Din Städ i Stockholm

Din Städ i Stockholm

dinbyggostad.se

Vi erbjuder kvalitetssäkrad städning till privatpersoner och företag i Stockholm och närliggande kommuner – till ett av marknadens bästa priser samt med Nöjd kund-garanti. I samband med alla våra tjänster kan ni nyttja RUT-avdrag. Självklart har vi kollektivavtal och en ansvarsförsäkring hos Länsförsäkringar för att våra kunder...

46 omdömen om Din Städ i Stockholm

Camilla A
Skrev om Din Städ i Stockholm

Helt fantastiskt ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Supernöjd med alla 4 städningarna! Hemmet har varit skinande rent ✨när jag kommit hem - t.o.m gosedjuren sitter på rad💕

Clean Casa
4.8/5 i betyg av 231 omdömen 4.8 av 231 omdömen

First-Name L
Skrev om Din Städ i Stockholm

Så proffsiga och bra! Fem plus! Rekomenderar till alla!

Ellen T
Skrev om Din Städ i Stockholm

Ett bra jobb blev gjort helt enkelt! Är mycket nöjd.

Mälardalenrent
4.4/5 i betyg av 138 omdömen 4.4 av 138 omdömen

Rikard P
Skrev om Din Städ i Stockholm

Vettiga priser, flexibel bokning, trevlig städerska och resultatet blev toppen. Vi är väldigt nöjda! Mvh Rikard, Gott Snack Radio

Björn V och Bella H gillar detta
Tobbe T
Skrev om Din Städ i Stockholm

Företagets ledning och personal håller högsta klass. Jag och min pappa är jättenöjda.

Svar från Din Städ i Stockholm

Hej Tobbe, Tack snälla du för din fina recension. Vi är glada att ni är nöjda! Ha en fin dag! Vänliga hälsningar Anna

Städgiganten AB
4.5/5 i betyg av 487 omdömen 4.5 av 487 omdömen

Anna D
Skrev om Din Städ i Stockholm

Mycket nöjd och anlitat gärna fler gånger. 😊

Svar från Din Städ i Stockholm

Hej Anna, Tack snälla du för din fina recension och för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Ha en fin helg! Vänliga hälsningar Anna

Olivia J
Skrev om Din Städ i Stockholm

Jag brukar sällan skriva omdömen men kände verkligen att jag vill göra det eftersom jag är så nöjd med hemstädningen som vi får varje vecka :) Det är så härligt att komma hem till ett nystädat hem varje fredag. Noggranna och pålitliga!

Rena Hem Stockholm
3.7/5 i betyg av 228 omdömen 3.7 av 228 omdömen

Peder F
Skrev om Din Städ i Stockholm

Bra bemötande utan problem! Lösningsbenägna och noggranna. Montering av kök.

Nenad C
Skrev om Din Städ i Stockholm

När vi skulle flytta anställde vi dem och vi var väldigt nöjda med hur de mötte oss med sitt arbete och den snabbhet de arbetade i. Jag rekommenderar dem varmt till alla, de kommer inte ångra det.

JCS Company AB
4.9/5 i betyg av 90 omdömen 4.9 av 90 omdömen

Samuel T
Skrev om Din Städ i Stockholm

Inte vad jag kan kalla flyttstädning då jag fick gå in och ta under skåp i tvättstuga även vattenlås samt att golven var katastrof. Annars ok men som sagt kan inte kalla de flyttstädat tyvärr

Svar från Din Städ i Stockholm

Hej Samuel. Tack för din feedback! Tråkigt att du inte blev nöjd hela vägen, ifall ni väljer att anlita oss fler gånger så har vi kundgaranti på alla våra tjänster som ni har rätt att utnyttja vid såna tillfällen :) Med vänliga hälsningar Anna.

Emelie H

Anlitade flyttstädning, jättenöjda! Rekommenderas

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 448 omdömen 4.6 av 448 omdömen

Klas B
Skrev om Din Städ i Stockholm

Snabba svar på alla frågor, positivt bemötande och exceptionellt bra flyttstädning till ett mycket bra pris. Nu vet jag vart jag skall vända mig när/om det blir aktuellt igen. Tack Anna och medarbetare!

Annica D

Flyttstädning Gjort ett bra jobb

Städnivå AB
4.5/5 i betyg av 199 omdömen 4.5 av 199 omdömen

Malin Z
Skrev om Din Städ i Stockholm

Smidigt att göra en beställning, tydligt vad som ingår. Bra resultat!

Patrik W
Skrev om Din Städ i Stockholm

Jag beställde helt enkelt flyttstäd, då jag tycker att det är ett bra alternativ att lägga ut det på bättre och kunnigare personal

Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice
4.7/5 i betyg av 2178 omdömen 4.7 av 2178 omdömen

Linda T
Skrev om Din Städ i Stockholm

Väldigt tillmötesgående och flexibel personal angående bokningar. Anzhela har varit hemma hos mig 3 gånger nu och jag är väldigt nöjd med hur städningen utförts. // Linda

Maggie J
Skrev om Din Städ i Stockholm

Köpte slutstädning.Städningen dåligt utförd, företaget skyller på ny personal och det tycker jag är en dålig ursäkt. Det ligger i företagets intresse att se till att personalen är utbildad innan de skickas ut på jobb. Kök och badrum undermåligt städade. Ovanpå skåp helt bortglömt. Vi erbjöds 40% kompensation, jag accepterade det men kommer inte rekommendera företaget.

Rozen Clean AB
4.6/5 i betyg av 303 omdömen 4.6 av 303 omdömen

Katarina
Skrev om Din Städ i Stockholm

Har köpt flyttstädning och både jag som säljare och köparen är jättenöjda med jobbet. Snabb återkoppling och mycket trevligt bemötande! Rekommenderas varmt!

Markus L
Skrev om Din Städ i Stockholm

Köpte flyttstäd som genomfördes på ett katastrofalt dåligt sätt. Massvis med anmärkningar från de som flyttade in. Södertälje Städ var från början inte intresserade av att göra mycket mer än att ge 15% (!) avdrag på fakturan Listan på fel var så lång att de till slut, motvilligt gick med på 50% avdrag, vilket ändå blev dyrare då ersättningen till de nya lägenhetsinnehavarna översteg detta. Men framförallt, inte ens en ursäkt! Ska ni ändå använda er av denna firma, kontrollera allt in i minsta detalj! De har branschens...

Svar från Din Städ i Stockholm

Hej Markus Tråkigt o höra att du inte blev nöjd med städningen, vi har för de mesta nöjda kunder. Vi erbjöd faktiskt att åtgärda problemen samma dag eller dagen efter vi fick kontakt med dig helt konstnadsfritt trots att nöjd kund garantin hade löpt ut. (Branschens standard ligger på 3 dagar) Tycker ändå vi har vart rättvisa och schyssta mot dig, trist bara att det slutade som det gjorde.

Vardagsfrid AB
4.2/5 i betyg av 709 omdömen 4.2 av 709 omdömen

Allt går bra. Efter första städning var jag så glad! Mina barn hjälper inte nye med hushållsvstädning, så jag känner bra efter jag fick hjäl

Jennifer T Jennifer T
Ilona L
Skrev om Din Städ i Stockholm

Har köpt flyttstäd som tjänst och upplevde att den genomfördes i tid och på ett bra sätt. Är mycket nöjd :)

Jonas W
Skrev om Din Städ i Stockholm

Flyttstädning perfekt. Bra pris och jobbet gjort.

Pribaltika
4.9/5 i betyg av 189 omdömen 4.9 av 189 omdömen

Jonatan W Jonatan W
Eva B
Skrev om Din Städ i Stockholm

Vi anlitade dem för en flyttstädning av våran lägenhet och är mycket nöjda med resultatet. Vänliga, tillmötesgående och svarade snabbt i telefon vid frågor.

Astrid Ean J
Skrev om Din Städ i Stockholm

Supernöjd med flyttstädningen! Väldigt trevligt bemötande, snabb återkoppling, bra pris och fint resultat. Rekommenderas!

Svar från Din Städ i Stockholm

Hej Astrid, Tack snälla du för din kommentar och fina betyg! Ha en trevlig dag! Med vänliga hälsningar Södertälje Städ AB.

Carolas Hem & Företagsservice AB
4.9/5 i betyg av 199 omdömen 4.9 av 199 omdömen

Christina K Christina K
Ida H
Skrev om Din Städ i Stockholm

Är mycket nöjd med städningen! Trevliga, smidiga och mycket noggranna. Rekommenderar Södertälje Städ varmt!

Svar från Din Städ i Stockholm

Hej Ida, Tack snälla du för din kommentar och fina betyg! Ha en toppen dag! Med vänliga hälsningar Anna Södertälje Städ AB

Viktor J
Skrev om Din Städ i Stockholm

Proffsigt bemötande och väl utfört arbete.

Svar från Din Städ i Stockholm

Hej Viktor, Tack snälla du för din kommentar och fina betyg! Ha en toppen dag! Med vänliga hälsningar Anna Södertälje Städ AB

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1231 omdömen 4.7 av 1231 omdömen

Sara L
Skrev om Din Städ i Stockholm

Superfint bemötande, trevliga städare. Inte 100% med städningen pga. ej torkat ovanför dörrar, hylla som var glömd att rengöra, dörren lämnades olåst trots tillgång till nyckel. Annars välstädat kök, badrum och fönster, som kanske är de allra viktigaste delarna.

Jakob O
Skrev om Din Städ i Stockholm

Smidiga, duktiga, trevliga och välstädat. Rekommenderas varmt.

BA Prima Care AB
4.5/5 i betyg av 153 omdömen 4.5 av 153 omdömen

Inte alls bra. Han är kvalificerad för den tjänst.

Emelie S
Skrev om Din Städ i Stockholm

Mycket nöjd med Södertälje städ, trevliga tjejer som kom ut och städade och huset blev så fint! De gjorde en storstädning av vår villa 180 kvm. Kommer absolut höra av mig till dem nästa gång vi behöver städhjälp.

Maria A
Skrev om Din Städ i Stockholm

Jag beställde storstädning som väl infriade mina förväntningar både vid beställning samt resultat av städning. Effektivt, vänligt och proffsigt.

Birgittas Städ i Stockholm AB
4.8/5 i betyg av 583 omdömen 4.8 av 583 omdömen

Väl bemött av företaget. Förväntningarna uppnås. Mycket gott samarbete med städerskan.

Gunnila S
Skrev om Din Städ i Stockholm

Vi beställde flyttstäd, och är väldigt nöjda med resultatet. Fick också trevligt bemötande.

Petter J
Skrev om Din Städ i Stockholm

Räddande änglar i nöden! Snabb, proffsig och därtill supertrevlig hjälp med flyttstädning. Rekommenderas varmt! Hoppas att företag som dessa når framgång - det har de förtjänat!

Rent 08 AB
4.7/5 i betyg av 83 omdömen 4.7 av 83 omdömen
BadgeFourYears

Jag är väldigt nöjd med Rent 08. Mycket snabbt och bra bemötande från företaget och framförallt fantastiskt kvalitet på städningen. Rekomme

Gösta F

Storstäd Vänligt bemötande Resultat enligt förväntningar, dvs bra Positivt

Sara L
Skrev om Din Städ i Stockholm

Snabb återkoppling och lätt att ha att göra med! Väldigt tillmötesgående kring lösningar om dag/tid samt direktiv. Städningen blev väldigt bra. inga klagomål från inflyttande hyresgäst.

BVTLER AB
4.8/5 i betyg av 522 omdömen 4.8 av 522 omdömen

Martina N Martina N
Petter J
Skrev om Din Städ i Stockholm

Supernöjd! Bra kommunikation. Kunde komma med kort varsel. Bra resultat.

Eufrat T
Skrev om Din Städ i Stockholm

God service, bra priser, trevlig personal, bra utfört arbete!

Service Lösningar Stockholm
4.7/5 i betyg av 1129 omdömen 4.7 av 1129 omdömen

Lars Kristian P Lars Kristian P
Marcus T
Skrev om Din Städ i Stockholm

Mycket bra backoffice för bokning tider och ombokning, snabb respons, tillgängliga och servicemedvetna. Städningen är såklart mycket upp till vem som konmer och städar, inget negativt där i alla fall. Rekomenderas!

Robin F
Skrev om Din Städ i Stockholm

Kanonbra flyttstädning. Bra kommunikation och effektivt arbete!

Gerd B
Skrev om Din Städ i Stockholm

Flyttstädning som utfördes utmärkt.

Jaana I
Skrev om Din Städ i Stockholm

Flyttstädning bra bemötande rekommenderar företaget

Pascal A
Skrev om Din Städ i Stockholm

Trevliga och duktiga. Enkla att ha att göra med. Utförde en flyttstädning med bra resultat.

Sandra L
Skrev om Din Städ i Stockholm

Flyttstäd utfördes på ett bra sätt. Allt ingick till ett bra pris.

Isak C
Skrev om Din Städ i Stockholm

Vi anlitade Södertälje Städ för att upprätta flyttstädning. Väldigt bra bemötande samt information om vad som skulle göras.

Sarah S
Skrev om Din Städ i Stockholm

Grundligt städ till bra pris. Grym service!

Neo D
Skrev om Din Städ i Stockholm

Bästa servic och pålitliga och ställer upp snabbt lätt o prata med och samma arbeta!

Johan L
Skrev om Din Städ i Stockholm

Jag använde Södertälje Städ AB vid en flyttstädning av lägenhet jag sålt. Södertälje Städ AB var mycket bra att ha att göra med, blev supernöjd med resultatet.

Fornhöjdens Vårdcentralen F
Skrev om Din Städ i Stockholm

Städuppdrag allmän städning enlig uppdrag jättenöjda👍