Alla kategorier Byta Däck Stockholms län Stockholm Södermalm Söderdäck / AD Bilverkstad

Söderdäck / AD Bilverkstad

Tegelviksgatan 14, 116 41 Stockholm — Visa karta

Vill du slippa stå och skifta hjulen själv? Vill du slippa bära upp dina vinterhjul till förrådet? Har du svårt att bedöma när det är dags att byta ut däcken? Ta då och checka in på vårat däckhotell. Självklart är dina hjul försäkrade hos oss. Besök vår hemsida för mer info och priser. Välkommen!
Ullevivägen 10, 19740, BRO

Däckbytare nära Söderdäck / AD Bilverkstad:

TJURHORNSGRÄND 6, Johanneshov
Joel K:
Kör däckskifte med hotell hos Söderorts Bilvård. Snabbt, smidigt och väl bemötande personal.

Banérgatan 30, STOCKHOLM
Bilvård, service, däck och reparationer direkt på Östermalm. Välkommen! Läs mer ›
Ulf L:
Bra service men det krävde ett extra samtal från mig

VRETENSBORGSVÄGEN 5, Hägersten
Välkommen till oss på Mekopartner Bilverkstad! Vi samarbetar med Mekonomen och ... Läs mer ›
Malin R:
Trevliga och gjorde ett bra jobb! Helt ok pris också. Rekommenderas!

Hemvärnsgatan 9, Solna
Välkommen till en bilverkstad med mycket passion för bilar och många års erfaren... Läs mer ›
Fabian R:
Gjorde en bas rekond och teflon lackskydd, riktigt fint resultat och bra pris! Bra personal, kommer komma tillbaka dit igen.

Läs vad 43 kunder tycker om Söderdäck / AD Bilverkstad

• Lotta L
    Lotta L skrev om Söderdäck / AD Bilverkstad
    Skulle göra ett däckskifte i söndags då killen som skulle byta däck sa att dessa däck var helt nedslitna dessutom passar inte dessa däck din bil. Och jag ser att det stämmer för mina däck var dubbade vilket inte dessa var.
    Jag blir alldeles chockad och förstår att när jag senast bytte däck så har man stulit mina och lagt in dessa istället i min bil.
    Jag bytte däck på stora parkeringen utanför ICA i Sickla köpkvarter den 26 mars 2017. Det var BYTHJUL i samarbete med Söderdäck AB. Jag har varit i kontakt med båda men tyvärr ingen återkoppling alls. Dom är nu polisanmälda och snart i tidningen också
  • Tom H
    Tom H skrev om Söderdäck / AD Bilverkstad
    Inga glamorösa lokaler eller annat lullull, bara bra kvalitet på arbetet och en service som är utöver det vanliga. Precis som jag vill ha min bilverkstad!
  • -
    - skrev om Söderdäck / AD Bilverkstad
    Lämnade in bilen för att montera på nya däck i höstas, som jag hade beställt från Bythjul.com. Nu på våren lämnade jag in bilen på Euromaster i Älvsjö för att justera framvagnen pga vibrationer som hade uppkommit. Jag bad montören att för säkerhets skull kolla om det var obalans, men eftersom det bara visade sig vid 110km/h så tänkte jag att det kanske bara är framvagnen. Det visade sig vara balanseringen av hjulen som var gjorda på ett så amatörmässigt sätt att 3 av 4 hjul var tvugna att balanseras om. Klåparen hade till och med monterat vikt ovanpå andra vikter och när det blev för mycket så monterade han på andra sidan istället för att plocka bort. Otroligt dåligt. Välj en annan verkstad för allt i världen
  • Ove L
    Ove L skrev om Söderdäck / AD Bilverkstad
    Efter däckbyte, 4/4, som var kaotiskt redan från början, har jag upptäkt att en hjulbult saknas. Tyvärr är det låsbulten som är borta. Jag har sökt Söderdäck per telefon, lämnat meddelanden och mailat, utan att få något svar. Söderdäck fungerade tidigare utmärkt, men har helt plötsligt blivit hopplösa. Jag kan inte åka med tre hjulbultar, utan låter en annan verkstad lösa problemet. Fakturan hoppas jag Söderdäck står för. Kommer inte att anlita Söderdäck i fortsättningen.
  • Niklas H
    Niklas H skrev om Söderdäck / AD Bilverkstad
    Helt okej, flexibla! Trots strul (leveransen av däck) ser de ut som de löser det på ett smidigt sätt.
  • Claes T
    Claes T skrev om Söderdäck / AD Bilverkstad
    Fantastiskt proffsiga och trevliga. Löste mitt däckproblem med glimten i ögat trots att det var värsta däckbytardagen.
  • Josephine L
    Josephine L skrev om Söderdäck / AD Bilverkstad
    Det var lite svårt att boka en tid. Jag mailade flertalet gånger och fick inget svar, men när jag väl fick tag på dem och de insåg att jag fallit mellan stolarna, ordnade de en tid super snabbt. Mötet med all personal är mycket professionellt och trevligt!
  • Anders W
    Anders W skrev om Söderdäck / AD Bilverkstad
    Däcksbyte efter beställning från däck 365
  • Jonas
    Jonas skrev om Söderdäck / AD Bilverkstad
    Bra service, fungerande processer. Känner inte att man blir lurad.
  • Tobias V
    Tobias V skrev om Söderdäck / AD Bilverkstad
    proffsiga på däckbyte och balansering
  • Anders H
    Anders H skrev om Söderdäck / AD Bilverkstad
    Bra, trevlig personal med trevligt bemötande.
  • Jörgen C
    Jörgen C skrev om Söderdäck / AD Bilverkstad
    De har hjälpt mig många gånger när jag haft problem med mina däck. (Jag har ofta problem med mina däck).
  • Niklas A
    Niklas A skrev om Söderdäck / AD Bilverkstad
    Mycket bra, däckmontering och skifte fungerade utan bekymmer.
  • Michael O
    Michael O skrev om Söderdäck / AD Bilverkstad
    Köpte mina däck via Däckonline och fick perfekt hjälp av personalen på Söderdäck att få det att fungera tills att däcken satt på bilen.
  • Magnus D
    Magnus D skrev om Söderdäck / AD Bilverkstad
    Andra gången på knappt ett år jag är här och fixar nya däck, den här gången till motorcykeln. Fick kaffe, tillgång till wifi och ett vänskapligt bemötande i väntan på däckbytet. Och innan jag drog iväg hade jag dessutom fått bra tips om hur jag ska efterdra hjulbultarna och anpassa körstilen efter nya sulorna. Kanonservice!
  • Fred J
    Fred J skrev om Söderdäck / AD Bilverkstad
    Trevligt bemötande, snabb service
  • Robert B
    Robert B skrev om Söderdäck / AD Bilverkstad
    Vänligt bemötande. Enkelt och snabbt.
  • Mats O
    Mats O skrev om Söderdäck / AD Bilverkstad
    Trevligt bemötande och hyfsat snabbt utförande när jag skulle byta framdäck på min hoj. Det bjöds på kaffe och trådlöst nätverk under tiden, men jag tror att det var enhetspris på byte av däck så jag betalade samma pris för ett däck som det skulle kostat för två. På det viset så var det ju dyrt kaffe... ;-)
  • Malcolm W
    Malcolm W skrev om Söderdäck / AD Bilverkstad
    Montage av 2 nya däck (R17)

skicklig. Proffsig. ärlig.
  • Jan G
    Jan G skrev om Söderdäck / AD Bilverkstad
    Söderdäck har haft erfarenhet av barncanser liksom jag!
    Därför valde jag SÖDERDÄCK AB!
    Jag valde sommardäck!
    Personalen var toppen!
    Ligger bra i Stockholm och man kan lagra sina vinterdäck där!
  • Erik P
    Erik P skrev om Söderdäck / AD Bilverkstad
    Helt perfekt! Behövde två nya vinterdäck då jag hade punktering på ett. Ringde sent en eftermiddag, två timmar senare var allting fixat. De hade bra begagnade däck hemma, monterade, balanserade och skiftade allt medan jag väntade. Personalen är trevlig och kunnig. Man tror knappt att det finns folk med yrkesheder idag, men de här vet vad de sysslar med och försöker inte blåsa en. Jag tror knappt att jag kunde ha fått ett bättre pris heller, även detta hjälpte de till med. Kan särskilt rekommendera dem till folk med lite större bilar, då de jobbar mycket med ambulanser och färdtjänstbussar. I min åsikt gör det inget om det är lite skräpigt på golvet, viktigare att de gör jobbet bra än att de går runt och städar hela tiden!
  • Göran J
    Göran J skrev om Söderdäck / AD Bilverkstad
    Klockrent! Trevlig personal och snabb service. Rekommenderas!
    Borde dock be fastighetsägaren ta fram kvasten och städa av i entre'n.
  • Göran J
    Göran J skrev om Söderdäck / AD Bilverkstad
    Klockrent! Trevlig personal! Rekommenderas! Dock borde man få fastighetsägaren att ta fram kvasten och städa upp i entrén.
  • Henrik R
    Henrik R skrev om Söderdäck / AD Bilverkstad
    De är grymma, jag har lämnat in vår BMW 525 några gånger för reparation. Få tid snabbt, löser problemet på avsatt tid enligt BMWs list-tid. BMW original delar eller begagnat fungerar. Trevliga att snacka med.
  • Per S
    Per S skrev om Söderdäck / AD Bilverkstad
    Söderdäck känns som en väldigt seriös och trevlig däckfirma, som jag skulle rekommendera att använda.
  • Niklas L
    Niklas L skrev om Söderdäck / AD Bilverkstad
    Bra service och mycket trevlig personal.
    Tryckte och fyllde mitt ac anläggning där.
    Mycket bra pris!
  • Ulf T
    Ulf T skrev om Söderdäck / AD Bilverkstad
    Mycket trevligt och kunnigt bemötande. Flexibelt, snabbt och prisvärt!
  • Caterina B
    Caterina B skrev om Söderdäck / AD Bilverkstad
    Väldigt snälla och kunniga, bra service helt enkelt
  • Jan W
    Jan W skrev om Söderdäck / AD Bilverkstad
    Det var perfekt service o dom är duktiga återkommer till dom
  • Anna M
    Anna M skrev om Söderdäck / AD Bilverkstad
    Snabb, trevlig och bra ac service.
  • annelie k
    annelie k skrev om Söderdäck / AD Bilverkstad
    Jag känner verkligen inte igen det mora skrivit.
    verkstan inte smutsigare än andra verkstäder jag varit på.
    mina hjul och bultar som jag har haft förvarade i 5 år har det aldrig varit problem med.
    en toppen verkstad helt enkelt.
  • mora n
    mora n skrev om Söderdäck / AD Bilverkstad
    Amatörer. Försöker vara trevöoga men misslyckas. Bjuder på kaffe i smutsiga muggar och i en smutsig lokal.
    Glömmer att bestälöa hem däck som utlovats. Blandar ihop hjulbultar med andras, dvs några kromade andra svarta. Vid ett tillfälle blev jag anklagad för att låsbulten satt för hårt så de knäckte den, fast ingen annan har rört dem.
    2013-05-31 Micke K svarar mora n
    Jag är ledsen att se detta.
    Vi har flyttat till nya lokaler vid årsskiftet som vi jobbar på att hålla renare här har vi dessutom en diskmaskin som ska se till att våra koppar är rena.
    vad gäller dom beställda däcken så kommer jag inte ihåg vad som hände men säger du det så ursäkta.
    svarta och kromade hjulbultar kommer johan ihåg fallet du ville ha "dina kromade men vi hade svarta bmw orginal till din bmw.
  • Gunnar L
    Gunnar L skrev om Söderdäck / AD Bilverkstad
    Mycket bra bemötande och service
  • Tomas G
    Tomas G skrev om Söderdäck / AD Bilverkstad
    Ett smärtfri och personlig service som också aldrig fallerat hittills.
  • Sessan F
    Sessan F skrev om Söderdäck / AD Bilverkstad
    Vi har anlitat dem i flera år och är mycket nöjda med bemötande och service.
  • Tony
    Tony skrev om Söderdäck / AD Bilverkstad
    Kanon bra ;))
  • vetinte v
    vetinte v skrev om Söderdäck / AD Bilverkstad
    bra service, levererar enligt förväntningar
  • Ronnie B
    Ronnie B skrev om Söderdäck / AD Bilverkstad
    Bra bemötande och bra service. Rekomenderas!
  • Claes R
    Claes R skrev om Söderdäck / AD Bilverkstad
    Bra service, nöjd med företagets arbete. Hade varit högre betyg om man tog itu med städning i lokalerna.
    Förstår att det är svårt i denna bransch. Men ändå det är för skitigt och dålig arbetsmiljö.
    2013-05-23 Micke K svarar Claes R
    Hej Claes.

Jag såg att du inte tyckte att våran städning inte var så strålande.
    Tack för din åsikt.
    Men om vi ska kunna bli bättre skulle jag vilja få mer utförligt vad du reagerade på (verkstad,kundmottagning,golv eller bara allmänt)?
    mvh Micke
    2013-05-23 Claes R svarar Micke K
    Hej Micke
    Det är dammet som finns på allt inklusive de återmonterade däcken. Vilka för visso inte var helt rena vid inlämningen men definitivt täckta av ett lager oljigt damm efter monteringen.
    Jobbar själv med renovering där hälsofarligt damm som genererats av rivning och allmän byggverksamhet varit ett hälsoproblem under många år. Numera avhjälps det rimligen med regelbunden städning. Jag kan tänka mig att det kontinuerliga flödet av fordon in och ut ur lokalen är en del av problemet.
    Hälsningar
    Claes
    2013-05-23 Micke K svarar Claes R
    Tack för återkopplingen.
    Då ska vi försöka hitta ett sätt att förbättra städningen evenuellt med vattnande sopmaskiner.

mvh Weit
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Micke K
    Hanna O skrev om Söderdäck / AD Bilverkstad
    Snabba, tillgängliga, trevliga, tillmåtesgående
  • Nicholas R
    Nicholas R skrev om Söderdäck / AD Bilverkstad
    Bra och trevlig service. Lätt att boka tid.
  • Ernesto P
    Ernesto P skrev om Söderdäck / AD Bilverkstad
    Alltid nöjd! Möjligen skulle man önska att hjulen tvättades under vinterförvaringen, men det kanske helt enkelt är en tilläggstjänst.

Tegelviksgatan 14, 116 41 Stockholm