Alla kategorier Spa Stockholms län Stockholm Östermalm Sparadiset Östermalm AB

Sparadiset Östermalm AB

Sibyllegatan 50B, 114 43 Stockholm — Visa karta

Sparadiset är ett annorlunda spa som inte påminner om något annat. Vi har hämtat inspiration från hela världen. Här får du njuta av behandlingar såsom massage, ansiktsbehandling, chokladinpackning och mycket mera!

Läs vad 7 kunder tycker om Sparadiset Östermalm AB

• Maria N
    Maria N skrev om Sparadiset Östermalm AB
    Härligt litet SPA med mycket kunnig och tillmötesgående personal. Har varit kund sedan några år tillbaka och blir aldrig besviken! Läs mer
  • Lena K
    Lena K skrev om Sparadiset Östermalm AB
    Idag var jag på en ansiktsbehandling hos Michaela på Östermalm.

Tack Michaela för en väldigt fin behandling med ett jättebra resultat! Hela jag strålar! Jag är så himla nöjd med hela besöket.

Jag vill verkligen rekommendera Sparadiset.

Vi ses igen.

Lena Läs mer
  • alejandra X
    alejandra X skrev om Sparadiset Östermalm AB
    Mycket trevlig personal, helt okej priser, mysig miljö. Rekommenderas! Läs mer
    2009-01-08 Sparadiset svarar alejandra X
    Tack Alejandra! Vad glada vi blir!:) Varmt välkommen tillbaka till oss! Mvh, Alinne & Fida, ägare av Sparadiset
  • Sofie S
    Sofie S skrev om Sparadiset Östermalm AB
    Tänk att en sådan liten pärla ligger gömd mitt inne i stan, kunde man inte tro.
    Åk hit ensam för en timmas avslappnande massage (kan rekommendera den Hawaiianska massagen). Eller varför inte ta med din sambo och skäm bort er själva med bubbelbad och härliga behandlingar. Den fantastiska personalen skämmer bort en varje gång och man möts alltid med ett leende. Glöm dyra behandlingar på diverse stela spa i stan, här kan man njuta och lyxa för humana priser.
    Ett tips är att Sparadiset även åker ut till företag för att göra behandlingar. Väldigt uppskattat av personalen!
    S Läs mer
  • ulf H
    ulf H skrev om Sparadiset Östermalm AB
    Bra och prisvärt spa med en schysst inredning som ger en tillbaka alla Thailands minnena... tog dit tjejen och hon älskade det. Läs mer
  • Ronny L
    Ronny L skrev om Sparadiset Östermalm AB
    Ett väldigt trevligt Spa-anläggning. Personalen är väldigt kunnig och servicen är av högsta klass.
    Rekommenderas till både man och kvinna. Läs mer
  • Carolina E
    Carolina E skrev om Sparadiset Östermalm AB
    Mycket bra och trevlig personal som vet precis vad dom sysslar med. Man är alltid nöjd när man går därifrån, oavsett vilken behandling man än tar. Prisvärt! Läs mer

Bästa spana i Stockholm:

Carin D Carin D tycker: