Södermäklarna Mariatorget

Södermäklarna Mariatorget

Ring 08-643 10 80 www.sodermaklarna.se
4.4

Välkommen till Södermäklarna vid Mariatorget. 1983 öppnade vi upp vårt första kontor på Söder. Redan från början inriktade vi oss på hus och lägenheter på Södermalm och Söderort. Genom en god lokalkännedom och stor erfarenhet har vi blivit specialister på att sälja och köpa lägenheter på Södermalm. Vi kan skillnaden på östra...

91 omdömen om Södermäklarna Mariatorget

Em M
Skrev om Södermäklarna Mariatorget

askassa rutiner vid dolda bud behövs. Efter att ha varit på visning med Södermäklarna där jag har fått nys om att det finns dolda bud så frågar jag Paola Södermäklarna om det kommer att vara fler dolda bud i processen, varpå hon säger nej. Sedan på budningens sista dag (då säljaren vill avsluta affären) kommer ett dolt bud varpå Paola ringer mig och ber mig att buda blint mot en okänd summa. Jag säger att jag drar mig ur budningen om det ska vara dolda bud som hon sagt INTE ska förekomma. Paola pratar sedan med säljaren...

MOHV Uppsala
4.9/5 i betyg av 456 omdömen 4.9 av 456 omdömen

Ida J

Engagerad, vänlig och flexibel

Ingrid W

Mycket nöjd. Mycket engagerad. Månade om att göra ett bra jobb från första kontakt till avslut på lägenhetsförsäljningen.

Svenska Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 1355 omdömen 4.8 av 1355 omdömen

Martin Y

Vi var otroligt nöjda med Ulrika, lättillgänglig, rak och proffesionell.

David L

Vi fick ett bra och personligt bemötande genom hela processen.

HusmanHagberg Uppsala
4.8/5 i betyg av 1102 omdömen 4.8 av 1102 omdömen

Jonathan L

Jag tyckte att AnnaCarin var bra och kunnig.

Per B

Personligt bemötande. Kändes som en viktig kund. Stöd även vid det slutliga kontrakts skrivandet.

Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
4.8/5 i betyg av 1654 omdömen 4.8 av 1654 omdömen

Therese W

Bra! Anna Karin va engagerad och hade ett personligt sätt att hantera försäljningen!

Kristin S

AnaCarin var schysst att ge oss en extravisning trots att vi missade ordinarie visningar. Sedan gick allt smidigt vid budgivning och köp och vi fick bra förtroende för att försäljningen gått rätt till.

HusmanHagberg Solna
4.9/5 i betyg av 935 omdömen 4.9 av 935 omdömen

Rolf G

Södermäklarna med Peter Storm är professionella och var mån om att vi skulle få ut ett högt pris och att undvika problem med köparen efter genomförd affär. Trots tidspress blev vi snabbt kkara med annonsering och försäljning . Även deklarationen ordnades smidigt. Vi kan därför varmt rekommendera Peter. Rolf Gellstrup

Lova L

Lite för mycket och kändes påklistrad

Riksmäklaren Uppsala
4.7/5 i betyg av 1115 omdömen 4.7 av 1115 omdömen

Engagerad och snabb att ge återkoppling. Flexibel. Bra!

Andreas T Andreas T
Lina H

Vi var supernöjda med AnnaCarin!

Jessica S

Väldigt trevligt bemötande. Kunnig. Proffsig handläggning av vår lägenhetsaffär. Skulle gärna köpa lgh genom Anna Carin igen.

Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 2926 omdömen 4.8 av 2926 omdömen

Barbro T

Proffsig. Närvarande. Och trevlig. Resultatet över förväntan.

Nils S

Riktigt proffsigt jobbat från början till slut! Vi kände oss helt lugna med A-C som mäklare och rådgivare vid försäljningen av vår bostadsrätt. Att köpa eller sälja sin bostad är en stor och viktig händelse, ofta livets största ekonomiska transaktion. I den situationen känns det ytterst viktigt med kompetens och lugn hos mäklaren. Och det är kvaliteter som A-C har i överflöd!

Kerstin S

Seriös, uppmärksam, tillmötesgående och frågar då hon tycker T.ex ett bud är märkligt. Sådant inger förtroende. Glad och lägger på minnet en kunds preferenser. Helt enkelt en mäklare att uppskatta och för företaget att värna om.

Victoria H

Mycket trevlig duktig tjej med bra känsla.

Cecilia R

Jag tycker att jag fick bra hjälp och att jag från början till slut kände stort förtroende för Peter. Tack för bra samarbete.

Mahmood A

Jobbade mycket bra med försäljningen.

Annika C

Fick lägenheten såld efter en del om och men. Många visningar och med lågt kundintressen och med lägre betalt än jag trott. Kan delvis bero på införandet av amorteringskrav och att en exakt likadan lgh nyligen sålts på samma adress. Jobbig process.

Amanda B

Trevlig och kunnig. Smidig affär.

Josefin O

Trovärdig, håller vad hon lovar och återkopplar alltid så jag som kund känner mig trygg och ständigt informerad. Vi kommer säkert använda Cecilia i kommande affärer!

Elin F

Jag har anlitat AnnaCarin Brånhammar vid tre lägenhetsförsäljningar och skulle defintivt göra det igen! AnnaCarin är engagerad, kunnig, stabil, professionell och inte minst väldigt trevlig.

Rebecka H

Jag fick ett bra och professionellt bemötande och AnnaCarin lyckades verkligen hjälpa mig till en lyckad försäljning. Jag är jättenöjd!

Joakim V

Alldeles för pushig, vilket sänkte hennes trovärdighet. Plus att hon stängde ned budgivningen kvällstid. Förståeligt att hon vill vara ledig ibland, men som säljare vill man ju inte det, eftersom det är då de flesta av buden kommer in, när paren kan prata ihop sig.

Lisbeth L
Skrev om Södermäklarna Mariatorget

Mycket trevlig och tydlig. Ger ett kompetent intryck

Inga-lena K
Skrev om Södermäklarna Mariatorget

Mycket bra på alla sätt! ordning förtroende försäljning och inköp av en ny lägenhet. allt gick smidigt och alla är nöjda på vår sida

Patrik G
Skrev om Södermäklarna Mariatorget

Proffsigt bemötande, snabb återkoppling och bra resultat präglar arbetet.

Eva Gabriella L
Skrev om Södermäklarna Mariatorget

Hon var med hela vägen och hjälpte oss med allt vi behövde.

Elin F
Skrev om Södermäklarna Mariatorget

Tillmötesgående, flexibel, uppskattad lugn säljteknik.

Unn R

Toppen! Trevlig, gav bra info.

Adisa H
Skrev om Södermäklarna Mariatorget

Väldigt professionellt bemötande! Väl förberedd, effektiv och jag fick svar på alla mina frågor. Trevlig dessutom!

Barbro L

AnnaCarins bemötande var positivt och professionellt, hennes engagemang över vad som kan förväntas och begäras. Vi har uppskattat samarbetet så mycket att vi rekommenderat henne till två av våra vänner, som också anlitat respektive kommer att anlita henne - ett bättre betyg kan vi inte ge.

Thomas R

Engagerad, kunnig, driv. Jag är helt nöjd. Rekommenderas.

Lena B

Bra bemötande och kunnig som mäklare

Ingmar L

Mycket nöjd med vår mäklare vid vår lägenhetsförsäljning, kunnig och trevlig

Mari-ann T

Jag var inte nöjd, det var fel i objektbeskrivningen trots tillsägelse, hon kom försent till visningen så folk stod och vänta 12 minuter utanför etc. Jag har både köpt och sålt tidigare flera ggr genom Södermäklarna och alltid varit jättenöjd, dock inte denna gång. På en skala från 1 - 10 får hon en 3:a, mina tidigare upplevelser med Södermäklarna har det varit 8-9 i skalan på kundnöjdhet. Mvh M-AT

Kajsa N
Skrev om Södermäklarna Mariatorget

Hon är en helt ok mäklare. Trevlig och ödmjuk. Lätt att ha med att göra. Väldigt hjälpsam. Önskade att hon kanske var mer aktiv i att höra av sig de de som hade skrivit upp ditt intresse. Ganska passiv i själva försäljningen.

Martin K

Mycket engagerad mäklare som verkligen gick all in för att det skulle bli bra visningar, marknadsföring och försäljning. Mycket tillgänglig och trevlig också.

Helena L
Skrev om Södermäklarna Mariatorget

VÄNLIGT BEMÖTANDE, PROFFSIG OCH LUGN. SNABB ÅTERKOPPLING. VÄL FÖRBEREDD.

Mary I
Skrev om Södermäklarna Mariatorget

Utmärkt. Toppbetyg. Kunnig, lugn, stabil, eftertänksam. Stressfri. Nåbar.

Lars-olof S
Skrev om Södermäklarna Mariatorget

Bra info snabbt avslut.skrev samma kväll Bra admin

Ricardo R
Skrev om Södermäklarna Mariatorget

Engagerad, trevligt, kunnig samt lungt,

Eva J

Mycket sympatisk, duktig och proffsig mäklare! Rekommenderas starkt!

Emmy T
Skrev om Södermäklarna Mariatorget

Dåligt påläst på objektet och svår att nå under pågående budgivning. Förmedlade inte säljarens accepterade pris på ett tydligt sätt.

Ida N
Skrev om Södermäklarna Mariatorget

Gjorde inga större uppoffringar för mig som kund. Jag behövde till exempel själv komma ut och skriva på ett papper som hen glömt att jag skulle skriva på.

Jan P

Jag har anlitat Peter ett flertal gånger och kan varmt rekommendera honom. Han är erfaren och gör att säljare och köpare känner sig trygga och har levererat resultat över förväntan.

Zarah V

Jag är jättenöjd och tycker att Cecilia gjorde ett bra jobb!

Kambiz K

ett jätte trevligt och professionellt bemötande

Samuel P

Bra kontakt genom hela processen. Allt fungerade.