Sophias Städ & Service Grupp AB

Sophias Städ & Service Grupp AB

Läs vad 9 kunder tycker om Sophias Städ & Service Grupp AB 2

2021-04-13
    På rekommendation valde jag att testa Sophias städ & service då framförallt priset var lägre och jag hör bra om dom. Beställde hemstädning samt fönsterputs och måste säga att dom levde upp till mer en mina förväntningar. inget annat en väldigt nöjd. Stort TACK!
    Hej Tina, stort tack för ditt fina omdöme! Mvh Sophiasservice Sophias Städ & Service Grupp AB
    2021-03-28
    Provat hemstäd två gånger. Nöjd med både utförandet och servicen. Bra kommunikation kring vem som kommer och ska utföra städningen, och de har svarat snabbt på både Mail och sms.
    Hej Jeanette, tack för ditt omdöme! Önskar dig en fin dag. / Sophiasservice Sophias Städ & Service Grupp AB
    2021-03-22
    Håller vad de lovar... Mycket flexibla pålitliga och tydliga.
    Skönt med personal som vi kan kommunicera med.
    Städning utöver det vanliga..!!
    Kan starkt rekommenderas.
    Hej Linda, tack för det fina omdömet! Önskar er en fin dag. / Sophiasservice Sophias Städ & Service Grupp AB
    2021-03-19
    Hemstädning med fönsterputs var enkelt att beställa från företaget. Jag är mycket nöjd med städningen som gjordes!
    Hej Lili, tack för det fina omdömet! Önskar er en fin dag. / Sophiasservice Sophias Städ & Service Grupp AB
    2021-03-19
    Den mest pålitliga städfirman, trygga och ärliga, håller verkligen vad dem lovar. Personal som gör sitt jobb på riktigt till skillnad från andra städfirmor som varit hos mig. Rekommenderar dem verkligen till alla.
    Hej Inger, tack för det fina omdömet! Önskar dig en fin dag. / Sophiasservic Sophias Städ & Service Grupp AB
    2021-03-17
    Rekommenderas varmt!! Bokat regelbunden hemstädning men känslan är mer av att vi får storstädning. Så otroligt noga och grym service!!
    Hej Sten! Stort tack för den fina rekommendationen. Sophias Städ & Service Grupp AB
    2021-03-04
    Trevligt bemötande o effektiv noggrann städning!
    Hej Richard, tack för det fina omdömet! Önskar er en fin dag. / Sophiasservic Sophias Städ & Service Grupp AB
    2021-03-02
    Vi har städning en gång i veckan, och jättenöjda! Aldrig några problem, proffesionellt bemötande och klanderfritt utförande. Kan verkligen rekommenderas!!
    Hej Elina, stort tack för den fina rekommendation! Önskar er en fantastisk dag. Sophias Städ & Service Grupp AB
    2021-02-24
    Håller vad de lovat, kommer i tid och är noggranna. Luktar fräscht när jag kommer hem.
    Hej Maria, tack för ditt omdöme! Önskar dig en fantastiskt trevlig helg! Sophias Städ & Service Grupp AB