Soso Bygg AB

Soso Bygg AB

www.soso.se
  • BadgeFourYears

VÄLKOMMEN TILL STOCKHOLMARNAS FAVORIT BYGGFÖRETAG! Soso Bygg är ett komplett och väl omtalat byggföretag i Stockholm som har gjort sig kända med att hjälpa stockholmare genomföra sina renoveringsprojekt. Från första kundbesök och designhjälp till ett noggrant utfört arbete har företaget tagit sig till att vara ett av Stockholms...

76 omdömen om Soso Bygg AB

Sedan starten hos Reco 2020

Bianchi S
Skrev om Soso Bygg AB

Snabba och duktiga! Hjälpte och tipsade Mycket trevlig att prata med jag Rekommenderar dom för dom lyssnar på en innan man gör någonting mycket kunnig på sina oråden det är A och O en engång ett stort Tack för hjälpen Rekommenderar starkt!

Emma W
Skrev om Soso Bygg AB

Snabba och duktiga! Hjälpte och tipsade med saker jag från början inte frågat om hjälp kring. Flexibla och trevliga! Rekommenderar starkt!

First-Name L
Skrev om Soso Bygg AB

Lyxiga badrum och superfina totalrenoveringar av hus.

Channa P
Skrev om Soso Bygg AB

Service på en uppskattad nivå.

Mamo N
Skrev om Soso Bygg AB

Jag är mycket nöjd med Soso Bygg. De har renoverat riktigt snygg badrum med helentreprenad. Rekommenderar starkt.

Per Anders H
Skrev om Soso Bygg AB

Deras sällskap var mycket bra och de lärde ut sin erfarenhet till andra..

Michael H
Skrev om Soso Bygg AB

Tack för hjälpen, väldigt bra service!

Mahammed M
Skrev om Soso Bygg AB

Det har funkat bra att praktiker hos soso bygg. Dessa 6 veckorna har det varit lärorikt och intressant. Jag kan tänka mig att jobba här

Robbert P
Skrev om Soso Bygg AB

Bra kommunikationer, proffs arbete, , jätte fint resultat.

Dan G
Skrev om Soso Bygg AB

Snabbt och professionellt utfört arbete. Vi beställde en liten badrumsrenovering och några rörförlängningar. Det blev superfint. Allt var väldigt ordentligt gjort. Kan starkt rekommendera Soso Bygg AB.

Elias S
Skrev om Soso Bygg AB

Pålitligt företag med fokus på kvalite. Väldigt transparenta och vägleder vid frågor. Skulle starkt rekommendera SOSO när det gäller badrums renovering

Alexander F
Skrev om Soso Bygg AB

Seriöst företag som man märker har fokus på kvalitet och tryggheten vilket fick mig som kund att känna att mina behov blev uppfyllda :)

Elias N
Skrev om Soso Bygg AB

Vi letade efter ett Byggföretag som skulle hjälpa oss med planering och renovering av vårt nyköpta hus. Vi kontaktade Soso bygg via en kollegara som rekommenderade de. Vi fick en bra första intryck från projektledaren som besökte oss. Vi gick en offert och valde att gå vidare med de. Vi fick bra förtroende och detta höll under hela bygget. Så vi är mycket nöjda med arbetet och även hantverkaren som var på plats här och byggde. Vi kan också rekommendera Soso bygg vidare. Stort tack.

Svar från Soso Bygg AB

Hej Elias, tack för din recension. Vi upplevde också att vi hade ett trevligt samarbete med er. Öppen kommunikation är alltid en nyckel till lyckad projekt. Snygga val av färger och inredning måste vi ändå säga. Det matchade bra med husets ålder och stil. Hoppas ni trivs med ert nya och fräscha hus. Hälsningar från hela teamet

Dan T
Skrev om Soso Bygg AB

Blev bemött på ett väldigt trevligt sätt, kommunikationen var super!

Anders Wilhelm H
Skrev om Soso Bygg AB

Jag hade ett företag som drog sig ur arbetet halvvägs men Soso bygg ställde upp och kom och tittade och gav förslag för hur arbetet skulle kunna fortsätta. De var förtroendeingivande och kompetenta och om inte det första företaget vi anlitade hade tagit upp sitt arbete hade vi förmodligen valt dem.

Svar från Soso Bygg AB

Tackar Anders för din recension. Hoppas företaget du samarbetande med fortsatte sitt jobb efter månader av uppehåll. Önskar er all lycka. Hälsningar från oss

Fashid S

En bra professionell sammarbetsparter

Tack för ett trevlig samarbete. Hälsar Soso Bygg

Lamek M
Skrev om Soso Bygg AB

Jätte trevliga killar! Gör ett smidigt och fint jobb.

Tack Lamek. Vänligen Bygg teamet bakom Soso Bygg

Niklas A
Skrev om Soso Bygg AB

Skriver ett kort tack till Soso Bygg för ett fantastiskt samarbete. Vi fick hjälp i vårt hus med bland annat badrumsrenovering samt flytt av kök. Bra kommunikation och ett bra utfört arbete. Vi är nöjda och kan rekommendera.

Svar från Soso Bygg AB

Tack Niklas för din recension. Det har varit spännande att hjälpa er med renoveringen. Snygga tillval och detaljer vart det i ert badrum framförallt. Hoppas ni njuter. hälsningar från hela teamet.

CELINE U
Skrev om Soso Bygg AB

Jag vill tacka Soso Bygg för den hjälpen vi har fått och kan starkt rekommendera dom. Kommunikationen var på topp och allt gick jätte smidigt!

Svar från Soso Bygg AB

Tack för att du tog tid att skriva om oss Celine. Vi uppskattar det. Hälsningar Kundansvarig Josef

MIHAI S
Skrev om Soso Bygg AB

Josef på Sosos bygg är professionell, ärlig och duktig. Vi rekommenderar honom varmt!

Svar från Soso Bygg AB

Tackar Mihai för det trevliga recos. Önskar er fortsatt trevlig dag! Vänligen Kundansvarig Josef

Mikaela Maria Ö
Skrev om Soso Bygg AB

Alltså jag ger detta bygg företag super pott för att det är en riktigt kvalitets baserad design på renoveringar. Bara jag gick in på deras instagram så blev jag rejält sugen på att göra hela lägenheten fancy av deras sjuka resultat s skriker lyxlyxlyxlyx och wow!

Svar från Soso Bygg AB

Tack för det trevliga recos Mikaela. Det är bara att du hör av dig för nästa projekt så kommer vi ut för ett hembesök så kan vi titta på ditt nästa projekt. Vänligen Kundansvarig Josef

RUBEN V
Skrev om Soso Bygg AB

Rekommenderas varmt! Stort tack för all hjälp!

Tack själv för ett trevligt samarbete Ruben. Vänligen Kundansvarig Josef

Michel L
Skrev om Soso Bygg AB

Vi fick renoverat badrum och tvättrum. Tydlig offert och duktiga killa. Proffsig projektledsre som svarade på våra frågor. Rekommenderas startkt

Svar från Soso Bygg AB

Tack Michel för att du tog tid att skriva din upplevelse. Det har varit ett spännande projekt från första besök till en 3D ritning och slutresultat. Coola idéer och ett lyckat projekt. Vänligen Kundansvarig Josef

Nadja R
Skrev om Soso Bygg AB

Blev bemött på ett väldigt trevligt sätt, kommunikationen var super!

Tack för din reco Nadja. Vänligen Kundansvarig Josef

Johanna H
Skrev om Soso Bygg AB

Härmed vill vi rekommendera Soso Bygg för hjälpen vi har fått. Vi renoverade badrummet, byggde om köket och la om infarten. Vi har uppskattat det transparenta kommunikationen med projektledaren. Det har varit till hjälp att få bolla idéer med inredaren som vi fick hjälp från Soso Bygg och att sedan bolla med projektledaren om det gick att genomföra. Plattsättaren var grym - hade ett öga för detaljer! Rekommenderas

Svar från Soso Bygg AB

Hej Johanna Tack för din Reco. Det har varit spännande att vara med från start till avslut av ert projektet. Tack för ett gott samarbete. Vänligen Kundansvarig Josef

Jasmine M
Skrev om Soso Bygg AB

Bathroom & kitchen renovation! Really good at what he does, finish is good! We first got our kitchen renovated. Because we were satisfied with their Kitchen work, we also got our bathroom renovated with them. 9 on 10. Very friendly and reliable. Will always think of SoSo for any home renovation.

Svar från Soso Bygg AB

Tack för ett trevligt samarbete. Det har varit trevligt att hjälpa er både med badrummet och köket. Många hälsningar Kundansvarig Josef

NAMO DALIR N
Skrev om Soso Bygg AB

Soso Bygg hade från början ett bra bemötande med snabb respons och kunde möta kraven på hur vi ville ha det. De arbetar snyggt och proffsigt. Vi kommer ha kontakt igen, detta är bara början av vår resa. Rekommenderar dem starkt!

Svar från Soso Bygg AB

Tackar för din recession Namo! Tycker att vi har ett spännande samarbete tillsammans. Ser fram emot ett nästa möte. Hälsa Jonas! :) Hälsningar Kundansvarig Josef

Bosse S
Skrev om Soso Bygg AB

We did a complete kitchen renovation in an apartment with this company. Excellent job and complete on time. 2 years later and we have no problems. When some small problems came, they came and fixed it free of cost! I would recommend them.

Thanks for you Reco Bosse! Vänligen Kundansvarig Josef

Alexander M
Skrev om Soso Bygg AB

Hyrde en skåpbil/lättlastbil för att transportera en motorcykel. Blev bemött superbra och allt gick smidigt. Över mina förväntningar. Rekommenderar varmt!

Thomas E
Skrev om Soso Bygg AB

Bra kommunikation , tydlig offert .Rekommenderas varmt.

Tack för att du tog tid att skriva om oss. Hälsningar Kundansvarig Josef

ERIK W
Skrev om Soso Bygg AB

Fantastiskt bemötande och håller alltid vad de lovat! Ett byggföretag att lita på helt enkelt!

Svar från Soso Bygg AB

Vad snällt att du tog tid att skriva om oss. Det var kul att hjälpa er med er renovering. Hälsningar Kundansvarig Josef

Joakim T
Skrev om Soso Bygg AB

Väldigt trevlig personal där man blir bra bemött och hörd!

Tack återigen Jocke. Hälsningar Kundansvarig Josef

Alessandro Ö
Skrev om Soso Bygg AB

Svarar snabbt vid kontakt! Trevlig kunnig personal. Har företaget fullt upp så finns det alltid lösningar för dom att hjälpa till.

Svar från Soso Bygg AB

Vårt mål är att leva upp till kundens förväntningar. Kul att ni är nöjda. Hälsningar Kundansvarig Josef

Sana S
Skrev om Soso Bygg AB

Min upplevelse är att vi har fått mycket bra bemötande. Trevliga plattsättare och super duktig arbetsledare. Vi har haft bra samarbete från start tills projektet var avslutat. Rekommenderar varmt.

Svar från Soso Bygg AB

Tack Sana för din recension. Grattis till ditt nya snygga badrum. Hoppas du är nöjd. Bara att du hör av dig om det är några frågor framöver. Vänligen Kundansvarig Josef

Felicia C
Skrev om Soso Bygg AB

Bra proffsigt företag! Trevligt bemötande och kvalitet!

Svar från Soso Bygg AB

Tack tack Felicia. Hoppas ni njuter fortfarande av ert nyrenoverade lägenhet. Hälsningar Kundansvarig Josef

Emnes B
Skrev om Soso Bygg AB

Soso Bygg har varit väldigt duktiga sen dag ett och gett bra bemötande och jag är nöjd med deras arbete. Rekommenderar starkt! Jag skulle renovera mitt badrum och efter att haft kontakt med flera leverantörer kändes Soso Bygg rätt så given val.

Svar från Soso Bygg AB

Tjena Emnes och tack för din recos. Trevligt att samarbeta med er. Hälsningar Kundansvarig Josef

Lina E
Skrev om Soso Bygg AB

Jag har haft kontakt med Josef på Soso bygg, som är lyhörd och super trevlig. Rekommenderar Soso till alla med behovet av renovering.

Tackar Lina för din recession. Hälsningar Kundansvarig Josef

Josefin J
Skrev om Soso Bygg AB

Vi fick hjälp med totalrenovering. Härligt gäng att ha med att göra. Blev riktigt👍

Svar från Soso Bygg AB

Hej Josefin. Detta var kvartalets mest spännande projekt. Att totalrenovera ett äldre hus samt bevara den charmen huset hade utan större ändringar. Jag tycker att vi lyckades göra detta på ett bra sätt. Många idéer vi fick bolla fram och tillbaka. Men ett grymt resultat i slutändan. Kul! Vänligen Kundansvarig Josef

Erik O
Skrev om Soso Bygg AB

Ett pålitligt företaget med ett superbra bemötande, snabba på att svara och vårt badrum blev otroligt bra! 10/10

Svar från Soso Bygg AB

Tack Erik! Bra val av kakel och inredning ni har lyckats med. En genomtänkt renovering helt enkelt! Snyggt. Hälsningar Kundansvarig Josef

Nick R
Skrev om Soso Bygg AB

Hej allihopa! Jag vill gärna dela ut mina känslor om Soso's AB! Det är en fantastisks team som gör sitt jobb på bästa sätt! Det är som viktigast för mig att man blev alldrig besviken!! Verkligen högt kvalitet! Rekomenderar gärna!!!! Nick

Tack för att du tog tid att skriva om oss. Vänligen Kundansvarig Josef

Michael K
Skrev om Soso Bygg AB

Tack för all arbete och hjälp i hemmet!

Var så god! Ett litet jobb hos kundens granne. Hälsningar Kundansvarig Josef

Lalle L
Skrev om Soso Bygg AB

Rekommenderar start Soso Bygg. Vi har bra erfarenhet av killarna.

Svar från Soso Bygg AB

Tack Lalle för att du skrev om din upplevelse. ha en fortsatt trevlig dag Kundansvarig Josef

Ulrika J
Skrev om Soso Bygg AB

Vi fick anlita Soso Bygg för renovering av vår sekelskifte. Vi renoverade badrum, kök (inkl flytt) samt golvläggning och målning av hallen. Priset var inte billigaste men vi är supernöjda med både bemötande och resultatet. De var tillgängliga, proffsiga och supertrevliga. De levererar verkligen och rekommenderar starkt.

Svar från Soso Bygg AB

Stort tack till er för ett snyggt genomtänkt projekt som vi fick förverkliga. Det var kul att sätta allt på sin plats och se slut finishen från 3D ritning till verklighet. Nu var det dags att hjälpa er granne med nästa renovering. Tack för rekommendationen och vi ses igen säkert :) Många hälsningar Kundansvarig Josef

Vladimir H
Skrev om Soso Bygg AB

Bra bemötande och kommunikation. Levererar hög kvalitet.

Helene B
Skrev om Soso Bygg AB

Rekommenderas varmt! Supertrevlig kontakt och väldigt vänlig.

Anders W
Skrev om Soso Bygg AB

Superbra service. Rekommenderar verkligen Soso Bygg - är jättenöjd.

Vano K
Skrev om Soso Bygg AB

Vi anlitade Soso Bygg för nybyggnation av attefallshus. Gjuten platta, badrum, kök, loft och vardagsrum. Huset putsades på utsidan och målades. Det har levererats kvalité från start till slut. Några punkter som vi önskade korrigerade de utan problem. Vi tyckte att kommunikationen var bra och tydlig. De var lätta att få tag på vid frågor. Så vi rekommenderar varmt till andra som är ute efter ett byggföretag.

CATARINA U
Skrev om Soso Bygg AB

Vi fick i somras utmärkt snabb och bra hjälp från Soso Bygg AB att laga vår balkongdörr som i somras plötsligt inte gick att stänga. Stort tack från nöjd kund! Catarina U.

Elguja C
Skrev om Soso Bygg AB

Seriös företag. Bra jobb utfört.

Faisal A
Skrev om Soso Bygg AB

Super bra! Lätt och enkelt att använda