Alla kategorier Bilvård Västra Götaland Göteborg Solfilmskompaniet Sverige

Solfilmskompaniet Sverige

Box 8901, 402 73 Göteborg — Visa karta

Vi är er leverantör på hög kvalificerade solfilms produkter.

Läs vad 11 kunder tycker om Solfilmskompaniet Sverige

• Christer A
    Christer A skrev om Solfilmskompaniet Sverige
    100% passform skriver dem. DET är inte 100% passform på färdigskurna solfilmer. Jag köpte till min A4 avant och 2 rutor funkade det bra på men inte överhuvudtaget på 3 andra. Kommer aldrig köpa nåt av denna firma igen. Otrevliga och snorkiga. Köp hellre av Scstyling då deras produkter fungerar galant men lite dyrare då. Läs mer
    2018-07-26 Solfilmskompaniet Sverige svarar Christer A
    Tråkigt att du är missnöjd med vår produkt och service. Vi strävar alltid efter att ha så nöjda kunder som möjligt. Jag har försökt hitta dig i vårt kundregister och kan inte finna dig, så jag är därför hjälplös. Kan du vänligen återkomma till oss per telefon på 031-313 94 33 så vi kan få bekräftat att du verkligen är en kund till oss och därefter kan vi även ha möjligheten att göra rätt för oss om vi gjort fel.
  • Timo P skrev om Solfilmskompaniet Sverige
    Tummen upp! Svarar även på mejl sena kvällar. Den färdigskurna solfilmen var kanon att montera när allt vart redan färdigt. Rekommenderar +++++ Läs mer
  • Fredrik K
    Fredrik K skrev om Solfilmskompaniet Sverige
    Snabb leverans, prisvärda produkter och mycket erfaren personal! Läs mer
  • Thomas S skrev om Solfilmskompaniet Sverige
    Leveranstiden var satt till 10 arbetsdager. Dag 11 försöker jag ringa till dom då dom inte öht uppdaterar orderstatus på hemsidan.
    Först blir man placerad i kö sen sägs det att dom inte har tid..."klick"
    Provar maila och efter ett tag svar att dom fått en omärkt leverans av solfilm. Provar igen att ringa och då säger dom att dom valt bort telefonen och prioriterar mail. Mailar dom och får då ett autosvar att mailen dröjer pga sjukdom...GAAAHH
    Dag 24 dyker filmen upp... Fel bil. WTF.
    Försöker ringa igen men man blir bara nerkopplad efter 5 sek i kön.
    Vilket så har varit från dag 5 då jag bara skulle kolla hur ordern låg till.

Efter lite uthållighet att ha en monolog varannan dag via mail då skulle dom reklamera. Nu har det gått 13 dagar sedan dom lagt reklamationen.
    Har fortfarande inte fått något klartecken hur det ligger till. Det senaste dom behagade svara var att det kommer att ta tid att utreda... Va f.n det är inte en mordutredning.
    U N D V I K dessa pajsare Läs mer
  • Christian A
    Christian A skrev om Solfilmskompaniet Sverige
    Inget att klaga på! :)

Tvärtom!

Bekvämt att beställa som endast tog ett par minuter

Bekräftelse vid kortbetalning på ett par minuter

Leverans skedde till dörren

Många prisvänliga alternativ ges!
    Solfilmskompaniet the best and fine!

Mvh en mycket nöjd stamkund. Läs mer
  • Anders L skrev om Solfilmskompaniet Sverige
    Jag är helt nöjd med hela upplägget av hanteringen med leveransen och produkterna. Läs mer
  • Magnus A
    Magnus A skrev om Solfilmskompaniet Sverige
    Kan INTE rekommendera detta företag

Dom håller inte leveranstider och dom raderar inom 5min kritiska inlägg på FB-sidan.

Mycket snack, liten/obefintlig
    verkstad

Vet ju inte hur bra deras produkter är, eftersom jag inte får vad jag beställer! Läs mer
  • michael n skrev om Solfilmskompaniet Sverige
    Kanon service och grym solfilm! Läs mer
  • cenny k skrev om Solfilmskompaniet Sverige
    Min solfilm var absolut inte utskuren, bara markerad vart den ska skäras. Sorry såg fel den är utskuren men såg inte det då allt sitter ihop med skyddsplasten Läs mer
  • Warshin H skrev om Solfilmskompaniet Sverige
    Jag kan varmt rekommendera er Kolfiberfilm, hur lätt som helst att jobba med och priset är defentivt inget att klaga på! Sparade mkt pengar genom att foliera själv:) Jätte nöjd. Läs mer
  • Martin A
    Martin A skrev om Solfilmskompaniet Sverige
    Riktigt snabb kundservice. Jätte bra bemötande och riktigt bra svar! Läs mer

Bästa bilvårdarna i Göteborg:

Tagenevägen 17B, 42537, HISINGS KÄRRA