Sophias Städ & Service AB

Sophias Städ & Service AB

sophiasservice.se
  • BadgeFourYears

Välkommen till Sophias Städ & Service Grupp AB! Vi är er professionella städleverantör -för privat och företags -kunder stort som litet. När ni anlitar oss får ni tid över att focusera på det viktiga i er vardag. Med städtjänster från oss får ni kontinuitet, kvalitet, ansvar, trygghet och gott bemötande. Våra städtjänster:...

81 omdömen om Sophias Städ & Service AB

Sedan starten hos Reco 2021

Susanne F
Skrev om Sophias Städ & Service AB

Sophias Städ & Service utförde golvvård på kontoret och matsalen. Riktigt bra bemötande med bra bedömning av vad jobbet skulle innebära. Golven blev fina och vi är väldigt nöjda.

Svar från Sophias Städ & Service AB

Hej Susanne, glädjande med ett fantasktiskt omdöme och att vi lycktas göra er väldigt nöjda med utfört arbete och bemötande! Stort tack! Med vänliga hälsningar, Sophia Remmo

Rita S
Skrev om Sophias Städ & Service AB

Vi har hela tiden blivit bra bemötta av firman. Har inget att klaga på. Firman har levt upp till våra förväntningar och hela huset känns verkligen rent när firman lämnar. Vi ångrar inte att vi köpte städning var fjortonde dag. Vi har ingen erfarenhet av städfirmor men denna gör ett mycket bra jobb.

Svar från Sophias Städ & Service AB

Hej Rita, så roligt att vi lever upp till era förväntningar och att vi gör ett bra jobb! Vår målsättning är att alltid lämna efter oss en städning med högsta kvalitet, där känslan ska vara just Rent. Tack för omdömet! Med vänliga hälsningar, Sophia Remmo

Nina S
Skrev om Sophias Städ & Service AB

Mycket proffsigt bemötande genom hela processen. Från offert till slutstädningen.

Svar från Sophias Städ & Service AB

Hej Nina, stort tack för ditt fina omdöme! Vi strävar alltid och är glada för att vi levererat genomgående professionell och god service. Varmt välkommen tillbaka! Med vänliga hälsningar, Sophia Remmo.

Cecilia P

Trevligt bemötande! Perfekt städ! All kontakt smidig

Svar från Sophias Städ & Service AB

Hej Cecilia, vi är överväldiga över ditt fina omdöme, stort tack! Med vänliga hälsningar, Sophia Remmo

Carita B
Skrev om Sophias Städ & Service AB

Mycket trevligt bemötande. Duktiga och trevliga . Uppfyllde våra förväntningar. Vi hade storstädning och är väldigt nöjda med allt!

Svar från Sophias Städ & Service AB

Hej Carita, underbart att vi uppfyllt era förväntningar! Vi ser fram emot att få fortsätta med hemstädningen hos er. Stort tack för ditt omdöme. Med vänliga hälsningar, Sophia Remmo

Doris R
Skrev om Sophias Städ & Service AB

Jag fick ett bra bemötande och dom uppfyllde alla mina förväntningar Jag hade beställt en storstädning och dom gjorde ett mycket bra jobb

Svar från Sophias Städ & Service AB

Hej Doris, strålande att vi uppfyllde dina förväntningar och att vi bemött dig enligt våra riktlinjer, så roligt! 😊 Med vänliga hälsningar, Sophia Remmo

Nina S
Skrev om Sophias Städ & Service AB

Sophias städ överträffar mina förväntningar gång på gång. ”sista minuten” lösningar ordas vid kort varsel om extra hjälp. Kontinuitet i bästa städ kvalitét och samma personal som känner till både oss som personal och våra lokaler. Det är tryggt! Sophia och hennes personal är alltid glada och tillmötesgående. Pålitliga! Så tacksamma för vårt mycket goda samarbete!

Svar från Sophias Städ & Service AB

Hej Nina, underbart med att vi kan levererar service och städning på bästa sätt till er arbetsplats. Stort tack för förtroendet och gott samarbete! Med vänliga hälsningar, Sophia Remmo

Juha R
Skrev om Sophias Städ & Service AB

Trevligt bemötande och bra utförd flyttstädning

Svar från Sophias Städ & Service AB

Hej Juha, stort tack för ditt fina omdöme! Kul att vi hållit leverans och bemötande enligt vårt motto. Varmt välkommen tillbaka! Med vänliga hälsningar, Sophia Remmo

Nina N
Skrev om Sophias Städ & Service AB

Så proffsigt bemötande och planering av städhjälp. Riktigt duktiga anställda. Använder denna firma privat och uppdrag på jobbet. Alltid i tid. Bra villkor både för mig som kund och för de anställda. Bra kommunikation. Jag rekommenderar Sophias städ varmt och uppriktigt. Har varit igenom ett gäng städfirmor. Sophias är tveklöst den bästa!

Svar från Sophias Städ & Service AB

Hej Nina, tusen tack för dem fina orden! Det är med glädje vi levererar städtjänster med bra villkor för dig och vår städpersonal som också uppfyller kvalitetsstädning. Med vänliga hälsningar, Sophia Remmo

Cecilia P
Skrev om Sophias Städ & Service AB

Köpte flyttstäd allt fungerade perfekt mycket nöjd!

Svar från Sophias Städ & Service AB

Hej Cecilia, så otroligt roligt med ett så fint omdöme! Härligt att vi kunnat leverera allt på topp. Varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar, Sophia Remmo

Erik Ö
Skrev om Sophias Städ & Service AB

Vi upplevde att vi fick bra service.. Städningen var mycket bra.

Svar från Sophias Städ & Service AB

Hej Erik, fantastiskt att vi utfört mycket bra flyttstädning och att ni fått bra service! Vi arbetar alltid för att våra kunder ska vara 100% nöjda. Varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar, Sophia Remmo

Maria S
Skrev om Sophias Städ & Service AB

Sophias städ och service gjorde en mycket bra flyttstädningen. Bemötandet var mycket bra, offerten kom snabbt och ändrades snabbt när jag la till balkong-inglasningen och rengöring av persienner. Allt gick smidigt, lämnade in nycklar i förväg och möte upp när de var klara och besiktades städningen. Rekommenderar dem. Maria

Svar från Sophias Städ & Service AB

Hej Maria, så roligt att vi håller bemötande, service och kvalitet på högsta nivå till dig! Tusen tack för omdömet och rekommendationen. Varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar, Sophia Remmo

Mattias B
Skrev om Sophias Städ & Service AB

Alltid fint att komma hem till ett rent hem efter utfört arbete! Utmärkt städning och som kund lätt att kommunicera med företaget. Noggranna och trevliga!

Svar från Sophias Städ & Service AB

Hej Mattias, strålande med en fantastisk feedback! Tusen tack för det! Med vänliga hälsningar, Sophia Remmo

Isabelle N
Skrev om Sophias Städ & Service AB

Jag kom in i lägenheten efter flyttstädning och det var STRÅLANDE rent och fint! Wow!! Vilket superbra städteam. Jag är helnöjd med flyttstädningen och ringer helt klart igen om vi behöver städtjänster i framtiden. Kan verkligen rekommendera Sophia’s Städservice!!

Svar från Sophias Städ & Service AB

Hej Isabelle, stort tack för varmt och fint omdöme! Fantsktiskt att vårt städteam håller kraven på flyttstädningar och har uppfyllt dina förväntningar. Du är varmt välkommen! Med vänliga hälsningar , Sophia Remmo

Ulf J
Skrev om Sophias Städ & Service AB

Trevligt bemötande, bra utfört jobb och verkar ha bra ordning!

Svar från Sophias Städ & Service AB

Hej Ulf, stort tack för dina fina ord om oss. Varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar, Sophia Remmo

Ritva Marketta B
Skrev om Sophias Städ & Service AB

Mycket bra bemött av Sophia. Jag köpte städning första gången i mitt vuxna liv av företaget som jag hittade på Facebook. Mycket nöjd av allt och personen som gjorde arbetat.

Svar från Sophias Städ & Service AB

Hej Marketta! Stort tack för tiden du skrivit ditt omdöme och att du valt oss som städleveratör. Det gäldjer oss att du känner dig mycket nöjd med vårt bemötande och städningen. Med vänliga hälsningar, Sophia Remmo

Eva N
Skrev om Sophias Städ & Service AB

Punktligt och noggrant 😊Alltid till vår fulla belåtenhet . Städhjälp var annan vecka 5 tim/gång

Svar från Sophias Städ & Service AB

Hej Eva, stort tack för din tid att skriva fint omdöme! Det glädjer oss att ni varit nöjda med vår hemstädning. Med vänliga hälsningar, Sophia Remmo

Anna A
Skrev om Sophias Städ & Service AB

Gott bemötande och väl utförd storstädning. Det kändes att allt var gjort med omsorg. Återkommer gärna till detta företag och rekommenderar till andra. Dessutom rimligt pris!

Svar från Sophias Städ & Service AB

Hej Anna, stort tack för din fina feedback! Det glädjer oss, varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningen, Sophia Remmo

Lars N
Skrev om Sophias Städ & Service AB

Mycket nöjd med storstädningen. De var noggranna och trevliga.Ser fram emot lika bra städning var 14:e dag

Svar från Sophias Städ & Service AB

Hej Lars, tusen tack för ditt fina omdöme! Så roligt att ni är mycket nöjda, vi ser fram emot att få leverera kvalitetsstädning till er! Med vänliga hälsningar, Sophia Remmo

Camilla R
Skrev om Sophias Städ & Service AB

Tog dom som flyttstädning. Trevligt bemötande. Duktiga och noggranna. Passade tider.

Svar från Sophias Städ & Service AB

Hej Camilla, stort tack för fina ord! Önskar er lycka till med nya bostaden. Med vänliga hälsningar, Sophia Remmo

Eva H
Skrev om Sophias Städ & Service AB

Jättebra! Efter tidigare fönsterputs var vi så nöjda. Städning lgh, första gången, mycket nöjda med personal och utförande.

Svar från Sophias Städ & Service AB

Hej Eva, stort tack för ditt fina omdöme! Så roligt att ni var jätte nöjda med vår fönsterputsning och nu även är ni mycket nöjda med hemstädningen och städpersonen. Vi hoppas på ett fortsatt gott samarbete! Med vänliga hälsningar Sophia Remmo

Vivan T
Skrev om Sophias Städ & Service AB

Blev bra jättebra bemött av tjejerna som kom och putsade fönster.Hade stora förväntningar och tjejerna levde upp till dem mycket bra jobb.Köpte fönsterputs och blev riktigt nöjd

Svar från Sophias Städ & Service AB

Hej Vivian, tusen tack för dina fin ord! Så roligt att vi levde upp till dina stora förväntningar. Varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Sophia Remmo

Anita B
Skrev om Sophias Städ & Service AB

Bra bemötande telefon och mailkontakt Över förväntan även denna gång Jag köpte fönsterputsning. Så proffsigt och prisvärt plus även för fönsterputsaren

Svar från Sophias Städ & Service AB

Hej Anita, stort tack för ditt fina omdöme! Vi hoppas på att få fortsätta leverera kvalitetsmässig fönsterputsning till er. Med vänliga hälsningar Sophia Remmo

Maria Å
Skrev om Sophias Städ & Service AB

Vi har den allra bästa städningen och är oerhört tacksamma över att valt er. Kvaliteten på städningen är toppklass och vi vill inte byta ut vår person som varannan vecka omtänksamt med stor kvalitet städar vårt hem. Henne vill vi verkligen lyfta. Hon är något extra och håll hårt i henne. Önskar er en trevlig sommar! Maria i Ekviken!

Svar från Sophias Städ & Service AB

Hej Maria, tusen tack för ditt fina omdöme! Vi är väldigt glada och tacksamma för att få möjligenheten att få leverera kvalitetsmässig städning, service och gott bemötande. Vi håller hårt och värdersätter henne högt och all annan personal. Vi önskar er en riktig skön sommar! Med vänliga hälsningar Sophia Remmo

Christer A
Skrev om Sophias Städ & Service AB

Bästa städfirman! Trevlig personal bra utförda arbeten bra service!

Svar från Sophias Städ & Service AB

Hej Christer, vi tackar ödmjukast för dina fina ord om oss! Vi är tacksamma för att få möjligheten att utföra återkommande städning hos er. Med vänliga hälsningar Sophia Remmo

Anna M
Skrev om Sophias Städ & Service AB

Vi har varit väldigt nöjda med Sophias Städ & Service AB! Hög kvalité, bra kommunikation och något som varit viktigt för oss en flexibilitet när livet kommit mellan!

Svar från Sophias Städ & Service AB

Hej Anna, stort tack för ditt fina omdöme! Vi är väldigt glada över att fått hjälpa till med vår städservice hos er. Mvh Sophia

Barbro S
Skrev om Sophias Städ & Service AB

Väldigt trevligt bemötande av de personer vi träffat och särskilt av den städerska som tilldelats oss. Tyvärr en viss språkbarriär som drar ner betyget en aning

Svar från Sophias Städ & Service AB

Hej Barbro, vi tackar ödmjukast för ditt fina omdöme! Så roligt att ni tycker bemötandet är väldigt trevligt. Vi tilldelade städerskan baserat på ert önskemål att få just henne vilket vi hoppas att storstädningen och hemstädning också lever upp till era förväntningar. Soliga häsningar, Sophia

Ingrid L
Skrev om Sophias Städ & Service AB

Två glada, trevliga tjejer, som verkar gilla sitt jobb, kom och gjorde storstädning. Jag är mycket nöjd!

Svar från Sophias Städ & Service AB

Hej Ingrid, så roligt att du är mycket nöjd med storstädningen vår personal har utfört hos er! Vi ser fram emot att få fortsätta leverera hemstädning till er med kvalitét, glad personal och god service. Stort tack för ditt fina omdöme. Mvh Sophia

Ewa L
Skrev om Sophias Städ & Service AB

Enkel och snabb gällande kontakten. Bra bemötande. Flyttstädningen utfördes i det mesta till belåtenhet. Vid påpekande skedde snabba och bra åtgärder. Rekommenderas.

Svar från Sophias Städ & Service AB

Hej Ewa, stort tack för att ni beställde flyttstädning från oss! Dina din fina ord betyder mycket för oss, vi är mycket glada över att fått hjälpa. Varmt välkommen åter! Mvh Sophia

Cajsa S
Skrev om Sophias Städ & Service AB

Bra utfört arbete, noga, punktliga och trevliga!

Svar från Sophias Städ & Service AB

Hej Cajsa, stort tack för din fina feedback! Det var ett nöje att få utföra flyttstädning för er! Varmt välkommen åter! Mvh Sophia

Ingrid H
Skrev om Sophias Städ & Service AB

Trevlig personal. Utmärkt städning där personalen ser vad som ska göras. Lyhörda för önskemål. Vi är väldigt nöjda. Vi har prövat andra bolag tidigare men dessa är bäst.

Svar från Sophias Städ & Service AB

Hej Ninni, stort tack för dina fina ord om oss! Vi är väldigt glad över att få hjälpa till med hemstädning hos er. Mvh Sophia

CHRISTIAN K
Skrev om Sophias Städ & Service AB

Väldigt fin städning (rent och snyggt) Städningen löpte på precis som vi fått information om i förväg. Är väldigt nöjd med eran service.

Svar från Sophias Städ & Service AB

Hej Christian, stort tack för ditt fina omdöme! Så roligt att vi har levererat städningen enligt vår information och att du är väldigt nöjd med oss! Vi ser fram emot möjlighet att få fortsätta ge er ett rent och snyggt hem! Mvh Sophia

Emma K
Skrev om Sophias Städ & Service AB

Jag anlitade dem för flyttstäd. Enkelt och smidigt i konversationen innan. Avstämning före start. Väldigt fint o rent städat. Inget att anmärka på. Ugnen blev som ny och fönstren har nog aldrig varit så skinande rena. Helnöjd! Kan varmt rekommendera dem som städleverantör. Hade jag inte varit nöjd, kände jag ett tydligt stöd och lätt till åter kontakt. Men såklart inget som behövdes men var en trygghet och dem följde upp och fullföljde sitt uppdrag, från början till slut. Tack 💚

Svar från Sophias Städ & Service AB

Hej Emma, vi tackar ödmjukast för din tid att skriva ditt fina omdöme! De känns tryggt att du kände dig trygg med oss som städleverantör och så kul att ni som säljare och köpare är nöjda med flyttstädningen. Stort tack för att du rekommenderar oss och varmt välkommen åter! Mvh Sophia!

Björn L
Skrev om Sophias Städ & Service AB

Väldigt bra bemötande och väldigt flexibel angående tider,

Svar från Sophias Städ & Service AB

Hej Björn, tack för ditt omdöme! Vi är glada över att få vara behjälpliga med alla våra hushållsnära tjänster. Varmt välkommen åter! Mvh Sophia

Anna D
Skrev om Sophias Städ & Service AB

Aldrig haft så rena fönster!! Bra service och trevligt bemötande.

Svar från Sophias Städ & Service AB

Hej Anna, tack för ditt fina omdöme! Så roligt att ni är nöjda med vår fönsterputsning. Mvh Sophia

Soheil A
Skrev om Sophias Städ & Service AB

Utmärkt arbete som utfördes av mycket kunniga och engagerade personal som var service minded och flexibla. Vi blev Positivt överraskade från vår första samtal till arbetet var klar, eftersom allt gick mycket smidigt och enkelt till från början till slut. Har inte varit med om att få så mycket positiva reaktioner från våra medarbetare på måndagar, alla är nöjda med det arbete som Sophias städ utför. Vi är mycket nöjda och ser framemot långvarig samarbete med dom, så jag rekommenderar dom verkligen till alla som behöver städ tjänster . Mvh Soheil Dahlqvist

Svar från Sophias Städ & Service AB

Hej Soheil, vi tackar ödmjukast för ert fina omdöme! Vi är mycket glada över att vi kan få leverera god service, med kontinuitet, kvalitet, flexibilitet och gott bemötande till ert företag. Vi ser fram emot ett fortsatt gott samarbete! Mvh Sophia

Katarina H
Skrev om Sophias Städ & Service AB

Vi använder Sophias Städ & Service vid flyttstäd och även vid hemstäd/veckostädning. Vi blir alltid vänligt bemötta. Sophia är mycket serviceminded och proffsig. Vi är mycket nöjda med städningen.

Svar från Sophias Städ & Service AB

Hej Katarina, stort tack för ditt omdöme och dem fina orden! Det glädjer oss att vi får leverera våra städtjänster till er som ni är nöjda med och hoppas på en fortsatt fin höst tillsamman med er. Mvh Sophia Remmo

Bozena M
Skrev om Sophias Städ & Service AB

Vi är jätte nöjda med Sophias Städ. Väldigt trevlig, kompetent och professionell städfirma. Rekommenderas!

Svar från Sophias Städ & Service AB

Hej Bozena, tack för era fina ord! Det är glädjande att vi får leverera professionell företagsstädning till er! Mvh Sophia

Lars N
Skrev om Sophias Städ & Service AB

Vi köpte fönsterputs och de gjorde ett mycket bra jobb.

Svar från Sophias Städ & Service AB

Hej Lars, stort tack för ditt fina omdöme! Det glädjer oss att vi fått möjlighet att leverera fönsterputsning ni är mycket nöjda med. Mvh Sophia Remmo

Git E
Skrev om Sophias Städ & Service AB

Jag köpte storstädning. Väldigt skönt att få städat där man själv inte ens tänker att det borde städas

Svar från Sophias Städ & Service AB

Hej Git, tack för ditt omdöme! Så roligt att vi kunde leverera en storstädning där vrån och kanter togs också. Varmt välkommen åter! Mvh Sophia

Susanna B
Skrev om Sophias Städ & Service AB

Storstädning av villa. Fint och gick snabbt med tre personer på plats. Mycket nöjd, kommer definitivt anlita Sophias igen.

Svar från Sophias Städ & Service AB

Hej Susanna, stort tack för ditt fina omdöme! Det glädjer oss att du är så nöjd med oss. Du är varmt välkommen åter! Mvh Sophia Remmo

Johan Holm
Skrev om Sophias Städ & Service AB

Väldigt trevlig, kompetent och flexibel städfirma som kan rekommenderas!

Svar från Sophias Städ & Service AB

Hej Johan, tack för dina fina ord och att du rekommenderar oss! Vi är glada över att du är nöjd med vår hemstädning som tjänst. Mvh Sophia Remmo

Gabriel I
Skrev om Sophias Städ & Service AB

Sophia. serviceinriktad och orienterad person som värnar både anställdas välstånd och kunden. gediget arbete med detaljarbete och främst enkel att ha göra med. kommer bli fler städnings uppdrag med dem. mvh

Svar från Sophias Städ & Service AB

Hej Gabriel, stort tack för ditt fina omdöme! Ni är varmt välkomna åter! Mvh Sophia Remmo

Michel R
Skrev om Sophias Städ & Service AB

Blev jättebra bemött och exemplarisk flyttstädning!

Svar från Sophias Städ & Service AB

Hej Michel, tack för ditt omdöme och kul att du och nya ägaren av bosten är så nöjda med vår flyttstädning! .Mvh Sophia Remmo

Sara O
Skrev om Sophias Städ & Service AB

Tillmötesgående och mycket bra utfört arbete!!

Svar från Sophias Städ & Service AB

Hej Sara, tack för ditt omdöme! Och stort tack för att ni valde oss som städleverantör för er flyttstädning. Mvh Sophia Remmo

Peter L
Skrev om Sophias Städ & Service AB

Trevligt bemötande både i telefon o sedan vid överlämnande av nycklar, ja beställde flytt städ av lgh och ja förväntade mig en ren o fin lgh vilket också blev

Svar från Sophias Städ & Service AB

Hej Peter, tack för ditt fina omdöme! Det glädjer oss att få leverera gott bemötande och en flyttstädning som levde upp till dina förväntningar. Mvh Sophia Remmo

Helene K
Skrev om Sophias Städ & Service AB

Vi är jätte nöjda med Sophias Städ. Fint och fräscht när man kommer hem. Kan verkligen rekommendera dem till andra.

Hej Helene, stort tack för dina fina ord och rekommendation! Mvh Sophia Remmo

Towe S
Skrev om Sophias Städ & Service AB

Proffsiga, alltid i tid och lämnar så rent och fint. Supernöjd.

Svar från Sophias Städ & Service AB

Hej Towe, tack för ditt fina omdöme! Vi är glada över att göra er supernöjda med hemstädning. Mvh Sophia Remmo

Sabina L
Skrev om Sophias Städ & Service AB

Pålitlig, personlig och noggrann. Rekommenderas!

Svar från Sophias Städ & Service AB

Hej Sabina, tack för ditt omdöme och att du rekommenderar oss för hemstädning! Mvh Sophia Remmo

Ellen H
Skrev om Sophias Städ & Service AB

Flexibla, öppna för feedback och bra resultat! Vi är nöjda med vår hemstädning varannan vecka.

Svar från Sophias Städ & Service AB

Hej Ellen, tack för ditt fina omdöme! Vi är glada över att ni är nöjda med hemstädningen från oss. Mvh Sophia Remmo