Söderorts Bilvård AB, sid 2

TJURHORNSGRÄND 6, 121 63 Johanneshov — Visa karta

Söderorts Bilvård AB grundades i januari 2013, och vi har flera års yrkeserfarenhet inom området bilvård och däck. Vår vision är att erbjuda högkvalitativ service som ger nöjda och återkommande kunder.
För oss är det en självklarhet att behandla din bil som att det vore vår egen.

Vår anläggning ligger i södra Stockholm, på Tjurhornsgränd 6 i Johanneshov (mellan Globen & Årsta) vid Bolidenplan.

Här har vi en komplett däckverkstad med däckhotell och försäljning av däck & fälgar. Vi utför också de flesta typer av bilvård, allt från en skonsam handtvätt och vaxning till olika typer av lackbehandlingar eller en total rekond av din bil.

Det som skiljer sig oss från många andra i branschen är att vi aldrig säger nej och att vi alltid har leende på läpparna.
Lör: 10:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 173 kunder tycker om Söderorts Bilvård AB

• Magnus B skrev om Söderorts Bilvård AB
    Snabbt och effektivt däckskifte, bra pris.

Besöket var enkelt och okomplicerat. Läs mer
  • Bengt K skrev om Söderorts Bilvård AB
    Skifte till sommarhjul. Fungerade finfint. Valde förvaring av hjulen. Bedömning av det kommer till hösten. Läs mer
  • Adrian B skrev om Söderorts Bilvård AB
    Anlitat för både rekond och däckskifte. Väldigt trevliga och alltid 100% service. Altid glada och positiva, jobben utförs med mycket noggrannhet, verkligen valuta för pengarna.
    Dem värdesätter verkligen sina kunder. Bokstavligt talat får man en service ingen annan har varit i närheten av. Det är killar med respekt för både yngre och äldre. Kommer bara att anlita söderorts Bilvård, dem har verkligen lösning på allt. Läs mer
  • Stefan G skrev om Söderorts Bilvård AB
    Super trevliga, kunden och bra service i första hand. Över mina förväntningar. Läs mer
  • Elina O skrev om Söderorts Bilvård AB
    Däckhotell och däckskifte. Fungerar utmärkt och utan krångel. Trevlig ägare. Läs mer
  • Lena W skrev om Söderorts Bilvård AB
    100% Service. Spelar ingen roll vilken bil, vilken fråga man ger, får bra svar och alternativet är alltid 100! Läs mer
  • Olof L skrev om Söderorts Bilvård AB
    Däckskifte, mycket bra bemötande! Läs mer
  • Isabel F skrev om Söderorts Bilvård AB
    Trevligt och proffessionellt bemötande. Läs mer
  • Joakim E skrev om Söderorts Bilvård AB
    KANON!!!
    Super trevliga bra och snabb service. Läs mer
  • Malin L
    Malin L skrev om Söderorts Bilvård AB
    Trevligt bemötande, kändes tryggt och säkert att lämna in sin bil! Läs mer
  • Erika D skrev om Söderorts Bilvård AB
    De upptäckte och fixade problem med ventil på bakdäck vid skifte. Problemet hade funnits länge men jag har inte bilkunnandet att fatta själv och andra däckskiftare har inte påtalat det.

Hoppas nu på en vinter där jag inte behöver köra med varningsblinkers och halvtomt bakdäck till macken bara för att jag genat lite och tagit en trottoarkant med bakdäcket. Å andra sidan har det blivit lite av en årlig tradition...

Känns tryggt när de ser och fixar mer än precis det jag kommit in för. Läs mer
  • Jorma N skrev om Söderorts Bilvård AB
    Vi förvarar däck och har däckskifte hos Söderorts Bilvård AB.
    Servicen är väldigt bra och vi kommer att förvara flera av våra däck med skift hos dem. Läs mer
  • Max K skrev om Söderorts Bilvård AB
    Mycket bra, professionella och kunden sätts i fokus. Läs mer
  • Åsa G skrev om Söderorts Bilvård AB
    Bra bemötande. Klart och tydligt vad priset var och vad det omfattade. Även om det var lite dyrt så var det en härlig känsla med en ren och blänkande bil. Läs mer
  • Catarina H skrev om Söderorts Bilvård AB
    Fick snabb och effektiv hjälp med punktering på ett däck. Vänlig och hjälpsam man. Läs mer
  • Pelle N skrev om Söderorts Bilvård AB
    Bra service trevlig personal schyssta priser bra läge Läs mer
  • Peggy A
    Peggy A skrev om Söderorts Bilvård AB
    Redan vid första kontakt med Söderorts Bilvård AB i telefon blev jag på väldigt gott humör och kände genast stort förtroende både för kompetens och att jag hade att göra med redigt yrkesfolk. Jag hade beställt en rekonditionering på min personbil innefattande både yttre och inre utrymmen samt en motortvätt.
    Jag blev mycket nöjd med resultatet, min bil blev så fin.
    Personalen på företaget var väldigt trevliga och det gick snabbt och lätt att komma överens om allting. Dessutom var jag mycket nöjd med deras priser, alltså väldigt prisvärd rekonditionering. Det fanns också ett mycket stort utbud av olika tjänster att köpa vilket ytterligare är en stor fördel med dem.
    Jag kommer definitivt att återkomma och vill med nöje rekommendera Söderorts Bilvård AB till andra.
    Tack för gott arbete, fint bemötande och inget krångel överhuvud taget.
    Ni är bäst! Läs mer
  • Christian A
    Christian A skrev om Söderorts Bilvård AB
    Ville ha hjälp med lackförsegling.
    Fick väldigt trevligt bemötande av personal.
    Kunde lämna in bilen redan nästa dag och den var klar på eftermiddagen.
    Blev jätte nöjd med jobbet som utfördes.
    /Christian Läs mer
  • Sante M skrev om Söderorts Bilvård AB
    laga ett däck akut, bemötande: topp, Läs mer
  • Philippa D
    Philippa D skrev om Söderorts Bilvård AB
    Bra, snabb service! Mkt nöjd med hjälpen jag fick. Läs mer
  • Nicolai Q skrev om Söderorts Bilvård AB
    Bra och snabb service om än något dyrt... Läs mer
  • Elina D
    Elina D skrev om Söderorts Bilvård AB
    Trevlig personal och bra service! Läs mer
  • Sam E skrev om Söderorts Bilvård AB
    Mycket snabbt och professionellt bemötande, kommer fortsätta anlita Söderorts. Läs mer
  • Anna N skrev om Söderorts Bilvård AB
    Jättebra resultat och trevligt bemötande! Läs mer
  • Eva B
    Eva B skrev om Söderorts Bilvård AB
    Snabb service och trevligt bemötande samt bra pris! Rekommenderas! Läs mer
  • Mordin S skrev om Söderorts Bilvård AB
    Priserna är bra, och ägaren (antar att han är det) låter vettig och trevlig. Men resultatet på de tjänster jag köpt (bl a solfilm) har inte varit bra. Har tjafsat för att få det fixat i efterhand och inte ens då gör han vad han sagt ska fixas. I efterhand informerar han om riskerna med behandlingen jag köpt, kanske hade jag tagit ett annat beslut om jag känt till dem innan. Kommer inte hit fler gånger, för exempelvis tvätt och rekond tar jag AutoGlans istället, riktigt vassa på rekond och billigare än här. Läs mer
  • Anette H skrev om Söderorts Bilvård AB
    Bra service och fint utfört arbete. Läs mer
  • Daniel R skrev om Söderorts Bilvård AB
    Snabbt svar gällande förfrågan, bra utfört arbete, bra priser och jäkligt trevliga!
    Bonus var att ägaren rekommenderade en verkstad som tog ett jobb som 0 av 9 andra verkstäder inte ville utföra. Återkommer definitivt! Läs mer
  • Claes S skrev om Söderorts Bilvård AB
    Riktigt bra, Trevlig personal, Snabbt och riktigt fräsch bil efteråt. Läs mer
  • Gert I skrev om Söderorts Bilvård AB
    Mycket snabbt och bra bemötande. Bra utfört arbete. Fick bilen tvättad. Bra gjort. Läs mer
  • Olli H skrev om Söderorts Bilvård AB
    Har precis hämtat min två år gamla Honda, som jag lämnade in för tre timmar sedan för tvätt av motorn, plåten och rengörning av kupen. Bilen är som ny. Trevligt och proffessionellt bemötande. Absolut prisvärt.
    Olli H. Läs mer
  • Oldoz J skrev om Söderorts Bilvård AB
    Oerhört trevligt bemötande och väldigt tillgänglig service! Jag ringde och fick komma med detsamma. Bilen var noggrant rengjort och allt kändes tryggt och säkert.
    Blev lite felinformerad ang den tid tvätten skulle ta vilken gjorde att jag fick vänta 1.30h, trots att det sas 30 min... men det vägdes upp med utmärkt service och var ett mänskligt misstag.
    Ett företag jag kommer att använda igen samt rekommendera till andra. Läs mer
  • Stefan W skrev om Söderorts Bilvård AB
    Dom gjorde ett kanonjobb med min bil!! Läs mer
  • Hans C skrev om Söderorts Bilvård AB
    I samband med däckbyte så hade jag bokat tid. Jag kom lite tidigt men dom tog hand om bilen direkt och bytet gick snabbt och smidigt. Även betalningen gick smidigt. Jag var mycket nöjd. Läs mer
  • Anna R
    Anna R skrev om Söderorts Bilvård AB
    Jättebra ställe med proffsig och seriös ägare som gör ett bra jobb! Läs mer
  • Olle R skrev om Söderorts Bilvård AB
    Jätteduktiga och trevligt bemötande! Läs mer
  • Yusuf S skrev om Söderorts Bilvård AB
    Personel är mycket trevligt och hjälpsam. Läs mer
  • Ulf S skrev om Söderorts Bilvård AB
    Tillmötesgående & trevlig personal!

Korrekta och tekniskt kunniga!

Ett exempel!
    Jag bad om byte bromsklossar på min förra bil!
    Jag blev uppringd och fick meddelande att inget byte behövdes!
    Bromsarna i gott skick!
    Kan tänka mig att andra firmor bytt ändå! Läs mer
  • John J skrev om Söderorts Bilvård AB
    Hej riktigt riktigt riktigt bra....,återkommande och nöjd kund! Läs mer
  • Eva S skrev om Söderorts Bilvård AB
    Trevligt bemötande och tydlig information om vad som skulle göras och till vilket pris. Lätt att ta sig dit. Läs mer
  • Orcun Ö skrev om Söderorts Bilvård AB
    Trevligt bemötande, duktig personal och bra resultat! Läs mer
  • Metin E skrev om Söderorts Bilvård AB
    Mycket bra service duktiga killar helt enkelt bästa ställen i Stockholm Läs mer
  • Volkan I
    Volkan I skrev om Söderorts Bilvård AB
    Riktigt grymt ställe, har verkligen rekommenderat den till många, kommer verkligen besöka Söderorts bilvård igen!!! Läs mer
  • Metin A skrev om Söderorts Bilvård AB
    Väldigt bra service och kund bemötande, snabbt, rent och rätt kompetens. Dem har allt. Läs mer
  • Mustafa H skrev om Söderorts Bilvård AB
    Man får riktigt bra service & man blir väl omhändertagen... Läs mer
  • Amelie L skrev om Söderorts Bilvård AB
    Trevligt bemötande och proffsigt utförda tjänster. Jag är alltid nöjd och kan varmt rekommendera Söderorts bilvård AB. Läs mer
  • Mikael S skrev om Söderorts Bilvård AB
    Mycke bra service och resultatet blev bättre än man kunde förvänta sig. Läs mer
  • Mete G skrev om Söderorts Bilvård AB
    Mycket bra bemötande utav personalen. Fantastisk petiga när det gäller tvätt Läs mer
  • Patrik Ö skrev om Söderorts Bilvård AB
    Utmärkt kunnande samt hög service Pålitlig verkstad. Läs mer
  • Magnus E skrev om Söderorts Bilvård AB
    Fantastiskt bra mottagande och mycket bra service. Bra priser och tillgänglighet. Läs mer

Bästa bilvårdarna i Stockholm:

Banérgatan 30, 11523, STOCKHOLM