Alla kategorier Städhjälp Stockholms län Huddinge Södertälje Städ AB

Nygårdsvägen 3, 143 45 Vårby — Visa karta

Välkommen till Södertälje Städ AB - Rengöring För Livet! Vi ser till att din bostad blir ren och fin samtidigt som du kan sköta andra vardagssysslor. Vi har kundens behov och önskemål i fokus och kan hjälpa dig i Södertälje, Huddinge, Nacka och övriga Stockholm. Med vår utbildade personal som dessutom är ansvarsförsäkrade kan du känna dig trygg inför din hemstädning. Oavsett om du är ett litet eller stort företag ser vi till att hjälpa dig. Med ett av marknadens bästa priser och högt kundfokus är vår ambition 100% nöjd kund-garanti.

Våra tjänster
- Flyttstäd
- Storstäd
- Trappstäd
- Butikstäd
- Hemstäd
- Kontorstäd
- Strykning och tvättning av kläder

För mer information om hur städprocessen ser ut, besök vår hemsida som ni hittar här ovan. Har du frågor angående annan typ av städning så tveka inte att höra av dig. Vi löser allt inom städ!
Lör-Sön: 10:00-17:00

Läs vad 33 kunder tycker om Södertälje Städ AB

• Malin Z skrev om Södertälje Städ AB
    Smidigt att göra en beställning, tydligt vad som ingår. Bra resultat! Läs mer
  • Patrik W
    Patrik W skrev om Södertälje Städ AB
    Jag beställde helt enkelt flyttstäd, då jag tycker att det är ett bra alternativ att lägga ut det på bättre och kunnigare personal Läs mer
  • Linda T skrev om Södertälje Städ AB
    Väldigt tillmötesgående och flexibel personal angående bokningar. Anzhela har varit hemma hos mig 3 gånger nu och jag är väldigt nöjd med hur städningen utförts.

// Linda Läs mer
  • Maggie J skrev om Södertälje Städ AB
    Köpte slutstädning.Städningen dåligt utförd, företaget skyller på ny personal och det tycker jag är en dålig ursäkt. Det ligger i företagets intresse att se till att personalen är utbildad innan de skickas ut på jobb. Kök och badrum undermåligt städade. Ovanpå skåp helt bortglömt. Vi erbjöds 40% kompensation, jag accepterade det men kommer inte rekommendera företaget. Läs mer
  • Katarina skrev om Södertälje Städ AB
    Har köpt flyttstädning och både jag som säljare och köparen är jättenöjda med jobbet. Snabb återkoppling och mycket trevligt bemötande!
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Markus L skrev om Södertälje Städ AB
    Köpte flyttstäd som genomfördes på ett katastrofalt dåligt sätt. Massvis med anmärkningar från de som flyttade in. Södertälje Städ var från början inte intresserade av att göra mycket mer än att ge 15% (!) avdrag på fakturan
    Listan på fel var så lång att de till slut, motvilligt gick med på 50% avdrag, vilket ändå blev dyrare då ersättningen till de nya lägenhetsinnehavarna översteg detta.
    Men framförallt, inte ens en ursäkt!
    Ska ni ändå använda er av denna firma, kontrollera allt in i minsta detalj! De har branschens kortaste nöjd kund-garanti men tar mer än gärna betalt för saker de ej har utfört Läs mer
    2018-09-17 Anna K svarar Markus L
    Hej Markus
    Tråkigt o höra att du inte blev nöjd med städningen, vi har för de mesta nöjda kunder.
    Vi erbjöd faktiskt att åtgärda problemen samma dag eller dagen efter vi fick kontakt med dig helt konstnadsfritt trots att nöjd kund garantin hade löpt ut.
    (Branschens standard ligger på 3 dagar)
    Tycker ändå vi har vart rättvisa och schyssta mot dig, trist bara att det slutade som det gjorde.
  • Ilona L skrev om Södertälje Städ AB
    Har köpt flyttstäd som tjänst och upplevde att den genomfördes i tid och på ett bra sätt. Är mycket nöjd :) Läs mer
  • Jonas W skrev om Södertälje Städ AB
    Flyttstädning perfekt. Bra pris och jobbet gjort. Läs mer
  • Eva B skrev om Södertälje Städ AB
    Vi anlitade dem för en flyttstädning av våran lägenhet och är mycket nöjda med resultatet. Vänliga, tillmötesgående och svarade snabbt i telefon vid frågor. Läs mer
  • Astrid Ean J skrev om Södertälje Städ AB
    Supernöjd med flyttstädningen! Väldigt trevligt bemötande, snabb återkoppling, bra pris och fint resultat. Rekommenderas! Läs mer
    2018-09-17 Anna K svarar Astrid Ean J
    Hej Astrid,

Ha en trevlig dag!
    Med vänliga hälsningar Södertälje Städ AB.
  • Ida H
    Ida H skrev om Södertälje Städ AB
    Är mycket nöjd med städningen! Trevliga, smidiga och mycket noggranna. Rekommenderar Södertälje Städ varmt! Läs mer
    2018-08-01 Anna K svarar Ida H
    Hej Ida,

Ha en toppen dag!

Med vänliga hälsningar Anna
  • Viktor J skrev om Södertälje Städ AB
    Proffsigt bemötande och väl utfört arbete. Läs mer
    2018-08-01 Anna K svarar Viktor J
    Hej Viktor,

Ha en toppen dag!

Med vänliga hälsningar Anna
  • Sara L skrev om Södertälje Städ AB
    Superfint bemötande, trevliga städare. Inte 100% med städningen pga. ej torkat ovanför dörrar, hylla som var glömd att rengöra, dörren lämnades olåst trots tillgång till nyckel. Annars välstädat kök, badrum och fönster, som kanske är de allra viktigaste delarna. Läs mer
  • Jakob O skrev om Södertälje Städ AB
    Smidiga, duktiga, trevliga och välstädat. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Emelie S skrev om Södertälje Städ AB
    Mycket nöjd med Södertälje städ, trevliga tjejer som kom ut och städade och huset blev så fint! De gjorde en storstädning av vår villa 180 kvm. Kommer absolut höra av mig till dem nästa gång vi behöver städhjälp. Läs mer
  • Maria A skrev om Södertälje Städ AB
    Jag beställde storstädning som väl infriade mina förväntningar både vid beställning samt resultat av städning. Effektivt, vänligt och proffsigt. Läs mer
  • Gunnila S skrev om Södertälje Städ AB
    Vi beställde flyttstäd, och är väldigt nöjda med resultatet. Fick också trevligt bemötande. Läs mer
  • Petter J skrev om Södertälje Städ AB
    Räddande änglar i nöden! Snabb, proffsig och därtill supertrevlig hjälp med flyttstädning. Rekommenderas varmt! Hoppas att företag som dessa når framgång - det har de förtjänat! Läs mer
  • Gösta F skrev om Södertälje Städ AB
    Storstäd
    Vänligt bemötande
    Resultat enligt förväntningar, dvs bra
    Positivt Läs mer
  • Sara L
    Sara L skrev om Södertälje Städ AB
    Snabb återkoppling och lätt att ha att göra med! Väldigt tillmötesgående kring lösningar om dag/tid samt direktiv. Städningen blev väldigt bra. inga klagomål från inflyttande hyresgäst. Läs mer
  • Petter J skrev om Södertälje Städ AB
    Supernöjd! Bra kommunikation. Kunde komma med kort varsel. Bra resultat. Läs mer
  • Eufrat T skrev om Södertälje Städ AB
    God service, bra priser, trevlig personal, bra utfört arbete! Läs mer
  • Marcus T skrev om Södertälje Städ AB
    Mycket bra backoffice för bokning tider och ombokning, snabb respons, tillgängliga och servicemedvetna. Städningen är såklart mycket upp till vem som konmer och städar, inget negativt där i alla fall. Rekomenderas! Läs mer
  • Robin F skrev om Södertälje Städ AB
    Kanonbra flyttstädning. Bra kommunikation och effektivt arbete! Läs mer
  • Gerd B skrev om Södertälje Städ AB
    Flyttstädning som utfördes utmärkt. Läs mer
  • Jaana I skrev om Södertälje Städ AB
    Flyttstädning bra bemötande rekommenderar företaget Läs mer
  • Pascal A skrev om Södertälje Städ AB
    Trevliga och duktiga. Enkla att ha att göra med.
    Utförde en flyttstädning med bra resultat. Läs mer
  • Sandra L skrev om Södertälje Städ AB
    Flyttstäd utfördes på ett bra sätt. Allt ingick till ett bra pris. Läs mer
  • Isak C skrev om Södertälje Städ AB
    Vi anlitade Södertälje Städ för att upprätta flyttstädning.
    Väldigt bra bemötande samt information om vad som skulle göras. Läs mer
  • Sarah S skrev om Södertälje Städ AB
    Grundligt städ till bra pris. Grym service! Läs mer
  • Neo D skrev om Södertälje Städ AB
    Bästa servic och pålitliga och ställer upp snabbt lätt o prata med och samma arbeta! Läs mer
  • Johan L skrev om Södertälje Städ AB
    Jag använde Södertälje Städ AB vid en flyttstädning av lägenhet jag sålt. Södertälje Städ AB var mycket bra att ha att göra med, blev supernöjd med resultatet. Läs mer
  • Fornhöjdens Vårdcentralen F skrev om Södertälje Städ AB
    Städuppdrag allmän städning enlig uppdrag jättenöjda👍 Läs mer

Nygårdsvägen 3, 143 45 Vårby