Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Stockholm Skarpnäck Skrubba Soto Bygg & Fastighet

Soto Bygg & Fastighet

Vindkraftsvägen 15, 135 70 Stockholm — Visa karta

Välkommen till oss på Soto Bygg & Fastighet!

Vi bygger och renoverar både kök och badrum och har många års erfarenhet av byggbranschen. Med vår kunskap får du en trygghet när du ska renovera hemma eftersom vi erbjuder alla yrkeskategorier som behövs. Vi fixar allt från rivning och snickeri till målning, kakel och mosaik.

Självklart följer vi Byggkeramikrådets branschregler för våtrum. Både försäkringar, intyg och certifikat är något vi värderar högt. Kontakta oss - vi höjer värdet på din fastighet!

Läs vad 12 kunder tycker om Soto Bygg & Fastighet

• Margareta B
    Margareta B skrev om Soto Bygg & Fastighet
    Soto totalrenoverade just vårt badrum och det är den Bästa renoveringserfarenheten jag haft. Vi är mycket nöjda med både arbete och bemötande. Uppskattar särskilt att få frågan om åsikt (eller ej) kring varje detalj, tex hur fog ska linjeras från golv till vägg, vilken avslutning på kakelkant, placering av spotlights, typ av golvbrunn mm. Har också själva bra inspel. Intyg på plats. Tydlig offert och fakturering. Slutligen superfint resultat! Läs mer
  • Anna P skrev om Soto Bygg & Fastighet
    Soto totalrenoverade vårt badrum hösten 2017. De är mycket noggranna, tålmodiga och alltid med ett trevligt bemötande. Läs mer
  • Arne S skrev om Soto Bygg & Fastighet
    Renoverat två kök av Soto s . Flexibla , kunniga och trevliga. Allt fungerade mycket bra.
    Priset ok. Läs mer
  • Wiveca S
    Wiveca S skrev om Soto Bygg & Fastighet
    SOTO renoverade mitt badrum härom året. SOTO's medarbetare är duktiga, noggranna, ärliga och ödmjuka! Inte en dålig kombination. Jag kan rekommendera SOTO till alla som ska renovera! Vi har dessutom anställt dem som vår fastghetsskötare, en uppgift som sköts klanderfritt. Läs mer
  • Alexander O skrev om Soto Bygg & Fastighet
    Använt Soto bygg vid 3 st badrumsrenoveringar, köksrenovering, platssättning i tvättstuga mm. Noggranna och alltid lätta att kommunicera med. Rekommenderar starkt! Läs mer
  • Magnus T
    Magnus T skrev om Soto Bygg & Fastighet
    Soto Bygg totalrenoverade vårt badrum i slutet av 2016 och arbetet utfördes till fullständig belåtenhet. En annan firma som är större och mer etablerad i branschen renoverade mitt badrum där jag bodde tidigare vilket jag var mycket nöjd med, och det här arbetet var på samma höga nivå. Tidplanen höll trots att det var nära inpå jul där man av erfarenhet vet att det ofta blir tajt med tiden. De enda problem som uppstod berodde inte på Soto Bygg utan vara problem med trasiga ventiler i fastigheten, vilket fördröjde arbetet, men det blev som sagt klart i tid trots det. En detalj man ofta hör att det slarvas med är städning men även där utfördes allting prickfritt. Tveka inte att anlita Soto Bygg! Läs mer
  • Magnus S
    Magnus S skrev om Soto Bygg & Fastighet
    Jag har anlitat Soto Bygg för flera olika typer av renoveringar i vårt hus: för att lägga klinker på en stor altan utomhus, klinker inomhus i en hall och även en genomgripande badrumsrenovering. Snabba utförliga offerter med rimlig kostnad, bra samordning av olika hantverkare, lätt att få kontakt med Carlos och att diskutera anpassningar och ändringar under arbetets gång, alltid med trevligt bemötande. Jag köpte själv mycket av materialet och badrumsutrustningen vilket inte var något problem. Resultatet blev bra i alla delar och jag rekommenderade Soto Bygg till min granne som också blev mycket nöjd. Rekommenderas! Läs mer
  • Katrin A skrev om Soto Bygg & Fastighet
    Jag kontaktade Soto Bygg för att de skulle ta över en strulig badrumsrenovering i min lägenhet. Bemötandet var från första till sista dagen mycket postitivt och professionellt. Det var enkelt att få kontakt med dem under hela arbetsperioden och arbetet genomfördes inom beräknad tid. Resultatet blev också mycket bra! Jag har sedan rekommenderat Soto Bygg till flera grannar som även de varit väldigt nöjda med utfört arbete och trevligt bemötande. Läs mer
  • Birgitta B skrev om Soto Bygg & Fastighet
    Trevligt bemötande! Hjälp av elektriker att skruva fast löst hängande väggkontakten! Läs mer
  • Johan M skrev om Soto Bygg & Fastighet
    Soto Bygg byggde om två badrum. Carlos fanns alltid till hands för frågor och samarbetet fungerade exemplariskt. Arbetet genomfördes proffesionellt och i tid.

Jag kan varmt rekomendera Soto bygg! Läs mer
  • Alexander R
    Alexander R skrev om Soto Bygg & Fastighet
    Vi är mycket nöjda med arbetet. Vi fick snabb kontakt och Carlos skickade en tydligt specificerad offert. Vi upplevde att arbetet kom igång snabbt när vi väl accepterat offerten och under arbetet var killarna noggranna och trevliga, även noga med att täcka golv och städa efter sig. De ringde också och höll oss uppdaterade med jämna mellanrum och såg till att allt vi kom överens om fanns skriftligt, så det kändes tryggt.
    Arbetet blev färdigt i början av augusti, inom den tidsram och budget vi kommit överens om.
    Vår besiktningsman hittade inga anmärkningar efteråt och grymt snyggt blev det också. ;)
    Vi har redan tipsat en av min frus kollegor som också ska renovera hemma om firman och vi kan verkligen varmt rekommendera dem. Läs mer
  • Micael A skrev om Soto Bygg & Fastighet
    Soto Bygg är enkla att ha att göra med, intresserade och lyhörda och har stort tålamod med en krånglig konsumentkund. Arbetet blir bra gjort, går relativt snabbt och till en rimlig kostnad. Läs mer

Bästa byggföretagen i Stockholm:

Halleberg Tomtägarförening N Halleberg Tomtägarförening N tycker: