Solid El AB

Solid El AB

www.solidel.se
  • BadgeFourYears

Välkommen till Solid El AB! Vi kan hjälpa dig med Elinstallationer, Laddbox, Smartbelysning m.m. Hos oss kunden är alltid i centrum! Med många år i branschen är vi måna om dig som kund och att du ska lämna oss med ett gott resultat i bagaget. Vi strävar efter att ha långa kundrelationer genom att vara lyhörda och lyssna på...

124 omdömen om Solid El AB

Sedan starten hos Reco 2019

Peter L
Skrev om Solid El AB

Solid El är pålitliga och har den kompetens som jag sökte, kontakten var enkel och jag fick bra stöd att diskutera lösningar på mina elproblem, jag kan verkligen rekommendera dem! Peter

Helene Å
Skrev om Solid El AB

Vi är mycket nöjda med Solid El o kan varmt rekommendera dem.

Svar från Solid El AB

Vi uppskattar verkligen att du lägger märke till det arbete vi utför! Din åsikt betyder mycket för oss. Mvh Rafal | Solid El

Malin T
Skrev om Solid El AB

Serviceminded och kunnig. Snabb tillgänglighet.

Svar från Solid El AB

Tack så mycket för ditt fina omdöme! Det glädjer oss att höra att du uppskattar vår service och kunskap. Mvh Rafal | Solid El

Hektor K
Skrev om Solid El AB

Mycket bra jobb och kundkontakt men tog nästan dubbelt betalt än vad som angavs i offerten.

Svar från Solid El AB

Hej Hektor, Du har inte bett om offert. Enligt överenskommelse utförde vi arbete på löpande timpris där material tillkommer. Nästa gång ger vi dig offert och vi är glada att du är nöjd med arbete samt kundkontakt. Vänliga hälsningar Raymond, Solid El AB

Volkan Ö

Bra bemötande. Bra förklarat effektiv

Tack för bra omdöme. Vänliga hälsningar Raymond, Solid El AB

Johan L
Skrev om Solid El AB

Duktiga, snabba och trevliga. Kan rekommendera Solid el.

Svar från Solid El AB

Vi är tacksamma att du är nöjd med oss och tackar för fint omdöme. Vänliga hälsningar Raymond, Solid El AB

Upp T
Skrev om Solid El AB

ett mycket pålitligt och solid företag, professionellt arbete.

Svar från Solid El AB

Tack för ditt omdöme! Vi är stolta över att ha kunnat leverera pålitligt och professionellt arbete. Ser fram emot att fortsätta vårt samarbete! Mvh Rafal | Solid El

Mats N
Skrev om Solid El AB

Professionellt, ärligt och trevligt bemötande. Snabba att skrida till verket och försöker hitta nra lösningar.

Svar från Solid El AB

Tusen tack för ditt positiva omdöme! Det är glädjande att höra att du uppskattade vårt engagemang och effektivitet. Mvh Rafal | Solid El

Cappelens A
Skrev om Solid El AB

- Lätt att komma i kontakt med - Håller tid - Gör arbetet som avtalat - Enkel fakturering vilket underlättar

Svar från Solid El AB

Tack för att du uppmärksammar våra ansträngningar! Din feedback är mycket värdefull för oss! Mvh Rafal | Solid El

Alexandru A
Skrev om Solid El AB

Löste problemet snabbt och effektivt.

Oscar C
Skrev om Solid El AB

Höll allt vi kommit överens om och duktiga elektriker som var väldigt tillmötesgående.

Olivia O
Skrev om Solid El AB

Bra bemötande, snabbt kontakt och bra utförande av jobb .

Ali E
Skrev om Solid El AB

Mycket professionellt företag med duktiga och kompetenta medarbetare som är service inriktade. Speciell tack till Raymond och Ivan för ett mycket bra utfört arbete.

Svar från Solid El AB

Tack för bra omdöme och kul att du ör nöjd med oss Ali. Vi är alltid tillgängliga för stort som smått när det handlar om el. Välkommen att höra av dig framöver. Vänliga hälsningar Raymond, Solid El AB

Yvonne L
Skrev om Solid El AB

Fick snabb och bra hjälp samma dag som jag ringde!

Ann-Charlotte I
Skrev om Solid El AB

Jag är så nöjd! Jättebra bemötande från det att jag kontaktade dem tills att de utfört arbetet. Kunnig och artig elektriker, höll snyggt efter sig och var i tid och jag är jättenöjd! Rekommenderas varmt! Med vänlig hälsning, Lotta

Svar från Solid El AB

Hej Lotta, tusen tack för dina varma ord! Vi är överlyckliga att höra att du är nöjd med hela processen, från bemötandet till utfört arbete. Din rekommendation betyder mycket för oss. Med vänlig hälsning, Rafal

Antoine (

Bästa,snabba,,bra se vice,kunniga

Gavin H
Skrev om Solid El AB

Rafal och hans kollegor var både snabba och effektiva. Kommunikationen fungerade bra och slutkostnaden blev något lägre än vi hade räknat med. Vi är supernöjda.

Raymond D gillar detta
Svar från Solid El AB

Tack för ert fantastiska omdöme! Vi är så glada att höra att ni är supernöjda med vårt arbete, kommunikation och prissättning. Era ord uppmuntrar oss att fortsätta leverera utmärkt service! Mvh Rafal | Solid El

Patrik L
Skrev om Solid El AB

Snabb, lyhörd och proffsig elfirma! Solid Els elektriker är alla stöpta i en effektiv och innovativ form. De hittar alltid bra lösningar på komplicerade utmaningar. Och det går undan. Dessutom är de noga att plocka upp och städa efter sig, vilket är en bonus!

Svar från Solid El AB

Tack för fina ord Patrik! Hör av dig nästa gång du behöver hjälp! Mvh Rafal | Solid El

Kovek A
Skrev om Solid El AB

de bästa elektrikerna i Stockholm, bra priser, snabba deadlines, de kan lösa alla elproblem

Svar från Solid El AB

Wow, stort tack för dina ord! Vi är stolta över att kunna erbjuda bra priser och snabba lösningar på elproblem i Stockholm. Din uppskattning motiverar oss att fortsätta leverera toppklassig service! Hälsningar Rafal.

Birgitta R
Skrev om Solid El AB

Fick bra hjälp att installera en begagnad spis och bortforsling av den gamla. Mycket positivt bemötande och trevliga hantverkare. Allt över förväntan,

Mathias K
Skrev om Solid El AB

Proffsiga och punktliga, gör alltid ett fint jobb

Leif W
Skrev om Solid El AB

Vi hade sålt vår lägenhet och de nya ägarna anlitade er, verkar mycket nöjda.

Matilda L
Skrev om Solid El AB

Väldigt proffesionellt bemötande och effektivt arbete! Ger bra råd om olika lösningar och förbättringar av planer

Raymond V
Skrev om Solid El AB

Allt har fungerat bra på dom första uppdragen som Solid utfört åt oss. Snabba samt noggranna är mitt intiala intryck, betyget kan mycket väl höjas till en femma framöver.

Nicklas P
Skrev om Solid El AB

Solid El AB har installerat 10 laddpunkter från Zaptec på vår BRF. Trevligt bemötande och Proffsigt utförande gör att jag varmt kan rekommendera dem.

Rafal S gillar detta
Svar från Solid El AB

Hej Nicklas, Va roligt att höra att du är nöjd med oss på Solid El AB. Tack för omdöme! Du och BRF är alltid välkommen att höra av er till oss. Hälsningar, Rafal | Solid El AB

Johnny N
Skrev om Solid El AB

Solidel är i denna roll underentreprenör i samband med solcellsinstallation. Elektrikern har visat mkt god professionalitet och noggrannhet. Mkt bra arbete. I samband med det ursprungliga uppdraget pekade han på vissa brister i vårt proppskåp vilket skapade ett tilläggsarbete som vi också är nöjda med. Han dök upp i tid. Mkt bra

Svar från Solid El AB

Hej Johnny. Stor tack för fina ord. Uppskattar verkligen. Vi ska försätta göra vår bästa för att leverera högsta kvalitet i både område, elarbete samt kundservice. Hälsningar, Rafal | Solid El AB

Merja T
Skrev om Solid El AB

Proffsiga, tydlig kommunikation, trevligt bemötande.

Victor C
Skrev om Solid El AB

Utmärkt service, mycket professionellt bemötande och snabbt utförande!

Svar från Solid El AB

Tack för förtroende och coolt att du är nöjd. Välkommen att höra av er igen! Mvh Rafal | Solid El

Awp A
Skrev om Solid El AB

Flexibla och pålitliga, hjälpt oss flertal gånger på olika projket! Rekommenderas!

Svar från Solid El AB

Kul att höra att ni är nöjda med oss. Stort tack för omdömen! Rafal | Solid El AB

Jan O
Skrev om Solid El AB

Snabbt och effektivt, hittade felet och åtgärdade i elsystemet. Bra kommunikation.

Tomas J
Skrev om Solid El AB

Proffesionella, bra på att kommunicera hålla tider och trevligt bemötande.

Peeter T
Skrev om Solid El AB

Lätt att få kontakt. Även vid vår reklamation skedde åtgärden trots viss tvekan snabbt. Ojämn kompetens hos de båda installatörer vi träffade. Som helhet är vi nöjda.

Svar från Solid El AB

Hej Peeter, Vi tar till oss era synpunkter och vi är glada att ni är nöjda. Med Vänliga Hälsningar, Solid El AB

Reijer S
Skrev om Solid El AB

Trevlig bemötande. Kunnig personal. Rimliga priser.

Svar från Solid El AB

Vi tackar för ett fint omdöme och trevlig personal på Rejlers. Vi ser fram emot vidare samarbete med att uppdatera och installera ny led-belysning på ert fina kontor. Med Vänliga Hälsningar, Solid El AB

Ali E
Skrev om Solid El AB

Bästa Elfirman! Snabb och professionell service. Punktliga och håller vad de lovar. Kommer att anlita Solid El i framtiden och rekommenderar till vänner och bekanta.

Svar från Solid El AB

Hej Ali, Roligt att höra fina ord och att ni är nöjda med oss på Solid El. Vi hörs ! Med Vänliga Hälsningar, Solid El AB

Bengt R
Skrev om Solid El AB

Engagerade och aldrig något krångel

Marzena B

Snabb leverans, pålitlig , högsta klass. Rekommenderar 100 %

Agneta N
Skrev om Solid El AB

Solid El kunde hjälpa mig med kort varsel.

Zeb.consulting A
Skrev om Solid El AB

Trevlig personal som till och med efter avslutat arbete ringde för att återkoppla att allt fungerade som önskat

Albert H
Skrev om Solid El AB

Mycket trevliga, tillmötesgående, lösningsorienterade och höll tidsplanen.

Henrik D
Skrev om Solid El AB

Grym service, kompetent och trevligt bemötande!

Birgitta T
Skrev om Solid El AB

De gjorde ett bra arbete! Hyggligt pris! Trevligt bemötande!

Billy M

Bra. De gör vad de lovar. Lite dyrt Jag skulle absolut rekommendera

Cecilia K

Snabba, effektiva och serviceinriktade

Piotr R
Skrev om Solid El AB

Det gick smidigt och professionell, tack för hjälpen.

Lars A
Skrev om Solid El AB

Arbetet utfördes på utsatt tid och bara utfört.

Maria O
Skrev om Solid El AB

Riktigt kompetenta. Kommer med bra lösningsförslag och gör ett jättebra jobb. Kan varmt rekommenderas.

Erik B
Skrev om Solid El AB

Bra jobb, snabb kommunikation, flexibla.

Hans-petter A
Skrev om Solid El AB

Mycket bra elektriker, kan jag rekommendera.

Karolina D
Skrev om Solid El AB

Jag är mycket nöjd med samarbetet. Ett organiserat, pålitligt företag. Jag behövde snabb hjälp och kunde lita på dem. Rekomenderar!

Svar från Solid El AB

Tack själv. Alla tycker att det är mer än trevligt att jobba hos er 😊. Mvh Rafal | Solid El

Erik B
Skrev om Solid El AB

Snabb respons, kom i enlighet med planeringen och höll sig till offerten. Vi kommer att använda dem igen vid behov.