Solna Relining  Service / VillaVVS

Solna Relining Service / VillaVVS

www.solnarelining.se
  • BadgeSixYears

Välkommen till Solna Relining Service & VillaVVS! Med start 2001 har vi nu över 20 års erfarenhet och är Stockholms äldsta renodlade reliningföretag. 2018 specialiserade vi oss och erbjuder idag våra tjänster till ägare av villor, radhus och fritidshus samt samfälligheter. Vi jobbar uteslutande med den så kallade "strumpmetoden"...

344 omdömen om Solna Relining Service / VillaVVS

Sedan starten hos Reco 2018

Kristina J
Skrev om Solna Relining Service / VillaVVS

Trevligt bemötande, proffsig personal som både höll tiden och städade upp snyggt efter sig. Vi är mycket nöjda med att ha haft med företaget. Rekommenderas å det varmaste!

Lars E
Skrev om Solna Relining Service / VillaVVS

Relining, Proffsigt o bra genomfört men jävligt dyra.

Jens L
Skrev om Solna Relining Service / VillaVVS

Väl presenterat projekt och mycket väl genomfört arbete. Fint genomförd besiktning och slutsummering

Martin F
Skrev om Solna Relining Service / VillaVVS

Kunnig personal och trevliga. Utförde arbete enligt tidplan. Hade en genomgång av utfört arbete och gick genom filmerna av rören som relinats. Tips till kvalitetsansvarig på Solna relining. Att man i egenkontrollen ska kunna se vad som gjorts, material som används och vad blev resultat av kontroller man utfört.

Stuart S
Skrev om Solna Relining Service / VillaVVS

Mycket bra och snabb service från början till slut. Företaget klarade av reliningen inom avtalad tid och till avtalat pris. Bra kommunikation både med och inom företaget. Trevlig personal.

Carl-Johan B
Skrev om Solna Relining Service / VillaVVS

Bra bemötande från början till slut. Hade redan vid första besöket inför offert bra svar på alla mina frågor och kunde berätta utförligt om tekniken. Fick offerten snabbt. Alltid bra, snabba svar. Arbetet startade i tid och blev gjort utan onödiga uppehåll. Fakturan kom dagen efter och var på överenskommet belopp.

Kicki R
Skrev om Solna Relining Service / VillaVVS

Allt gick enligt tidplan och ett par överraskelser hanterades galant. Bra gäng!

Ing-Britt E
Skrev om Solna Relining Service / VillaVVS

Proffsigt, artigt och trevligt bemötande genom hela arbetet. Jag är mycket nöjd med alla inblandade i processen från Malin till Mikael, Linus och Alexander. Alla alltid tillgängliga vid mina frågor.

Anne-marie P
Skrev om Solna Relining Service / VillaVVS

Bra service, trevlig personal, bra resultat. Vi fick alla våra avloppsrör relinade

Eva B
Skrev om Solna Relining Service / VillaVVS

Supernöjd, fick snabbt hembesök med offert och sen kom killarna kort därefter och gjorde jobbet på fem dagar som utlovat. Vi kunde bo kvar under tiden och de städade ordentligt efter sig. Kan rekommendera detta företag.

Per W
Skrev om Solna Relining Service / VillaVVS

Bra service och snabb genomfört arbete.

Hans R
Skrev om Solna Relining Service / VillaVVS

Mycket nöjd med arbetet som sköttes snabbt, effektivt och med stor omsorg om vi som var hemma i huset under arbetet. De som arbetade hos oss var dessutom mycket trevliga och noggranna.

Johnny L
Skrev om Solna Relining Service / VillaVVS

Vilken toppen personal allt var super första besöket och personalen som gjorde jobbet,mycket nöjda med alltihopa. Kommer att rekomendera detta företag till alla som behöver hjälp med relining hemma och ,företag.

Charlotta L
Skrev om Solna Relining Service / VillaVVS

Seriös firma med mycket trevlig och pålitlig personal. Arbetet gick helt enligt plan och utfördes på ett väldigt smidigt sätt. Jag kan varmt rekommendera detta företag

Andreas N
Skrev om Solna Relining Service / VillaVVS

Allt funkade mkt bra, Snabbt genomfört arbete.

Jonas Lennart Ulf P
Skrev om Solna Relining Service / VillaVVS

Solna Relining var mycket professionella och trevliga att ha att göra med. De kom när de skulle, höll tidplanen och kostnaden var enligt offert. Vi kan varmt rekommendera Solna Relining för de som funderar på att genomföra en relining i sitt hus.

Peter F
Skrev om Solna Relining Service / VillaVVS

Vi gjorde en relining på hela vårat 70 år gamla avlopp och gänget på Solna Relining utförde ett toppenjobb. De höll sig till schemat och stod för återställning av trägolv som fått en fuktskada under pågående arbete. Utan knussel. Storartat! Rekommenderas varmt.

Anders D
Skrev om Solna Relining Service / VillaVVS

Utmärkt bemötande: snabbt och vänligt bemötande redan vid första telefonkontakten. Hembesök bokades snabbt. Noggrant och professionellt utförd undersökning. Jag erhöll kunniga svar på alla mina frågor. Offert erhölls redan vid besöket. Själva utförandet gick helt enligt tidplanen. Utförarna var lugna, vänliga och varsamma med inredningen. De förklarade utförligt vad de skulle göra och därefter vad de hade gjort. De var flexibla och tog hänsyn till de särskilda önskemål som jag framförde. Som vid större operationer...

Bostadsrättsföreningen 1
Skrev om Solna Relining Service / VillaVVS

Vi kan bara ge stor tumme upp för detta företag! Läste alla goda omdömen och trodde att de var för bra för att vara sanna men det visade sig att detta företag verkligen förtjänar dessa omdömen. Reliningen i vår källare utfördes smidigt, på utlovad tid och alla jag mötte var fantastiskt trevliga på alla sätt. Anita Brf Kullen

Henrik Å
Skrev om Solna Relining Service / VillaVVS

Bra och informativ säljprocess och ett arbete utfört i stort sett enligt plan. Duktiga kommunikativa medarbetare som jobbade hårt och gjorde ett bra jobb. När vi påtalade några mindre saker fixades de omgående med ett fint resultat.

Adam K
Skrev om Solna Relining Service / VillaVVS

De verkade seriösa från början till slut. Fanns viss språkförbistring men aldrig något allvarligt. Alla var riktigt trevliga och jobbet utfördes bra vad jag själv kunde se. Hittade ett ställe i filmerna dom visade med lite veckad strumpa. Det är inte mot vattnet utan med och lite på sidan av röret så jag tror inte det kommer bli problem, men det är där eventuell garanti kommer in. Det dom kan arbeta på är att kanske berätta mer av vad det är man ser på filmerna. Dom säger var men inte om det var några svårigheter eller...

Lennart S
Skrev om Solna Relining Service / VillaVVS

Snabb process i alla led från start till mål. Professionellt utfört arbete. Trevligt bemötande av samtliga inblandade. Vi är mycket nöjda med hela reliningsprocessen av vårt hus. Från filmningen av våra avloppsrör till utförandet och det väldokumenterade arbetet. Rekommenderar starkt Solna Relining!

Jörgen L
Skrev om Solna Relining Service / VillaVVS

Tydliga med hur hela arbetet skulle genomföras, vid genomförandet var de mycket varsamma med huset, plockade undan saker, lade prydligt ut skyddspapper. Efter utfört arbete genomfördes en ambitiös genomgång om vad som gjorts och en rundvandring i huset för att kontrollera att det inte finns läckor etc. Därefter överlämnades en pärm men all tänkbar information, samt filmer på genomfört arbete.

Ulf E
Skrev om Solna Relining Service / VillaVVS

Bra info vid införsäljningen och allt som var avtalat hölls. Gubbarna kom och gjorde klart på tid. Efter vi gjort ett tillägg efter påskrivet avtal kom fakturan och den var nu också enligt vad vi sagt. Mycke snack om ”mackan” men vi såg aldrig till gurun. Tydligen en gigant i branschen.

Kurt-Ive N
Skrev om Solna Relining Service / VillaVVS

Jobbet utfördes på det sätt som offererats. På utlovad tid och med professionell personal. Inte billigast i klassen men man får vad man betalar för.

Mats Ö
Skrev om Solna Relining Service / VillaVVS

Vi har blivit oerhört väl bemötta. Arbetsledningen och Anders var väldigt kommunikativa. Teknikerna som utförde Reliningen var väldigt vänliga o trevliga, där finns dock utrymme för förbättring när det gäller kommunikationen på svenska.

Anne N
Skrev om Solna Relining Service / VillaVVS

Bra första möte, trevligt och tillmötesgående! Blev kontaktad i god tid inför att arbetet skulle dra igång, killarna på plats var punktliga och proffsiga. När problem uppstod upplevde jag att jag fick informationen i god tid och att de gjorde sitt yttersta för att lösa det. I slutändan blev allt väldigt bra, har inget att anmärka på! Över förväntan!

Karin W
Skrev om Solna Relining Service / VillaVVS

Proffshantverkare med hjärna och hjärta! Jag gratulerar mig som hittade dem. Ta dem!!

Hillegren N
Skrev om Solna Relining Service / VillaVVS

Mycket artiga duktiga och trevliga killar. Glada och verkade trivas med sitt arbete. Stort tack för städning efteråt. Väldigt nöjd och företaget rekommenderas.

Lars T
Skrev om Solna Relining Service / VillaVVS

När vi väl hade fått kontakt har vi upplevt service, bemötande samt utförande som professionellt och trevligt,

Peter T
Skrev om Solna Relining Service / VillaVVS

Problem med avlopp. Beställde filmning av avlopp för att veta vad vi bör göra åt problemet. Från första kontakt med utförd filmning och genomgång av offert och hur arbetet går till är vi väldigt nöjda. Arbetet startades och avslutades enligt avtal. Killarna på plats utförde arbetet bra och gjorde en bra slutstädning. Rekommenderar gärna Solna relining till andra som har problem med avloppet.

Eva B
Skrev om Solna Relining Service / VillaVVS

- Professionella, kunniga, processorienterade, vänliga. Engagerade i sina arbetsuppgifter, i kunden och i sitt team. Håller det de lovar. - Egentligen inga förväntningar. Vi har haft otur med hantverkare den senaste tiden. Villa VVS agerande från första kontakt till avslut var långt över våra förväntningarna.. - Vi köpte relining av alla avlopp i huset. Under den veckan som arbetet pågick träffade vi ca 4 medarbetare. Samtliga var oerhört serviceminded, omtänksamma och återkopplade hela tiden kring vad som hände.

Åsa M
Skrev om Solna Relining Service / VillaVVS

Proffsigt från början till slutet. Vi är mer än nöjda och rekommenderar verkligen Solna Relining Service.

Filip B
Skrev om Solna Relining Service / VillaVVS

Proffsiga, svarade på alla frågor så man förstod. Höll tiden på projektet. Artiga, duktiga och trevliga Vi rekommenderar gärna ert företag. Filip Anki och Gösta Borgh

Berit G
Skrev om Solna Relining Service / VillaVVS

Trevligt och professionellt bemötande i all kontakt. Väldigt duktiga på att återkoppla under planerings perioden. När dem kom på plats, gick det bättre än förväntat och allt utfördes till vår nöjdhet. Kan rekommendera Solna Relining.

Pär Martin H
Skrev om Solna Relining Service / VillaVVS

Blev en försening av arbetet pga bristande kommunikation. Detta löstes dock med en ombokning några veckor senare så trots att det inte var optimal planering för vår del kunde jobbet utföras under några dagar då vi hade alterntivt boende. Själva jobbet gick snabbt och resultatet som vi fick filmat inifrån rören ser bra ut. Hur det funkar i praktiken återstår att se men med 10 års garanti känner vi oss trygga med att eventuella problem löses utan att det påverkar oss.

Patrik W
Skrev om Solna Relining Service / VillaVVS

Snyggt och punktligt. Klara före utlovad tid och med ett bra resultat.

Arvi S
Skrev om Solna Relining Service / VillaVVS

köpte relining av avlopsrör som genomfördes helt enligt tidsplan utan några större störningar profesionelt och vänligt bemött.

Britt-Marie A
Skrev om Solna Relining Service / VillaVVS

Bra Jobbat med avloppsrenoveringen! Duktiga och trevliga killar. Vi känner oss trygga nu. Men, dyrt blev det!

Martin H
Skrev om Solna Relining Service / VillaVVS

Trevligt bemötande från början till slut. Bra utfört arbete till rimligt pris. Rekommenderas.

Rune L
Skrev om Solna Relining Service / VillaVVS

Bra bemötande. Professionellt utförande av reliningen

Kristina L
Skrev om Solna Relining Service / VillaVVS

Arbetet har gått bra inga förseningar. Grabbarna som utförde arbetet verkade kunniga och mycket trevliga. Kan rekommendera dem. Kristina

Lars W
Skrev om Solna Relining Service / VillaVVS

Lugnt och tydlig info innan beslut

Bertil M
Skrev om Solna Relining Service / VillaVVS

Det fungerade mycket bra med bokning samt filmning av rör. Bra bemötande. Tid för relining bokades. Dom kom när det var avtalat. Jobbade bra. Det dom inte fungerade felfritt var när det skulle vara klart. Vi blev uppdaterade att det varit lite problem. Sen fick vi höra att det skulle vara klart och avstädat en tid. När vi sen kom hem så stämde det inte alls. Dom var inte alls färdiga. Någonstans brast det i kommunikation mellan arbetsledare och servicepersonal. Hade vi fått rätt information kunde vi kommit hem när allting var klart, en dag senare. Personalen var annars trevlig.

Anne J
Skrev om Solna Relining Service / VillaVVS

Båda personerna jag hade hjälp av från Solna Relining gav inte bara ett mycket professionellt intryck men de uppträde på ett stilfullt sätt mot mig. Goda kommunikatörer och trevligt att få hjälp av dem! Stort tack för hjälpen!

Jan S
Skrev om Solna Relining Service / VillaVVS

Bra bemötande genom hela ledet. Professionellt och noggrant men ändå snabbt genomfört arbete med avstädning och uppföljning.

Inger B
Skrev om Solna Relining Service / VillaVVS

Mycket gott bemötande från första stund med en kunnig säljare som kunde svara på alla frågor i inledningsskedet. Killarna som sedan kom och utförde arbetet arbetade väldigt proffsigt och kunde lösa alla arbetsuppgifter på ett mycket bra sätt. Även när det blev oväntade svårigheter så löste dom det väldigt bra. Förutom att dom var proffsiga på sitt jobb så var dom väldigt trevliga och lätta att kommunicera med. Kändes tryggt att lämna huset under tiden arbete gjordes. Kommunikation med alla inblandade i projektet fungerade...

Gunilla A
Skrev om Solna Relining Service / VillaVVS

Genomgående för alla dem vi mötte, från säljare till utförare, så var bemötandet fantastiskt. Trevliga killar som verkligen visste hur man uppträder och hur man gör ett fantastiskt gott intryck. Att få följa med i processen och veta hur allt ser ut och hur slutresultatet blir, är mycket värt för oss som kunder. Tack killar för goda kontakter!

Mikael S
Skrev om Solna Relining Service / VillaVVS

Mycket gedigen information och trevligt bemötande på alla sätt.

Bengt A
Skrev om Solna Relining Service / VillaVVS

Rakt igenom ett väldigt professionellt genomfört uppdrag, från första mötet till överlämning inklusive dokumentation. Jag kan varmt rekommendera Solna Relining!