Alla kategorier Grossist inredning Östergötland Norrköping SoffaDirekt Scandinavia AB

SoffaDirekt Scandinavia AB

Malmgatan 5N, 602 23 Norrköping — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om SoffaDirekt Scandinavia AB

• Susanna L
    Susanna L skrev om SoffaDirekt Scandinavia AB
    Jag avråder starkt från köp hos soffadirekt. Beställde ett soffbord för 1,5 månad sedan med utlovad leverans på 10 dagar. Har sedan dess mailat kundtjänst flera gånger utan att få svar och via telefon blir jag utlovad leverans som sedan uteblir. Soffbordet är betalat men är fortfarande inte skickat till mig och jag får inga svar från kundtjänsten och de återkopplar inte som de utlovat. Företaget känns otroligt oseriöst, alternativt har de en kundtjänst som inte alls speglar företagets värderingar eller strävan om att hålla hög kvalitet. Oavsett vilket är det olyckligt och de har en gravt missnöjd kund på halsen som har betalat men fortfarande inte fått varken soffbord eller svar.
  • roberto m
    roberto m skrev om SoffaDirekt Scandinavia AB
    Kan varmt rekommendera soffadirekt !
    ett seriöst företag som har kunden i fokus och gör allt för att kunderna ska känna sig 100% nöjda. Soffa Direkt tar ansvar för vad dom säljer och har full transparens.
    Utmärkt kvalité och snabba leveranser till vad jag tror ett av Sveriges lägsta priser.
    En typisk komentar från kunder är:
    Vi köpte soffan på en måndag och på onsdagkvällen satt hela familjen och myste i den. helt otroligt och dessutom ingår frakten, så skönt att slippa bry sig om det.
    jag har svår att se att vad som saknas och kan bara önska SoffaDirekt lycka till och tack för fin service.
    Robban och Petra Uddevalla

Malmgatan 5N, 602 23 Norrköping