Snusbolaget.se

3.3 i betyg av av 3 omdömen

Läs vad 3 kunder tycker om Snusbolaget.se

• 2019-08-30

Anton J skrev om Snusbolaget.se
    En av de bästa köpupplevelserna jag haft på nätet. Lätt-browsat bland produkterna, bra priser och blixtsnabb leverans med budbee! Dessutom färskt snus, vilket sällan är fallet när man köper till dessa priser på en random kiosk på stan. Rekommenderas verkligen! Läs mer
  • Omar G

2018-02-12

Omar G skrev om Snusbolaget.se
    Riktigt riktigt dåliga.

Första beställningen skickas till en annan kund.
    Andra beställningen skickas inte på över en vecka (paketet har slarvats bort). Samtidigt sänker de priserna på produkterna. När jag ber de att skicka paketet igen - givet att de återbetalar mellanskillnaden - får jag en "kompensation" som egentligen är mellanskillnaden som kan användas på nästa köp. Alltså är det en ren lögn att det är en kompensation.

Så - om ni vill ha en leverans på över 2 veckor och vill stå ut med den otrevliga kundtjänsten - handla på snusbolaget Läs mer
  • Herman B

2017-11-03

Herman B skrev om Snusbolaget.se
    Mycket bra priser! Oftast snabba leveranser, haft lite otur med deras kundtjänst men det löste sig till slut, ett tips kan vara att försöka bli lite bättre där. Kommer beställa från Snusbolaget.se igen! Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte