Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Nacka Södergaraget Södermalm AB

Brantvägen 3, 133 42 Saltsjöbaden — Visa karta

Kemistvägen 16, 18379, TÄBY
Speedy Bilservice Täby
Michaela L:
Snabb, pålitlig och bra service. Bra chef som levererar det som utlovats. Topp betyg!

Bilverkstäder nära Södergaraget Södermalm AB:

Vattenverksv. 2, NACKA
Välkommen! Läs mer ›
Maths J:
Tack, supernöjd! Dom finns alltid i min närhet när jag behöver hjälp.

Vattenverksvägen 4, Nacka
Speedys bilverkstäder finner du bara på centrala lägen, vid stora trafikleder oc... Läs mer ›
Erik A:
Fick byte till vinterdäck snabbt utfört på bestämd tid medan jag väntade vilket jag uppskattade mycket.

Industrivägen 10, TYRESÖ
Välkommen! Läs mer ›
Gun J:
Snabbt, korrekt och trevligt bemötande.

Skogsängsvägen 54, TYRESÖ
Hans S:
mycket gott bemötande snabbt och lätt att boka service + koll av läckande olja i motor +byte av broms skivor fram. kommer att använda verkst...

Läs vad 2 kunder tycker om Södergaraget Södermalm AB

• L
    L skrev om Södergaraget Södermalm AB
    Jag tyckte det verkade bra då de går ut med att det är ett säkert och kameraövervakat garage.

Det fungerade bra ett längre tag, sedan hände följande:
    - Jag köpte en ny motorcykel som efter en månad blev stulen ur det säkra garaget.
    - På grund av tekniskt strul gick det inte att få del av övervakningsfilmer av stölden.
    - Jag fick inte säga upp garageplatsen med grund att motorcykeln blivit stulen därifrån, utan tvingas betala 3 månader uppsägningstid för en tom garageplats.

Vet inte om det är bra eller dåligt eller normalt, men vill dela med mig av mina erfarenheter bara. För mig blev det iaf en väldigt dyr historia.
  • elin j
    elin j skrev om Södergaraget Södermalm AB
    Tänkte egentligen inte skriva nåt men såg föregående komentar. Jag har varit kund hos Södergaraget i drygt två år och är supernöjd. Trevlig personal och välskött garage.

Brantvägen 3, 133 42 Saltsjöbaden