Alla kategorier Kläder Stockholms län Stockholm Kungsholmen Solo Kläder Co AB

Sankt Eriksgatan 45, 112 34 Stockholm — Visa karta

Läs vad 7 kunder tycker om Solo Kläder Co AB

• Jacob K
    Jacob K skrev om Solo Kläder Co AB
    Sjukt trevlig personal och grym rea efter julen och midsommar. Dem har alltid ett bra lager och alla sorts storlekar. Köpte en jacka senast på mellandagsrean som va nedsatt från 2400 till 600kr.
  • Sara S
    Sara S skrev om Solo Kläder Co AB
    Har alltid gillat Solo och har handlat på olika Solo flera gånger under åren, men just Solo Västermalmsgallerian sticker ut, de har så oerhört trevliga och proffsiga anställda. Man får alltid en behaglig och schysst hjälp. Jag hatar att prova jeans men hos dem så känns det alltid helt ok. Det blev ett par nya Tiger jeans idag. Tack för bra service! Bra kill och tjejkläder dessutom.
    Jenny C, Jakob J gillar detta
  • Jakob J
    Jakob J skrev om Solo Kläder Co AB
    Jag har alltid varit rätt skeptiskt mot Solo och haft svårt att hitta kläder där som jag vill ha på mig. Men på senare tid har jag blivit mer och mer övertygad om att de faktiskt säljer schyssta grejer.

Det är speciellt två av deras märken som jag tycker gör fantastiska saker, nämligen Made in the Shade och These Glory Days. För 700 spänn kan du få en riktigt grym skjorta vars utseende, modell och kvalité kan jämföras med dyrare märken som Acne och Filippa K, vilket i min värld är sjukt bra!

Jag tror att Solo bör fortsätta att satsa på sådana kläder och bli det H&M inte lyckas med att bli. Ett riktigt bra alternativ för dem som vill se bra ut men inte behöva betala multum.

För övrigt vill jag säga att jag alltid för ett mycket bra bemötande på Solo i Västermalmsgallerian.
  • Simon P
    Simon P skrev om Solo Kläder Co AB
    Bra och snygga kläder till ett billigt pris. Alltid moderiktig design.
  • Emilie L
    Emilie L skrev om Solo Kläder Co AB
    Kanske inte en av Solos bästa butiker. Men här finns absolut en hel del och personalen är grymma på att hitta de perfekta jeansen till dig. Helt klart en av de bättre klädesbutikerna i Västermalmsgallerian
  • Damian G
    Damian G skrev om Solo Kläder Co AB
    Är du ute efter jeans skjorta eller någon skön t-shirt så är solo affären för dig. De har ett stort utbud på jeans några av märkena är levis, diesel, acne och lee. Andra de har är resteröds, lyle & scott, ben sherman m.m. Personalen är hjälpsam och trevlig här.
  • Hanna S
    Hanna S skrev om Solo Kläder Co AB
    Nils v, Nils v gillar detta

Sankt Eriksgatan 45, 112 34 Stockholm