Alla kategorier Naprapat Stockholms län Sollentuna Sollentuna Naprapat & Idrottsklinik

Sollentuna Naprapat & Idrottsklinik

Tingsvägen 19 5 tr, 191 61 Sollentuna — Visa karta

Har du problem med nackspärr, ryggskott eller idrottsskador? Vi på Sollentuna Naprapat & Idrottsklinik kombinerar traditionell naprapati med modern diagnostik och behandling. Vi behandlar allt från långvariga och kroniska smärttillstånd till akuta, och erbjuder bland annat stötvågsbehandling, ultraljudsundersökning och medicinsk laserbehandling. Utöver detta kan du även få idrottsmassage, gruppträning, kostrådgivning och kurser i mindfulness.

Vi utbildar oss kontinuerligt för att du som kund alltid ska få den bästa behandlingen och använder alltid modern utrustning. Välkommen till oss - vi hjälper dig att bli skadefri!
Öppet just nu
Mån: 07:15-18:00
Tis: 09:00-18:00
Ons-Fre: 07:15-18:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 60 kunder tycker om Sollentuna Naprapat & Idrottsklinik

• Elin R
    Elin R skrev om Sollentuna Naprapat & Idrottsklinik
    Positivt och professionellt bemötande. Jag fick hjälp med Mamma-mage träning och undersökning. Jag tycker att den jag mötte gick grundligt tillväga, tog mitt problem på allvar och utgick ifrån min situation. Jag kan varmt rekommendera kliniken. Läs mer
  • Roger K
    Roger K skrev om Sollentuna Naprapat & Idrottsklinik
    Trevlig personal bra service vid bokning och ombokning bra behandling Läs mer
  • Monica E
    Monica E skrev om Sollentuna Naprapat & Idrottsklinik
    Proffsigt och vänligt bemötande

Nogrann att förklara så man förstår.
    Bättre blir jag oxå i min högt med stötvågsbeh. Läs mer
  • Mattias M
    Mattias M skrev om Sollentuna Naprapat & Idrottsklinik
    Fått proffsig hjälp från början. Ultraljud och undersökning av problem med handled vilket ledde till stötvågsbehandling som har gett bra resultat. Läs mer
  • Isabelle J
    Isabelle J skrev om Sollentuna Naprapat & Idrottsklinik
    Ont i hälen visade sig vara Severs skada. Bra genomgång av kunnig naprapat. Läs mer
  • Anna A
    Anna A skrev om Sollentuna Naprapat & Idrottsklinik
    Alltid bra bemötande och fått hjälp Läs mer
  • Nadia A
    Nadia A skrev om Sollentuna Naprapat & Idrottsklinik
    Jätte duktig , bra bemötande och kunnig naprapat.
    Jag skulle gärna komma flera gången men jag skulle uppskattas om priset var lite lägre efter många besökt. Läs mer
  • Maria F
    Maria F skrev om Sollentuna Naprapat & Idrottsklinik
    Enastående ambitiöst mottagande och genomförande för att möta upp hamstringproblem. Hjälp med diagnos, behandling, massage och rehabövningar. Läs mer
  • Leiman A
    Leiman A skrev om Sollentuna Naprapat & Idrottsklinik
    Jag var så nöjd och det var mycket bra 👍👍 Läs mer
  • Gunnel O
    Gunnel O skrev om Sollentuna Naprapat & Idrottsklinik
    Magdalena Loman har på ett helt fantastiskt sätt hjälp mig med ett ryggskott Läs mer
  • Jan A
    Jan A skrev om Sollentuna Naprapat & Idrottsklinik
    Mycket kunnig personal och trevligt bemötande. Läs mer
  • Gulcan K
    Gulcan K skrev om Sollentuna Naprapat & Idrottsklinik
    Utmärkt, trevlig personal. Bra bemötande och behandling Läs mer
  • Pernilla K
    Pernilla K skrev om Sollentuna Naprapat & Idrottsklinik
    Jag fick hjälp med att diagnostisera min skada i höger axel. Både mha ultraljud och manuell undersökning.
    Fick sen ett träningsprogram jag skall följa för att bli bättre. Läs mer
  • Kristin W
    Kristin W skrev om Sollentuna Naprapat & Idrottsklinik
    Vänligt och proffsigt bemötande från första samtalet till behandling och uppföljning. De lyssnar på dig och ser till individens bästa. Dessutom är stämningen mysig och familjär. Läs mer
  • Per W
    Per W skrev om Sollentuna Naprapat & Idrottsklinik
    Magdalena som hjälpt mig är kunnig, mycket kundvänlig och känns geniunt intresserad. Läs mer
  • Dick W
    Dick W skrev om Sollentuna Naprapat & Idrottsklinik
    Maggie är toppen. Supertrevlig och kompetent! Läs mer
  • Riina L
    Riina L skrev om Sollentuna Naprapat & Idrottsklinik
    Ont i ryggen, muskelsmärtor på grund av stress. Läs mer
  • Jenny O
    Jenny O skrev om Sollentuna Naprapat & Idrottsklinik
    Det är alltid trevligt, bra bemötande, skickliga naprapater och man känner sig trygg. Läs mer
  • jessica l
    jessica l skrev om Sollentuna Naprapat & Idrottsklinik
    Kanonbra bemötande
    Snabb tid
    Akupunktur Läs mer
  • Beata S
    Beata S skrev om Sollentuna Naprapat & Idrottsklinik
    Allt gick jättebra, gjorde ett ultraljud på mitt knä Läs mer
  • Christina E
    Christina E skrev om Sollentuna Naprapat & Idrottsklinik
    Jag har haft problem med höft, hälar, nacke och axlar. Vid mina besök har jag träffat Martin och Magdalena. Båda har ett öppet och lättsamt sätt vilket gör det lätt att prata med dem. Behandlingarna och råd om övningar har gett resultat. Läs mer
  • Annette E
    Annette E skrev om Sollentuna Naprapat & Idrottsklinik
    Proffsigt och bra bemötande!
    Kan rekommenderas! Läs mer
  • Katrin L
    Katrin L skrev om Sollentuna Naprapat & Idrottsklinik
    Har fått utmärkt hjälp med både trasig vad och hälsena. Med övningar och stötvågor. Kan verkligen rekomendera dem om behandlingar och proffsig verksamhet. Läs mer
  • Siv J
    Siv J skrev om Sollentuna Naprapat & Idrottsklinik
    Inflammerat muskelfäste i hälen. Foten tejpad två gånger. Lätt stötvågsbehandling. Känns bättre. Vänligt proffsigt bemötande. / Siv Läs mer
  • Jessica C
    Jessica C skrev om Sollentuna Naprapat & Idrottsklinik
    Mycket seriöst och professionellt bemötande. Kunnig naprapat som kom med bra övningar. Läs mer
  • Liselotte L
    Liselotte L skrev om Sollentuna Naprapat & Idrottsklinik
    Toppen Tack för alla goda råd. Läs mer
  • Louise K
    Louise K skrev om Sollentuna Naprapat & Idrottsklinik
    Jag fick hjälp mot min benhinneinflammation och gick på stötvågsbehandling. Jag har fått otrolig fin hjälp med en uppskattad tydlighet före, under och eftet behandlingens gång. Sedan gick jag fot- och löpskolan vilket också varit fantastiskt. Läs mer
  • Sara H
    Sara H skrev om Sollentuna Naprapat & Idrottsklinik
    Jag har fått naprapathjälp med att få ordning på min höft och axel som har strulat. Med hjälp av massa olika övningar har det sakta men säkert blivit bättre och jag har nästan inte ont längre. Bemötandet har alltid varit professionellt men avslappnat och jag känner det alltid har varit en positiv upplevelse. Läs mer
  • Anna K
    Anna K skrev om Sollentuna Naprapat & Idrottsklinik
    Hade hälsporre o fått stötbehandling o övningar.
    Mycket nöjd! Läs mer
  • Pian K
    Pian K skrev om Sollentuna Naprapat & Idrottsklinik
    Mycket bra bemötande varje gång!! Magdalena har hjälpt både min tonårsson som är gymnast, och mig. Hon är mkt kunnig, inlyssnande, kreativ, peppande och ser verkligen kropp och själ som en helhet. Bra på stresshantering. Skicklig och intuitiv i den triggerpunktsbehandling som jag har fått, och ger individuellt anpassade övningar. Jag är bara i början av min ”hälsoresa” med långsiktiga mål, och gör därför gärna en ny utvärdering längtre fram. /Pian Klinth Läs mer
  • Göran N
    Göran N skrev om Sollentuna Naprapat & Idrottsklinik
    Hade problem med min vad.
    Magdalena fixade mina problem och hon är mycket kundvänlig på ett personligt vis. Läs mer
  • Anton V
    Anton V skrev om Sollentuna Naprapat & Idrottsklinik
    Mycket bra bemötande, trevlig och proffsig personal. Minns inte namnet på honom nu men verkade kunna det han höll på med.
    Hade skadat ledband som vi tog ultraljud på Läs mer
  • Åsa S
    Åsa S skrev om Sollentuna Naprapat & Idrottsklinik
    Fick hjälp med min onda rygg,höft och en axel. Fick även någon som såg till helheten vilket kändes väldigt bra. Ett mycket angement bemötande. Tack Läs mer
  • Ann-Charlotte H
    Ann-Charlotte H skrev om Sollentuna Naprapat & Idrottsklinik
    Högsta betyg på allt! Fick hjälp med en dålig höft och ett dåligt knä. Ultraljud, stötvågsbehandling, tips på övningar, m.m.
    Lärt att få kontakt och boka tid, proffsig naprapat. Kan rekommenderas! Läs mer
  • Melin S
    Melin S skrev om Sollentuna Naprapat & Idrottsklinik
    Kunnig och trevlig personal i behagliga lokaler Läs mer
  • helene S
    helene S skrev om Sollentuna Naprapat & Idrottsklinik
    Ultraljud axel. Allt var jätte bra! Låg lite långt bort är det enda negativa jag kan komma på. Läs mer
  • Daniel L
    Daniel L skrev om Sollentuna Naprapat & Idrottsklinik
    Har varit hos SNI för ryggproblem. Trevligt och professionellt bemötande. Fick både akupunktur för att kortsiktigt få igång stela muskler och träningsprogram för att stärka rygg och bål för att hjälpa min rygg. Läs mer
  • Linnea H
    Linnea H skrev om Sollentuna Naprapat & Idrottsklinik
    Jag blev vänligt och professionellt bemött och undersökningen som gjordes kändes seriös och det kändes som att naprapaten visste vad hon gjorde. Dock bytte hon under besöket till en annan behandlingstyp än det jag hade bokat eftersom hon utifrån undersökningen tyckte att det skulle ge större effekt. Problemet var att den nya behandlingen visade sig vara dyrare än det jag hade bokat och det fick jag veta först när jag skulle betala, hon frågade inte innan hon påbörjade behandlingen om jag godkände den dyrare behandlingsmetoden. Läs mer
    2017-10-27 Magdalena L svarar Linnea H
    Tack för feed-back! Vi ska bli bättre på att informera om det i framtiden.
  • JAN A
    JAN A skrev om Sollentuna Naprapat & Idrottsklinik
    Fick hjälp att lokalisera smärta i axeln. ( gick igenom båda sidor mycket grundligt)Ett mycket seriöst bemötande o ultraljuds kontroll!!
    Stefan Läs mer
  • Harry Mikael V
    Harry Mikael V skrev om Sollentuna Naprapat & Idrottsklinik
    Mycket duktiga och professionella Läs mer
  • Kristine P
    Kristine P skrev om Sollentuna Naprapat & Idrottsklinik
    Alltid bra och proffsigt mottagande i det personliga mötet samt per telefon.
    Uppnår mycket bra resultat, nack spänningar samt ryggskott. Läs mer
  • Gina C
    Gina C skrev om Sollentuna Naprapat & Idrottsklinik
    Jättebrå bemötande
    Har fått /får fortfarande mycket hjälp med mina muskelspännningar Läs mer
  • Rolf Peter P
    Rolf Peter P skrev om Sollentuna Naprapat & Idrottsklinik
    Kompetensen och resultatet kunde inte vara bättre Läs mer
  • Denise V
    Denise V skrev om Sollentuna Naprapat & Idrottsklinik
    TOPP TOPP TOPP TOPP TOPP

TOPP TOPP TOPP TOPP TOPP Läs mer
  • Karin L
    Karin L skrev om Sollentuna Naprapat & Idrottsklinik
    Jag har varit på kliniken flera gånger pga smärta i höger skuldra/axel. Har fått hjälp av naprapat. Tycker att jag har blivit väldigt bra bemött vid varje besök. Jag var ganska nedslagen när jag kom dit första gången pga hög smärta. Fått behandlingar som fungerat väl och även fått bra råd på övningar för att träna upp muskulaturen. Kan varmt rekommendera kliniken! Proffsiga, kunniga och hjälpsamma Läs mer
  • Maria E
    Maria E skrev om Sollentuna Naprapat & Idrottsklinik
    Proffesionellt bemötande, mycket kunnig personal! Läs mer
  • Caroline A
    Caroline A skrev om Sollentuna Naprapat & Idrottsklinik
    Alla är supertrevliga och hjälpsamma. Det känns tryggt att de dels kan kolla med ultraljud om det är en muskulärskada, rätta till med naprapat, få klassiskmassage, nålar eller tryckvågsmassage samt bra övningar för rehabilitering. Läs mer
  • Erik P
    Erik P skrev om Sollentuna Naprapat & Idrottsklinik
    Mkt bra bemötande, proffsigt utförd undersökning. Läs mer
  • Hanna A
    Hanna A skrev om Sollentuna Naprapat & Idrottsklinik
    Jag kom till Sollentuna naprapat och idrottsklinik efter ett tips från min tränare. Jag har haft ont i mina hälar i ca 8 års tid och gått till många olika för att ta reda på vad det är men aldrig blivit tagen på allvar. Men det blev jag hos er. Jag upplevde att de lyssnade på mig och verkligen ville hjälpa mig! Läs mer
  • Ken H
    Ken H skrev om Sollentuna Naprapat & Idrottsklinik
    Undersökning av ett knä. Väldigt bra och trevligt bemötande och fick en känsla av mycket goda kunskaper. Läs mer

Tingsvägen 19 5 tr, 191 61 Sollentuna