Södermalms Expresstransport AB

Södermalms Expresstransport AB

sodermalms-express.se
  • BadgeSixYears

Välkommen till Södermalms Expresstransport AB! Vi på Södermalms Express erbjuder full service vid både inrikesflyttar och utrikesflyttar. Vi sköter hela processen från början till slut, från packning till magasinering, emballering och verksamhetsavveckling. Alla kringtjänster du behöver för dina tillhörigheter! Vårt mål är...

147 omdömen om Södermalms Expresstransport AB

Sedan starten hos Reco 2018

Dan Viktor V
Skrev om Södermalms Expresstransport AB

Jag fick jättebra hjälp av Rega, från start till slut. De underlättade verkligen allt med flytten!

Jussi Matti K
Skrev om Södermalms Expresstransport AB

Trevliga och glada och noggranna emballerar flyttartiklarna på allra bästa sätt. De kommer upp i snöoväder men bara glada miner och service i världsklass. Hela flytten gick så smidigt och på bästa sätt vill bara tacka för att det finns företag som är seriösa. Tack till Södermalms expressflytt Flytt från Härjedalen till Stockholm

Fatou D
Skrev om Södermalms Expresstransport AB

Jättenöjd med flytten. Det gick snabbt, effektivt och var prisvärt!

Christina E
Skrev om Södermalms Expresstransport AB

Södermalms Expresstransport AB är en exceptionell bra flyttfirma och mycket professionell. Chefen Rega med hans duktiga medarbetare gör allt för sina kunder och företaget är lyhörda samt sätter kundens önskemål i fokus hela tiden. Södermalms Expresstransport har kreativa och flexibla lösningar på allt och ingenting är omöjligt eller svårt för dem. Vi är mycket nöjda och tacksamma att vi lyckades få Södermalms Expresstransport som flyttfirma och vi rekommenderar dem å de varmaste som en av de bästa flyttfirmorna i Stockholm....

MOHAMMAD W
Skrev om Södermalms Expresstransport AB

Bästa flyttfirman jag haft någonsin. Super trevliga killar och smidiga. Rekommenderar starkt.

Karl David Christopher N
Skrev om Södermalms Expresstransport AB

Toppservice från första kontakt till genomförd flytt! Kan varmt rekommendera Södermalms Expresstransport AB

Katrin B
Skrev om Södermalms Expresstransport AB

Fantastisk service ända från förfrågan till flytten /städning. Trevligt team, proffsigt genomfört. Högsta rekommendationer! Tack 🙏🏾

Farideh B
Skrev om Södermalms Expresstransport AB

Jag är mycket nöjd. Ni var fantastisk.

First-Name L gillar detta
Arunan S
Skrev om Södermalms Expresstransport AB

Väldigt punktliga och snabba, plastade in våra möbler. Fick låna flyttlådor och upptäckte att vi behövde ännu mer lådor, det levererades gratis och trevligt bemötande. Slutstädningen gick undan och hela arbetet gick snabbt och smidigt. Det enda som jag reagerade på att lastbilen som ingick i priset gällde bara en körning så det var saker kvar i källaren men då var arbetsledaren snäll och lastade på så mkt som möjligt i hans arbetsbil. Men jag fick ta saker i min egen bil som var kvar men då hade vi kommit överens om det...

Emilia W
Skrev om Södermalms Expresstransport AB

Trevliga, snabba & otroligt duktiga! Blev klara dubbelt så snabbt som en annan flyttfirma vi haft. vi är jätte nöjda!

Soran K
Skrev om Södermalms Expresstransport AB

Jag kan varmt rekommendera denna flyttfirma som gjorde ett fantastiskt jobb. De var otroligt försiktiga med mina möbler och övriga ägodelar, och visade verkligen att de brydde sig om att allt skulle transporteras säkert och tryggt. Deras effektivitet var också imponerande, vilket gjorde hela flyttprocessen både smidig och stressfri. Jag uppskattade verkligen deras professionella inställning och deras förmåga att lösa alla eventuella problem som uppstod under flytten. Sammanfattningsvis gjorde de ett fantastiskt jobb och jag skulle definitivt anlita dem igen i framtiden.

Sara O

Rekommenderar denna flyttfirma stort! Supernöjd

Jaqueline K
Skrev om Södermalms Expresstransport AB

Fantastiskt bemötande och service! Rekommenderar starkt!

Marcus A
Skrev om Södermalms Expresstransport AB

Punktliga och trevliga killar. Våran flytt blev väldigt smidig.

Vide Matilda N
Skrev om Södermalms Expresstransport AB

Allt gick hur bra som helst, dom var väldigt lugna och snälla och lätta att kommunicera med.

Svar från Södermalms Expresstransport AB

Tack Vide för rekommendationen! Vi är glada att vi kunde hjälpa dig, önskar er all lycka. Vänlig hälsning Södermalms-Expresstransport AB

Therese P
Skrev om Södermalms Expresstransport AB

Supernöjd, kan varmt rekommendera denna flyttfirma. Proffsiga och trevligt bemötande från start till flytt var klar. Full pott från mig. Rätt personer på rätt plats. Tack!

Svar från Södermalms Expresstransport AB

Tack Therese för rekommendationen! Vi är glada att vi kunde hjälpa dig, önskar er all lycka. Vänlig hälsning Södermalms-Expresstransport AB

Vicky Elisabeth A
Skrev om Södermalms Expresstransport AB

Snabb, bra och trygg flyttransport! Mycket trevliga, tillmötesgående och omtänksamma.

Svar från Södermalms Expresstransport AB

Tack Vicky för rekommendationen! Vi är glada att vi kunde hjälpa dig, önskar er all lycka. Vänlig hälsning Södermalms-Expresstransport AB

Viola D
Skrev om Södermalms Expresstransport AB

I had to move on the 1st of January and was very hard to find a company. Most of them were close or extremely expensive. I was very lucky to find Södermalms Expresstransport AB. They had not only a honest price but also a very careful way to work. I was very impressed how professional they were. They took care of all my stuff like I have done. I was also very impressed with they communication skills and their kindness. I felt extremely happy with their service and of course they will be my first choice for their services. I totally recommend them to everyone. You will not be disappointed. 👏🏻👏🏻👏🏻

Svar från Södermalms Expresstransport AB

Tack Viola för rekommendationen! Vi är glada att vi kunde hjälpa dig, önskar er all lycka. Vänlig hälsning Södermalms-Expresstransport AB

Gustaf A
Skrev om Södermalms Expresstransport AB

Jag hade en lite komplicerad flyttning med packning och därefter leverans till två olika adresser med 8 mils mellanrum. Detta var inga som helst problem för Södermalms Expresstransport. De gjorde en perfekt packning och utförde transporten försiktigt och med mycket stor servicekänsla. Och supertrevliga killar. Jag är glad att jag valde Södermalms Expresstransport AB

Svar från Södermalms Expresstransport AB

Tack för rekommendationen, Gustaf. Vi är glada att vi kunde hjälpa dig. Mvh Södermalms-Expresstransport AB

Britt S
Skrev om Södermalms Expresstransport AB

Utmärkt service. Bra killar. Trevligt bemötande. Bra pris. Kan varmt rekommendera flyttfirman

Svar från Södermalms Expresstransport AB

Tack för rekommendationen, Brittl. Vi är glada att vi kunde hjälpa dig. Lycka till i ditt nya boende! Mvh Södermalms-Expresstransport AB

Thell J
Skrev om Södermalms Expresstransport AB

Har anlitat Södermalms Expresstransport AB för flyttjänst vid 2 tillfällen och blivit bemött med fantastisk kunskap och ett utmärkt bemötande. Företaget och dess anställda uppvisar allt man kan begära av ett serviceföretag varmed jag på det varmaste härmed uttrycker mina rekommendationer. Thell Johansson Täby

Svar från Södermalms Expresstransport AB

Tack för rekommendationen, Thell. Vi är glada att vi kunde hjälpa dig. Lycka till i ditt nya boende! Mvh Södermalms-Expresstransport AB

Peter F
Skrev om Södermalms Expresstransport AB

Anlitade Södermalms Expresstransport ännu en gång. Helt fantastisk utförd flytt som alltid!

Svar från Södermalms Expresstransport AB

Tack för rekommendationen, Peter. Vi är glada att vi kunde hjälpa dig. Lycka till i ditt nya boende! Mvh Södermalms-Expresstransport AB

Philip M
Skrev om Södermalms Expresstransport AB

Professionellt och mycket välorganiserat flyttbolag. Trevligt bemötande och ett team som verkligen tog hand om allt. Bra att veta vem man ska kontakta vid kommande flyttar. Rekommenderas starkt!

Svar från Södermalms Expresstransport AB

Tack för rekommendationen, Philip. Vi är glada att vi kunde hjälpa dig. Lycka till i ditt nya boende! Mvh Södermalms-Expresstransport AB

Ewa O
Skrev om Södermalms Expresstransport AB

Över förväntan!! Punktliga, packade allt mkt bra! Plastade in möblerna! Mycket bra pris för allt som ingår. Prisvärda! Trevliga och hjälpsamma! Mina varmaste rekommendationer om denna utmärkta flyttfirma. 5 stjärnor. TACK

Svar från Södermalms Expresstransport AB

Tack för rekommendationen, Ewa. Vi är glada att vi kunde hjälpa dig. Lycka till i ditt nya boende! Mvh Södermalms-Expresstransport AB

Peter E
Skrev om Södermalms Expresstransport AB

Hörsamma och effektiva. Kan varmt rekommenderas.

Paula P
Skrev om Södermalms Expresstransport AB

Vill verkligen rekommendera Södermalm expresstransport. Trevliga, snabba och professionella rekommenderar dem varmt.

Svar från Södermalms Expresstransport AB

Tack för rekommendationen, Paula. Vi är glada att vi kunde hjälpa dig. Lycka till i ditt nya boende! Mvh Södermalms-Expresstransport AB

YESSICA S
Skrev om Södermalms Expresstransport AB

Är supernöjd! Jätteduktiga och trevliga killar. Allt gick väldigt smidigt. Kan varmt rekommendera!

Svar från Södermalms Expresstransport AB

Tack för rekommendationen, Yessica. Vi är glada att vi kunde hjälpa dig. Lycka till i ditt nya boende! Mvh Södermalms-Expresstransport AB

Disa K
Skrev om Södermalms Expresstransport AB

Toppen! Mycket omsorgsfulla och proffsiga!

Svar från Södermalms Expresstransport AB

Tack för rekommendationen, Disa. Vi är glada att vi kunde hjälpa dig. Lycka till i ditt nya boende! Mvh Södermalms-Expresstransport AB

Karl N
Skrev om Södermalms Expresstransport AB

Noggranna och väl utförd flytt. Rekommenderas!

Svar från Södermalms Expresstransport AB

Tack för rekommendationen, Karl. Vi är glada att vi kunde hjälpa dig. Lycka till i ditt nya boende! Mvh Södermalms-Expresstransport AB

ULRIKA A

Professionella, trevliga flyttgubbar

Svar från Södermalms Expresstransport AB

Tack för rekommendationen, Ulrika. Vi är glada att vi kunde hjälpa dig. Lycka till i ditt nya boende! Mvh Södermalms-Expresstransport AB

Kristina P
Skrev om Södermalms Expresstransport AB

Mycket trevlig och proffsig service. Rekommenderas varmt!

Kristina P och Rega A gillar detta
Svar från Södermalms Expresstransport AB

Tack för rekommendationen, Kristina. Vi är glada att vi kunde hjälpa dig. Lycka till i ditt nya boende! Mvh Södermalms-Expresstransport AB

PER-OTTO M
Skrev om Södermalms Expresstransport AB

Fantastiskt gäng. Punktliga, trevliga och väldigt noggranna. Vi flyttade från Norrtälje till Norrland med möbler, verktyg, en massa gammalt ”skräp” och gamla fönster. De fick in allt och det var otroligt väl packat. Kan verkligen rekommendera.

Svar från Södermalms Expresstransport AB

Tack för rekommendationen, Otto. Vi är glada att vi kunde hjälpa dig. Lycka till i ditt nya boende! Mvh Södermalms-Expresstransport AB

JENNIE S
Skrev om Södermalms Expresstransport AB

Proffsigt utfört arbete utfört av väldigt trevlig personal. Möbler packades väl och flytten gick snabbt och smidigt! Bokade även flyttstäd som även den var toppen! Rekommenderas!

Svar från Södermalms Expresstransport AB

Tack för rekommendationen, Jennie. Vi är glada att vi kunde hjälpa dig. Lycka till i ditt nya boende! Mvh Södermalms-Expresstransport AB

HELÉN D
Skrev om Södermalms Expresstransport AB

Tack igen för proffsigt genomförd flytt. Enkelt att få kontakt och trevliga och hjälpsamma. Constantin var den som genomförde själva flytten även denna gång, tillsammans med Johnny. De var försiktiga med mina möbler o saker och de jobbade effektivt men det kändes lugnt och bra och de var måna om att ställa allt där jag ville ha det.

HELÉN D och Rega A gillar detta
Svar från Södermalms Expresstransport AB

Tack för rekommendationen, Helen. Vi är glada att vi kunde hjälpa dig. Lycka till i ditt nya boende! Mvh Södermalms-Expresstransport AB

Lina Ottilia H
Skrev om Södermalms Expresstransport AB

Servicen var mycket bra! Punktliga, trevliga och noggranna. Jag beställde flyttstäd också och den var toppen! Kan verkligen rekommendera denna flytt- och städfirma.

Lina Ottilia H och Rega A gillar detta
Svar från Södermalms Expresstransport AB

Tack för rekommendationen, Lina. Vi är glada att vi kunde hjälpa dig. Lycka till i ditt nya boende! Mvh Södermalms-Expresstransport AB

STEFANIE N

Väldigt trevliga, snabba och varsamma. Rekommenderar starkt! 👍🏼

Svar från Södermalms Expresstransport AB

Tack för rekommendationen, Stefanie. Vi är glada att vi kunde hjälpa dig. Lycka till i ditt nya boende! Mvh Södermalms-Expresstransport AB

BENGT ANDERS W
Skrev om Södermalms Expresstransport AB

Rekommenderas varmt! Supertrevliga, snabba, prisvärda! Allt funkade topp!

Svar från Södermalms Expresstransport AB

Tack för rekommendationen, Anders. Vi är glada att vi kunde hjälpa dig. Lycka till i ditt nya boende! Mvh Södermalms-Expresstransport AB

TAO L
Skrev om Södermalms Expresstransport AB

I used their moving and cleaning service yesterday and it was a great experience. They are so nice. Highly recommend!

Svar från Södermalms Expresstransport AB

Thanks for the recommendation, Tao. We're glad we could help you. Good luck in your new home! Regards Södermalms-Expresstransport AB

SIMONE B
Skrev om Södermalms Expresstransport AB

Super trevliga och hjälpsamma och snabba 👍✨

Svar från Södermalms Expresstransport AB

Tack för rekommendationen, Simone. Vi är glada att vi kunde hjälpa dig. Lycka till i ditt nya boende! Mvh Södermalms-Expresstransport AB

JACOB S
Skrev om Södermalms Expresstransport AB

Väldigt snabba, proffsiga, prisvärda och tillmötesgående! Rekommenderar varmt!

Svar från Södermalms Expresstransport AB

Tack för rekommendationen, Jacob. Vi är glada att vi kunde hjälpa dig. Mvh Södermalms-Expresstransport AB

Andreas H

Snabba, trevliga och god kundservice via telefon. Rekommenderar 5/5

Svar från Södermalms Expresstransport AB

Tack för rekommendationen, Andreas. Vi är glada att vi kunde hjälpa dig. Mvh Södermalms-Expresstransport AB

AYFER S
Skrev om Södermalms Expresstransport AB

Rekommenderar! Proffsigt, punktliga och varsamma med möblerna som plastades in

AYFER S gillar detta
Svar från Södermalms Expresstransport AB

Tack för rekommendationen, Ayfer. Vi är glada att vi kunde hjälpa dig. Lycka till i ditt nya boende! Mvh Södermalms-Expresstransport AB

Karin Susanne E
Skrev om Södermalms Expresstransport AB

Rekommenderar! Punktlig, varsam och snabb personal. Är så nöjd med både flytt och städning.

Svar från Södermalms Expresstransport AB

Tack för rekommendationen, Susanne. Vi är glada att vi kunde hjälpa dig. Lycka till i ditt nya boende! Mvh Södermalms-Expresstransport AB

Emily C
Skrev om Södermalms Expresstransport AB

Vi är jättenöjda med flytthjälpen från Södermalms expresstransport. Personalen var proffsiga, kom på avtalad tid och är varsam med möblerna. Rekommenderar varmt Anlitade även för flyttstädningen. Det blev en liten skada på eluttag som löste sig och vi fick snabbt kontakt med företaget.

Svar från Södermalms Expresstransport AB

Tack för rekommendationen, Emily. Vi är glada att vi kunde hjälpa dig. Lycka till i ditt nya boende! Mvh Södermalms-Expresstransport AB

DAVID D
Skrev om Södermalms Expresstransport AB

Har anlitat Södermalms Expresstransport två gånger för flytthjälp. Kan inte komma på något som borde förbättras, utan man är helnöjd ända från offerten till att flytten är klar. För det första är kontakten med denna firma extremt smidig. Jag kunde skicka mail på kvällen och få svar nästan direkt, och de var mycket flexibla med att göra ändringar i bokningen. För det andra är de punktliga och genomför flytten väldigt smidigt. För det tredje är flyttkillarna riktigt härliga personer som uppvisar stor professionalism. ...

Svar från Södermalms Expresstransport AB

Tack för rekommendationen och mycket fina skrivandet om oss. Vi är glada att vi kunde hjälpa dig. Lycka till i ditt nya boende! Med vänliga hälsningar Södermalms-Expresstransport AB

Johanna H
Skrev om Södermalms Expresstransport AB

Proffsigt, punktliga och varsamma med möblerna som plastades in.

Svar från Södermalms Expresstransport AB

Tack för rekommendationen, Johanna. Vi är glada att vi kunde hjälpa dig. Lycka till i din nya boende! Mvh Södermalms-Expresstransport AB

Helena S
Skrev om Södermalms Expresstransport AB

Jag har gjort 2 flyttar med Södermalms Expresstransport. All kontakt och kommunikation med firman har fungerat väldigt smidigt. De hjälpte mig flytta mitt bohag från Oslo till förråd i Stockholm i somras och nu från förråd till lägenhet. Florin, Johnny och Konstantin har gjort ett kanonjobb! Alltid i tid, duktiga och noggranna. Jag kommer tillbaka när jag behöver er hjälp nästa gång och i mellantiden har jag inga problem med att rekommendera er till alla jag känner!

Svar från Södermalms Expresstransport AB

Tack för rekommendationen, Helena. Vi är glada att vi kunde hjälpa dig. Lycka till i din nya boende! Mvh Södermalms-Expresstransport AB

YASAMAN B
Skrev om Södermalms Expresstransport AB

Underbart! Flytten gick jättebra och enligt schema. Bra kontakt med snabba svar. Väldigt serviceminded. Ingenting förstördes. Flyttstädet var helt felfritt utförd. Rekommenderas varmt!

Svar från Södermalms Expresstransport AB

Tack för rekommendationen, Yasaman. Vi är glada att vi kunde hjälpa er. Lycka till i din nya boende! Mvh Södermalms-Expresstransport AB

Jan S
Skrev om Södermalms Expresstransport AB

Trevligt o bra bemötande från första kontakt till leverans! Superbra killar som kom i tid o bar! Hjälpte även till med transport till tippen! Extra tack till Jonny B! Minst men stark som två! Bra jobbat o rekommenderas!

Svar från Södermalms Expresstransport AB

Tack för rekommendationen, Jan. Vi är glada att vi kunde hjälpa dig. Lycka till i din nya boende! Mvh Södermalms-Expresstransport AB

Zhichao H
Skrev om Södermalms Expresstransport AB

Very nice move with Södermalms Expresstransport AB, they also provide good clean service.

Svar från Södermalms Expresstransport AB

Thank you for the recommendation, Zhichao. We're glad we could help you. Good luck in your new home! Best regards Södermalms-Expresstransport AB