna V skrev om Smartbox
    Jag är supernöjd, även denna gång. Martyn & övriga är kanon! Läs mer
  • 2019-04-14

Julian G skrev om Smartbox
    Smidigt och enkelt. En tjänst som fungerar perfekt när man är i behov av en tids förvaring. Bättre än förväntat. Supernöjd! Läs mer
  • 2019-04-02

Karl S skrev om Smartbox
    Anlitade SmartBox när jag var mellan två boenden och behövde lagra bohag. Allt funkade jättebra!

De kom på uttalad tid, all packning och uppackning gick smidigt och personalen var trevlig. Deras priser kändes också konkurrenskraftiga och det hela kostade i princip samma som om jag bara hade behövt flytta (dvs inget behov av lagring).

Kommer definitivt att anlita igen om det behövs! Läs mer
  • 2019-03-20

Janni M skrev om Smartbox
    Supersmidigt!
    Jättetrevlig och hjälpsam personal.
    Allt gick så snabbt Läs mer
  • 2019-03-07

Björn d skrev om Smartbox
    Hyrde två boxar mellan boende o fick de levererade o allt uppburet till det nya boendet.
    Kommer definitivt att anlita de igen nästa gång!! Läs mer
  • 2019-02-26

Oskar W skrev om Smartbox
    Använde SmartBox när vi flyttade och behövde magasinera alla våra saker i tre veckor innan vi skulle få vår nya lägenhet. Allt fungerade jättesmidigt. Trevlig personal! Läs mer
  • Eva-Anastasia J

2019-02-22

Eva-Anastasia J skrev om Smartbox
    Samartboxes
    Bärhjälp och magasinering av möbler.
    Suverän service!
    Punktliga, duktiga, trevlig, snabba och effektiva men samtidigt väldigt försiktiga. Inget har gått sönder eller blivit repat.
    De bar in allt och ställde det där jag ville ha det.
    De tog av sig skorna för att inte förstöra parkettgolven.
    De tog aldrig några telefon-eller rökpauser utan bara jobbade på!
    Jag är jättenöjd!!! Rekommenderas varm! Läs mer
  • 2019-02-07

Matilda H skrev om Smartbox
    Flexibla, effektiva och väldigt trevliga! Läs mer
  • 2019-02-07

Tove H skrev om Smartbox
    Very good service! I could sit and eat breakfast while the guys carried my stuff. The only thing I am somewhat unhappy with is the fact that I wasn't informed that there's a minimum of 2 hours regarding payment if you want help with unloading and carrying. Otherwise the whole Smartbox experience has been amazing.

Cheerio! Läs mer
  • 2019-02-05

Marie K skrev om Smartbox
    Bra och snabb service. Löste bokning åt oss med kort varsel då vi behövde någonstans att förvara möbler under en veckas tid mellan 2 lägenhetsbyten. Genom att anlita smartboxes slapp vi hyra släp en vecka eller att behöva lasta i och ur släpet flera ggr för magasinering. En toppenbra tjänst till en rimlig peng.punktliga och tjänstvilliga killar som levererade släp/box åt båda håll.
    Jättenöjd! Läs mer
  • 2019-01-30

Vera D skrev om Smartbox
    Magasinering, bärhjälp
    Jättebra bemött av företaget från bokning till dagen för flytten. Allt fungerade hur bra som helst.
    Tänker rekommendera SmartBox för vänner och bekanta. Läs mer
  • 2019-01-17

Lars Anders H skrev om Smartbox
    Bra service med bärhjälp, lagring av bohag och upphämtning och utkörsel. Läs mer
  • 2018-11-28

Johan L skrev om Smartbox
    Box framkörd utanför porten, rymmer mer än vad ögat tror. Hjälpsam trevlig representant/bärhjälp på plats. Tydlig information ang villkor, kostnader. Kopia av villkor/kvitto på mail kom i stort sett omgående. Läs mer
  • Patrik N

2018-11-12

Patrik N skrev om Smartbox
    Beställde 2st smartbox vid olika tillfällen för tämporär magasinering pga flytt.

Leveransen av boxar gick jätte bra och företaget var väldigt serviceinriktade gällande att det skulle passa oss. Vid leverans av boxar till det nya boendet var dom även väldigt hjälpsamma med att på kort varsel fixa utkörning vid den tid som passade oss.

Alltid hjälpsamma och glada när jag pratade med dom och kom med tips och förslag gällande hur man packade boxen bäst när dom lämnade boxarna.

Hade ingen större förkunskap av företaget så jag visste inte riktigt vad jag förväntade mig. Men jag blev väldigt positiv överraskad, speciellt av den glada och trevliga personalen.

Om jag någonsin flyttar igen, så vet jag att jag kommer kontakta Smartbox igen. Läs mer
  • 2018-11-06

Pär W skrev om Smartbox
    Bara positivt att säga. Från första början tills jag återfick boxen. Tack så mycket. Läs mer
  • 2018-11-01

Camilla S skrev om Smartbox
    De var så serviceminded, svarade snabbt, kollade upp saker och återkom direkt. När de kom för att hämta så kom de en liten stund före utsatt tid t om, de arbetade snabbt och effektivt och tog extra saker som fick plats och jätte trevliga. Helt suveänt, så extremt nöjd. Läs mer
  • Elisabeth L

2018-10-15

Elisabeth L skrev om Smartbox
    En otroligt bra service och trevlig personal. Hade redan en bokad magasinering i GBG och när lastbilen är på väg ner dit så svarar de inte i telefon. Får tag på Smartbox, är helt panikslagen...och Diana ordnar med en container som står och väntar när vi kommer till Göteborg, fast det egentligen inte fanns tid eller personal för detta. Snacka om att ställa upp för sina kunder! Kan rekommendera Smartbox till samtliga som behöver denna hjälp. Blir inte bättre än Smartbox! Läs mer
  • 2018-10-06

Elin S skrev om Smartbox
    Flytthjälp och magasinering. Trevligt bemötande, väldigt hjälpsamma. Kändes helt tryggt att lämna mina möbler i deras förvar. Fick även min box levererad från Malmö till Stockholm utan några problem. Smidigt, enkelt och prisvärt. Läs mer
  • 2018-10-05

Julia J skrev om Smartbox
    Beställde en smartbox maxi för att förvara möbler i. Fantastisk service, är hur nöjd som helst! Skulle rekommendera alla jag känner att hyra förråd av er! Jag är en 100% nöjd kund! Läs mer
  • 2018-10-05

Josef G skrev om Smartbox
    Otroligt snabba, effektiva och respekterar att de tar hand om privatpersoners ägodelar... Läs mer
  • 2018-09-11

Peter F skrev om Smartbox
    Alltid trevligt bemötande och prisvärda produkter. Läs mer
  • 2018-09-11

John W skrev om Smartbox
    Mycket tillmötesgående och trevlig personal! Läs mer

Michelle S skrev om Smartbox
    Nöjd redan från första kontakt! Fick snabb återkoppling på min offertförfrågan och under gårdagen fick vi hjälp av James och hans kollega på Smartbox Sthlm för att magasinera vårt bohag. Vi hade bokat in en maxibox och även bärhjälp och är imponerad över att de lyckades fylla så pass bra att vi fick med så gott som alla våra saker (vilket vi inte hade räknat med).
    Kan definitivt rekommendera Smartbox! Läs mer

Helene Å skrev om Smartbox
    Smart, enkelt och effektivt!
    Trevlig och hjälpsam personal med bra bemötande.
    Vi hyr den minsta boxen - helt perfekt mellan två flyttar! Läs mer

Eva R skrev om Smartbox
    Flyttkillarna var toppen!
    Det som drar ner omdömet är hemsidan med yttermått på boxen - vem vill veta det? Det är innermåtten som avgör. Tråkigt försäljningstrix. Läs mer
  • 2018-08-28

Peter S skrev om Smartbox
    Jag är väldigt nöjd! Ett väldigt proffsigt bemötande och James som körde ut boxen var väldigt trevlig. En supersmart tjänst som tog bort en del av det jobbiga i att flytta! Mycket nöjd än sålänge! Läs mer
  • 2018-08-23

Jan S skrev om Smartbox
    Lagring o flytt. Väldigt effektivt. Läs mer
  • 2018-07-01

Gjemal B skrev om Smartbox
    Alltid tillgängliga och service på toppnivå!
    Varmt rekommenderas!
    //Gjemal Läs mer
  • 2018-06-30

Mario B skrev om Smartbox
    Simply the best
    Jag har från första stund blivit väl bemött av kunnig och serviceinriktad personal. Dom informerade mig tydlig vilka priser som gäller och hur det fungerar. Efter att jag fick min lgh hämtades mina tre boxar och bars upp (ingen hiss) till 4 vån Vindsvåning. Personalen var snabba och effektiva, samt inte en enda repa eller skada på mina saker. Därför kan jag med rent samvete rekommendera detta företag och deras fantastiska personal. Läs mer
  • 2018-06-29

Linus T skrev om Smartbox
    Mycket bra bemötande på telefon och på mail. Bra tydlig offert.
    2st 12 kbm inkl magasinering och bärhjälp.

Arbetsledaren var väldigt trevlig socialt, jobbade effektivt och var kompetent.
    Är jätenöjd. Läs mer

Amanda R skrev om Smartbox
    Deras fakturaansvarige verkar ha noll koll på både sitt fakturerande och avtalsrätt (om en tolkar det snällt) eller medvetet försöka lura personer på pengar. Flera månaders fakturor skickades inte ut (via mejl) och sedan skickade de påminnelser med förseningsavgift istället. De va allmänt otrevliga när jag påpekade detta och hotade med uppsägning av boxen och ville ha betalt innan fakturan förfallit. Läs mer
    2018-06-27 Simon T svarar Amanda R
    Hej Amanda!
    Tråkigt att du upplevde oss som okunniga.
    Vårt system visar att fakturor har mailats till dig varje månad på samma epost adress som du har angivet. Vi även mailade dig, innan
    en påminnelse skickades, om att vi försökt nå dig per telefon vid flera tillfällen utan att få svar. Vårt faktureringsprogram har en automatisk hantering av förfallna fakturor dvs en tid efter att en faktura inte betalats går en påminnelseavgift på 45 kr ut per automatik. Denna avgiften tog vi sedan bort. Det kan vara så att våra mail har hamnat i din skräppost därför har du inte sett dom.

Med vänlig hälsning
    SmartBox ekonomi

Joakim A skrev om Smartbox
    Bra service, trevlig personal, de arbetsde snabbt och effektivt. Läs mer

Pär L skrev om Smartbox
    Storage av möbler 1 månad. mycket hjälpsam personal. fick hjälp att fylla boxen samt lasta ur boxen. hade inga förväntningar blev därför väldigt positivt överraskad.
    Min sammanfattning av SmartBox är Mycket god Läs mer
  • 2018-05-17

Emma Å skrev om Smartbox
    Vi är hur nöjda som helst.
    Grabbarna kom på utsatt tid, var snabba, varsamma med våra möbler, effektiva och grymma på tetris för att få plats med alla mina prylar i boxen. Jag kan varmt rekommendera Smartbox. Läs mer
  • 2018-02-14

Emma L skrev om Smartbox
    Smidigt och jättebra service. Ett mycket prisvärt alternativ till flyttfirma och förvaring. Läs mer

Carina T skrev om Smartbox
    Fungerade mycket bra! Kom på utsatt tid, båda vägarna. Läs mer

Magdalena P skrev om Smartbox
    Fantastiskt bemötande ifrån SMARTBOX vid frågor samt, avlämning för att fylla kontainer samt avlämning och tömning av container! Grabbarna i Malmö var fantastiska! Rekommenderar SMARTBOX till alla! Läs mer

Thea D skrev om Smartbox
    Smidig och personlig service. Snabbt och bra! Läs mer

Anna P skrev om Smartbox
    Smidig tjänst! Allt fungerade som förväntat. Bra med bärhjälp som lyckades fylla hela vår 4:a i den stora boxen. Väldigt nöjda! Läs mer

Anton N skrev om Smartbox
    På det hela taget utmärkt. Bra bemötande. Enda minuset jag kommer på är att jag blev av med en glasskiva till en bokhylla i samband med flytten. Läs mer

Margaretha C skrev om Smartbox
    Vi är mycket nöjda med allt. Trevligt bemötande av alla. Snabbt och skickligt utfört . Mycket trevliga killar som kom och bar ut och in alla våra grejer . Läs mer
  • 2018-01-18

Peter S skrev om Smartbox
    Supersmidigt med boxarna både till och från. Personal som jobbar på absolut högsta servicenivån. Rekommenderar varmt. Läs mer
  • Rasmus E

2018-01-03

Rasmus E skrev om Smartbox
    Fel smartbox. skrev tidigare en dålig rekommendation som var riktad till ett annat företag med samma namn. Läs mer
  • 2017-12-07

Sara I skrev om Smartbox
    Bra & korrekt bemötande & super lätt att kommunicera med.
    Puktlighet & enkelt hanterande. Kostnader lätt att förstå. Läs mer
  • 2017-12-07

Daniel B skrev om Smartbox
    Kände att företagets kundbemötandet blev bättre med tiden, och vi avslutadet av tjänsten, efter 2 år så var det på topp!
    Dem erbjöd exakt det jag var ute efter, för stunden och utförandet var bra! Läs mer
  • 2017-12-05

Pascal R skrev om Smartbox
    Professionell o trevlig personal samt väldigt hög servicenivå!
    Beställde hämtning lämning samt 3 månaders förvaring av 2 rumslägenhet.
    Rekommenderas varmt! Helt klart bäst! Läs mer
  • 2017-12-05

Anneli S skrev om Smartbox
    Trevliga människor och bra service. Tyvärr är det dock krångligt att komma åt grejorna om man spontant vill få tag i något och att det kostar om man ska ta ut något när jag som kund kan och om personal inte är på plats. Läs mer

Kosterögatan 15, 211 24 Malmö