Alla kategorier Magasinering Skåne Malmö Smartbox

Smartbox

Kosterögatan 15, 211 24 Malmö — Visa karta

Är du i behov av magasinering?

Vi på Smartbox erbjuder en tjänst som levererar magasineringen direkt till din dörr. Det är enkelt. Det är billigt. Du sparar massor av tid. Med oss slipper du transporter, hyra av bil eller släp och att frakta dina tillhörigheter till och från lokaler. Vi magasinerar allt från möbler till flyttlådor och mer därtill.

Vi vill att alla kunder ska känna sig nöjda och trygga. Därför arbetar vår personal alltid till 100 procent för att ge den bästa servicen inom mobil magasinering. Varmt välkommen att anlita oss!

Vi finns på:
Kosterögatan 15, 211 24 Malmö
Ringögatan 33, 417 07 Göteborg
Mekanikervägen 4, 146 33 Tullinge

Läs vad 23 kunder tycker om Smartbox

• Rasmus E
    Rasmus E skrev om Smartbox
    Fel smartbox. skrev tidigare en dålig rekommendation som var riktad till ett annat företag med samma namn. Läs mer
  • Sara I
    Sara I skrev om Smartbox
    Bra & korrekt bemötande & super lätt att kommunicera med.
    Puktlighet & enkelt hanterande. Kostnader lätt att förstå. Läs mer
  • Daniel B
    Daniel B skrev om Smartbox
    Kände att företagets kundbemötandet blev bättre med tiden, och vi avslutadet av tjänsten, efter 2 år så var det på topp!
    Dem erbjöd exakt det jag var ute efter, för stunden och utförandet var bra! Läs mer
  • Pascal R
    Pascal R skrev om Smartbox
    Professionell o trevlig personal samt väldigt hög servicenivå!
    Beställde hämtning lämning samt 3 månaders förvaring av 2 rumslägenhet.
    Rekommenderas varmt! Helt klart bäst! Läs mer
  • Anneli S
    Anneli S skrev om Smartbox
    Trevliga människor och bra service. Tyvärr är det dock krångligt att komma åt grejorna om man spontant vill få tag i något och att det kostar om man ska ta ut något när jag som kund kan och om personal inte är på plats. Läs mer
  • Lars R
    Lars R skrev om Smartbox
    Snabb service på avtalad tid och med trevlig och tillmötesgående personal.
    Inget gnäll eller ojanden utan tjänstvilliga till tusen!
    Håller vad de lovat och lite till. Läs mer
  • Camilla R
    Camilla R skrev om Smartbox
    Mkt bra. Tillmötesgående trots fel vid Movares bokning. Trevliga killar som kämpar för kundens rätt. Läs mer
  • Stefan N
    Stefan N skrev om Smartbox
    Bra service, lätta att komma i kontakt med. Mycket smart koncept då man bara behöver last i en gång och ur en gång och dessutom slipper hyra eget släp! Läs mer
  • Inga-lena P
    Inga-lena P skrev om Smartbox
    Jag har hyrt box i 6 månader. Fick hjälp både med ilastning och utlastning efter hyrtiden. Som jag betalade för. Jag har inget att klaga på. Läs mer
  • Sara N
    Sara N skrev om Smartbox
    Så himla nöjda, från hämtning av grejerna, bemötande, passa tider, information, leverans av grejer, hjälp med att lyfta upp grejer - trots att det inte behövdes /förväntades !! Top notch helt enkelt och vi kommer absolut att rekommendera smart Box till vänner och bekanta! ✌️ Läs mer
  • Erik V
    Erik V skrev om Smartbox
    Otroligt bra företag och deras tjänster var precis vad vi behövde när vi flyttade! Läs mer
  • Tommi M
    Tommi M skrev om Smartbox
    Jag har varit vädigt nöjd med SmartBox hittills! Det enda jag kan önska mig är öppettider utanför kontorstimmar (kanske en kväll i veckan?) så att vi kontorsråttor skulle ha bättre tillgång till boxen vid behov. Läs mer
  • Birgitta M
    Birgitta M skrev om Smartbox
    Bemötandet ger jag högsta betyg.
    Har anlitat smartbox för förvaring
    av bohag inför en flytt till ny bostad. Läs mer
  • Annika H
    Annika H skrev om Smartbox
    Jag hyrde en Box vid flyttning för en dryg månads förvaring

Mycket vänligt bemötande om än lite förvirrad kommunikation. Allt blev som jag önskade. De höll tiderna och var mycket trevliga

Mvh Annika Håkansson Läs mer
  • Jens O
    Jens O skrev om Smartbox
    Jag är otroligt nöjd med Smartbox, de gjorde ett kanonjobb och jag kommer att varmt rekommendera Smartbox till vänner och bekanta i framtiden! Läs mer
  • Eva E
    Eva E skrev om Smartbox
    Mycket bra bemötande av den anställda personalen. En flexibel lösning när man inte riktigt kan säga hur många kubik man behöver lagra. Läs mer
  • Isabella H
    Isabella H skrev om Smartbox
    Från dag 1 har jag fått en fantastisk service från Smartbox. Vi strulade lite med datum och hade en del frågor. Trots detta möttes vi alltid av ett vänligt svar. Allt gick smidigt med körning och hämtning av släpet.
    TACK! Läs mer
  • Marie H
    Marie H skrev om Smartbox
    Bästa företaget någonsin fick toppen bra hjälp och stöd av grabbarna eftersom jag befann mig i en bråkig separation. Kommer alltid använda mig av smartbox och rekommendera de till alla!!! Läs mer
  • Jon A
    Jon A skrev om Smartbox
    Riktigt smidig lösning då man slipper lasta ur och i en extra gång. Läs mer
  • Tina E
    Tina E skrev om Smartbox
    har både haft bärhjälp, förvaring och utkörning till ny bostad med bärhjälp. Positiva, härliga killar som kört ut/burit trots tunga möbler. Ingenting kändes för jobbigt för dem. Kontakt på kontoret väldigt glatt och hjälpsamt! Läs mer
  • Olof-stay G
    Olof-stay G skrev om Smartbox
    Hade alla våra möbler hos smartbox i flytten mellan två hus. Supersmidigt!! Trevlig personal. Prisvärt! Läs mer
  • Lars-ove W
    Lars-ove W skrev om Smartbox
    Jag är jättenöjd med kontakten jag haft med Smartbox. Servicen har varit mycket bra och förvaringen fungerade klockrent. Inget var skadat och leveransen kom i rätt tid.
    Chaufförerna var dessutom trevliga och serviceminded.
    Kommer rekommendera företaget starkt om någon frågar.

M V H
    Lars-Ove Wessberg Läs mer
  • Ann-marie N
    Ann-marie N skrev om Smartbox
    Mycket bra bemötande både i telefon och på plats Läs mer

Kosterögatan 15, 211 24 Malmö