Villa VVS, sid 2

Bruttovägen 16, 175 43 Järfälla — Visa karta

Välkommen till Villa VVS & Solna Relining Service!

Med över 20 års erfarenhet är vi Stockholms äldsta företag inom relining och har sedan en tid specialiserat oss på villor, radhus och samfälligheter.

Vi utför uteslutande relining med den så kallade "Strumpmetoden".

Är du nyfiken på vad våra tidigare kunder skriver om oss så ta gärna en titt här nedanför.

Läs vad 54 kunder tycker om Villa VVS

Katarina A skrev om Villa VVS
    Fantastiska personer, utmärkt på alla sätt och vis. Läs mer

Mats T skrev om Villa VVS
    Vi anlitade Solna Relining Service AB för att göra en relining i vår villa av våra gamla avloppsrör i gjutjärn. De var nästan 60 år gamla och i stort behov av att tas om hand.
    Vi fick ett mycket professionellt bemötande. De gjorde först en genomgång av status och bedömde att en relining skulle kunna genomföras. Vi fick en fastprisoffert omgående och vi bestämde att köra vidare. Arbetet både kom igång och avslutades på utsatt tid trots att det dök upp problem på vägen eftersom rörens skick på några ställen var sämre än väntat. Grabbarna som gjorde jobbet var dessutom mycket trevliga att ha att göra med och svarade tålmodigt och kunnigt på alla frågor. Vi är mycket nöjda med att ha anlitat dem. Läs mer

Daniel H skrev om Villa VVS
    Superbra service, snabbt utfört arbete och prisvärt Läs mer

Oscar U skrev om Villa VVS
    Beställde relining från Villa VVS/Solna Relining efter att ha fått sett rören via videokamera. Blev otroligt bra bemött från början till slut och fick ett enormt stort förtroende för företaget efter saklig genomgång av både utförandet och företagets historia och erfarenhet. Att vi dessutom upplevde problem med lukt från en golvbrunn några veckor senare och åtgärdades bara några timmar efter samtalet gjorde oss ännu mer säkra på att vi valt rätt entreprenör för arbetet. 20 års erfarenhet visade sig väldigt tydligt i vårat fall och vi rekommenderar företaget stark!
    /Oscar & Sigrid Läs mer

Bruttovägen 16, 175 43 Järfälla