Alla kategorier Övrigt Stockholms län Solna SNS Solna Nagelskola

SNS Solna Nagelskola

Sommarvägen 5, 169 31 Solna — Visa karta

SNS Solna Nagelskola erbjuder Dig en seriös utbildning till professionell nagelterapeut! Vi uppfyller de krav som ställs på nagelskolor idag och vår utbildning är kontrollerad och godkänd av yrkesförbundet SEYF, Svenska Estetikers Yrkes Förbund.
Sollentunavägen 163 c, 19122, Sollentuna
Olov A:
Bra bemötande vid beställning arbete, samt snabbt och proffsigt utfört uppdrag. Arbetet gällde rensning av avlopp i badrum.

Övriga företag nära SNS Solna Nagelskola:

Sollentunavägen 163 c, Sollentuna
Stopp i avloppet? Spolvision AB hjälper dig med all sorts spolning. Vi är proffs... Läs mer ›
Olov A:

Torplyckegränd 134, Vällingby
Kontakta oss för mer info! Läs mer ›
Johan C:
Snabba svar på mailen och snyggt, korrekt utfört jobb. Skulle utan tvekan anlita företaget igen om behovet skulle uppstå. //Johan

Läs vad 3 kunder tycker om SNS Solna Nagelskola

• Mia E
    Mia E skrev om SNS Solna Nagelskola
    Fantastisk bra service och suveräna produkter till bra priser. Nagellacken sitter grymt bra och överlacket som man "droppar på" är oslagbart.
    Anna och Monica tar sig verkligen tid när man kommer in för att handla.
  • Eleine F
    Eleine F skrev om SNS Solna Nagelskola
    Mycket professionell skola med mysig atmosfär. Duktig lärare och mycket bra material att jobba med. Monica som har skolan fungerar fortfarande som min mentor även efter avslutad utbildning det känns jätteroligt och tryggt. Hon bryr sig om varje elev och alla får den hjälp som de behöver. Hon håller kontakten och hjälper oss med goda råd och support även långt efteråt. Går du på den här skolan får du långt mer än du betalar för. Jag ska snart börja tävla, jättespännande och det kan jag tacka Monica för.
  • Anita T
    Anita T skrev om SNS Solna Nagelskola
    Underbar stämning med professionell personal. Ett ställe jag verkligen rekommenderar om du som jag vill fixa naglarna, fötterna, vaxa dig, eller fixa till håret. Tjejerna här bjuder dig alltid på en mysig stund, trevlig atmosfär och professionella råd.

Sommarvägen 5, 169 31 Solna