Alla kategorier Putsa fönster Stockholms län Haninge Södertörns Fönsterputs & Städ
Rekommenderat företag 2016 - Södertörns Fönsterputs & Städ

Södertörns Fönsterputs & Städ

Vågens Gata 442A, 136 61 Brandbergen — Visa karta

Vi har putsat fönster och städat kring Södertörn och i hela Stockholm sedan 1989. Att resa runt i Storstockholm har vi inga problem med, vi försöker lösa det mesta!

Att putsa fönster är ett hantverk som kräver färdighet, men inga kemikalier. Vi använder dessutom endast Svanenmärkt diskmedel för att hålla det hela än mer miljövänligt.

Förutom fönster ordnar vi gärna med flyttstädning, veckostädning eller storstädning åt er. Hör av dig till oss och berätta hur vi kan underlätta vardagen för dig!

Läs vad 25 kunder tycker om Södertörns Fönsterputs & Städ

• Inga-britt P
    Inga-britt P skrev om Södertörns Fönsterputs & Städ
    Jag har köpt fönsterputs. Har alltid bemötts med gott bemötande och väl utfört arbete.
  • Pia B
    Pia B skrev om Södertörns Fönsterputs & Städ
    Har använt mej av Södertörn många gånger och är som helhet nöjd.
  • Wally L
    Wally L skrev om Södertörns Fönsterputs & Städ
    Mycket trevligt bemötandet.
    Nöjd kund
  • Siv B
    Siv B skrev om Södertörns Fönsterputs & Städ
    Jag var nöjd med uppdraget
    Mvh Siv buchmayer
  • Katarina S
    Katarina S skrev om Södertörns Fönsterputs & Städ
    Utmärkt resultat. Har anlitat denna fönsterputs flera år och har aldrig blivit missnöjd. Tryggt och säkert.
  • Hans K
    Hans K skrev om Södertörns Fönsterputs & Städ
    Toppenbra fönsterputsfirma!
    Alltid i tid, och bra jobb.
    Dessutom trevlig personal
  • Maria W
    Maria W skrev om Södertörns Fönsterputs & Städ
    Hej!
    Jag har under de senaste fem åren använt mig av Södertörns fönsterputs för vår och höst putsning av mina fönster. Jag har alltid blivit nöjd över resultatet och fått ett trevligt bemötande.
  • Birgitta N
    Birgitta N skrev om Södertörns Fönsterputs & Städ
    Efter att ha använt firman i ca 5 år är jag fortfarande mycket nöjd. Kommer på utsatt tid o gör ett bra jobb
  • Alf L
    Alf L skrev om Södertörns Fönsterputs & Städ
    Fönsterputa i hela huset
    Har anlitat företaget i flera år och det har fungerat alla gånger utom en ..
    Då var det två okända som kom..
  • Pentti L
    Pentti L skrev om Södertörns Fönsterputs & Städ
    Bemötandet inget att anmärka på tvärtom alldeles utmärkt.
    Som oftast vanlig fönsterputs på villan, ibland kompletterar vi med vårt uterum.
    Håller överenskomna tiderna och vid en eventuell försening för man alltid info om det.
  • Rita B
    Rita B skrev om Södertörns Fönsterputs & Städ
    Södertörns fönsterputs & städ är ett professionellt företag som utför ett bra arbete och som jag på det varmaste kan rekommendera. De kom i tid och gjorde snabbt och effektivt mina fönster klara och rena.
  • Monica B
    Monica B skrev om Södertörns Fönsterputs & Städ
    Alltid pålitliga o fint resultat. Dessutom de enda jag litar på vad gäller flyttstädning.
  • Jochen E
    Jochen E skrev om Södertörns Fönsterputs & Städ
    fönsterputs var helt ok.snabb och bra utförande av jobbet
  • Hans C
    Hans C skrev om Södertörns Fönsterputs & Städ
    Snabb och bra service utan några krusiduller.
  • Cindy P
    Cindy P skrev om Södertörns Fönsterputs & Städ
    Ni är Toppen Har inte klarat mej utan er hjälp Och dessa killar som putsat våra fönster Och nu det sista Storstädningen Ja Toppen Rekommenderar er alltid
  • Berit S
    Berit S skrev om Södertörns Fönsterputs & Städ
    Alldeles utmärkt fönsterputs. kan varmt rekommenderas.
    Berit
  • Torsten L
    Torsten L skrev om Södertörns Fönsterputs & Städ
    Vi har liksom tidigare år fått hjälp med fönsterputs och därigenom själva sluppit putsa sammanlagt 64 rutor, inne, ute och emellan. Snabbt svar på vår förfrågan, dag som passade oss, bra utfört arbete och bra pris gör att vi gärna återkommer nästa år.
  • Bo A
    Bo A skrev om Södertörns Fönsterputs & Städ
    En firma att lita på, med vänligt bemötande och ett utfört fullgott jobb. Lätt att få den tid som passar och på en timma är en fyrarummare avklarad.
  • Kjell J
    Kjell J skrev om Södertörns Fönsterputs & Städ
    mycket bra och smidigt företag och rent blir det också.
  • Ingemar E
    Ingemar E skrev om Södertörns Fönsterputs & Städ
    Trevliga och duktiga. Rena fina fönster blev det!!
  • Gabriel K
    Gabriel K skrev om Södertörns Fönsterputs & Städ
    Som fastighetsmäklare rekommenderar jag alltid Södertörns Fönsterputs & Städ till mina kunder. Deras flexibilitet och trevliga bemötande gör kunderna mycket nöjda!
    2016-11-03 Daniel L svarar Gabriel K
    Tack Gabriel för ditt och dina kollegors förtroende!
  • Bertil T
    Bertil T skrev om Södertörns Fönsterputs & Städ
    Företaget ( som arbetar under devisen " Rena Rutor" ) lever faktiskt upp till sitt motto genom ett väl genomfört jobb. Det kan därmed rekommenderas.

/ Bertil

PS. Trots "Södertörn " i företagsnamnet är de också verksamma norr om stan ( i vårt fall på Gärdet) utan någon extra transportkostnad.
  • Britt-inger C
    Britt-inger C skrev om Södertörns Fönsterputs & Städ
    Jag har anlitat företaget ett antal gånger för fönsterputs och är jättenöjd! Snabbt, proffsigt och prisvärt!
    Bitte
  • Valeria L
    Valeria L skrev om Södertörns Fönsterputs & Städ
    Vi sålde vårt hus i Älta och anlitade Södertörns Fönsterputs & Städ AB för flyttstädning och var supernöjda med allt! Daniel som skötte offerten - jätte trevlig och lätt att ha att göra med, snabb återkoppling.
    Under tiden vi bodde i huset hade vi tidigare anlitat dom vid 3 tillfällen för endast fönsterputs och även då varit så himla nöjda. Kevin - en klippa att fixa våra spröjsade fönster, såg ut som glaset var borta, så rent var det.
    I nya lägenheten som vi köpt i Hammarby sjöstad bokade vi ny fönsterputsning inför inflyttningen och fick hjälp av Andres som också gjorde våra rutor kristallklara! Och som dessutom höll i flyttstädningen i Älta.
    Allt värt vartenda öre!
    Så tack till Södertörns Fönsterputs & Städa AB, dom kan vi kan varmt rekommendera de när det gäller både fönsterputsning och flyttstädning!
    /Valeria Lund
  • Jonas N
    Jonas N skrev om Södertörns Fönsterputs & Städ
    Skräpar ner i Solna genom att tejpa upp fula reklamlappar högt och lågt. Skulle aldrig anlita detta företag.

Vågens Gata 442A, 136 61 Brandbergen