Södermalms Trafikskola

Södermalms Trafikskola

Ring 08-641 02 04 www.sodermalmstrafikskola.com

Ditt körkort är vårt mål! Södermalms Trafikskola AB - din trafikskola sedan 1949. Vi har ett strålande läge på Söder i Stockholm. Vi utbildar på både manuell och automatväxlad bil, du kan även gå Riskettan bil samt handledarkurser för körning hemma privat. För dig som behöver utökat släp (B96) eller tungt släp (BE) så har vi...

194 omdömen om Södermalms Trafikskola

Eva Maria K
Skrev om Södermalms Trafikskola

Härliga människor och väldigt bra körskola! Trygga och utmanande lärare som ger en allt man behöver inför uppkörning

Stockholm City Trafikskola
4.5/5 i betyg av 3436 omdömen 4.5 av 3436 omdömen

Otroligt bra lärare/kurshandledare som förklarade på ett underbart sätt. Jättetrevlig och man lärde sig en massa

ULF D
Skrev om Södermalms Trafikskola

Mycket bra körskola! De hjälpte mig med körkort från ax till limpa, jag körde inget privat utan bara på skolan vilket fungerade utmärkt. Mycket gott bemötande och duktiga lärare.

Susanna H
Skrev om Södermalms Trafikskola

Fantastiskt trevlig körskola! Körläraren Rolf som jag körde med är så trevlig, pedagogisk och vänlig. Tack! /41 åringen nu även med körkort

Din körskola
4.6/5 i betyg av 625 omdömen 4.6 av 625 omdömen

Bästa skolan tack för allting Johan och kassandra jag klarade körkortet på första försöket.

KATERINA G
Skrev om Södermalms Trafikskola

Jag hann bara ta ett fåtal lektioner med Maria på grund av en flytt, men hon var alldeles underbar! Snäll, förstående och pedagogisk.

EMIL P
Skrev om Södermalms Trafikskola

Bästa körskolan! Jag övningskörde på andra ställen innan, och sen började jag här för jag aldrig varit nöjd och jag måste säga att det var över alla förväntningar! Super proffsiga och duktiga! Övningskörde med Kristian, TACK Kristian för allt du lärde mig.

JP´s Trafikskola
4.9/5 i betyg av 414 omdömen 4.9 av 414 omdömen

Genom JP har båda barnen tagit sitt körkort för bil på första försöket och en av dem har genom stöd även tagit BE . JP har förutom utbildnin

Sture Patrik B Sture Patrik B
MATHIAS S
Skrev om Södermalms Trafikskola

Kanonbra körskola! Trevligt att komma in där, körde med Britta, Maria och Christian. Rekommenderas starkt!

JESPER K
Skrev om Södermalms Trafikskola

Härlig stämning och bra bemötande från första dagen. Körde med Britta, Maria och Christian, duktiga och lärorika lärare. Tack för ert engagemang under hela tiden!

Saltsjö Trafikskola
4.7/5 i betyg av 966 omdömen 4.7 av 966 omdömen

Anser bemötandet som proffesionellt och trevligt. Klar och tydlig undervisning, samt varierat innehåll. Med detta menar jag att det var vari

LUKAS H
Skrev om Södermalms Trafikskola

Stans bästa körskola! Övningskörde med Maria som var väldigt bra och pedagogisk. Rosita var väldigt behjälplig med boka datum och planering. Rekommenderas varmt!

RASMUS E
Skrev om Södermalms Trafikskola

Rekommenderas starkt. Riktigt positiv energi på körskolan och från att aldrig kört en bil till att klarat körkortet på 6 veckor kan jag inte annat än rekommendera Södermalms trafikskola. Tack Maria och Rosita!

Jarla Trafikskola
4.8/5 i betyg av 1546 omdömen 4.8 av 1546 omdömen

Jarla trafikskola i Norrtälje har varit fantastiska under den tiden jag kämpat för att ta mitt motorcykelkörkort. Jag kan med varm hand reko

SAMUEL E
Skrev om Södermalms Trafikskola

En körskola med fantastisk personal som bryr sig om sina elever och det märks. Körde med Marco och Marcus som både var väldigt pedagogiska och sköna grabbar. Kommer rekommendera Södermalms körskola till vänner o familj.

Thi Phuong Thao L
Skrev om Södermalms Trafikskola

Jag körde mest med Rolf, Britta och Christian som är väldigt kompetenta, proffsiga och trevliga. Tack Rosita och hela gänget för att hjälpa mig med att få körkort. Rekommenderar varmt Södermalms Trafikskolan!

Körkortsspecialisterna AB
4.9/5 i betyg av 116 omdömen 4.9 av 116 omdömen

Jättetrevliga och hjälpsamma. Framförallt duktiga och kunniga. Rekommenderar de till alla som vill ta körkort!

RICKARD R
Skrev om Södermalms Trafikskola

Otroliga handledare! Tog körkortet idag och har skrattat mig igenom utbildningen tillsammans med fin personal som tar sitt jobb och mitt mål på största möjliga allvar!

EMMA A
Skrev om Södermalms Trafikskola

Kan starkt rekommendera Södermalms trafikskola. Trevliga och kompetenta, körde mest med Maria och Christian, superbra lärare båda två! Tog körkortet idag på första försöket tack vare deras hjälp.

Nybrons Trafikskola AB
4.7/5 i betyg av 459 omdömen 4.7 av 459 omdömen

Min upplevelse hos Nybrons körskola har verkligen varit fantastisk. Jag tog B körkort. Både Markus som jag körde med mest men även Jonas har

JENNY H
Skrev om Södermalms Trafikskola

Rekommenderar verkligen Södermalms Trafikskola. Väldigt kompetent och kunnig personal. Jag körde mest med Christian som var väldigt pedagogisk och gav mig värdefulla tips till körkortet. Stort tack för ditt tålamod och lugn.

Noel H
Skrev om Södermalms Trafikskola

Man får ut otroligt mycket av en lektion på 70 minuter. Definitivt värt det - jag gick från helt otränad till att klara uppkörningen på ca 3 månader.

FANNY S
Skrev om Södermalms Trafikskola

Väldigt engagerade och proffsiga trafiklärare. Jag körde mest med Maria, som med en stor dos tålamod och humor coachade mig hela vägen till körkortet. Rekommenderar varmt Södermalms Trafikskola!

Karl Henrik J
Skrev om Södermalms Trafikskola

En helt suverän körskola. Jag som väntat länge för att börja övningsköra (40+) blev varmt mottagen och välkomnad. Jag har kört med flera av deras lärare som alla haft en enorm kompetens exceptionell pedagogisk förmåga, och bäst av allt kunna anpassa sitt lärande till olika individer. Jag har haft sjukt kul varje gång vi kört och idag då jag blev godkänd känner man nästan en saknad :-) Kan inte annat än det varmaste rekommendera Södermalms trafiksskola.

Willem Erik K
Skrev om Södermalms Trafikskola

Så jäkla härligt gäng som verkligen är kompetenta och gör sitt yttersta för att man ska känna sig trygg, säker och lära sig. Kan inte annat än rekommendera Södermalms Trafikskola!

NASSIM R
Skrev om Södermalms Trafikskola

Super kompetenta, ärliga och brydda människor. Ska man fixa körkortet så gör man det hos dem!

NORA A
Skrev om Södermalms Trafikskola

Hade inte klarat att ta mitt körkort om det inte vore för Christian för hans tålamod och all övrig personal på trafikskolan! Så peppande och stöttande! Tack för att ni gjorde min körning så rolig! Rekommenderar STARKT Södermalms trafikskola !!

Frida W
Skrev om Södermalms Trafikskola

Väldigt nöjd, bra service och bemötande!

Karin Eva Elisabeth M
Skrev om Södermalms Trafikskola

Rekommenderar alla att köra hos Södermalms trafikskola, där man möts av denna svårslagna kombination: Otroligt kompetent, noggrann, omtänksam och ROLIG personal. Detta märks i den supertrevliga, avspända och lärorika stämningen i receptionen (Rosita), lektionssalen (Riskettan - Maria) och i bilen (Christian). Tusen tack för den här tiden, och för att ni trodde på mig!

Ulrika Thérese B
Skrev om Södermalms Trafikskola

En mycket seriös trafikskola. Stort tack till Rosita, Maria & övrig personal för ert stöd och all hjälp fram till det efterlängtade körkortet! Ni är stjärnor!

Hedvig Ulfva Lovisa H
Skrev om Södermalms Trafikskola

Bästa körskolan! Rekommenderar varmt!

Thea Arpine Alexandra G
Skrev om Södermalms Trafikskola

Rekommenderar starkt! Kunnig och härlig personal! Skulle aldrig ha klarat körkortet utan de :)

FREDRIK B
Skrev om Södermalms Trafikskola

Jag kan varmt rekommendera Södermalms trafikskola. Kunniga och bra lärare med lång erfarenhet.

Gustaf S
Skrev om Södermalms Trafikskola

Mycket bra instruktörer! Ligger även nära området man kör upp ifrån så att man känner igen sig under uppkörningen (och vet var alla fällor finns)

LENA L
Skrev om Södermalms Trafikskola

Kan varmt rekommendera Södermalms Trafikskola! Bra trafiklärare, speciellt Rolf, förklarar bra och tydligt samt har mycket tålamod. Denna trafiklärare är bra på att lära ut, som gör det lätta att ta till sig informationen genom lektionerna. Christian är också bra på att förklara samt har stor portion lugn, som gör det lättare för eleven att ta till sig informationen under lektionens gång. Personalen är glad och trevlig samt välkomnande.

Christian Erik L
Skrev om Södermalms Trafikskola

Vill varmt rekommendera denna trevliga körskola och dess kompetenta körskolelärare.

Linn L
Skrev om Södermalms Trafikskola

Snälla, pedagogiska och proffsiga trafiklärare som vill ens bästa! Kan starkt rekommendera!

Samuel E
Skrev om Södermalms Trafikskola

Bra, schyssta och seriösa lärare. Trevlig personal och bra trafikskola överlag

Jenny B

STORT TACK för allt! Bäst är ni! 🥰

Maja L
Skrev om Södermalms Trafikskola

TACK för det varma mottagande jag fick när jag klev in genom dörren för ett år sedan!! Det gav mig sådan styrka o tro på mig själv under hela min tid hos er. TACK för er STORA engagemang!! Ni kommer sitta med mig i bilen... STORA kramar till er alla❤️ Maja Lundin

Erwin R
Skrev om Södermalms Trafikskola

Grym trafikskola med ärliga kunniga lärare och varmt bemötande! Lätta att kommunicera med samt lyhörda. Rekommenderar starkt! Kommer sakna dom! :)

Svar från Södermalms Trafikskola

Vi kommer att sakna dig med! Tack för att du valde oss glöm inte nagellacket, rally vantar å solisar 😎 Vi ses ute på vägarna kör mycket och försiktigt 🚙💨 / Rosita

Karl Jonas K
Skrev om Södermalms Trafikskola

Seriös och bra. Bra lärare, trevlig personal, lätta att ha och göra med. Rekommenderas!

Svar från Södermalms Trafikskola

Tack för att du valde oss Jonas 🚙🙏🏻 Tack för fina ord vi ses ute på vägarna 🚘🚦 / Rosita

Patrik U
Skrev om Södermalms Trafikskola

Proffsiga, vänliga, hjälpsamma, roliga. Bättre kan man inte få. Tack för ditt tålamod, Rolf! Tack för all hjälp, Rosita! Ni är bäst! Patrik

Svar från Södermalms Trafikskola

Ojoj vilka värmande ord i höstkylan 🍁 Tack bästa Patrik för att du körde hos oss 🚙💨🚦/ Rosita

Malin E
Skrev om Södermalms Trafikskola

Jätteduktiga och schyssta lärare (och Rosita i receptionen!!) jag är nöjd från start till mål med både bemötande och utbildning!

Svar från Södermalms Trafikskola

Tack fina Malin för att du valde oss 🙏🏻 kör mycket och försiktigt så ses vi ute på vägarna 🚘💕 / Rosita

Petra R
Skrev om Södermalms Trafikskola

Fantastisk körskola med underbara lärare! Och Rosita i receptionen är magisk. Jag är så glad att jag valde Södermalms Trafikskola! Bästa jag gjort.

Tack fina Petra för värmande ord tack för att du körde hos oss 🧡🚙💨/ Rosita

Marie-therese M
Skrev om Södermalms Trafikskola

Mycket bra skola!! Hjälpte mig till körkort , vilket inte var helt lätt med tanke på min ålder 58 år, genom lärarnas kunnighet och pedagogiska skicklighet. Stort tack till Britta och Rolf!!

Svar från Södermalms Trafikskola

Bästa Marie-Therese de är aldrig försent o nu har du lite mer vuxenpoäng i bagaget 😉🧡💥 tack för att du körde hos oss 🚦 / Rosita

Catherine mira R
Skrev om Södermalms Trafikskola

Vill varmt rekommendera trafikskolan som med sitt trevliga bemötande, engagemang och kunskap fick mig att köra och tro på mig själv tills jag körde upp och blev godkänd. Rosita är en klippa som ordnade allt som behövdes med tider och annat och kom med glada tillrop. Ett riktigt härligt gäng vilket man känner så fort man kommer in. Stort tack till Rosita, Maria, Christian och Marcus. Utan er hade det inte varit lika roligt 🚙💫

Svar från Södermalms Trafikskola

Catherine tack för fina värmande ord har vart roligt att haft dig hos oss kör nu mycket och försiktigt 🙏🏻🚗💨🧡💥 / Rosita

Fatima A
Skrev om Södermalms Trafikskola

Så himla nöjd med mitt val av körskola! Alltid härlig stämning när man kliver in i receptionen och personalen är underbar. Rekommenderas varmt!

Svar från Södermalms Trafikskola

Tack fina Fatima 🙏🏻 Tack för att du valde oss 🧡 kör mycket och försiktigt, så ses vi ute på vägarna 🚗💨🍁🍂 / Rosita

Calle Lennart H
Skrev om Södermalms Trafikskola

Rekommenderar starkt! Härlig stämning, hjälpsamma och proffsiga! Vill man ha ett körkort är det hit man ska gå. 🚗

Svar från Södermalms Trafikskola

Tack bästa Calle för fina ord 🍁🍂 tack för att du valde oss 🙏🏻 Kör mycket och försiktigt så ses vi ute på vägarna 🚦🧡/ Rosita

Erika P
Skrev om Södermalms Trafikskola

Jag vill gärna rekommenderar södermalms körskola. Alla är otroligt proffsiga och trevlig stämning!! ❤️ Tack för all hjälp!

Svar från Södermalms Trafikskola

Tack fina Erika 🙏🏻 🧡 kör mycket och försiktigt så ses vi ute på vägarna 🚗💨/ Rosita

Vera M
Skrev om Södermalms Trafikskola

Jag vill gärna rekommendera Södermalms trafikskola. Alla på skolan är jättetrevliga och på att ge en bra utbildning. Jag körde mest med Britta och Christian och det var kanon för att jag fick bra råd och tips från båda två, som också kunde bedöma mig från olika perspektiv. Jag fick det stöd och support jag behövde. Stort tack till er alla!

Svar från Södermalms Trafikskola

Tack fina Vera och tack för att du valde oss! Kör nu mycket och försiktigt så ses vi ute på vägarna :) / Rosita

Philip K
Skrev om Södermalms Trafikskola

Jag hade kört en del privat innan jag kom till körskolan. När jag väl kom dit och tog lektioner upplevde jag en öppenhet och ärlighet i deras bedömning av min körning och upplägg inför körprovet. De lärare jag hade (Mårten och Jens) var otroligt pedagogiska, peppande och positiva i sin inställning till körningen. Är övertygad om att deras motivation och stöd i körningen utgjorde en stor del av att jag lyckades med mitt körprov på första försöket. Kan bara rekommendera denna mysiga, personliga och professionella körskola! Tack!😍

Svar från Södermalms Trafikskola

Tack bästa Philip för värmande ord kör nu mycket och försiktigt! Vi ses ute på vägarna / Rosita

AMÉRICA C
Skrev om Södermalms Trafikskola

Tack för all hjälp - att äntligen slutföra körkortsprojektet...dryga 16 år tog det...fast bara drygt 1 månad hos Södermalms Trafikskola. Ni har varit resoluta, pedagogiska, noggranna och trevliga. En bilskola jag varmt rekommenderar, speciellt för den äldre ålderskategorin! Tack för att ni hjälpte mig🙏🚘✌️

Svar från Södermalms Trafikskola

Tack själv och tack för att du kom till oss 🙏🏻🧡 njut av friheten med körkort och ha en underbar sommar ☀️💕/ Rosita

Linus N
Skrev om Södermalms Trafikskola

Alla är kanonschyssta och superproffsiga! Bra på att stötta och bra på att få en att slappna av. Tack för körkortet!!!

Svar från Södermalms Trafikskola

Underbart att höra Linus Tack för att du valde oss 🚙🙏🏻 Kör mycket och försiktigt så ses vi ute på vägarna ha en underbar sommar ☀️💐 / Rosita

Anna E
Skrev om Södermalms Trafikskola

Mega nöjd med min väg till körkortet på Södermalms Trafikskolan. Körde med Rolf som har mycket tålamod och härlig humor- vi skrattade en hel del. Han har ett sätt att lära ut alla ”svåra moment” på- allt känns lätt och smidigt. Rosita trollade fram tiderna som passade mig och svarade på mina frågor. Vet inte vad jag ska göra med min fritid nu 😊 kanske ta MC körkort? Kommer att sakna er ❤ Jag kan varmt rekommendera Södermalms Trafikskolan!!!

Svar från Södermalms Trafikskola

Tack fina Anna 🧡 tack för att du valde oss 🙏🏻 kommer att sakna dig, ha en underbar sommar och kör mycket 🚗💨☀️🌸 / Rosita

Hanna Caroline H
Skrev om Södermalms Trafikskola

Fantastisk personal. Bra bemötande och grym service! Kan varmt rekommendera andra som är ute efter en trafikskola att söka er hit.

Tack fina Caroline! Det värmer våra hjärtan 🧡 / Rosita

Helena W
Skrev om Södermalms Trafikskola

Kunnig, pedagogisk och engagerad personal som leder sina elever hela vägen till körkortet. Jag kan varmt rekommendera Södermalms Trafikskola!

Svar från Södermalms Trafikskola

Tack fina Helena för värmande ord tack för att du valde oss 🙏🏻🧡 vi ses ute på vägarna njut av sommaren 🚙💨/ Rosita