Rekommenderat företag 2015 - Smartrepair Globen
Smartrepair Globen

Smartrepair Globen

Trädskolevägen 5, 121 62 Stockholm

Vi reparerar dina lack- & fälgskador! Små och medelstora bilskador är vår specialité. Visa oss dina bucklor, repor, kantstötta/skeva fälgar eller din skrapade stötfångare. Du får ett pris direkt av oss!

Med moderna reparationsmetoder åtgärdas din bil snabbare och billigare än hos en traditionell skadeverkstad. Vi begränsar området som ska repareras och behöver oftast inte lackera hela panelen.

Du sparar 50-70% jämfört med traditionell lackering
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 96 kunder tycker om Smartrepair Globen

• Curt H
    Curt H skrev om Smartrepair Globen
    Jag har fått hjälp med skärm och plåtskador vid 4 tillfällen. Personalen har alltid varit vänlig och hjälpsam. alla reparationer är utförda med hög kvalitet. jag är mycket nöjd. Väljer Smartrepair när jag behöver och känner mig trygg att det inte utförs jobb som jag inte behöver.
  • Jesper J
    Jesper J skrev om Smartrepair Globen
    Trevligt. Bra. Inga konstigheter!
  • Karl Håkan K
    Karl Håkan K skrev om Smartrepair Globen
    omlackning av front bra bemötande och bra utfört arbete
  • Johny J
    Johny J skrev om Smartrepair Globen
    Hade en parkeringsbuckla på höger framskärm. Snabbt reparerat till mycket låg kostnad.
  • Alf A
    Alf A skrev om Smartrepair Globen
    Bra rekomenderar er till dom jag känner
  • Rami Y
    Rami Y skrev om Smartrepair Globen
    Bra genomfört! Trevligt bemötande.
  • Lennart S
    Lennart S skrev om Smartrepair Globen
    Kontaktade företaget om en lackskada på min MB E500, fick ett fast pris samt en tid
    för när bilen kunde lagas och lackas.
    Fick låna fri bil, en, en liten Fiat 500, som funkade bra.
    Ni ringde och meddelade när min bil kunde hämtas.
    Ett bra jobb utfördes det syns inte att någon skillnad.
  • Curt B
    Curt B skrev om Smartrepair Globen
    Anlitat dem 3 gånger med perfekt resultat.Rekomenderas
  • Thomas Andersson T
    Thomas Andersson T skrev om Smartrepair Globen
    Har använt Smartrepair Hammaby vid ett flertal tillfällen med allt från rostborttagning på äldre fordon till dörruppslag och parkeringsskador på nya och alltid fått både ett bra bemötande och ett bra resultat.
  • Per Dillner P
    Per Dillner P skrev om Smartrepair Globen
    Har bara varit kund hos Smart R i Täby men om Hammarby är lika bra som Täby vill jag varmt rekommendera dom
    Per Dillnet
  • Nils Ingvar Henrik N
    Nils Ingvar Henrik N skrev om Smartrepair Globen
    Snabb arbete, proffsigt bemötande och så vitt jag kan bedöma ett rimligt pris. Det går inte att se var reporna har varit, eller att dörren har behandlats öht.
  • Magnus T
    Magnus T skrev om Smartrepair Globen
    Mycket bra! Proffsigt, snyggt utfört jobb
  • Björn P
    Björn P skrev om Smartrepair Globen
    Mycket bra bemötande. Utmärkt utfört arbete. Mycket prisvärd reparation.
  • Lars E
    Lars E skrev om Smartrepair Globen
    Lackskada på dörrar fram

Fungerade mycket bra
  • Virpi R
    Virpi R skrev om Smartrepair Globen
    Jag tycker vi fick bra bemötande och bra utfört arbete. Ev kunde dam från polering ha torkats av lite bilen var rätt vitdammig. Dock skulle jag rekommendera er.
  • Mikael H
    Mikael H skrev om Smartrepair Globen
    Helt galet bra service och proffsigt utfört jobb
  • Daniel L
    Daniel L skrev om Smartrepair Globen
    Kan bara ge exeptionellt betyg. Alltid högsta servcie och bemötande. Reparation klar före utsatt datum och de åtgärdade vad jag trodde var färgrester på motorhuven efter reparationen helt utan extra kostnad (visade sig vara små miniskador i lacken).
    Tack Smartrepair för ett exempel på hur kundbemötande ska gå till. Jag kommer inte leta efter alternativa företag i framtiden då det bara kan bli sämre ;-)
  • Chris
    Chris skrev om Smartrepair Globen
    Toppen service och trevlig personal. Fixade repan under dagen som fanns i lacken som grannen orsakat. Dock så uppstod det ett problem när jag hämtade ut bilen men det fixade dom direkt och med lite humor på köpet :)
    Rekommenderar detta företag varmt, trotts problemet som uppstod då dom löste det direkt utan några som helst problem. Får jag fler repor i lacken så lär jag återkomma till detta företag!
  • Lars E
    Lars E skrev om Smartrepair Globen
    Jag har vid flertalet tillfällen anlitat SmartRepair i Hammarby Sjöstad för att laga mindre lackskador, små plåtskador och någon mindre underredesskada och varje gång har det varit väldigt väl utfört. Det går ofta snabbt att få tid och personalen är proffsiga och på glatt humör. Priset är också väldigt konkurrenskraftigt jämfört med märkesverkstäder och ofta billigare än självrisken.
  • Lars F
    Lars F skrev om Smartrepair Globen
    Bra. Levererar på utlovad tid. Utmärkt.
  • Björn H
    Björn H skrev om Smartrepair Globen
    Snabb och prisvärda reparationer av plåtskador. Jag har gjort två besök, ett för att fixa en ful repa, och ett för en begynnande rostskada. Bägge gångerna till stor belåtenhet.
  • Peter W
    Peter W skrev om Smartrepair Globen
    Bara bra att säga om Smartrepair ang småskador. Har fixat repor, småbucklor mm på två bilar där med perfekt resultat. Priserna vet man i förväg och de tar oftast inget extra för småfix.
  • Sanna M
    Sanna M skrev om Smartrepair Globen
    Jätteduktiga på det dom gör och ger ett trevligt bemötande!
  • Johan D
    Johan D skrev om Smartrepair Globen
    Bra och snabbt jobb till rimliga priser. Jag är mycket nöjd.
  • Annika S
    Annika S skrev om Smartrepair Globen
    Mycket bra resultat till ett bra pris på min backskada.
  • Albert H
    Albert H skrev om Smartrepair Globen
    Fler borde känna till Smartrepair som opererar precis så man vill att en modern plåt och lack service ska fungera. Snabbt och kostnadseffektivt!
  • Stephan T
    Stephan T skrev om Smartrepair Globen
    kanonjobb. Finns inte en skråma kvar på bilen
  • Daniel F
    Daniel F skrev om Smartrepair Globen
    Lyckades fixa lite skrap på bakvagnen, åkte först förbi Bilia som var helt ointresserade och ville att jag skulle boka tid enbart för att titta på skadan (bilen stod 30 meter från skadehandläggaren).
    Ringde Smartrepair som bad mig skicka in bilder, fick pris direkt och var väldigt flexibla vid tidsbokningen.
    Jobbet klart på utlovad tid och inga spår av någon skada. Väldigt nöjd!
  • Peter J
    Peter J skrev om Smartrepair Globen
    Fick ett MKT gott intryck direkt och sedan följde samma känsla genom hela förfarandet.

Priset och resultatet optimalt och har samt kommer rekommendera fler att besöka Smart repair igen!
  • Kim S
    Kim S skrev om Smartrepair Globen
    Gjorde inte jobbet klart, utan behövde klaga för att få det halvbra.
    2015-06-10 Jonas M svarar Kim S
    Hej Kim,

Låter konstigt att du fick bilen tillbaka utan att den var klar? Kom förbi någon dag eller ring så ska vi hjälpa dig med det som du inte var nöjd med.

Med vänlig hälsning // Smartrepair Hammarby
  • Martin A
    Martin A skrev om Smartrepair Globen
    Snabb service och ett bra jobb.
  • Camilla F
    Camilla F skrev om Smartrepair Globen
    Snabb och profesionell hantering. Okomplicerat och de är snabba samt billigare än att gå genom försäkringsbolagen. Rekommenderas varmt!
  • Gunilla H
    Gunilla H skrev om Smartrepair Globen
    Mycket trevligt bemötande. Proffsigt och snyggt arbete, snabbt utfört och på utsatt tid. Kan verkligen rekommendera företaget
  • Sven T
    Sven T skrev om Smartrepair Globen
    Väldigt bra och lätta att ha med att göra. Gjorde också ett mycket snyggt lackjobb.
  • Charlie N
    Charlie N skrev om Smartrepair Globen
    Snabb och hjälpsam service. Reparationen utfördes med mycket bra resultat och enligt vad som utlovades vid offert.
  • Mark B
    Mark B skrev om Smartrepair Globen
    Reparation av bucklig och lackskadad bakskärm på nyare Volvo. Bra bemötande, vettig prisnivå i förhållande till självrisk, trevlig personal, men det utförda arbetet är godkänt, inte mer än så. Tittar man noga är det ett par sk "fiskögon" i lacken, man kan skönja lite sliprepor i underarbetet, men vad tusan - det är en leasingbil. Jag tyckte det fick duga.
  • Daniel H
    Daniel H skrev om Smartrepair Globen
    Snabbt, snyggt och trevligt bemötande. / Daniel
  • Annika E
    Annika E skrev om Smartrepair Globen
    Fick tid snabbt, trevligt och professionellt bemött. Skadorna åtgärdades också på snabbaste sätt och till set pris vi hade diskuterat. Dessutom var jobbet alldeles utmärkt utfört. En lackskada åtgärdades bland annat och man kan inte se någon skillnad i lacken efter utförd omlackering! Toppbetyg med andra ord!
  • Michael H
    Michael H skrev om Smartrepair Globen
    Jag har anlitat Smartrepair vid tre tillfällen. Välgjort arbete på kort tid och till rimligt(i förväg överensk
  • Stig H
    Stig H skrev om Smartrepair Globen
    Jag fick några fula parkeringsskador snabbt åtgärdade på min A6. Bra jobb till fast pris!
  • Christian A
    Christian A skrev om Smartrepair Globen
    Proffsigt bemötande. Strålande resultat. Tog ett tag att få tid men det är väl resultatet av att de är duktiga och poppis.
  • Per T
    Per T skrev om Smartrepair Globen
    Jag hade en mindre plåtskada på dörren som de åtgärdade. Resultatet blev perfekt.

Verkstadschefen på plats i sjöstaden är dock lite butter och knepig. Inget charmtroll direkt.. Men jobbet är klanderfritt så.
  • Peter L
    Peter L skrev om Smartrepair Globen
    Jag fick ett bra bemötande vid kontakt och när bilen lämnades in för lack av spoilern. Dock när jag skulle hämta bilen som utlovat var den inte klar men det löstes med en lånebil över helgen. Jag fick sedan 10% på kostnaden pga strulet att bilen inte var klar vilket jag tyckte var bra. Jobbet blev jättebra men jag blev mindre nöjd med att bilen, som var ny rekondad, smutsats ner på förarplatsen. Vid ny kontakt lovades tvätt som kompensation. För jobbet skulle jag ge 5i betyg men helhetsbetyget dras ner av det övriga.
    2015-05-27 Jonas M svarar Peter L
    Hej Peter,

Tack för att du gav oss kritik, vi tar åt oss och kommer att tänka på det i framtiden.

Vad kul att du är nöjd med oss i övrigt och som sagt bara kom förbi så tvättar vi din bil medans du väntar.

Trevlig dag.

// Smartrepair
  • Clarence C
    Clarence C skrev om Smartrepair Globen
    SMARTREPAIR GJORDE ETT FANTASTISKT JOBB JAG KAN VERKÖIGEN REKOMMENDERA DEM CLARENCE??
  • Tonny P
    Tonny P skrev om Smartrepair Globen
    Allt fungerade perfekt och av skadan fanns det inte ett spår av.
  • Roland H
    Roland H skrev om Smartrepair Globen
    Snyggt resultat, snabbt utfört.
  • Marcial G
    Marcial G skrev om Smartrepair Globen
    Enkelt och smidigt att ta kontakt med dem. Snabbt att få det gjort
  • Ludvig P
    Ludvig P skrev om Smartrepair Globen
    Snabba, smidiga, jättebra resultat
  • Jan B
    Jan B skrev om Smartrepair Globen
    Snabbt och smidigt.
    Det var bra att man kunde låna en bil i samband med reparationen.
  • Bertil R
    Bertil R skrev om Smartrepair Globen
    Ett par tydliga lackskador samt en skrapskada på en gummistövlar som Jsg jag trodde måste bytas. När jag kom och sökte hjälp snabb bedömning vad som skulle göras listen kunde lagas prisuppgift direkt så jag visste vad som väntade. Lånebil utlovades. Fick datum när jag skulle komma bilen lämnades in Lånebil fick jag tankad behövde bara tanka för de mil jag körde ingen xtra kostnad. Fick bilen i perfekt skick samma kväll vi gick igenom allt som gjorts bilen som ny igen
    Priset för detta stämde med det jag lovade faktiskt lite billigare
    Smart Repar Ni är bäst
    Bertil Rosenquist Farstadoktorn