Söderorts Städservice AB

Söderorts Städservice AB

Ring 073-738 80 08 www.soderorts.com
4.4

Vi på Söderorts Städservice erbjuder våra städtjänster till privatkunder och till företag i hela Storstockholm men främst i Söderort. Som privatkund kan du beställa hemstädning, storstädning, fönsterputs och flyttstädning. Till företag erbjuder vi kontorsstädning, trappstädning och hotellstädning. Vår verksamhet bygger på skicklig...

45 omdömen om Söderorts Städservice AB

Angela F
Skrev om Söderorts Städservice AB

Jag hr anlitat Söderorts Städservice i flera år och har varit super nöjd. Rekommenderas varmt.

Carolas Hem & Företagsservice AB
4.9/5 i betyg av 199 omdömen 4.9 av 199 omdömen

Christina K Christina K
Beka K
Skrev om Söderorts Städservice AB

Men denna inläg jag vill svara till Oskar E som bedömde vårt verksamhet: Tack för din omdöme Oskar, Tyvärr det verkar att du var missnöjd med vårt arbete. Beställaren som beställde denna flyttsatädning ville att att vi skulle börja kl. 16.00 då dom skulle flytta ut samma dag. Men vi erbjöd att komma tidigare 14.00 för att hinna med jobbet. Vi påborjade arbete 14.00 men tiden räckte inte samma dag då det blev mörkt och det fanns inte lampor i alla rum, men jag komm nästa dag och slutförde den som fattades. Ni...

Diana B
Skrev om Söderorts Städservice AB

Vi har anlitat Söderorts Städservice AB för hemstädning redan i några år. Vi har varit alltid jätte nöjda. Mycket trevlig och kunnig personal, kommunikation fungerar utmärkt! Recomenderas!

Pribaltika
4.9/5 i betyg av 189 omdömen 4.9 av 189 omdömen

Jonatan W Jonatan W
Oskar E
Skrev om Söderorts Städservice AB

Skriver sällan omdömen men var tvungen dela med mig av mina möten med denna firma. Är mycket missnöjd med en flyttstädning som gjordes av Söderorts Städservice på bostaden vi köpt. Även bemötandet är väldigt ifrågasatt. Vid tillträdet var detta EJ städat: Golv+skarvar i kaklet i badrum, rejäla lager smuts ingrott som lätt gick bort när vi själva skrubbade Väggar i badrum samt duschens glasväggar Bakom torktumlare + tvättmaskin, inte heller ovanpå dem. Tvättmaskinens filter Lister ej våttorkade Golv ej moppade,...

Josef K
Skrev om Söderorts Städservice AB

Har anlitat grabbarna ett par gånger och mina kunder har varit nöjda med deras kvalité. Rekommenderas vidare

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 448 omdömen 4.6 av 448 omdömen

Maia C
Skrev om Söderorts Städservice AB

VI anlitade denna företag till flyttstädning, fick snabb och trevlig kontakt, bra resultat. Vi är väldigt nöjda och kommer säkert att anlita Söderorts Städservice AB flera gånger.

Svar från Söderorts Städservice AB

Tack, Maia, Välkommen åter med nya uppdrag!!!

Kate B
Skrev om Söderorts Städservice AB

Bra städning till ett bra pris, ingenting att klaga på. Lika njöd varje gång. Recomenderas!

Rena Hem Stockholm
3.7/5 i betyg av 226 omdömen 3.7 av 226 omdömen

nina v
Skrev om Söderorts Städservice AB

VARNING!!!!! SÄMSTA jag varit med om!!! Det här slår allt jag någonsin varit med om eller hört talas om. Bokade 5 timmar städ av vår 50 kvadratmeter lägenhet. Kom hem och det är så otroligt otroligt dåligt dammat, listerna var inte ens rörda, hallen hade lerspår (som lätt gick bort bara jag provade med fingret) MEN det värsta av allt var att vår fina mörka köksbänk är HELT förstörd!! Det är som de använt stålull eller liknande och gjort stooora repor samt tagit bort enormt mycket färg i stora fläckar. Vi ska fotografera...

Svar från Söderorts Städservice AB

Vi på Söderorts Städservice AB utför ca 2000 olika uppdrag varje år, flesta kunder är väldigt nojda och dom rekomendera oss till andra, Men finns vissa kunder som blir missnöjda trots att vi satsar lika mycket vid varje uppdrag. I detta fall ett paar som bokade storstädning på 50 kvm inkl fönsterputs. Efter att vi har erbjudit pris, dom återkom med förslag att dom vill ha "mindre omfattande städning" och vi komm överens om ett lätt städning endast 5 timm totalt (2,5 timme för två personer). Vi har utfört arbete enligt...

Fredrik B
Skrev om Söderorts Städservice AB

Vi har använt oss av söderorts städservice ett antal år nu och är mkt nöjda!

Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice
4.7/5 i betyg av 2178 omdömen 4.7 av 2178 omdömen

Mattias W
Skrev om Söderorts Städservice AB

Bokade flyttstädning via Söderorts Städservice. Mycket bra bemötande redan från början. Bra att man fick en lista på vad som ingår redan när offerten skickades. Alla punkter på listan hade sedan städats med klart godkänt resultat. Snabb, flexibel och problemfri service! /Mattias, Kungsholmen

Helen W
Skrev om Söderorts Städservice AB

Toppenbra och supersnabb! Lika nöjd varje gång!

Service Lösningar Stockholm
4.7/5 i betyg av 1129 omdömen 4.7 av 1129 omdömen

Lars Kristian P Lars Kristian P
Kristina A
Skrev om Söderorts Städservice AB

Ett mycket bra och pålitligt företag med trevlig och serviceinriktad personal. Alla fönster i huset blev skinande rena.

Lillian B

Fönsterputsning 2ggr/år Oregelbunden med hushållsstädning

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1231 omdömen 4.7 av 1231 omdömen

Marie E
Skrev om Söderorts Städservice AB

Jag har en mycket positiv uppfattning av Söderorts Städservice. De har varit snabba och tydliga på att återkoppla via mejl. Städerskan som hjälper mig att städa hemma är mycket bra och trevlig och hon kommer på ÖK tid. Priset ligger på en bra nivå.

Ingrid W
Skrev om Söderorts Städservice AB

Söderorts Stödservice är pålitliga och alltid glada och trevliga. Jag blir alltid väldigt nöjd med resultatet!

BA Prima Care AB
4.5/5 i betyg av 153 omdömen 4.5 av 153 omdömen

Inte alls bra. Han är kvalificerad för den tjänst.

Inger L
Skrev om Söderorts Städservice AB

Jag är helnöjd med både bemötandet och den städtjänst jag har köpt. En jätteduktig städerska vid namn Alla har gjort fint hemma hos oss. Allt bara skiner när hon är klar.

Emma L
Skrev om Söderorts Städservice AB

Jättebra bemötande från början till slut. En ur personalen ringde upp samma dag vi skickat förfrågan och de kunde komma och putsa våra fönster redan dagen därpå. De var väldigt noggranna, trevliga och hjälpsamma. Vi har lösspröjs på fönstrena som de både tog bort och satte tillbaka utan extra kostnad. Vi var helnöjda och har rekommenderat företaget till bekanta som också de blivit nöjda med deras service.

Rozen Clean AB
4.6/5 i betyg av 303 omdömen 4.6 av 303 omdömen

Hans H
Skrev om Söderorts Städservice AB

Fönstertvätt som innebar att 2 personer fick skruva bort 4 stora tunga innerfönster. Vi fick problem med bokad tid men det var inga problem med ombokning. Väldigt trevlig personal på plats.

Britt-louise W
Skrev om Söderorts Städservice AB

mycket bra bemötande från första stund.Toppenkvalitét på utfört arbete.Fönsterputsning med Zviad,alltid trevlig och hjälpsam.Bra att alltid ha samma person som kommer.

Rent 08 AB
4.7/5 i betyg av 83 omdömen 4.7 av 83 omdömen
BadgeFourYears

Jag är väldigt nöjd med Rent 08. Mycket snabbt och bra bemötande från företaget och framförallt fantastiskt kvalitet på städningen. Rekomme

Sang C
Skrev om Söderorts Städservice AB

Jag var nöjd med det arbetet de utförde hos mig.

Ann-leena M
Skrev om Söderorts Städservice AB

De var väldigt proffsiga och snabba. Mycket nöjd!

BVTLER AB
4.8/5 i betyg av 522 omdömen 4.8 av 522 omdömen

Martina N Martina N
Shahrzad A
Skrev om Söderorts Städservice AB

Jag har fått hjälp med fönsterputs och varit nöjd.

Helena K
Skrev om Söderorts Städservice AB

Hej. Jag fick ett väldigt bra intryck av Söderorts Städservice. Jag beställde fönserputs av min lägenhet och även puts av rutorna till den inglasade balkongen. Jag var i kontakt med mannen innan han kom. Vi bestämde ett datum och han dök upp en lördag. Jag är helt nöjd med det arbete han utförde och kommer definitivt anlita honom igen

Städnivå AB
4.5/5 i betyg av 199 omdömen 4.5 av 199 omdömen

Danielle N
Skrev om Söderorts Städservice AB

Personalen var professional och gjort uppdragen snabb och bra.

Richard S
Skrev om Söderorts Städservice AB

Riktigt bra service, flexibla och hjälpsamma!

Städgiganten AB
4.5/5 i betyg av 487 omdömen 4.5 av 487 omdömen

Carola Z
Skrev om Söderorts Städservice AB

Bra. Snabbt. Och hög kvalitet. De kom på utsatt tid och arbetade effektivt.

Anna T
Skrev om Söderorts Städservice AB

Mycket bra städning och trevligt bemötande. Rekommenderas!

Clean Casa
4.8/5 i betyg av 231 omdömen 4.8 av 231 omdömen

Caroline F
Skrev om Söderorts Städservice AB

Bra flyttstäd, punktliga och tillmötesgående. Rekommenderas

Claes T
Skrev om Söderorts Städservice AB

Utmärkt service. Har redan rekommenderat till andra i närheten.

Birgittas Städ i Stockholm AB
4.8/5 i betyg av 583 omdömen 4.8 av 583 omdömen

Väl bemött av företaget. Förväntningarna uppnås. Mycket gott samarbete med städerskan.

Rosi R
Skrev om Söderorts Städservice AB

Vänligt bemötande. Passat tiden bra. Gjort ett bra jobb som jag är nöjd med.

Inger K

Fönsterputs.Mycket trevligt bemötande.

Mälardalenrent
4.4/5 i betyg av 138 omdömen 4.4 av 138 omdömen

Christina S
Skrev om Söderorts Städservice AB

Har köpt fönsterputs. Trevligt bemötande både vid telefonkontakt och hos utföraren.

Helena F
Skrev om Söderorts Städservice AB

Jättebra. Tidsbokningen går snabbt och lätt. Sen kommer fönsterputsaren och tvättar fönstren lika snabbt som ordentligt.

JCS Company AB
4.9/5 i betyg av 90 omdömen 4.9 av 90 omdömen

Jon W
Skrev om Söderorts Städservice AB

Trevliga. Bra. Sympatiska. Allt blev godkänt utan problem.

Elisabeth H
Skrev om Söderorts Städservice AB

Bra bemötande o lever upp till vad man lovar. Utförde arbetet mkt bra o snabbt .

Vardagsfrid AB
4.2/5 i betyg av 709 omdömen 4.2 av 709 omdömen

Allt går bra. Efter första städning var jag så glad! Mina barn hjälper inte nye med hushållsvstädning, så jag känner bra efter jag fick hjäl

Jennifer T Jennifer T
Charlotte H
Skrev om Söderorts Städservice AB

Bra service och löser alltid eventuella problem utan konstigheter. Rekommenderas varmt!

Louise W
Skrev om Söderorts Städservice AB

Beställde fönsterputsning av radhus. Resultatet var att fönstrens var mer smutsiga än före... Såg bara ut som man dragit runt smutsen med en trasa. När detta påpekades kunde de snabbt komma tillbaka men tyvärr slutade det med att vi gav upp och betalade trots dåligt resultat.

nina v gillar detta
Cecilia F
Skrev om Söderorts Städservice AB

Trevligt bemötande! Flexibla, nogranna, och bra pris. Använder gärna detta företag igen!

Marianne D
Skrev om Söderorts Städservice AB

Fantastisk fönsterputs, väldigt gott bemötande!

Thomas S
Skrev om Söderorts Städservice AB

Bra pris. Överlag bra utfört arbete, tillräckligt bra för att få godkänt vid besiktningen. Lätt att boka.

Helena T
Skrev om Söderorts Städservice AB

Toppen bra! Verklig service och mycket väl utfört jobb!

Mimmi W
Skrev om Söderorts Städservice AB

Har anlitat Söderorts Städservice i flera års tid. Vi är mycket nöjda med städning och inte minst fönsterputsningen. Billiga, noggranna och pålitliga! Lyhörda och flexibla!

per m
Skrev om Söderorts Städservice AB

Trevligt bemötande snabbt utförd fönstertvätt, kanske lite för snabbt men slutresultatet blev helt ok.

Annika E
Skrev om Söderorts Städservice AB

Kanon städ! Skulle göra det igen..........

Charlotta Å
Skrev om Söderorts Städservice AB

Snabb respons på mail. Trevligt bemötande ! Väl utfört arbete !