Solna Röranalys AB

Solna Röranalys AB

Ring 08-470 53 01 www.solnaroranalys.se
3.8

Välkommen till Solna Röranalys. Vi är specialister på avloppssystem och ventilation och har varit auktoriserad rörinspektion sedan 2003. Med hjälp av vår kamerautrustning ser vi till att dina rörledningar blir fria från sättningar och diverse sanitärt avfall. Några av de åtgärder vi utför är högtrycksspolning, rotskärning &...

4 omdömen om Solna Röranalys AB

Bengt-erik C

Spolning av avloppsrör på landet. Lyckat resultat. Dokumenterad på film

Kyl & Värmepumpservice IVT Center
4.5/5 i betyg av 221 omdömen 4.5 av 221 omdömen

Trevlig och kompetent servicetekniker. Väl utförd underhållsservice. Snabb respons på förfrågan, kort väntetid för besöket. Dessutom kom

Göran K
Skrev om Solna Röranalys AB

Väldigt trevliga och gjorde ett bra jobb med att filma mina avlopp. De hjälper mig även att få in offerter för att åtgärda felen. Rekommenderas!

Andreas H gillar detta
Ulla Marianne B
Skrev om Solna Röranalys AB

Mycket bra och ett trevligt bemötande och bra jobbat

Andreas H gillar detta
Solna Relining Service / VillaVVS
4.8/5 i betyg av 344 omdömen 4.8 av 344 omdömen

Allt gick enligt tidplan och ett par överraskelser hanterades galant. Bra gäng!

carl c
Skrev om Solna Röranalys AB

Villaägare; varning, varning och varning! Denna firma fakturerar 3.125:- för att köra fram ett par kilometer till uppdragsgivaren med en liten skåpbil (kallas 'etablering'). Sedan fakturerar man 1.200:-/ timmen för att 'titta på' uppdraget (arbetskostnad), och utan att informera kunden tillämpar firman 'minimum' fakturering av tre (3) timmar 'närvaro' när räkningen skrivs på kontoret. Och slutligen gjorde man inte jobbet, det gick inte att 'titta efter'! Villaägare; varning, varning och varning! För oseriös fakturering!