Alla kategorier Övrigt Stockholms län Nacka Solsidans Djurklinik

Torggatan 23, 133 31 Saltsjöbaden — Visa karta

Box 6088, 17106, Solna
Mälarvikens Tak & Bygg
Dan T:
Anlitade Mälarvikens tak och bygg för att byta taket på min gamla mors hus i Järfälla. Bemötandet var utmärkt och pålitligt och när det till...

Läs vad 2 kunder tycker om Solsidans Djurklinik

• Magnus S
    Magnus S skrev om Solsidans Djurklinik
    VARNING - Kass vård och våldsam ägare!

Vår katt lämnades in här för kräkningar, efter 4 dagars vård och att han fått stanna över natten på kliniken hade de inte hittat orsaken till kräkningarna och behandlat med dropp och anti-krärkmedel. När vi till slut hämtar hem katten är han i jättedåligt skick, bara man lyfter i honom kommer det upp vatten och rinner slem ur munnen. Vi åker därför till Bagarmossens djursjukhus och lämnar in honom där. Efter någon timme ringer de och säger att de har röntgat och att han har stopp i tarmen p.g.a. att han svalt något olämpligt. Solsidan hade också röntgat men sagt att det INTE var något stopp.
    Nu måste han akut opereras men oddsen är dåliga då han är så försvagad av de 4 dagarna med fel vård. Han dör sedan efter operationen, bara 1 år gammal och fullt frisk och stark katt. Fruktansvärt!

Men det värsta skulle visa sig komma när vi nu ville kräva tillbaka pengarna för kostnaden för felbehandlingen hos Solsidans Djurklinik. Vi söker ägaren Rebecka Brammeby i 2 ½ månads tid men hon besvarar oss inte och undviker oss, både per telefon, mail och när vi åtskilliga gånger besökt kliniken. Till slut åker vi dit en sista gång och sätter oss och väntar tills hon tar sig tid att bemöta oss, vi sitter och väntar i 30 min tills det gått 10min över stängning. Då kommer en i personalen och räcker över en telefon till oss, vi tar luren och då är det polisen!! Ägaren Rebecka Brammeby har alltså ringt och anmält oss för att hon vill skrämma bort oss. Då polisen märker att inget hot förkommer läggs samtalet ned ganska omgående. Vi går då in till Rebeckas kontor för att fråga vad som pågår, varpå hon flyger upp ur sin stol och skriker för full hals en massa själsord och slår och knuffar både mig och min sambo hårt, flera gånger. Vi går därifrån och blev tvungna att göra en polisanmälan på händelsen!

Passa er för denna klinik, det är livsfarligt både för dig och ditt djur!
  • Åsa N
    Åsa N skrev om Solsidans Djurklinik
    Under all kritik. Otrevligt bemötande, ofräsha lokaler, och priset slutade på det dubbla jämfört med det avtalade priset!

Vi fick även vänta i 45 minuter efter avtald tid, utan någon information varför det dröjde. Sköterskan tog så hårt i vår lilla hund att hon skrek, vilket kändes väldigt oprofesionellt.

Sammanfattat, Solsidans Djurklinik är inte ett ställe vi kommer att återvända till!

Torggatan 23, 133 31 Saltsjöbaden