Solvo VVS

Sturegatan 34, 172 31 Sundbyberg — Visa karta

AB Solvo VVS & ISOL är ett svenskt företag med huvudkontor i Stockholm. Etablerat 1946. "Rörmokarn för dig". Vi har lång erfarenhet inom VVS & Rörisolerings-branschen. Vi är ett rör & rörisolerings företag som utför alla sorters VVS & rörisolerings uppdrag från små service jobb till större entreprenader. Våra anställda är självklart certifierade rörmokare & tekniska isolerare & har många års erfarenhet och breda kunskaper i branchen. AB Solvo VVS & ISOL expanderar stadigt och strävar efter att kunder och leverantörer alltid ska vara nöjda. Självklart säljer vi alla sorters VVS-produkter som blandare, duschväggar, golvvärmesystem, värmepumpar och varmvattenberedare. Nybyggnation, stambyten eller byta ut en "kran" - alla jobb är lika viktiga för oss. Självklart innehar vi Säker Vatten Ackreditering då vi anser att våra montörer skall vara 100% proffs på det dom gör.
Sollentunavägen 163 c, 19122, Sollentuna

Övriga företag nära Solvo VVS:

Torplyckegränd 134, Vällingby
Kontakta oss för mer info! Läs mer ›
Ola S:
Bra kommunikation med företaget. Väl utfört arbete. Inget att klaga på

Sollentunavägen 163 c, Sollentuna
Stopp i avloppet? Spolvision AB hjälper dig med all sorts spolning. Vi är proffs... Läs mer ›
Per N:
Anlitade Spolvision när vi hade stopp i avloppet. Snabb service, fasta priser och trevligt bemötande.

Läs vad 8 kunder tycker om Solvo VVS

Sturegatan 34, 172 31 Sundbyberg