Södermäklarna Enskede/Farsta

Södermäklarna Enskede/Farsta

Ring 08-447 34 40 www.sodermaklarna.se
4.4

Välkommen till Södermäklarna i Enskede/Farsta. 1983 öppnade vi upp vårt första kontor på Söder. Redan från början inriktade vi oss på hus och lägenheter på Södermalm och Söderort. Genom en god lokalkännedom och stor erfarenhet har vi blivit specialister på att sälja och köpa lägenheter på Södermalm. Vi kan skillnaden på östra...

60 omdömen om Södermäklarna Enskede/Farsta

ALEXIS W

Försökte få kontakt med mäklare för att ställa frågor om ett prospekt. Blev sarkastiskt bemött i telefonen. Kändes oseriöst och otrevligt.

MOHV Uppsala
4.9/5 i betyg av 456 omdömen 4.9 av 456 omdömen

Veronica Å

Vi är mycket nöjda med all hjälp vi fått vid försäljningen av vårt hus, verkligen professionellt skött.

Emelie P

Snabb och smidig affär. Bra service och professionellt bemötande.

Svenska Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 1357 omdömen 4.8 av 1357 omdömen

Yulia Igorevna M

Peter Folke är bästa mäklaren! Peter Folke är inte bara din mäklare, utan även din rådgivare, din mentor och din pålitliga ledsagare i bostadsmarknaden.

Marcus J

Bra bemötande och verkar ha koll på läget.

Riksmäklaren Uppsala
4.7/5 i betyg av 1118 omdömen 4.7 av 1118 omdömen

Engagerad och snabb att ge återkoppling. Flexibel. Bra!

Andreas T Andreas T
Vera R

Trevligt o professionellt bemötande

Torbjörn A

Bra bemött från första dagen. Lättsam dialog, krånglar inte till det. Värdefullt med erfaren mäklare (tror han är det) Vi är nöjda.

HusmanHagberg Solna
4.9/5 i betyg av 935 omdömen 4.9 av 935 omdömen

Momo

Mycket serviceinriktad och målmedveten. Väldigt noggrann med att följa opp alla potentiella kunder .

Janne S

Jämfört med andra mäklare jag anlitat angående försäljning av sommarställe då har Peter Folke visat ett överlägset engagemang jämfört med tidigare mäklare. Klara och tygliga tips hur vi på bästa sätt skulle nå ett så tillfredsställande försäljningspris. Dessutom utfördes försäljningen på kort tid. Jag kan verkligen rekommendera Peter Folke och ger honom högsta betyg. Mvh Jan Stensö

HusmanHagberg Uppsala
4.8/5 i betyg av 1103 omdömen 4.8 av 1103 omdömen

Patrik G

Snabb, smidig försäljning och levererade det pris vi kommit överens om!

Nanna W

Peter är lugn, trygg och erfaren. Han tog dig tid att lösa ett antal uppgifter som kom i anslutning till affären. Inte den snabbaste och mest säljande mäklaren men det uppskattar jag. Miljonaffärer bör inte stressas fram.

Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
4.8/5 i betyg av 1654 omdömen 4.8 av 1654 omdömen

Babbis S

Professionell, kunnig samt alltid tillgänglig när denne behövdes.

Eva S

För oss betydde det mycket att hitta mäklare som var tillmötesgående, tillgänglig och framförallt kunnig. Vasilis uppfyllde alla dessa krav. Han fick lägga mycket tid på enskilda visningar, vårt hus var inte så lättsålt.

Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 2927 omdömen 4.8 av 2927 omdömen

Linda F

Köpt nyproduktion samt sålt genom mäklaren. Mycket nöjd med professionellt bemötande, kunnig och ett bra slutpris.

Roy O

Jag har köpt min första lägenhet genom Vasilis, han är en mycket trevlig och hjälpsam mäklare, och affären gick hur smidigt som helst.

Ulrika D

"Jag är väldigt nöjd över att jag valde Södermäklarna Enskede/Farsta och Peter Folke. Peter var väldigt engagerad, kunnig och närvarande i hela processen. Jag kan inte ge mindre än max betyg!

Mattias P

Jag vill inte lämna några kommentarer i det offentliga rummet men det går bra att kontakta mig. Hälsar Mattias Berlin, 072-561 70 96

Andreas K

Tillmötesgående, kunnig och trevlig mäklare med lång erfarenhet. Rekommenderas!

Lars J

Peter Folke har jag köp bostad av och sålt bostad med Peter. Kunnigare mäklare fins inte Peter kan sina objekt han ger goda råd både vid försäljning och när man köper. Jag och min fru har gennom åren gjort flera köp och försäljningar med Peter Folke. Vi är mycket nöjda med Peters arbete. Tryggare bostads affär kan du inte göra så kontakta Peter Folke om du är i sälj eller köp tankar med din bostad. /Anders & Gunilla

Håkan L

Allt gick bra då vi klev in i den här affären i ett sent skede När vi sålt vår nuv. Bostad hade Svenska Hem flyttat fram inflytt. Med två mån något som Peter inte trodde att de skulle kunna Så då sjönk hans förtroende rätt så ordentligt Men det är bara o gilla läget!!!!!!

Ckristos G

Jag är mycket nöjd med min kontakt och samarbete med Vaailis på södermäklarna

Jan-ove J

Allt var proffsigt och korrekt. Ett trevligt bemötande.

Per-göran L

Bra, men lite för svag mot besvärliga säljare som uppförde sig väldigt illa.

Karin A

Väldigt snäll. Lite rörigt. Allt har hittills ordnat sig fint.

Madeleine K

Personlig,engagerad ,erfaren, professionell och trygg mäklare. Goda referenser och positivt bemötande .

Monica S

Den bästa mäklaren i Stockholm. Kompetent, seriös och duktig.

Harald N

Verkade kunnig och ärlig, men ganska oengagerad. Som köpare var det en bra kombination, som säljare skulle jag vara mer tveksam.

Pia E

Trevligt bemötande, kunnig, hjälpsam,

Magnus H

Peter Folke fick uppdraget att sälja våran lägenhet på söder. Kunde inte bli bättre då Peter har sålt lägenheter på söder i många många år. Ska ni sälja,ring Peter Folke på Södermäklarna. Mkt bra att ha att göra med,rekommenderas varmt. Magnus Holmqvist

Johan E

Vi fick besked om att budgivningen var slut och att vi vunnit den. Vi var glada och lättade. Men sedan ringde Peter Folke upp igen efter cirka tio minuter och sade att han fått ett nytt bud. Kändes inte trovärdigt och är under förväntan för vad man räknar med av en seriös mäklare.

Yahya A

Professionell och kompetent mäklare som alltid är tillgänglig.

Chrysoula T

Extremely professional and knowledgeable.

Michael K

Kunnig, pålitlig, seriös, alltid tillgänglig

Ronny L

Det kändes som att han hade koll men första vändan så gjordes inte mycket för att sälja men när målet inte nåddes höjde han nivån en aning.

Stefanos A

Utmärkt och proffsig service!!

Ibtisam A

Toppen service, kommer definitivt att ta kontakt med de igen.

Per N

Proffsigt bemötande. Peter inger förtroende. Fokus på rätt saker.

Samuel T

Alltid trevligt och tydligt budskop. Bra på att svara på all frågor jag ställer och fin respons alltid oavset vid affärer eller utan.

Anders A

Hej Bra och sakligt bemötande av en trevlig och seriös påläst mäklare. Även ett gott stöd vid tvister.

Adib E

Bra, trevlig och svarade på frågor, tog fram begärda dokument.

Emmah W

Väldigt professionell, trevlig samt allt gick väldigt smidigt

Hans H

Erfaren och med ett bra bemötande. Huset blev snabbt sålt till ett bra pris! Skulle gärna anlita honom igen.

Angelina B

Håller kunden uppdaterad och är alltid kontakta bar. Besvarar och hjälper till med alltid runt försäljning och köpet.

Christian W

Helt okey. Köpte en tomt genom Peter Folke och köpet gick utan problem eller konstigheter.

Zanna C

Det var ett trevligt möte, Peter Folke som mäklare upplevdes av mig som förtroendeingivande och professionell, har goda teoretiska och praktiska kunskaper gällande affären, noggran att gå igenom kontraktet, vilket kändes viktigt och tryggt. Som sagt, Peter lämnade mkt positiv personlig intryck.

Fredrik J

Proffsig och trevlig. Gav ett bra intryck.

Nikiforos T

Mycket engagerad mäklare som tar sitt jobb på allvar och verkligen lyssnar på säljaren , Det finns igäntligen inte så mycket mer att säga än att man önskar att många fler var som han .

Anders L

Stabil och kompetent! Fick toppvärde på min lägenhet!

Marianne H

Peter Folke är seriös och kunnig. Han beaktade synpunkter vi hade på informationsmaterialet. Han var något optimistisk om slutpriset.

Deni B

trevligt, kunnig, snabbt..............................