Solvo VVS

Sturegatan 34, 172 31 Sundbyberg — Visa karta

AB Solvo VVS & ISOL är ett svenskt företag med huvudkontor i Stockholm. Etablerat 1946. "Rörmokarn för dig". Vi har lång erfarenhet inom VVS & Rörisolerings-branschen. Vi är ett rör & rörisolerings företag som utför alla sorters VVS & rörisolerings uppdrag från små service jobb till större entreprenader. Våra anställda är självklart certifierade rörmokare & tekniska isolerare & har många års erfarenhet och breda kunskaper i branchen. AB Solvo VVS & ISOL expanderar stadigt och strävar efter att kunder och leverantörer alltid ska vara nöjda. Självklart säljer vi alla sorters VVS-produkter som blandare, duschväggar, golvvärmesystem, värmepumpar och varmvattenberedare. Nybyggnation, stambyten eller byta ut en "kran" - alla jobb är lika viktiga för oss. Självklart innehar vi Säker Vatten Ackreditering då vi anser att våra montörer skall vara 100% proffs på det dom gör.
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Övriga företag nära Solvo VVS:

Torplyckegränd 134, Vällingby
Kontakta oss för mer info! Läs mer ›
Björn F:
Fräste ett gäng stubbar åt mig. Snabbt och smidigt. Toppservice!

Läs vad 8 kunder tycker om Solvo VVS

• Tobias
    Tobias skrev om Solvo VVS
    Trevliga och professionella!
    Fixade till min diskmaskin, blandare osv. Blandaren visade sig vara trasig när den kom på plats, men dom fixade en ny på Dahl och smällde dit. Service som uppskattas.
  • Peter F
    Peter F skrev om Solvo VVS
    Mycket professionell och duktig fältpersonal, de gjorde ett perfekt jobb, var lyhörda för våra önskemål, slutförde jobbet innom angiven tid, städade upp efter sig och mycket prisvärda - vad mer kan man önska sig.
  • Hanna H
    Hanna H skrev om Solvo VVS
    Snabb och bra service, lätta att kommunicera med.
  • Mats B
    Mats B skrev om Solvo VVS
    Trevlig personal som utförde ett bra arbete och blev klara inom den uppgjorda tidsramen
  • Gabriella W
    Gabriella W skrev om Solvo VVS
    Mycket proffesionella & serviceinriktade. Alltid i tid och har bra priser.
  • Pontus
    Pontus skrev om Solvo VVS
    Vi har en komplicerad VVS installation som inte var färdiginstallerad av den andra firman. Solvo lyckades lösa resterande installationsproblem proffsigt och effektivt.
  • Gabriella I
    Gabriella I skrev om Solvo VVS
    Solvo VVS har gjort tre jobb hos mig. Renoverat badrum, installerat tvättmaskin och torktumlare, samt satt in en avfallskvarn. Solvo VVS är mycket professionella och kommer alltid i tid. De är trevliga och har bra priser. Det är därför jag anlitar dom när jag behöver hjälp med VVS:en.
  • Fleming S
    Fleming S skrev om Solvo VVS
    Bra service, måna om att hålla hög kvalitet. Puktliga.

Sturegatan 34, 172 31 Sundbyberg