Alla kategorier Bilvård Västra Götaland Göteborg Solfilmskompaniet Sverige

Solfilmskompaniet Sverige

Box 8901, 402 73 Göteborg — Visa karta

3.4 i betyg av av 15 omdömen

Vi är er leverantör på hög kvalificerade solfilms produkter.

Läs vad 15 kunder tycker om Solfilmskompaniet Sverige

• MARKUS H

2019-06-10

MARKUS H skrev om Solfilmskompaniet Sverige
    Mycket nöjd med solfilmen!
    Rekommenderas 👍 Läs mer
  • TOMAS R

2019-06-10

TOMAS R skrev om Solfilmskompaniet Sverige
    Ett riktigt skämt företag ,
    Beställde färdigskuren solfilm ,
    På hemsidan skryter dom om snabb leverans ,

Trots samtal och Mail så fick jag bortförklaringar att de snart kommer hamna i brevlådan , och lovade en rekompesation för väntetiden ,
    Efter cirka 1.5 månad fick jag grejerna och någon rekompesation fanns givetvis inte med , nej usch för såna skojare ,

Kommer absolut inte rekommendera detta skämt företag till någon Läs mer
    2019-06-17 Solfilmskompaniet Sverige svarar TOMAS R
    Vi beklagar att du är missnöjd med vår service. Då produkten du handlat avser en måttanpassad produkt som är en produktionsvara, så finns det en produktionstid erlagd. Har det tagit för lång tid så kompenserar vi självklart för detta.

Tråkigt att vi inte haft chansen att hjälpa dig innan du recenserar oss. Har vi gjort dig missnöjd så ändrar vi självklart på detta så du blir en av våra tusentals nöjda kunder. Du är varmt välkommen att kontakta oss Tomas! :)
  • MICHAEL S

2019-06-05

MICHAEL S skrev om Solfilmskompaniet Sverige
    Fick vänta nästan 1 månad efter beställning, bortförklaringar vid mail samt telefon. Tom. sa att jag ville annullera skiten om det inte var på väg till mig,fick till svar att det snart skulle skickas och en gåva skulle medfölja som kompensation för den långa tiden...
    Skiten kom på utlämningsställe, hämtade och hem för kolla in vad gåvan var...inte ett skit var det med, inte ens en instruktion som var läslig...fy fan för detta falska företag som ljuger och inte levererar det dom säger! Läs mer
    2019-06-17 Solfilmskompaniet Sverige svarar MICHAEL S
    Tråkigt att höra att vi missat något som vi lovat. Ibland händer det vid stress att man kan missa saker och ting. Det är givetvis inte okej och vi önskar alltid göra rätt för oss. Lovar vi något så håller vi det. Vi anser att vi inte fått chansen att hjälpa dig. Du kunde till exempel meddelat oss om att instruktionen hade tryckfel, så hade vi kunnat skicka ut en ny digitalt på ett par minuter. Vi hade även kunnat kompensera dig, men då vi inte fått möjligheten till detta så är det inte speciellt enkelt.

Du är varmt välkommen att kontakta oss Michael så hjälper vi dig på ett bra sätt inga problems! :)
  • 2019-05-28

Abodi Mahmoud E skrev om Solfilmskompaniet Sverige
    Väldigt enkelt att beställa på hemsidan

Efter några dagar kom filmen med posten.
    Då jag antog att det var enkelt att montera min solfilm så gav jag det ett försök men misslyckades självklart.
    Då ringer jag till solfilmskompianiet och frågade om hjälp.
    Dom löste mitt problem och solfilmen sitter nu på plats.

Mycket nöjd!
    Kändes som om att de genuint brydde sig om sina kunder.

Tack Jonas och solfilmskompaniet för hjälpen!

Vill rekommendera andra att använda solfilmskompaniet!! För det kommer jag göra igen Läs mer
  • 2019-02-14

Zeljko B skrev om Solfilmskompaniet Sverige
    Oseriös företag !! Solfilmens passform var inte 100% var för korta . For förbi en proffs solfilms firma & bad dom titta på filen & dom sa direkt att filmen var för kort ,att den med tiden skulle slitas upp . Fick tjaffsa med ägaren på solfilmskompaniet sjukt länge ! Fram& tillbaka .Han bad bara om nya bilder på monteringen "ett skämt " skickade säkert 15 bilder från olika vinklar,, en då bad han bara om nya bilder ,,då fast jag varit förbi en firma & bett dom kolla på det & dom sa direkt att filmen var för kort ! Att det var därför den slets upp på ena kanten när rutan åkte ner för filmen satt inte under gummilisten ...så efter säkert 1månad tjaffs så till slut ,till slut när jag väl hotade att anmäla så gick han med på att skicka ny film till en av bilarna en då fast det var fel på båda bilarna jag beställt på var för korta & han kunde inte fixa så att filmen var 2cm längre .. Kommer aldrig mer beställa från denna skit firma !! Läs mer
    2019-02-15 Solfilmskompaniet Sverige svarar Zeljko B
    Jag beklagar att du är missnöjd med vår service. Vi strävar alltid att erbjuda den bästa servicen till våra kunder. Bilmodellen som du har beställt till är en mycket vanlig bilmodell och vi har tyvärr inga fått klagomål av andra över att mallen skulle vara för kort. Jag anser ändå att vi har försökt hjälpa dig så gott vi kan från vår sida genom att skicka ut ny film kostnadsfritt och då vi inte har hört något från dig efter detta så har vi tagit för givet att problemet var löst. Tycker det är tråkigt att du bedömer oss innan vi fått chansen att hjälpa dig på ett sätt som du blir nöjd på. Vi är alla mänskliga och misstag gör vi alla, men det gäller att lösa det på rätt sätt vilket vi anser inte fått chansen till att göra. Du är jätte välkommen att kontakta oss på kundtjanst@solfilmskompaniet.se så vi kan se till att hjälpa dig om problemet kvarstår.
  • Christer A

2018-07-23

Christer A skrev om Solfilmskompaniet Sverige
    100% passform skriver dem. DET är inte 100% passform på färdigskurna solfilmer. Jag köpte till min A4 avant och 2 rutor funkade det bra på men inte överhuvudtaget på 3 andra. Kommer aldrig köpa nåt av denna firma igen. Otrevliga och snorkiga. Köp hellre av Scstyling då deras produkter fungerar galant men lite dyrare då. Läs mer
    2018-07-26 Solfilmskompaniet Sverige svarar Christer A
    Tråkigt att du är missnöjd med vår produkt och service. Vi strävar alltid efter att ha så nöjda kunder som möjligt. Jag har försökt hitta dig i vårt kundregister och kan inte finna dig, så jag är därför hjälplös. Kan du vänligen återkomma till oss per telefon på 031-313 94 33 så vi kan få bekräftat att du verkligen är en kund till oss och därefter kan vi även ha möjligheten att göra rätt för oss om vi gjort fel.
  • Fredrik K

2014-01-21

Fredrik K skrev om Solfilmskompaniet Sverige
    Snabb leverans, prisvärda produkter och mycket erfaren personal! Läs mer
  • 2013-10-05

Thomas S skrev om Solfilmskompaniet Sverige
    Leveranstiden var satt till 10 arbetsdager. Dag 11 försöker jag ringa till dom då dom inte öht uppdaterar orderstatus på hemsidan.
    Först blir man placerad i kö sen sägs det att dom inte har tid..."klick"
    Provar maila och efter ett tag svar att dom fått en omärkt leverans av solfilm. Provar igen att ringa och då säger dom att dom valt bort telefonen och prioriterar mail. Mailar dom och får då ett autosvar att mailen dröjer pga sjukdom...GAAAHH
    Dag 24 dyker filmen upp... Fel bil. WTF.
    Försöker ringa igen men man blir bara nerkopplad efter 5 sek i kön.
    Vilket så har varit från dag 5 då jag bara skulle kolla hur ordern låg till.

Efter lite uthållighet att ha en monolog varannan dag via mail då skulle dom reklamera. Nu har det gått 13 dagar sedan dom lagt reklamationen.
    Har fortfarande inte fått något klartecken hur det ligger till. Det senaste dom behagade svara var att det kommer att ta tid att utreda... Va f.n det är inte en mordutredning.
    U N D V I K dessa pajsare Läs mer
  • Christian A

2013-06-19

Christian A skrev om Solfilmskompaniet Sverige
    Inget att klaga på! :)

Tvärtom!

Bekvämt att beställa som endast tog ett par minuter

Bekräftelse vid kortbetalning på ett par minuter

Leverans skedde till dörren

Många prisvänliga alternativ ges!
    Solfilmskompaniet the best and fine!

Mvh en mycket nöjd stamkund. Läs mer
  • 2013-06-14

Anders L skrev om Solfilmskompaniet Sverige
    Jag är helt nöjd med hela upplägget av hanteringen med leveransen och produkterna. Läs mer
  • Magnus A

2013-06-07

Magnus A skrev om Solfilmskompaniet Sverige
    Kan INTE rekommendera detta företag

Dom håller inte leveranstider och dom raderar inom 5min kritiska inlägg på FB-sidan.

Mycket snack, liten/obefintlig
    verkstad

Vet ju inte hur bra deras produkter är, eftersom jag inte får vad jag beställer! Läs mer
  • 2013-05-17

michael n skrev om Solfilmskompaniet Sverige
    Kanon service och grym solfilm! Läs mer
  • 2013-02-16

cenny k skrev om Solfilmskompaniet Sverige
    Min solfilm var absolut inte utskuren, bara markerad vart den ska skäras. Sorry såg fel den är utskuren men såg inte det då allt sitter ihop med skyddsplasten Läs mer
  • 2013-01-06

Warshin H skrev om Solfilmskompaniet Sverige
    Jag kan varmt rekommendera er Kolfiberfilm, hur lätt som helst att jobba med och priset är defentivt inget att klaga på! Sparade mkt pengar genom att foliera själv:) Jätte nöjd. Läs mer
  • Martin A

2012-07-13

Martin A skrev om Solfilmskompaniet Sverige
    Riktigt snabb kundservice. Jätte bra bemötande och riktigt bra svar! Läs mer

Bästa bilvårdarna i Göteborg:

Peter F Peter F tycker:
“Mkt bra service och kvalite, s...” Läs mer