SoffaDirekt Scandinavia AB

Läs vad 8 kunder tycker om SoffaDirekt Scandinavia AB

• MICHAEL G

2020-10-27

MICHAEL G skrev om SoffaDirekt Scandinavia AB
    Aldrig mer helt oseriösa skyllas från ansvarig när man har en reklamation 🤮🤮🤮 Läs mer
  • 2019-12-19

Sara H skrev om SoffaDirekt Scandinavia AB
    Kundtjänst 10/10 poäng! Snabb leverans! Flexibelt! Möbler till bra priser av hög kvalité!

Verkligen så nöjd med Soffa Direkt och vill ge alla tummar upp. I närtid beställt soffa, barpallar samt taklampa.

Med vänlig hälsning,
    Sara Läs mer
  • ADAM ROBERT MARCEL K

2019-12-04

ADAM ROBERT MARCEL K skrev om SoffaDirekt Scandinavia AB
    Beställ aldrig något någonsin från soffadirekt.se. Låt dig inte luras av låga priser, kvailté på sofforna är katastrofala!

Köpte en ny soffa 2018 för att sedan ha trät i ramen gå sönder. Vi är två personer som använder en soffa normalt. Vi blev dessutom nekade eventuell reklamation eller garanti från soffadirekt.se.

UNDVIK! Läs mer
  • Mathias H

2018-11-29

Mathias H skrev om SoffaDirekt Scandinavia AB
    Orkar inte ens skriva allt, undvik detta bolag vad ni än gör.. Läs mer
  • 2018-11-29

Martin S skrev om SoffaDirekt Scandinavia AB
    Detta är ett riktigt skojjarbolag!! Läs mer
  • Nina G

2018-03-04

Nina G skrev om SoffaDirekt Scandinavia AB
    Köp inget härifrån!! Om man inte hämtar ut en vara hur liten den är får man betala 800kr även om beställningen är likvärdig! Helt absurt, så mycket kan det inte kosta att hantera en retur. De vill bara tjäna pengar på dig! Läs mer
  • 2017-07-03

Susanna L skrev om SoffaDirekt Scandinavia AB
    Jag avråder starkt från köp hos soffadirekt. Beställde ett soffbord för 1,5 månad sedan med utlovad leverans på 10 dagar. Har sedan dess mailat kundtjänst flera gånger utan att få svar och via telefon blir jag utlovad leverans som sedan uteblir. Soffbordet är betalat men är fortfarande inte skickat till mig och jag får inga svar från kundtjänsten och de återkopplar inte som de utlovat. Företaget känns otroligt oseriöst, alternativt har de en kundtjänst som inte alls speglar företagets värderingar eller strävan om att hålla hög kvalitet. Oavsett vilket är det olyckligt och de har en gravt missnöjd kund på halsen som har betalat men fortfarande inte fått varken soffbord eller svar. Läs mer
  • 2013-10-26

roberto m skrev om SoffaDirekt Scandinavia AB
    Kan varmt rekommendera soffadirekt !
    ett seriöst företag som har kunden i fokus och gör allt för att kunderna ska känna sig 100% nöjda. Soffa Direkt tar ansvar för vad dom säljer och har full transparens.
    Utmärkt kvalité och snabba leveranser till vad jag tror ett av Sveriges lägsta priser.
    En typisk komentar från kunder är:
    Vi köpte soffan på en måndag och på onsdagkvällen satt hela familjen och myste i den. helt otroligt och dessutom ingår frakten, så skönt att slippa bry sig om det.
    jag har svår att se att vad som saknas och kan bara önska SoffaDirekt lycka till och tack för fin service.
    Robban och Petra Uddevalla Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte