Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Stockholm Södermalm Södermalms Trafikskola AB
Rekommenderat företag 2016 - Södermalms Trafikskola AB

Södermalms Trafikskola AB

Östgötagatan 48 A, 116 64 Stockholm — Visa karta

Södermalms Trafikskola har ett strålande läge på Söder i Stockholm och är väletablerad i branschen sedan 1949. Vi är STR-anslutna och erbjuder förarutbildning till B-körkort både med automat och manuell växellåda samt MC-kort. Alla våra körlektioner är alltid 70 minuter långa och vår kunniga personal ser till att utbildningen följer elevens önskemål och förväntningar.
Utöver teori och körlektioner erbjuder vi även riskutbildning 1 samt handledarkurser för privatisten. För dig som behöver utökat släp (B96) eller tungt släp (BE) så har vi även det. Välkomna att boka tid!
Öppet just nu
Mån: 10:00-19:00
Tis-Ons: 10:00-16:00
Tor: 10:00-19:00
Fre-Sön: Stängt

Läs vad 28 kunder tycker om Södermalms Trafikskola AB

• Li M
    Li M skrev om Södermalms Trafikskola AB
    Jag har provat fyra olika körskolor. Höll på att ge upp, men Södermalms trafikskola med tydlig, proffsig och noggrann utbildning och inte att glömma värmande, stöttande och mycket personligt bemötande, räddade mig. Jag fick lappen tillslut. Tack Britta och Rosita för ert tålamod. De var också väldigt schyssta och ekonomiskt generösa, ärliga med fokus på att ge dig en bra utbildning med lagom antal lektioner efter dina behov.
    2016-11-16 Södermalms Trafikskola svarar Li M
    Tack Li för dina värmande ord!
    Kör mycket och försiktigt så ses vi ute på vägarna =) / Rosita
  • Maria W
    Maria W skrev om Södermalms Trafikskola AB
    Jättebra körskola och körlärare! Jag körde med Christian och nån gång även med Rolf som båda var superproffsiga, engagerade och pedagogiska.
    2016-11-07 Södermalms Trafikskola svarar Maria W
    Tack för ditt fina omdöme Maria, kör nu mycket och försiktigt så ses vi ute på vägarna =) /Rosita
  • Stefan F
    Stefan F skrev om Södermalms Trafikskola AB
    Det blev ett snabbare mc-kort än jag hade räknat med! Per var en riktigt bra lärare!! Pedagogiska och noggranna lektioner ledde till en lyckad uppkörning!//
  • Michel E
    Michel E skrev om Södermalms Trafikskola AB
    Min körkortsutbildning på Södermalms trafikskola var toppen! Trevlig personal och min lärare var bra och pedagogisk. Rekommenderar denna körskola starkt!
    2016-08-26 Södermalms Trafikskola svarar Michel E
    Tack för dina varma ord Michel
    vi ses ute på vägarna =) /Rosita
  • Jonathan P
    Jonathan P skrev om Södermalms Trafikskola AB
    Grymt bra och trevlig service! Rekommenderas starkt
    2016-08-25 Södermalms Trafikskola svarar Jonathan P
    Tack Jonathan för ditt omdöme och trevlig ord =)
    Kör nu mycket och försiktigt! / Rosita
  • Mats A
    Mats A skrev om Södermalms Trafikskola AB
    Tveka inte att ta ditt MC-kort här, väldigt trevliga människor som väl representerar allt som mc-livet står för.
    Per är en grymt bra lärare som fixade en klockren utbildning till mig. Jag klarade körprovet utan anmärkningar men har framför allt lärt mig om min säkerhet på en mc, sjukt välinvesterade pengar, en mycket billig livförsäkring :) Ses därute!
    2016-08-09 Södermalms Trafikskola svarar Mats A
    Tack för dina fina ord Mats!
    Kör nu mycket och försiktigt så ses vi ute på vägarna :) /Rosita
  • Jens A
    Jens A skrev om Södermalms Trafikskola AB
    Kan varmt rekommendera Södermalms trafikskola! Tog hoj-kort på ungefär 2,5månad utan tidigare erfarenhet. Per var min lärare. Väldigt pedagogisk och lugn. Kändes tryggt men samtidigt utmanande. Ska också ge beröm för att de är flexibla med att kasta om tider så det funkar m det vanliga livspusslet, och ofta har man direktkontakt via sms. Väldigt bra! Tack!
    2016-07-21 Södermalms Trafikskola svarar Jens A
    Tack Jens för dina varma ord =)
    Trevlig sommar! Kör mycket men försiktigt / Rosita
  • Charlotte F
    Charlotte F skrev om Södermalms Trafikskola AB
    Södermalms trafikskola har varit kanon. Jag tog mitt mc-kort i förrgår och är så lycklig! Per som driver MC-utbildningen på Södermalms trafikskola är pedagogisk och anpassar utbildningen efter ens egna behov och har även byggt om utbildningen i höstas, för att elever ska bli bättre förare. Det är självklart att komma till uppkörningen och känna sig redo för körning ensam i trafiken, samt att man själv har bestämt att nu är det dags (så att säga). Vi var 6 stycken som körde upp under eftermiddagen i tisdags. 2 personer fick MC-körkort. Vi båda hade gått med Per, resten hade gått med andra skolor eller var privatister. Det säger en hel del!!
    2016-07-21 Södermalms Trafikskola svarar Charlotte F
    Härligt Charlotte bra jobbat!
    GRATTIS igen! Trevlig sommar! Kör mycket och försiktigt / Rosita
  • Gorm H
    Gorm H skrev om Södermalms Trafikskola AB
    En mycket trevlig och effektiv mc utbildning, läraren vill jag ge högsta betyg som lotsat mig genom utbildning hela vägen till en lyckad uppkörning.
    2016-06-07 Södermalms Trafikskola svarar Gorm H
    Tack Gorm för dina värmande och trevliga ord =)
    Kör mycket och försiktigt / Rosita
  • Robert E
    Robert E skrev om Södermalms Trafikskola AB
    MC-Utbildningen med Per var kanon. Supertrevlig kille som har har full koll på vad du behöver för att lyckas med körkortet. Klara teori &körprov på första försöket.
    I övrigt trevligt bemötande på trafikskolan, fräsch lokal och utrustning.
    Rekommenderas starkt!!!
    2016-05-23 Södermalms Trafikskola svarar Robert E
    Tack Robert för din härliga ord :) Vi ses ute på vägarna kör försiktigt på dina två hjul =) / Rosita
  • Elinor K
    Elinor K skrev om Södermalms Trafikskola AB
    Min körkortsutbildning hos Södermalmstrafiks skola var ypperlig. Jag blev godkänd på första försöket, ett bra betyg till skolan och lärarna där. De var alltid väldigt trevliga, personliga, lugna och pedagogiska. Fanns dessutom alltid lite saft och kakor att fylla på energi med, och fräscha rena lokaler mitt på söder. Vill varmt rekommendera skolan till alla som är påväg att ta körkort.
    Jämförde även priser innan jag valde denna, och de hade ett bättre pris än flera andra innerstads körskolor.
    2016-05-18 Södermalms Trafikskola svarar Elinor K
    Vilka härliga ord det värmer att få höra detta!
    Tack Elinor =)
    Vi ses ute på vägarna
    /Rosita
  • Isak I
    Isak I skrev om Södermalms Trafikskola AB
    Mycket bra skola, och ett särskilt tack till Pär
    2016-05-18 Södermalms Trafikskola svarar Isak I
    Tack Isak kör hojen försiktigt =) / Rosita
  • Sofia K
    Sofia K skrev om Södermalms Trafikskola AB
    Väldigt pedagogiskt och gjorde det i bra takt. Väldigt nöjd
    2016-04-18 Södermalms Trafikskola svarar Sofia K
    Tack Sofia kör mycket och försiktigt så ses vi ute på vägarna =) / Rosita
  • Erik B
    Erik B skrev om Södermalms Trafikskola AB
    Mycket proffsig och trevlig körskola som på ett effektivt sätt handlett mig till en godkänd uppkörning.
    2016-04-18 Södermalms Trafikskola svarar Erik B
    Tack Erik vi ses ute på vägarna :D // Rosita
  • Michael H
    Michael H skrev om Södermalms Trafikskola AB
    Södermalms trafikskola har väldigt trevliga och kompetenta instruktörer.
    2016-03-23 Södermalms Trafikskola svarar Michael H
    Tack Michael kör mycket och försiktigt / Rosita
  • Linnea A
    Linnea A skrev om Södermalms Trafikskola AB
    Superbra körskola. Jättebra och pedagogiska lärare! Oerhört lugna och hjälpsamma och stöttande.
    Rosita hjälper verkligen till med allt.
    Super nöjd rekommenderar starkt !
    2016-03-16 Södermalms Trafikskola svarar Linnea A
    Vilka härliga ord tack Linnéa det betyder mycket för oss alla =)
    Kör mycket och försiktigt! // Rosita
  • Anna H
    Anna H skrev om Södermalms Trafikskola AB
    Jag är mycket nöjd med Södermalms Trafikskola och framförallt Rolf. Jag körde tidigare på en annan körskola på Ringvägen och skillnaden i kvalité var avsevärd. Jag kände att jag lärde mig köra bil för att köra bil och inte bara för att ta körkortet. Rolfs sätt att bemöta osäkerhet och hans egenheter och trafikknep kommer jag ta med mig i trafiken. Kan bara varmt rekommendera denna trafikskola.
    2016-03-10 Södermalms Trafikskola svarar Anna H
    Härligt att höra Anna Tack för dina fina och varma ord!
    Vi ses ute på vägarna kör mycket och försiktigt / Rosita
  • Maya A
    Maya A skrev om Södermalms Trafikskola AB
    Jättebra service, fantastisk personal. Jättebra planering och struktur!
    2016-03-07 Södermalms Trafikskola svarar Maya A
    Tack Maya! Vi ses ute på vägarna kör mycket och försiktigt =) / Rosita
  • Joel G
    Joel G skrev om Södermalms Trafikskola AB
    Finns absolut ingenting att klaga på, alla jag kommit i kontakt med har varit supertrevliga å duktiga på sina jobba. Kan rekommenderas till alla.
    2016-03-07 Södermalms Trafikskola svarar Joel G
    Tack Joel kör mycket och försiktigt =) / Rosita
  • Per B
    Per B skrev om Södermalms Trafikskola AB
    Helt klart bästa trafikskolan i Stockholm. Dom har ett personligt bemötande och hjälper till i varenda steg till att ta sitt efterlängtade körkort.
    2016-03-07 Södermalms Trafikskola svarar Per B
    Tack Per! Vi ses ute på vägarna kör mycket och försiktigt =) / Rosita
    Mats A gillar detta
  • Asta N
    Asta N skrev om Södermalms Trafikskola AB
    Jag skulle absolut rekommendera Södermalms trafikskola. Servicen var jättebra och alla som jobbar där är mycket trevliga och hjälpsamma.
    Jag känner att jag var väl förberedd inför uppkörningen.
    Kunde inte ha varit bättre!
    2016-03-03 Södermalms Trafikskola svarar Asta N
    Tack Asta för dina varma ord Kör mycket och försiktigt så ses vi ute på vägarna / Rosita
  • Benjamin L
    Benjamin L skrev om Södermalms Trafikskola AB
    Proffesionellt, trevligt, lätt att ha och göra med, genuint intresse i ens utveckling.

Endast en handfull av de grejer som man kan beskriva Södermalms Trafikskola med.
    Otroligt nöjd!
    2016-03-03 Södermalms Trafikskola svarar Benjamin L
    Härligt att höra Benjamin Tack!
    Vi ses ute på vägarna =) / Rosita
  • Daniella V
    Daniella V skrev om Södermalms Trafikskola AB
    Jättenöjd med bemötandet, hjälpsamheten och lärandet!! Rekommenderar verkligen!
    2016-03-01 Södermalms Trafikskola svarar Daniella V
    Tack Daniella! Vi ses ute på vägarna!
    Kör mycket och försiktigt =) // Rosita
  • Oskar A
    Oskar A skrev om Södermalms Trafikskola AB
    Jättebra vägledning, man kunde fråga om allt och fick genomgående svar som hjälpte mig otroligt mycket!
    2016-03-01 Södermalms Trafikskola svarar Oskar A
    Härligt att höra Oskar vi ses ute på vägarna kör mycket och försiktigt // Rosita
  • Axel H
    Axel H skrev om Södermalms Trafikskola AB
    Jag fick bra hjälp av skolan, man fick bra feedback av lärarna, vilket gjorde att jag kunde förbättra min körning och sen så kunde jag till sist ta mitt körkort.
    2016-03-01 Södermalms Trafikskola svarar Axel H
    Tack Axel kör mycket och försiktigt // Rosita
  • You G
    You G skrev om Södermalms Trafikskola AB
    Proffsiga och hjälpsamma i utbildningen. Såg till elevens behov och krav, med tider, antal lektioner och teori. Mycket bra! Rekommender Södermalms trafikskola starkt!
    2016-03-01 Södermalms Trafikskola svarar You G
    Tack You! Kör mycket försiktigt! // Rosita
  • Christoffer L
    Christoffer L skrev om Södermalms Trafikskola AB
    Kunnig och trevlig personal, bra lektioner och bra med 70-minuters lektioner. Lyckades med att se till att jag klarade mig på första uppkörningen. Kan verkligen rekommendera!
    2016-03-01 Södermalms Trafikskola svarar Christoffer L
    Tack för din fina rekommendation Christoffer Kör mycket och försiktigt // Rosita
  • Benny B
    Benny B skrev om Södermalms Trafikskola AB
    Mycket bra och pedagogiska lärare!

Stort tack till Marita
    /Benny