Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Stockholm Södermalm Södermalms Trafikskola AB

Södermalms Trafikskola AB

Östgötagatan 48 A, 116 64 Stockholm — Visa karta

Södermalms Trafikskola har ett strålande läge på Söder i Stockholm och är väletablerad i branschen sedan 1949. Vi är STR-anslutna och erbjuder förarutbildning till B-körkort både med automat och manuell växellåda samt MC-kort. Alla våra körlektioner är alltid 70 minuter långa och vår kunniga personal ser till att utbildningen följer elevens önskemål och förväntningar.
Utöver teori och körlektioner erbjuder vi även riskutbildning 1 samt handledarkurser för privatisten. För dig som behöver utökat släp (B96) eller tungt släp (BE) så har vi även det. Välkomna att boka tid!
Öppet just nu
Mån: 10:00-19:00
Tis-Ons: 10:00-16:00
Tor: 10:00-19:00
Fre-Sön: Stängt

Läs vad 65 kunder tycker om Södermalms Trafikskola AB

• Johanna H
    Johanna H skrev om Södermalms Trafikskola AB
    En superbra trafikskola! Trevligt bemötande från alla lärare på körskolan och Rosita i receptionen är väldigt trevlig och hjälpsam. Hade Britta som lärare och är inget annan än supernöjd. Hon är engagerad i sina elever och det är hennes enorma tålamod, förmåga att lära ut och hennes tro på sina elever jag idag klarade min uppkörning! Har inget annat att säga än att jag är så nöjd jag kan bli med denna trafikskola och skulle rekommendera den till alla som ska ta körkort.
    2017-11-08 Rosita Q svarar Johanna H
    Tack fina Johanna för härliga värmande ord och 5 st recosar :) Vi ses ute på vägarna / Rosita
  • Åsa F
    Åsa F skrev om Södermalms Trafikskola AB
    Jag trodde aldrig jag skulle kunna ta det körkortet! Men tack vare uppmuntran och profesionellt stöd av fantastiska lärare (extra stort tack till Christian) så gick det. Jag är så tacksam! Jag rekommenderar verkligen denna skola👍Åsa
    2017-10-25 Rosita Q svarar Åsa F
    Härligt Åsa kör mycket och förståndigt så ses vi ute på vägarna Tack för fem "recosar" :) / Rosita
  • José S
    José S skrev om Södermalms Trafikskola AB
    Exceptionell körskola! Bra service, tålmodiga och engagerade lärare och personal. Jag fick personlig service på allt. Man fick inte endast kunskap utan också uppmuntran och värme.
    Kan varmt utan tvekan rekommendera denna körskola!!!
    2017-10-19 Rosita Q svarar José S
    Tack José för fina värmande ord! Kör mycket och försiktigt så ses vi ute på vägarna :) / Rosita
  • Tom P
    Tom P skrev om Södermalms Trafikskola AB
    Så grym körskola, har bara det bästa att säga, ville att min process med körkort skulle gå snabbt och de såg mitt behov. Jätte trevlig service i Rosita och en grym lärare i Ylva. Vill tacka stort för all er hjälp o kommer garanterat rekommendera till alla jag känner som vill ta körkort.
    2017-10-25 Rosita Q svarar Tom P
    Tack för fina värmande ord i höst rusket, det värmer oss Vi ses ute på vägarna / Rosita
  • Olivia L
    Olivia L skrev om Södermalms Trafikskola AB
    Grym körskola! Fantastiska lärare, bra bilar och alltid 100% service. Utan dem och deras tålamod under alla lektioner hade jag aldrig tagit mitt körkort!
    2017-10-10 Rosita Q svarar Olivia L
    Underbart Olivia! Tack för fina ord och fem "Recosar" :) Vi ses ute på vägarna / Rosita
  • Lotta S
    Lotta S skrev om Södermalms Trafikskola AB
    Kan varmt rekommendera Södermalms Trafikskola! Proffsiga, trevliga, glada och uppmuntrande allihopa! Ett extra stort tack till Britta som "pushat" och som bl a lärt ut bra tips och trix vid backning och parkering😊
    2017-10-09 Rosita Q svarar Lotta S
    Tack för fint omdöme och fem "Recosar" vi ses ute på vägarna :) / Rosita
  • Taimaz P
    Taimaz P skrev om Södermalms Trafikskola AB
    Proffsigt och toppen service, det har varit ett sant nöje att lära sig köra bil på Södermalms trafik skola. Kommer sakna mina trevliga och pedagogiska lektioner på skolan.
    Big shout out till Rosita, Britta, Mårten och sist men inte minst Rolf - you are the Man!

Mvh Tai
    2017-10-05 Rosita Q svarar Taimaz P
    Underbart att höra! Tack för fina ord det värmer oss alla i höst mörkret och fem recos :) / Rosita
  • Philip E
    Philip E skrev om Södermalms Trafikskola AB
    Har lärt mig väldigt mycket under utbildningen! En mycket lärorik tid! Södermalms trafikskola rekommenderas starkt!
    2017-10-04 Rosita Q svarar Philip E
    Tack Philip! Underbart att höra! Kör mycket och försiktigt så ses vi ute på vägarna :) / Rosita
  • Julia K
    Julia K skrev om Södermalms Trafikskola AB
    Hade provat en annan körskola innan men Södermalms Trafikskola är helt klart den BÄSTA KÖRSKOLAN!
    Christian gav mig bra feedback och utmanade mig till att bli en bättre bilförare.

Tusen Tack!!!
    2017-09-27 Rosita Q svarar Julia K
    Härligt Julia Tack för dina 5 recosar! Kör mycket och förståndigt så ses vi ute på vägarna =) / Rosita
  • Caroline F
    Caroline F skrev om Södermalms Trafikskola AB
    Tack för fin vägledning fram till körkortet! Bara fina saker att säga!
    2017-09-13 Rosita Q svarar Caroline F
    Tack Caroline! Tack för att du valde oss =) Kör mycket och förståndigt så ses vi ute på vägarna / Rosita
  • Shuang Z
    Shuang Z skrev om Södermalms Trafikskola AB
    Himla trevligt och roligt gäng på trafikskolan!
    Stort tack till Rolf o alla där!
    Hejaaaaa!
  • Greg L
    Greg L skrev om Södermalms Trafikskola AB
    Tack för fantastiskt bra, noggrann, pedagogisk, vänlig och proffesionell undervisning. Och alla roliga skämt förstås. Och att jag fick körkortet på första försöket. :)
    2017-08-18 Rosita Q svarar Greg L
    Tack själv Greg för ditt omdöme Tack för att du valde oss :)
    Kör mycket och försiktigt så ses vi ute på vägarna / Rosita
  • Mats
    Mats skrev om Södermalms Trafikskola AB
    Mycket trevliga och pedagogiska trafiklärare. Kuggade min första förarprov, kanske nervositet, kanske något annat. Men gick utmärkt på det andra! Bra pepp och hjälp hela vägen. Extra bra med långa lektioner också, så att du hinner med lite innan det är dags att åka tillbaka.
    2017-08-10 Rosita Q svarar Mats
    Tack Mats och Tack igen för att du valde oss! Vi ses ute på vägarna!
    PS Tänk vad våra nerver kan ställa till det / Rosita
  • Richard D
    Richard D skrev om Södermalms Trafikskola AB
    Svinbra. Teori & uppkörning helt utan bekymmer på 1:a försöket. Lätt att boka å grymt bra körlektioner.
    2017-08-01 Rosita Q svarar Richard D
    Tack för din Reco Richard! Visst är de härligt att klara allt på 1:a försöket 🚙 Vi ses ute på vägarna/ Rosita
  • Louise B
    Louise B skrev om Södermalms Trafikskola AB
    Man lär sig varje lektion och får konkret och bra feedback av alla lärare som är jättetrevliga att ha att göra med! Jag tycker man utvecklas snabbt på grund av hur lärarna är och sättet de lär ut på. Väldigt positiv upplevelse och det är fantastiskt kul när man lyckas med sin uppkörning sen!
    De borde vara den bästa körskolan i Stockholm.
    2017-07-22 Rosita Q svarar Louise B
    Wooow "Bästa körskolan" Tack Louise B det värmer för oss alla att höra! / Rosita
  • Dessi A
    Dessi A skrev om Södermalms Trafikskola AB
    En otroligt bra körskola! Fantastiska människor som jobbar där. Roliga, trevliga och otroligt tålamodiga.
    Rosita vinner pris i bästa mottagning (hon är hård på utsidan och snäll häst på insidan). Mårten som jag körde med vinner pris i bäst sällskap utöver att vara extremt pedagogisk.
    Jag tog teorin och uppkörningen efter 16 körlektioner. Det var vad de rekommenderade mig att ta efter den snorbilliga testlektionen.

Nu ska jag köra bil!

💛🚗
    2017-07-22 Rosita Q svarar Dessi A
    Tack Dessi A för dina varma ord! / Rosita
  • josefin
    josefin skrev om Södermalms Trafikskola AB
    Bästa körskolan!
    Är så tacksam för all vägledning med körkortet! Har kört på andra trafikskolor utan större framgång, men sedan träffade jag Britta och hon pushade mig att ta körkortet innan sommaren var slut. Jag jobbade hårt och idag fick jag mitt efterlängtade körkort. Kan rekommendera både Britta och Jens! Och vill även passa på att tacka Rosita i receptionen. <3
    2017-07-14 Rosita Q svarar josefin
    Tack Josefin för dina värmande fina ord! Bra kämpat och härligt att sätta både teori och körning på första försöket 👌🏻 Kör nu mycket och försiktigt så ses vi ute på vägarna / Rosita
  • Marcel B
    Marcel B skrev om Södermalms Trafikskola AB
    Finns inga negativa ord o säga om körskolan! Otroligt bra lärare som är kunniga men som ändå har humor(även Britta)! Otroligt bra på att lära ut och som ger dig den extra pushen som krävs för o nå körkortet. Rekommenderar starkt att boka in lektioner!
    Tackar främst Mårten, med sitt roliga sätt att lära ut men som gör inlärningen rolig! /Marcel
    2017-07-10 Rosita Q svarar Marcel B
    Tack Marcel för dina värmande härliga ord =) Vi ses ute på vägarna Trevlig sommar! / Rosita
  • Malcolm B
    Malcolm B skrev om Södermalms Trafikskola AB
    5/5!
    Väldigt fint bemötande och bra inställning av alla i trafikskolan! Strukturen och handledningen var helt perfekt!

Stort tack till Rolf, Rosita och Britta!

/Malcolm
    2017-06-28 Rosita Q svarar Malcolm B
    Tack Malcolm för fina värmande ord & lycka till med dina studier! / Rosita
  • Adam N
    Adam N skrev om Södermalms Trafikskola AB
    Tusen tack Södermalms Trafikskola AB! är grymt nöjd med min utbildning. Extra stort tack till Rosita och mina handledare Rolf och Mårten! kombinationen av er två är helt klart ett vinnande koncept!!
    2017-06-26 Rosita Q svarar Adam N
    Tusen Tack Adam för dina härliga ord! Vi ses ute på vägarna =) / Rosita
  • Amorina B
    Amorina B skrev om Södermalms Trafikskola AB
    Alltså bästa trafikskolan😍😍
    Personlig och professionell på samma gång och man får hjälp med allt! Tack till alla fina körlärare och bästa Rosita i receptionen utan er hade vägen till körkortet varit trippelt så lång❤
    2017-06-22 Rosita Q svarar Amorina B
    Tack fina Amorina för härliga ord det värmer våra hjärtan kör mycket och försiktigt! / Rosita
  • Maria H
    Maria H skrev om Södermalms Trafikskola AB
    Södermalms Trafikskola är bäst!!!

Tack för hjälpen! Rolf, Mårten och Rosita!!!

Maria
    2017-06-15 Rosita Q svarar Maria H
    Tack Maria! Vi ses ute på vägarna kom gärna in och hälsa på / Rosita
  • Hanna O
    Hanna O skrev om Södermalms Trafikskola AB
    Prestigelös och skön vibb, kompetenta lärare, och en bra allmän "vi ordnar det här!"-attityd! Rekommenderas varmt. Plus i kanten för den fnissiga och vänliga stämningen som lättar upp när körkortet känns oändligt långt borta. Vilket det ju faktiskt inte är pga awesome skola. Keep up the good work! *high five*
    2017-06-08 Rosita Q svarar Hanna O
    Tack Hanna för din härliga ord! "hihi" *High Five* så ses vi ute på vägarna / Rosita
  • Carolin K
    Carolin K skrev om Södermalms Trafikskola AB
    10/10 hela vägen! Supernöjd med min utbildning som gjorde att jag ÄNTLIGEN fick mitt efterlängtade körkort. Ni är alla ett gäng klippor, extra kärlek till Rosita och Mårten som peppade när jag hade pessimisthumöret med mig och tyckte att det där med körkort var fan inte min grej. Ni är bäst, stort tack!
    2017-06-08 Rosita Q svarar Carolin K
    Tack fina Caroline för dina värmande ord! Kör nu mycket och försiktigt så ses vi ute på vägarna =) / Rosita
  • Emma W
    Emma W skrev om Södermalms Trafikskola AB
    Stort tack till Britta & co för denna tid! Är supernöjd för den hjälp jag fått!!

/Emma
    2017-05-16 Rosita Q svarar Emma W
    Tack Emma! Kör mycket och försiktigt! / Rosita
  • Emelie J
    Emelie J skrev om Södermalms Trafikskola AB
    Jag kan verkligen rekommendera Södermalms Trafikskola till alla. De har kunniga och snälla lärare samt bra bilar 🚗 ✨

I mitt fall var självförtroendet i trafiken satt i botten pga tidigare skolor, men på Södermalms Trafikskola blev jag peppad och motiverad till att ta körkort igen, och nu har jag det!!! ✅

Extra tack till Jens och Christian som trodde på att jag faktiskt kunde köra bil, innan jag själv insåg det.

Kram Emelie
    2017-05-16 Rosita Q svarar Emelie J
    Härligt att höra Emelie fortsätt och tro på dig själv! Kör mycket så ses vi ute på vägarna! / Rosita
  • Marco
    Marco skrev om Södermalms Trafikskola AB
    Södermalm Trafikskola 🚘 briljerar! 💫

Service: ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
    Personal: ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Stort tack till Rosita, Jens, Mårten och Britta!!
    2017-05-16 Rosita Q svarar Marco
    Tack Marco för dina varma ord och alla stjärnor =) !
  • Yrsa K
    Yrsa K skrev om Södermalms Trafikskola AB
    Så himla nöjd med Södermalms trafikskola. Så himla bra och seriösa lärare och jättebra bilar. Och extra stort tack till Britta, vi hade många fina stunder i bilen. Rekommenderar verkligen den här körskolan till alla. Plus i kanten för väldigt mysigt gäng som jobbar, alla har nära till skratt <3
    2017-05-04 Rosita Q svarar Yrsa K
    Tack fina Yrsa härligt att du valde oss =) Tack för fina ord! Vi ses ute på vägarna / Rosita
  • Vera I
    Vera I skrev om Södermalms Trafikskola AB
    Superbra ställe verkligen, härlig stämning. Stort tack till Roffe som hjälpte mig ta körkort!
    2017-04-26 Rosita Q svarar Vera I
    Tack för dina fina ord Vera =) Vi ses ute i trafiken / Rosita
  • Therese J
    Therese J skrev om Södermalms Trafikskola AB
    5 av 5 toasters!
    Stort tack till alla men framför allt till Mårten som behövt köra runt med mig sen i Januari, men har haft toppen skoj så skulle kunnat köra i några månader till.
    Värt varenda krona!
    2017-04-24 Rosita Q svarar Therese J
    Tack för dina 5 Toasters Therese kör mycket och försiktigt =) / Rosita
  • Ted G
    Ted G skrev om Södermalms Trafikskola AB
    No bullshit - Raka vägen till körkort. Effektiv och professionell hjälp!
    2017-04-06 Rosita Q svarar Ted G
    Exakt :) från Start till Körkort! Tack Ted!
    Vi ses ute på vägarna! / Rosita med Personal
  • Elin E
    Elin E skrev om Södermalms Trafikskola AB
    Kan verkligen rekommendera Södermalms trafikskola! Trodde verkligen att körkortet var hur långt bort som helst från mig men efter att jag fick en spark i rumpan av skolan så gick det snabbt som blixten! Är supernöjd med min utbildning, lärde mig massor på väldigt kort tid. Skulle aldrig välja någon annan skola om jag fick välja idag. Extra tack till Britta som hjälpt mig enormt!!
    2017-03-08 Rosita Q svarar Elin E
    Tack Elin!
    Kör nu mycket och försiktigt =) så ses vi ute på vägarna / Rosita
  • Vilmer D
    Vilmer D skrev om Södermalms Trafikskola AB
    Jag är extremt nöjd med min utbildning fick bra läxor hem och saker att tänka för att förbättra min körning även när jag inte hade läxtioner, väldigt trevlig personal och har bara gott att säga hade nog inte klarat det lika snabbt på någon annan körskola så tussen tack mvh Vilmer :)
    2017-02-08 Rosita Q svarar Vilmer D
    Tack! Härligt att höra nöjda kunder är det bästa vi vet =) /Rosita
  • Svante D
    Svante D skrev om Södermalms Trafikskola AB
    Jag är mycket nöjd med min utbildning på Södermalms Trafikskola!
    Har tidigare erfarenhet av körskolor vars huvudsyfte tycks vara att suga ur pengar ur eleven så länge som möjligt.
    Så var inte fallet här. Trevlig personal och bra pedagogik där coaching är i fokus.
    Rekommenderas starkt!
    2016-12-30 Rosita Q svarar Svante D
    Så härligt att höra, nöjda kunder är det bästa vi vet! Tack Svante! Önskar dig ett gott nytt 2017! / Rosita
  • Mattias Z
    Mattias Z skrev om Södermalms Trafikskola AB
    Bra trevliga och kunniga. Jag började övningsköra för 15 år sedan första gången och med Södermalms trafikskola hade jag körkortet inom tre månader.
    2016-12-29 Rosita Q svarar Mattias Z
    Tack Mattias Gott nytt 2017 vi ses ute på vägarna =) / Rosita
  • Petter R
    Petter R skrev om Södermalms Trafikskola AB
    Super trevlig personal, duktiga och engagerade instruktörer och toppen service! Rekomenderar starkt!
    2016-12-14 Rosita Q svarar Petter R
    Tack för fina ord Petter!
    Önskar dig all lycka vi ses ute på vägarna =) / Rosita med personal
  • Paul E
    Paul E skrev om Södermalms Trafikskola AB
    Väldigt nöjd. Pedagogiska körlärare som är engagerade i processen och personal som är tillmötesgående och hjälpsamma. Rekommenderar definitivt.
    2016-12-08 Rosita Q svarar Paul E
    Tack Paul Vi ses ute på vägarna =) / Rosita med personal
  • Li M
    Li M skrev om Södermalms Trafikskola AB
    Jag har provat fyra olika körskolor. Höll på att ge upp, men Södermalms trafikskola med tydlig, proffsig och noggrann utbildning och inte att glömma värmande, stöttande och mycket personligt bemötande, räddade mig. Jag fick lappen tillslut. Tack Britta och Rosita för ert tålamod. De var också väldigt schyssta och ekonomiskt generösa, ärliga med fokus på att ge dig en bra utbildning med lagom antal lektioner efter dina behov.
    2016-11-16 Rosita Q svarar Li M
    Tack Li för dina värmande ord!
    Kör mycket och försiktigt så ses vi ute på vägarna =) / Rosita
  • Maria W
    Maria W skrev om Södermalms Trafikskola AB
    Jättebra körskola och körlärare! Jag körde med Christian och nån gång även med Rolf som båda var superproffsiga, engagerade och pedagogiska.
    2016-11-07 Rosita Q svarar Maria W
    Tack för ditt fina omdöme Maria, kör nu mycket och försiktigt så ses vi ute på vägarna =) /Rosita
  • Stefan F
    Stefan F skrev om Södermalms Trafikskola AB
    Det blev ett snabbare mc-kort än jag hade räknat med! Per var en riktigt bra lärare!! Pedagogiska och noggranna lektioner ledde till en lyckad uppkörning!//
  • Michel E
    Michel E skrev om Södermalms Trafikskola AB
    Min körkortsutbildning på Södermalms trafikskola var toppen! Trevlig personal och min lärare var bra och pedagogisk. Rekommenderar denna körskola starkt!
    2016-08-26 Rosita Q svarar Michel E
    Tack för dina varma ord Michel
    vi ses ute på vägarna =) /Rosita
  • Jonathan P
    Jonathan P skrev om Södermalms Trafikskola AB
    Grymt bra och trevlig service! Rekommenderas starkt
    2016-08-25 Rosita Q svarar Jonathan P
    Tack Jonathan för ditt omdöme och trevlig ord =)
    Kör nu mycket och försiktigt! / Rosita
  • Mats A
    Mats A skrev om Södermalms Trafikskola AB
    Tveka inte att ta ditt MC-kort här, väldigt trevliga människor som väl representerar allt som mc-livet står för.
    Per är en grymt bra lärare som fixade en klockren utbildning till mig. Jag klarade körprovet utan anmärkningar men har framför allt lärt mig om min säkerhet på en mc, sjukt välinvesterade pengar, en mycket billig livförsäkring :) Ses därute!
    2016-08-09 Rosita Q svarar Mats A
    Tack för dina fina ord Mats!
    Kör nu mycket och försiktigt så ses vi ute på vägarna :) /Rosita
  • Jens A
    Jens A skrev om Södermalms Trafikskola AB
    Kan varmt rekommendera Södermalms trafikskola! Tog hoj-kort på ungefär 2,5månad utan tidigare erfarenhet. Per var min lärare. Väldigt pedagogisk och lugn. Kändes tryggt men samtidigt utmanande. Ska också ge beröm för att de är flexibla med att kasta om tider så det funkar m det vanliga livspusslet, och ofta har man direktkontakt via sms. Väldigt bra! Tack!
    2016-07-21 Rosita Q svarar Jens A
    Tack Jens för dina varma ord =)
    Trevlig sommar! Kör mycket men försiktigt / Rosita
  • Charlotte F
    Charlotte F skrev om Södermalms Trafikskola AB
    Södermalms trafikskola har varit kanon. Jag tog mitt mc-kort i förrgår och är så lycklig! Per som driver MC-utbildningen på Södermalms trafikskola är pedagogisk och anpassar utbildningen efter ens egna behov och har även byggt om utbildningen i höstas, för att elever ska bli bättre förare. Det är självklart att komma till uppkörningen och känna sig redo för körning ensam i trafiken, samt att man själv har bestämt att nu är det dags (så att säga). Vi var 6 stycken som körde upp under eftermiddagen i tisdags. 2 personer fick MC-körkort. Vi båda hade gått med Per, resten hade gått med andra skolor eller var privatister. Det säger en hel del!!
    2016-07-21 Rosita Q svarar Charlotte F
    Härligt Charlotte bra jobbat!
    GRATTIS igen! Trevlig sommar! Kör mycket och försiktigt / Rosita
  • Gorm H
    Gorm H skrev om Södermalms Trafikskola AB
    En mycket trevlig och effektiv mc utbildning, läraren vill jag ge högsta betyg som lotsat mig genom utbildning hela vägen till en lyckad uppkörning.
    2016-06-07 Rosita Q svarar Gorm H
    Tack Gorm för dina värmande och trevliga ord =)
    Kör mycket och försiktigt / Rosita
  • Robert E
    Robert E skrev om Södermalms Trafikskola AB
    MC-Utbildningen med Per var kanon. Supertrevlig kille som har har full koll på vad du behöver för att lyckas med körkortet. Klara teori &körprov på första försöket.
    I övrigt trevligt bemötande på trafikskolan, fräsch lokal och utrustning.
    Rekommenderas starkt!!!
    2016-05-23 Rosita Q svarar Robert E
    Tack Robert för din härliga ord :) Vi ses ute på vägarna kör försiktigt på dina två hjul =) / Rosita
  • Elinor K
    Elinor K skrev om Södermalms Trafikskola AB
    Min körkortsutbildning hos Södermalmstrafiks skola var ypperlig. Jag blev godkänd på första försöket, ett bra betyg till skolan och lärarna där. De var alltid väldigt trevliga, personliga, lugna och pedagogiska. Fanns dessutom alltid lite saft och kakor att fylla på energi med, och fräscha rena lokaler mitt på söder. Vill varmt rekommendera skolan till alla som är påväg att ta körkort.
    Jämförde även priser innan jag valde denna, och de hade ett bättre pris än flera andra innerstads körskolor.
    2016-05-18 Rosita Q svarar Elinor K
    Vilka härliga ord det värmer att få höra detta!
    Tack Elinor =)
    Vi ses ute på vägarna
    /Rosita
  • Isak I
    Isak I skrev om Södermalms Trafikskola AB
    Mycket bra skola, och ett särskilt tack till Pär
    2016-05-18 Rosita Q svarar Isak I
    Tack Isak kör hojen försiktigt =) / Rosita
  • Sofia K
    Sofia K skrev om Södermalms Trafikskola AB
    Väldigt pedagogiskt och gjorde det i bra takt. Väldigt nöjd
    2016-04-18 Rosita Q svarar Sofia K
    Tack Sofia kör mycket och försiktigt så ses vi ute på vägarna =) / Rosita