Spånga Friskvård Hälsocenter

Spånga Friskvård Hälsocenter

www.spangafriskvard.se
  • BadgeTwoYears

Välkommen till Spånga Friskvård Hälsocenter! Vi på Spånga Friskvård Hälsocenter tror på människan och att leva ett helt och friskt liv. Vi förstår att det alla gånger låter enklare än vad det kanske är, men vi på Spånga Friskvård Hälsocenter ser till att vägen mot ett friskt liv blir verklighet. Våra tjänster: Klassiskt massage,...

73 omdömen om Spånga Friskvård Hälsocenter

Karin S
Skrev om Spånga Friskvård Hälsocenter

Ming på Spånga Friskvårdcenter här helt fantastisk. Hon hjälper en läka kroppen på djupet.

Filip I
Skrev om Spånga Friskvård Hälsocenter

Ming är fantastisk. Jag har haft jättestora problem med huvudvärk i 3 år efter whiplashskada. Testat det mesta innan och varit hos flertal läkare utan effekt. Efter 8 besök hos Ming så är det enorm skillnad och jag börjar se ljuset igen. Känslan är att jag kommer vara 100% bra inom kort. Tusen tack för att du gett mig hopp igen Ming, du är bäst!

Svante M
Skrev om Spånga Friskvård Hälsocenter

Man blir alltid mycket väl bemött av samtliga och även trevligt bemött av andra som man träffar i väntrummet, det är alltid en mjuk, positiv och trevlig atmosfär. Jag hade stora förväntningar och de blir uppfyllda på alla sätt. Jag har fått behandlingar för olika krämpor, jag har även fått den stora upplevelsen och förmånen att genomgå några kurser vilka har öppnat ögonen på mig för ett helt nytt sätt att klara av sjukdomar utan mediciner och få ett nytt tankesätt.

Annika G
Skrev om Spånga Friskvård Hälsocenter

Kranial sakral terapi Proffesionellt och vänligt bemötande Höga förväntningar, fortfarande under behandling

Joëlle D
Skrev om Spånga Friskvård Hälsocenter

Jag har nu besökt Ming Niku ett flertal gånger för Kraniosokral behandlingar hos Spånga Friskvård Hälsocenter. Det är ett väldigt välkomnande hälsocenter, och jag kan varmt rekommendera Ming Niku som är oerhört kunnig, proffsig, vänlig och inkännande.

Anna T
Skrev om Spånga Friskvård Hälsocenter

En fantastisk specialist med helhetssyn på människokropp och hälsa!

Cecilia B
Skrev om Spånga Friskvård Hälsocenter

Att gå på kraniosakralterapi hos en kunnig och intresserad terapeut gör mycket för kroppen. Ett fantastiskt sätt som reparerar och bygger upp kroppen inifrån, från sitt friska ursprung. Det är oslagbart och rekommenderas varmt! Cecilia

Jeanette T
Skrev om Spånga Friskvård Hälsocenter

Fint bemötande. Underbar behandling. Mysig miljö.

Helena P

Mycket bra ställe , Ming är super ♥️

Marina Ristic M

Kraniosacral terapier av Ming Nikku utförda mycket professionellt

Svar från Spånga Friskvård Hälsocenter

Tack Marina! Att fortsätta utveckla båda mig som terapeut professionellt och mina terapier och teknik i klinisk praktik är en ständig sträva jag utmanar mig för. Mvh Ming

Birgitta R

Återbesök hos Ming och underbart som alltid 😍

Svar från Spånga Friskvård Hälsocenter

Tack Birgitta för ditt förtroende att komma till behandlingar hos mig! Vi ses snart igen. Mvh Ming

Yvonne C
Skrev om Spånga Friskvård Hälsocenter

Spånga friskvård är ett fantastiskt bra hälsocenter. Här får man den bästa behandlingen av proffs.

Svar från Spånga Friskvård Hälsocenter

Tack Yvonne för att du delar din erfarenhet om oss! Vi har många bra behandlingar för kroppen och för fötter från våra professonella terapeuter. Välkommen åter! Mvh Ming

Nahd A
Skrev om Spånga Friskvård Hälsocenter

Jag har haft 5 behandling tror jag, varje dag mår jag bättre men nu mår jag väldigt väldigt bra och jag är så glad och nu vill jag vara igen där bara för att hålla min hälsa bra.

Svar från Spånga Friskvård Hälsocenter

Det är roligt att höra att du mått mycket bättre, Hahd! Visst, man kan ta behandlingen då och då att behålla god hälsa och förebygga ytterligare bättre hälsotillstånd. Varje behandling ger tydliga effekter och det känns bättre och bättre. Tack! Mvh Ming

Ann-Marie N
Skrev om Spånga Friskvård Hälsocenter

Alltid nöjd och avslappnad när man lämnar!

Ann-Katrin O
Skrev om Spånga Friskvård Hälsocenter

Jag träffade Ming för ca 2 år sedan på rekommendation av min granne. Behandlingen jag får är kraniosakral terapi, Ming är min räddningsplanka, hon är den som hjälpt mig när den vanliga vården inte har kunnat. Nu är jag såååå mycket bättre än när jag började gå hos henne. Ming är så vänlig och så professionell.

Ingrid S
Skrev om Spånga Friskvård Hälsocenter

Bemötandet var som vanligt väldigt bra. Företaget levde upp till mina förväntningar . Hade en tid för kraniosakralterapi och upplevelsen var vad jag förväntade mig att det skulle vara.

Lars S

bra

Alexandra S
Skrev om Spånga Friskvård Hälsocenter

Ming är en mästare på det hon gör. 💫

Kristina B
Skrev om Spånga Friskvård Hälsocenter

Jag blir alltid bemött på ett professionellt och vänligt sätt av framförallt Ming Niku, men också av de andra som arbetar där.

Minna L
Skrev om Spånga Friskvård Hälsocenter

Väldigt trevligt bemötande och Ming är så kunnig. Sökte hjälp för illameånde och kräkningar och mår mycket bättre. Rekommenderar starkt.

Yvonne C
Skrev om Spånga Friskvård Hälsocenter

Hos spånga friskvård får man absolut de bästa behandlingarna. Fantastisk personal

Solveig N
Skrev om Spånga Friskvård Hälsocenter

Mycket nöjd med de behandlingar jag varit på.

Ulrika H
Skrev om Spånga Friskvård Hälsocenter

Alltid trevligt bemött av Ming och hennes fantastiska kraniosakrala behandlingar. Hon är outstanding! Ödmjuk, kunnig och generös med sin information.

Peter N
Skrev om Spånga Friskvård Hälsocenter

Mycket bra bemötande och proffsigt, mycket,

Carin H
Skrev om Spånga Friskvård Hälsocenter

Hej Jag har fått en alldeles utmärkt behandling och mottagande av doktor Ming och kan rekommendera henne vidare. Jag är tacksam för tipset jag fått av andra att uppsöka henne. Och jag skickar det vidare. Med vänlig hälsning Carin Hartmann

Ylva A
Skrev om Spånga Friskvård Hälsocenter

Fantastiskt fint bemötande och en kompetens långt utanför det normala. Spånga Friskvård ser hela människan och symptomets del i helheten. De har verkligen en hög professionalism

Agne S
Skrev om Spånga Friskvård Hälsocenter

Har sedan 6 månader haft ont i rygg och knä. Efter Mings behandling har det förbättrats väsentligt

Pia V
Skrev om Spånga Friskvård Hälsocenter

Fantastisk och engagerad personal som med stor kunskap tar hand om sina kunder.

Susanna S
Skrev om Spånga Friskvård Hälsocenter

Jag är oändligt tacksam för den fantastiska hjälp jag har fått. Mings kunskap om kropp och själ är enastående och hennes behandlingar har fått min kropp att läka från djupet. Tusan tusen tack!

Robert V
Skrev om Spånga Friskvård Hälsocenter

Professionalitet! Jag fick från början en tro att terapin skulle vara rätt för mig. Terapeuten är lite mer positiv än jag men jag har inte ändrat uppfattning. Jag är mitt uppe i terapin.

Erika S
Skrev om Spånga Friskvård Hälsocenter

Mycket nöjd med mina behandlingar hos Dr ming

Christer S
Skrev om Spånga Friskvård Hälsocenter

Bra bemötande Levde upp till de höga förväntningarna

Svante M
Skrev om Spånga Friskvård Hälsocenter

Mycket väl bemött med värme och glädje. Eftersom jag har lång erfarenhet av deras behandlingar så hade jag stora förväntningar och som jag redan efter första behandling känner som att mina förväntningar är på väg att uppfyllas. Det är alltid en härlig upplevelse med en behandling på Spånga friskvård.

Anneli W
Skrev om Spånga Friskvård Hälsocenter

Jag har gått hos Ming Niku i många år och hon har räddat mig från en inplanerad operation i ryggen. Hon är helt fantastiskt duktig och jag har rekommenderat många av mina vänner till henne. Alla blir hjälpta! Min man hade ont i höfterna under några år och otroligt nog släppte det efter en behandling hos Ming.

Åsa M
Skrev om Spånga Friskvård Hälsocenter

Har fått hjälp. Inte lika ont i min kropp. Mycket nöjd. Har blivit bemött mycket bra.

Ann-Cathrine P
Skrev om Spånga Friskvård Hälsocenter

Omhändertagen, väl bemött och fantastiskt resultat av behandlingen. Tack!

Maud K
Skrev om Spånga Friskvård Hälsocenter

Blev väl bemött. Hade stora förväntningar vila hitintills har infriats.

Svar från Spånga Friskvård Hälsocenter

Tack för att du tagit tid att ge omdömet! Vi strävar efter att förbättra våra behandlingar kontinuerligt. Väl mött! Vänligen Ming

Anna L
Skrev om Spånga Friskvård Hälsocenter

Allt var perfekt som vanligt. Jag fick stöd och hjälp som jag behöver. Tack så jätte mycket för hjälp

Svar från Spånga Friskvård Hälsocenter

Tack för förtroendet! Det ger oss nya krafter att ständigt förbättra oss. Vänligen, Ming och teamet

Maria B
Skrev om Spånga Friskvård Hälsocenter

Professionellt, vänligt, och lätt att boka tider. Ming ger fantastiska behandlingar.

Tack Maria för uppmuntrandet! Vänligen, Ming

Birgitta H

Positvt Kraniosakral terapi Ming Rekommendation

Svar från Spånga Friskvård Hälsocenter

Tack Birgitta! Jag fortsätter förbättra mig i kunskaper och klinisk praktik. Vänligen, Ming

Özlem Y
Skrev om Spånga Friskvård Hälsocenter

Jag är väldig nöjd med den behandling jag får och kan varmt rekomendera

Tack för beedback! Vänligen, Ming

Ann-Marie N
Skrev om Spånga Friskvård Hälsocenter

Allt bra! Behandlingen har god effekt!

Petra L
Skrev om Spånga Friskvård Hälsocenter

Kraniosakralterapi Ett fantastiskt bemötande och behandling!!!

Gull-Maj R
Skrev om Spånga Friskvård Hälsocenter

Mycket väl mottagen! Mitt problem: svåra restsymtom efter Covid 2020 i form av neuromuskulära hinder. Fått stor hjälp och blivit mycket starkare och går bättre. Rekommenderar behandling.

Ingrid S
Skrev om Spånga Friskvård Hälsocenter

Spånga friskvård bemötte mig trevlig. Mina förväntningar uppfylldes och företaget levde upp till dem. Sammanfattningsvis så var min upplevelse helt med vad jag förväntade mig. Jag hade köpt en behandling i kraniosakralterapi,

Karin S
Skrev om Spånga Friskvård Hälsocenter

Jag fick Kraniosakral behandling av Ming vilket som alltid är en fantastisk upplevelse för kropp och själ. Ming lyckas alltid stödja och hjälpa kroppen på traven med hjälp av behandlingen och hennes klokskap, att åter komma i balans, både fysiskt och mentalt. Jag rekommenderar starkt Kraniosakral behandling hos Ming!

Karolin F
Skrev om Spånga Friskvård Hälsocenter

Bra och kunnig Lyssnar och tar sig tid och man känner sig alltid välkommen

Maria V
Skrev om Spånga Friskvård Hälsocenter

har uppfyllt alla mina förväntningar!

Brita J
Skrev om Spånga Friskvård Hälsocenter

Bra bemötande Mina ryggbesvär blev mycket bättre

Isac L

Bra behandling Bra teurapeut