Alla kategorier Övrigt Stockholms län Huddinge Sova Sängvaruhuset

Olof O:

Läs vad 3 kunder tycker om Sova Sängvaruhuset

• Johan G
    Johan G skrev om Sova Sängvaruhuset
    Jag är jättenöjd med sova. Det var lite strul i början men deras kund bemötande och service är oklanderlig. Fler företag borde ta efter.
  • Anders O
    Anders O skrev om Sova Sängvaruhuset
    De är väldigt hjälpsamma fram tills att man har skrivit på och betalat sin svindyra säng. Efter det kan man inte räkna med någon som helst hjälp med ev. problem med varorna, såvida det inte gäller något som ger dem mer klirr i kassan. Tro mig, jag har försökt.
  • Senija S
    Senija S skrev om Sova Sängvaruhuset
    Letar du efter bästa bemötande och personlig service i ordets rätta benämning - då kan du ta en sväng till Sova sängvaruhuset i Kungens Kurva. Där kan du gärna fråga efter Linnea, en kunnig, engagerad, omtänksam försäljare. Hon hjälpte min tonårsdotter att leta efter en passande säng. Min dotter fick all uppmärksamhet hon behövde och blev omhändertagen som en princessa. Stort TACK, Linnea!

Geometrivägen 1, 141 75 Skärholmen