Söderkliniken Rehab AB

1.0

2 omdömen om Söderkliniken Rehab AB

Britta B
Skrev om Söderkliniken Rehab AB

Uselheten. På Vårdguiden står det att de har akuttider kl 8-17. När jag kommer dit och letat mig runt huset till en liten dörr på baksidan har de (som tidigare recensent skriver) kodlås och ingen porttelefon. En lapp på dörren hänvisar till ett telefonnummer men telefontiden tog slut 11:30 och därefter får man prata in på telefonsvarare. Jag pratar in och säger att jag står utanför med trasig hamstring. Ingen ringer upp. Om man inte har insett att man inte kan ha så värdelös tillgänglighet - hur är de då på att utföra sitt jobb? Förtroendet i botten redan utanför dörren. Går någon annanstans.

Access Rehab - Sjöstaden
4.7/5 i betyg av 2584 omdömen 4.7 av 2584 omdömen

Snabb, smidig och proffsig hjälp.

Linus F
Skrev om Söderkliniken Rehab AB

Fick en tid på Söderkliniken och när jag kom fram så var receptionen stängd och ytterdörren låst. Den jag bokade tiden med hade inte gett mig koden så där stod jag ute och väntade i 15 minuter tills någon gick ut. Känns inte riktigt med tiden att inte ha någon annan lösning - typ en ringklocka eller så. Väl uppe på kliniken fick jag träffa en expert på sömnbesvär för mina ledproblem. Riktigt pinsamt. Så har ni ett besök planerat hit - ta reda på vem och varför ni träffar personen innan ni går dit.