Alla kategorier Botox Stockholms län Sollentuna Sollentuna Lasercenter

Sollentuna Lasercenter

Malmvägen 28, 191 60 Sollentuna — Visa karta

Bolaget är försatt i konkurs.
David Bagares Gata 20, 11138, STOCKHOLM
Östermalms House Of Beauty
Corazon W:
Maria är underbar och super duktig tjej :-)

Rynkborttagare nära Sollentuna Lasercenter:

Solna Torg 19, SOLNA
Vi erbjuder exklusiva behandlingar med marknadens mest avancerade och dokumenter... Läs mer ›
Jinoos D:
Otroligt bra , trevligt o proffsigt bemötande hos Dr Jean Hadad , gjorde botox behandling hos honom han är otroligt duktig , många av mina ...

Järnvägsallén 7, Täby
Personligt bemötande och ett brett sortiment av skönhetsbehandlingar. Utbildade ... Läs mer ›
Cecilia G:
Man blir alltid väl mottagen och varmt omhändertagen. Det är en lugn och skön miljö att vara i. Jag har alltid gått därifrån med en bra kän...

Läs vad 18 kunder tycker om Sollentuna Lasercenter

• Christine H
    Christine H skrev om Sollentuna Lasercenter
    Bra mottagande. Verkar kompetent och engagerad i sitt jobb.
  • Kejvan
    Kejvan skrev om Sollentuna Lasercenter
    Mysigt fräscht ställe med hög kvalite på materialen. Trevlig personal!
  • Ali A
    Ali A skrev om Sollentuna Lasercenter
    Bra priser och jag är nöjd med personalen
  • Suzanne H
    Suzanne H skrev om Sollentuna Lasercenter
    Gott och trevligt bemötande. Behandling laser ansikte
  • Marie T
    Marie T skrev om Sollentuna Lasercenter
    Allt var perfekt hos dem och jag rekommenderar sollentuna lasercemter till andra!
  • Martin M
    Martin M skrev om Sollentuna Lasercenter
    Jag är nöjd och bra priser.
    Trevliga personalen
  • Annette Å
    Annette Å skrev om Sollentuna Lasercenter
    Kan varmt anbefales
    Fik fotvård??
  • Berit Å
    Berit Å skrev om Sollentuna Lasercenter
    Jag är nöjd med min behandling
    2014-05-02 Soheyla M svarar Berit Å
    Tack Berit! Vad roligt att vi kunde hjälpa dig enligt dina förväntningar. Välkommen åter!
  • Anna L
    Anna L skrev om Sollentuna Lasercenter
    Superbra. Dom har jätteskön fotvård ,ny tjej som börjat. och nöjd med läppförstoring också//Anna
    2014-05-03 Soheyla M svarar Anna L
    Vad trevligt for oss alla att höra det! Vi precis börjat med fotvård och kommer att använda mer och mer modernare verktyg och produkter.
  • Caroline B
    Caroline B skrev om Sollentuna Lasercenter
    Jag blev trevligt bemött men fick under en stor del av behandlingen lyssna på ett hetsigt bråk mellan ägaren och en kund. Under detta bråk var dörren till mitt rum öppen och den stängdes först när kunden gått. Även efter hördes upprörda diskussioner mellan personalen. Ingen ursäktade det som hänt och det var allt annat än avkopplande.
    2014-05-02 Soheyla M svarar Caroline B
    Det känns så bra Caroline att bemötandet var bra och jag som personalansvarig håller hundra procent med att det är både tråkigt och jobbigt sitta under en behandling och lyssna på en häftig gräll i stället för att kunna ta behandlingen i lugn och ro.
    Det kan dock ibland hända att man inte är överens om någonting med någon men att våra andra gäster blir drabbade är känns det jobbigt och onödigt.
    Tveka inte att hälsa på oss när du kommer förbi någon gång så jag ska bjuda dig på en riktigt bra erbjudande för att du ska få uppleva en skön behandling under lugn och ro och med respekt och värme.
  • Erika B
    Erika B skrev om Sollentuna Lasercenter
    Supertrevlig personal och snyggt gjord ögonfransförlängnig!
    2014-05-03 Soheyla M svarar Erika B
    Så trevligt Erika att höra du är nöjd och det blev fina ögonfransar. Vi har förhoppningen att hålla minst denna kvalitetsnivå framöver också.
  • Marija V
    Marija V skrev om Sollentuna Lasercenter
    If you looking for poor service, no results and burn marks, you looking at the right place to go.
    2014-05-03 Soheyla M svarar Marija V
    So pity to hear that you didn't like the treatment. I am so sure that it was an unlucky apportunity for us because the most of our klients feel good. Hope we can do more for you if you will need to come to us again. That dosen't feel good for us to hear about your experience here because we really really do our best to help our clients, no doubt about it.
  • Elin B
    Elin B skrev om Sollentuna Lasercenter
    Super!har aldrig blivit så nöjd! Underbart gulliga tjejer!
    2014-05-03 Soheyla M svarar Elin B
    Tack Elin för att du tog dig tid att skriva om oss. Vi är så stolta över att göra vårt bästa för att hjälpa våra kunder med det de egentligen behöver och med god kvalité.
  • Anna N
    Anna N skrev om Sollentuna Lasercenter
    Mycket trevlig och professionell personal. De tipsade om olika andra tjänster som kunde vara intressanta för mig. Prisvärda produkter!
    2014-05-03 Soheyla M svarar Anna N
    Roligt, roligt. Hoppas att vi kan göra en ännu bättre jobb när du komma nästa gång till oss.
  • Sofia S
    Sofia S skrev om Sollentuna Lasercenter
    God service även under hög belastning. Personalen var lyhörd till mina önskemål och resultatet på behandlingen var mycket fint. Jag är mycket nöjd!
    2014-05-02 Soheyla M svarar Sofia S
    Vad roligt Sofia. Vi är mkt glada att höra du är så nöjd med behandlingen du fått. Du är välkommen åter.
  • AnnCharlotte N
    AnnCharlotte N skrev om Sollentuna Lasercenter
    1) bra, 2) ok 3) bra 4)något dyrt 5) ok
  • Halena L
    Halena L skrev om Sollentuna Lasercenter
    Jag har gjort ögonbryn, eyeliner samt läppkontur och hon som tatuerar besitter en sån otrolig kunskap inom detta!
    Jag är mycket nöjd och ser fram emot påfyllningen av läppar och eyeliner snart!
  • Camilla O
    Camilla O skrev om Sollentuna Lasercenter
    Bemötandet var inte alls bra. Det blev stora missar i kommunikationen, då hon som behandlade mig varken pratade svenska eller engelska.
    Jag fick vänta ca 45 minuter, då hon var sen. Och sen så ville de ha mer betalt än de först sagt.

Jag rekommenderar inte detta ställe till någon annan.

Malmvägen 28, 191 60 Sollentuna