Solann.se

4.2

98 omdömen om Solann.se

Lina A
Skrev om Solann.se

Tillmötesgående och förstående kundtjänst!

La Villa Travel
4.6/5 i betyg av 464 omdömen 4.6 av 464 omdömen
BadgeThreeYears

Katarina S
Skrev om Solann.se

Alltid på ett vänligt och snabbt sätt svar.

Charlotte G
Skrev om Solann.se

Blev trevligt bemött och fick mina beställda varor snabbt.

Tunby Fritid
4.7/5 i betyg av 323 omdömen 4.7 av 323 omdömen

Anna S
Skrev om Solann.se

Har ej fått min vara och företaget svarar ej på mina mejl. Betalade i förväg och är antagligen blåst på pengarna. Handla inte från detta företag är mitt råd.

Svar från Solann.se

Hej Ann, Vi har tyvärr inte fått något mail ifrån dig. Vi vill självklart hjälpa dig om det är så att din vara har kommit bort påväg till dig. Eftersom det inte gick att maila kan du vara vänlig och ringa oss på 08-583 560 60 så hjläper vi dig och löser det här :) Ha en trevlig dag!

Matilda S
Skrev om Solann.se

Köpte Pärlspiralen för jag tilltalades av formen. Fin kontakt och snabb beställning. Dock så hade jag blödningar varje dag och lite andra symtom under de månader jag använde den. Så tyvärr så fungerade den ej i min kropp.

Svar från Solann.se

Hej Matilda, Vad tråkigt att den inte fungerade för din kropp. Tyvärr fungerar inget preventivmedel för alla. Men vi hoppas att du hittar något annat som passar dig bättre :) Lycka till!

Emelie
Skrev om Solann.se

Köpte en pärlspiral och är väldigt nöjd med den. Har bara haft den några dagar än men är väldigt nöjd!

Ida J
Skrev om Solann.se

Köpet gick snabbt och smidigt och varan hamnade hos mig inom några dagar. Jag är mycket nöjd!

Ida G
Skrev om Solann.se

Fick spiralen dagen efter beställning!

Camilla
Skrev om Solann.se

Snabb o trygg leverans........ .

Marianne G

Bra bemötande, snabb hantering

Mariam A
Skrev om Solann.se

Köpte en kopparspiral det gick smidigt och enkelt. Allt gick bra och leveransen kom snabbt, det tog knappt 2 dagar. Det jag saknade är faktura betalning.

Svar från Solann.se

Vad kul att höra att du är nöjd! Vi har sett över fakturabetalning tidigare men har inte hittat någon bra partner för detta ännu. Vi hoppas kunna lösa det innan sommaren.

Sofie E
Skrev om Solann.se

Köpte ballerine från Solann. När webshopen låg nere var de snabba på att svara via kontakt och var vänliga med hänvisningar tills webshopen kom upp igen. Mycket vänliga och snabb leverans!

Camilla E
Skrev om Solann.se

Trevligt bemötande och snabba på alla sätt och vis!

Elisabeth
Skrev om Solann.se

Hej! Köpte en Lassekudde i skumgummi. Dyraste skumgummibiten nånsin👎Tidigare kuddar har haft en hölje av plast utanpå skumgummit, den här består av bara skumplast. Urdåligt och svindyrt🤢

Svar från Solann.se

Hej Elisabeth, Vad tråkigt att du inte är nöjd. Du kan välja när du beställer Lassekudden om du vill ha med PU-skikt eller inte. Alltså ett "hölje av plast" som du pratar om. Det går även att köpa till separat. Man kan även köpa till ett bomullsöverdrag, om man gillar det bättre. Kontakta oss i kundtjänst info@solann.se så ska vi se om vi kan lösa detta så att du blir nöjd :)

Julia S
Skrev om Solann.se

Svårt att betala via stripe. Fick kontakta kundtjänst för att få ballerine pärlspiral skickat till mig med faktura som betalningsmetod istället. Hade uppskattat lättare betalningssätt online.

Svar från Solann.se

Hej Julia, Ja, tyvärr hade vi problem med Stripe förra veckan när du beställde. Vi ska se närmare på att skaffa fler betalningsmetoder, men vi har tyvärr inte haft möjlighet till detta ännu. Är det någon särskild betalningsmetod du hade velat ha? :) Hoppas i alla fall att du blir nöjd med Ballerine, trots att betalningsmetoden krånglade :) Ha en fin dag!

Peter W
Skrev om Solann.se

Snabba ryck från alla håll, keep up, p

Louise K
Skrev om Solann.se

Köpte en pärlspiral. Snabb leverans. Har haft tre tidigare insättningar av två olika spiraler. Det har alltid gjort väldigt ont, men med denna pärlspiral gjorde det brutalt ont. Blev även lite krångligt vid insättning då denna spiral inte är så böjbar just i slutet och min barnmorska förklarade att det är lite svårare då. Speciellt eftersom min livmoder böjer sig ganska mycket, vilket vissa gör. Jag hade i alla fall så ont att jag inte kunde gå, stå eller sitta ner. Gjorde inget annat än att gråta de första 48h. Fick tillslut...

Svar från Solann.se

Hej Louise, Jättetråkigt att höra att du hade sådana smärtor vid och efter insättningen. Det är svårt att säga vad det kan bero på då alla är olika och därför kan upplevelsen vid insättningen skilja sig väldigt mycket från person till person. Vi vill inte att någon ska ha så ont och om du har så ont och det fortsätter rekommenderar vi dig att ta ut den. Skönt att höra att det verkar fungera bättre nu. Angående de ökade blödningarna brukar man ha ökade blödningar de första 2-3 månaderna, men sedan brukar de återgå...

Ingela F
Skrev om Solann.se

Fantastiskt bra och rolig produkt! Men tappar ofta kontakten med antennen, vilket är lite störande när man är inne i ett flow 😊

Naghmeh Z
Skrev om Solann.se

Ballerine preventivmedel, har enbart haft den i 8 dagar, hoppas på att den funkar för mig. Frakten gick fort och snabb återkoppling :)

Anna T
Skrev om Solann.se

Jag har köpt en ballerine spiral. Det var enkelt att beställa, tydlig info på hemsidan och snabb leverans.

Hälsocentralen B

Snabb telefonkontakt och snabb leverans.

Marie S
Skrev om Solann.se

Tillmötesgående trevlig person och Fina produkter. Mycket bra bemötande.

Martina A
Skrev om Solann.se

Köpte en Ballerinespiral och fick ett bra bemötande. Det hade jag förväntat mig och varan levererades snabbt.

Aleksandra K
Skrev om Solann.se

Jättebra service och snabb leveranstid! Beställde ballerine pärlspiral och den kom på 2 dagar! Nöjd!

Danielle A
Skrev om Solann.se

Köpte en Ballerine pärlspiral. Mycket snabb leverens och superbra produkt.

Lovisa B
Skrev om Solann.se

Jag köpte en Ballerine IUB och är mycket nöjd eftersom leveransen var mycket snabb. Jag har inga som helst klagomål då allt var väldigt smidigt.

Nicole R
Skrev om Solann.se

Köpte en ballerine pärlspiral. Köpet var snabbt och enkelt och leveransen snabb.

Jennifer M
Skrev om Solann.se

Fin sida, enkel att använda, snabb leverans på varan.

Björn L
Skrev om Solann.se

Snabb leverans och vi gjorde bara affär via nätet på hemsidan så lite mer info om just de val av produkt går att utveckla

Sandra H
Skrev om Solann.se

Beställde en Ballerine pärtlspiral. Snabb service och snabb leverans.

Jean M
Skrev om Solann.se

bra o snabb leverans, betalning av varan osv. Bra mao. köpt på internet bra bemött just snabb leverans positiv upplevelse av företaget

Frida M
Skrev om Solann.se

Perifit för bäckenbotten träning.

Janna B
Skrev om Solann.se

Kopparspiral den nya lilla. Fick mycket bra information och svar på mina frågor.

Madeleine  M
Skrev om Solann.se

Dilator set till gyn-mott i Västervik Snabbt svar och mycket gott bemötande.

Liljeholm, I
Skrev om Solann.se

Jag har ännu den 25 juli inte fått den vara jag beställde den 12 juli.Varan är betald!

Ann-christine
Skrev om Solann.se

Jag beställde munskydd. Bra webbplats. Bra produkt. Det enda som jag inte upplevde som riktigt bra var att jag inte hittade alternativ på sidan för att välja leveransställe. Paketet hamnade en bit bort från mina närmaste butiker. Jag rekommenderar ändå beställningar hos företaget. Tryggt och säkert. Mvh Ann-Christine

Sophie T
Skrev om Solann.se

Jag beställde Ballerine pärlspiral och den kom fram i ett diskret paket i brevlådan dagen efter. Mina förväntningar på denna produkt var ganska höga eftersom det är ett nytt hormonfritt preventivmedel. Det är viktigt för mig då min kropp inte tål hormoner. Jag ska inte ljuga, för mig gjorde insättningen extremt ont men blev väl omhändertagen av den gulliga barnmorskan på min mottagning. Sedan gjorde det ont, likt kraftiga menssmärtor, i 2 dagar innan det gick över helt efter ca en vecka. Jag har haft små mellanblödningar...

Svar från Solann.se

Hej Sophie, Ledsen att insättningen gjorde ont men jättekul för oss att höra att barnmorskan var gullig och att du hittills annars är nöjd med Ballerine! :)

Kent K
Skrev om Solann.se

Allt var bra men konstigt uthämtningställe, fick hämta ut iHammarkullen när jag bor i surte. Det finns uthämtningställe i Surte.

Svar från Solann.se

Hej Kent, Vad märkligt att utlämningsstället inte blev det närmaste. Det är Bring själva som väljer utlämningsstället utifrån det postnummer som anges i ordern.

Maria M
Skrev om Solann.se

Beställde en Ballerine pärlspiral. Leverans skulle ta 1-3 arbetsdagar och det tog i praktiken 5. Kan vara pga omständigheter kring Corona dock. Jag ringde dem då jag hade några frågor om leveransen och garantin, och fick jättebra bemötande och svar på alla mina frågor, så det kändes genast bättre efter det samtalet! Utan att ha provat produkten ännu så har jag haft en positiv upplevelse av Solann.

Svar från Solann.se

Hej Maria, Jag kan se att paketet skickades från oss samma dag som du beställde men att det sedan fastnade hos vår speditör, Bring, i 4 dagar innan den till slut levererades. Det är väldigt ovanligt, hoppas du hann få den i tid för insättningen och att du blir nöjd med produkten. Jättekul att höra att du haft en positiv upplevelse av vår kundtjänst. Jag för det vidare till mina kollegor. :) /Erik

Anneli E
Skrev om Solann.se

Snabb och säker leverans.Varan uppfyllde mina förväntningar.

Annikki A
Skrev om Solann.se

Munskydd, effektiv och snabb leverans.

Zahid C
Skrev om Solann.se

En del varor har dålig kvalitet

Svar från Solann.se

Hej Zahid, Det var inte kul att höra! Hör gärna av dig till oss på info@solann.se så vi kan undersöka vad som har gått fel.

Olivia B
Skrev om Solann.se

Utmärkt service och är otroligt nöjd med min produkt!

Anki L
Skrev om Solann.se

Snabbt och enkelt, bra service.

Aase G

Hurtig ekspedition til Danmark

Alice H
Skrev om Solann.se

Köpte Ballerine pärlspiral, Beställningsrecension: Allt gick smidigt och bra, MEN, jag fick leveransen i en jättestor låda (kanske 12*25*40cm) när varans dimensioner var kanske 10*1*35cm och hade alltså utan problem kunnat skickas i ett kuvert istället. Tror inte det är miljövänligt. Produktrecension: Det gjorde mer ont att sätta in pärlspiralen än såväl hormon- som klassisk kopparspiral, pga den måste "rullas ihop" i livmodern om jag förstod gynekologen rätt (alltså ingenting bara jag tycker). Jag hade gärna fått...

Svar från Solann.se

Hej Alice! Tack för din recension. Lådan är lite för hög för Ballerine men det är för att vi oftast skickar med något extra. Vi tar åt oss av din feedback och ser över om vi ska ta in en extra låda för när vi endast ska skicka en Ballerine i framtiden. :) Insättningen är väldigt personlig men det som vi kan se i studier är att majoriteten upplever insättningen som enkel och mindre smärtsam än andra spiraler. Många upplever att den gör mindre ont än traditionella T-formade spiraler tack vare det tunna införingsröret. Sedan...

Reinoud Z

Good experience. Helpful customer service

Frida O
Skrev om Solann.se

Jag köpte ett pessar och Solann levererade snabbt!

Emmy S
Skrev om Solann.se

väldigt bra! Tydlig, svar direkt. väldigt hjälpsamma och lät mig behålla båda varorna när de råkade skicka två.

Scandivet V
Skrev om Solann.se

Jag skickade in order på Cytobrush och fick bekräftelse samt leverans i tid. Varan samt behandling av min order motsvarade mina förväntningar.