Smartbox - Magasinering

Smartbox - Magasinering

www.smartboxes.se
  • BadgeSevenYears

Är du i behov av magasinering? Vi på Smartbox erbjuder en tjänst som levererar magasineringen direkt till din dörr. Det är enkelt. Det är billigt. Du sparar massor av tid. Med oss slipper du transporter, hyra av bil eller släp och att frakta dina tillhörigheter till och från lokaler. Vi magasinerar allt från möbler till flyttlådor...

151 omdömen om Smartbox - Magasinering

Sedan starten hos Reco 2017

Marie G
Skrev om Smartbox - Magasinering

Fick väldigt bra hjälp och ett likabra bemötande. Smartbox överträffar mina förväntningar hitentills. Har köpt tjänsten att hämta/ lämna möbler i mina bostäder, transport, flytthjälp och förvaring i container i 7 v Mvh Marie Grahn

Per B
Skrev om Smartbox - Magasinering

Hej ! jag tyckte det var bra och skulle man ha något i boxen så var det inga problem bra service.

Kerstin P
Skrev om Smartbox - Magasinering

Trevlig och hjälpsam personal Smart sätt att magasinera

Filippa P
Skrev om Smartbox - Magasinering

Jättebra bemötande av företaget och mycket trevlig personal. Jag fick all hjälp jag behövde och kundtjänst var också jättebra och hjälpsamma. Över mina förväntningar! Rekommenderar verkligen! Jag skulle flytta upp en maxibox från Lund till Stockholm för att några dagar senare få det utkört till två olika adresser (magasinering + flytt). Jättesmidigt och bra!

Theodor A
Skrev om Smartbox - Magasinering

Emil som kom med trailern och hjälpte till med flytt av möbler var grym! Trevlig & skön kille, mycket positiv och professionell. Väldigt enkel att samarbeta med. Upplevelsen överlag har varit oerhört positiv, fick hjälp med kort varsel och har inga klagomål öht.

Anna R
Skrev om Smartbox - Magasinering

Tycker detta är ett väldigt bra och smidigt koncept. Suverän kontakt och trevligt bemötande. Kan bara rekommendera detta Mvh Anna

Caroline B
Skrev om Smartbox - Magasinering

De var väldigt tillmötesgående och flexibla! Också trevliga och det var väldigt smidigt. Kommer använda de fler gånger om jag behöver magasinera möbler

Per C
Skrev om Smartbox - Magasinering

Trevliga, flexibla och tillmötesgående.

Emma R
Skrev om Smartbox - Magasinering

väldigt smidigt och enkelt, blir intressant att se hur det blir vid utkörning sen:)

Clifton L
Skrev om Smartbox - Magasinering

Super trevliga och hjälpsamma!

Mikaela Å
Skrev om Smartbox - Magasinering

Fantastisk service och snabb hjälp. Känns väldigt tryggt att anlita Smartbox, kommer aldrig använda någon annan vid flytt☺️

Hedda W
Skrev om Smartbox - Magasinering

Fem av fem på service leverans och kundkontakt

Mari Catharina G
Skrev om Smartbox - Magasinering

Bra kundservice men blev betydligt dyrare för mig. Upplevde även en väldig dålig kommunikation och information. (Stockholm) -hade beställt två personer som bärhjälp, kom tre stycken pga ”en större flytt innan mig” -hade beställt en small box men de kommer med en medium box -de tar betalt för tre timmar oavsett om de är klarar efter en timme -bensinkostnad från och till Södertälje —dålig kommunikation via engelska -inget kvitto vid återlämning, fick ringa företaget innan lämning av förrådet för att kolla exakta priset Om jag hade vetat om det här innan hade jag bokat något annat !

Max Per Hans H
Skrev om Smartbox - Magasinering

Blev tyvärr mycket dyrare och mer omständigt än förväntat i samband med en flytt och magasinering i Stockholm. Jag hade beställt packhjälp, bärhjälp och magasinering men under flytten så missade de att kontrollera ett antal utrymmen vilket gjorde att flera saker glömdes kvar i lägenheten. Kalkylatorn som jag använde på företagets hemsida rekommenderade ett för litet förvaringsskåp vilket ledde till att bolaget fick skicka ut ytterligare ett skåp ett par dagar senare. Jag fick dessutom betala för ytterligare tre timmar...

Linnéa S
Skrev om Smartbox - Magasinering

Så otroligt nöjd! Fick hjälp av en trevlig kille som hette Ali han lyckades se till att allt från lägenheten fick plats i boxen. Han var så effektiv att vi var klara redan efter en timma. Stort tack!

Berndt Jan Erik G
Skrev om Smartbox - Magasinering

Använde tjänsten idag i Göteborg, snabbt och smidigt, trevlig kille som hämtade och bar. Fick plats mycket mer än jag trodde i standardboxen. Bokade igår och det hämtades idag. Kundtjänsten fungerade också utmärkt.

Linda T
Skrev om Smartbox - Magasinering

Ypperligt koncept och fantastisk service från såväl bärhjälp som kundtjänst! Otroligt nöjd med Smartbox.

Katarina R
Skrev om Smartbox - Magasinering

Trevliga, tillgängliga och i tid Dessutom väldigt effektiva.

Marie Å
Skrev om Smartbox - Magasinering

Jättebra, professionell och prisvärd service. Kan varmt rekommendera Smartbox.

Karin S
Skrev om Smartbox - Magasinering

Otroligt smidigt, snabbt och flexibelt när vi flyttade med glapp mellan boenden. Väldigt lätta att ha att göra med. Rekommenderas varmt!

Daniel A
Skrev om Smartbox - Magasinering

Väldigt bra service och snabba!

Kersthin B
Skrev om Smartbox - Magasinering

Ett toppenbra företag att anlita vid flyttning! Superduktiga, trevliga o så hjälpsamma vid våra flyttningar o högsta betyg även till magasineringen! Kan verkligen rekommenderas! Kersthin o Klas

Pia E
Skrev om Smartbox - Magasinering

Mycket trevligt bemötande och bra service

MARTIN W
Skrev om Smartbox - Magasinering

Jag har använt mig av Smartbox i Göteborg för att magasinera möbler etc i samband med flytt. Allt fungerade utmärkt och Andreas från Smartbox var mycket hjälpsam och tillmötesgående när det gällde att hjälpa till med packningen av boxen och att hitta lösningar på hur vi skulle få in allt. Vi upptäckte att vi skulle behöva en box till - inga problem, Andreas hjälpte till att fixa det. Vi behövde även flytta bort en tvättmaskin - inga problem, Andreas lånade ut en liten möbeltralla och hjälpte till att flytta tvättmaskinen. Magasineringen hade inte gått lika smidigt utan hjälp från Andreas.

Mats
Skrev om Smartbox - Magasinering

Får vänta med bedömning tills uppdraget är slutfört.

Oskar H
Skrev om Smartbox - Magasinering

Snabbt och smidigt. Förutsätter att återleveransen kommer vara detsamma.

FREDRIK E
Skrev om Smartbox - Magasinering

Jag har använt mig av som flertal tillfällen. Lika nöjd varje gång. De har alltid varit väldigt tillmötesgående och hjälp till när det har behövts. Rekommenderar dessa utan tvekan.

Måns F
Skrev om Smartbox - Magasinering

Vi fick hjälp med kontorsflytt och är oerhört nöjda! De tog emot och förvarade möbler åt oss och flyttade allt till nya kontoret där de hjälpte till med uppacking/montering samt bortforsling av skräp och emballage till återvinning.

Catharina J
Skrev om Smartbox - Magasinering

Toppensmidigt! Väldigt trevliga och hjälpsamma!

Maximilian B
Skrev om Smartbox - Magasinering

Supersmidigt och bra på alla sätt! Snabba svar, flexibla och god service. Kommer garanterat att använda dem igen!

Thomas P
Skrev om Smartbox - Magasinering

Mycket bra allting väldigt proffsigt utfört

Linn K
Skrev om Smartbox - Magasinering

Mycket trevlig personal! Väldigt duktiga och snabba arbetare. De kom med boxen och på någon timme var hela min 2 rum lägenhet nerpackad och bortkört för magasinering! Kan varmt rekommendera deras mobila magasinerings tjänster!

Staffam O
Skrev om Smartbox - Magasinering

Superservice! Trevlig och charmig australiensare Ser fram emot att snart flytta igen❤️

Lina S
Skrev om Smartbox - Magasinering

Trevligt och professionellt bemötande. Det är viktigt för mig att allt flyter smidigt och det finns en flexibilitet, vilket det gjorde. Mycket nöjd och skulle självklart använda mig av Smartbox nästa gång jag behöver magasinering.

Ludwig F
Skrev om Smartbox - Magasinering

Otroligt proffsigt och trevlig service! Kan varmt rekommendera smartbox. Fick hjälp med upphämtning och magasinering av vår lägenhet när vi var mellan boenden.

Yllka M
Skrev om Smartbox - Magasinering

Super smidigt med magasinering och leveranser.

Elin B
Skrev om Smartbox - Magasinering

Absolut smidigaste flytten jag varit med om. Så enkelt att packa ihop och magasinera ett helt hem för en snabb och enkel inflytt 5 månader senare. Rekommenderar alla dar i veckan!

Åsa L
Skrev om Smartbox - Magasinering

Jag har anlitat Smartbox både för ut och inflytt och magasinering. Jättebra service, trevliga, snabba - allt har funkat superbra. Jag kan varmt rekommendera detta företag.

Stefan B

Mycket bra service. Kommer rekommendera er till andra! 👍

Simon N
Skrev om Smartbox - Magasinering

Vi fick för oss att städa ur vårt förråd och äntligen bli av med lite skrymmande möbler. Någon dag senare var en SmartBox på plats. Mycket trevligt bemötande från föraren. Det gick några år. När det var dags att få boxen utkörd så var bemötandet bra. SmartBox är bra på att hålla kunden informerad. De körde ut till en plats långt utanför tullarna, och det var inte några problem. Bättre backning från smal väg upp för ännu smalare infart är sällsynta. Föraren hade suttit fast i köer ut från storstan, men var ändå hur trevlig...

Svar från Smartbox - Magasinering

Tack Simon för dina fina kommentarer och rekommendationer. Det var riktigt trevligt att erbjudas en kopp kaffe och en nybakad muffin efter den långa körningen så jag var naturligtvis glad vid ankomst. Vi är så glada att ni gillade våra tjänster och ännu gladare att ni har hittat ett underbart och vackert hus på landet. Tack igen M.v.h James

Daniel S
Skrev om Smartbox - Magasinering

Hyrde två boxar inför försäljning av lägenheten för magasinering av sådant vi inte behöver innan inflytt i nya boendet. Hade också bärhjälp i 2 h. Mycket snabbt och smidigt och en perfekt lösning för oss.

Helene L
Skrev om Smartbox - Magasinering

Väldigt nöjd med bemötandet och allt levererads i tid utan problem!

Ummi Ö
Skrev om Smartbox - Magasinering

Mkt proffesionellt och bra service!

Malin H
Skrev om Smartbox - Magasinering

Fick tips om smartbox av en kollega som varit nöjd med vid flytt för ngt år sen. Vi fick ovärderlig hjälp med fint o trevligt bemötande vid utflytt, magasinering 1 mån o slutligen inflytt i vår nya lägenhet. Effektivt. Värt varenda krona

Inger E
Skrev om Smartbox - Magasinering

Jag köpte flytt och lagring. Mycket trevligt bemötande, gott samarbete och en klar redovisning av kostnad Ett företag att rekommendera.

Carl B
Skrev om Smartbox - Magasinering

Smidigt, enkelt och snabbt. Väldigt trevligt och hjälpsamt bemötande!

Caroline M
Skrev om Smartbox - Magasinering

Supernöjda!!!!! Ni har varit så otroligt tillmötesgående o trevliga hela vägen. Förstått vad som var viktigt för oss och vi är väldigt glada att vi valde er för vår flytt samt förvaring under ca 2månader. Har redan tipsat andra om er;)

Gert N
Skrev om Smartbox - Magasinering

Allt fungerade perfekt, snabbt och effektivt.

Mats N
Skrev om Smartbox - Magasinering

Hade tre månaders glapp mellan utflytt och tillträde till nya lägenheten. Valde att magasinera med smartbox för att slippa momenten att lasta i och ur grejerna i ett förråd. Supersmidigt! De var flexibla och ordnade med leverans och hämtning av boxarna på kort varsel så det passade oss. Kan varmt rekommendera Smartbox!

Mattias A
Skrev om Smartbox - Magasinering

Vi hade en månad mellan två boenden och beställde hämtning, flytthjälp, lagring och leverans från Smartbox. Förutom att två personer som skulle hjälpa till att flytta ut blev försenade, upplever vi allt med tjänsten som utmärkt. Mycket trevligt bemötande och tydlig kommunikation, proffsigt och effektivt, samt prisvärt för det vi beställde. Vi är helnöjda och rekommenderar Smartbox starkt.