SNS Solna Nagelskola

SNS Solna Nagelskola

Ring 08-735 63 00 www.nagelskolan.se

SNS Solna Nagelskola erbjuder Dig en seriös utbildning till professionell nagelterapeut! Vi uppfyller de krav som ställs på nagelskolor idag och vår utbildning är kontrollerad och godkänd av yrkesförbundet SEYF, Svenska Estetikers Yrkes Förbund.

3 omdömen om SNS Solna Nagelskola

Mia E
Skrev om SNS Solna Nagelskola

Fantastisk bra service och suveräna produkter till bra priser. Nagellacken sitter grymt bra och överlacket som man "droppar på" är oslagbart. Anna och Monica tar sig verkligen tid när man kommer in för att handla.

Make up institute
4.7/5 i betyg av 51 omdömen 4.7 av 51 omdömen
Badge2016

Fantastisk skola. Otroligt engagerade lärare, mycket professionellt upplägg på studierna. Vackra personliga lokaler, gedigen utbildning. Som

Eleine F
Skrev om SNS Solna Nagelskola

Mycket professionell skola med mysig atmosfär. Duktig lärare och mycket bra material att jobba med. Monica som har skolan fungerar fortfarande som min mentor även efter avslutad utbildning det känns jätteroligt och tryggt. Hon bryr sig om varje elev och alla får den hjälp som de behöver. Hon håller kontakten och hjälper oss med goda råd och support även långt efteråt. Går du på den här skolan får du långt mer än du betalar för. Jag ska snart börja tävla, jättespännande och det kan jag tacka Monica för.

Anita T
Skrev om SNS Solna Nagelskola

Underbar stämning med professionell personal. Ett ställe jag verkligen rekommenderar om du som jag vill fixa naglarna, fötterna, vaxa dig, eller fixa till håret. Tjejerna här bjuder dig alltid på en mysig stund, trevlig atmosfär och professionella råd.