Alla kategorier Spa Stockholms län Stockholm Östermalm Sparadiset Östermalm AB

Sparadiset Östermalm AB

Sibyllegatan 50B, 114 43 Stockholm — Visa karta

Sparadiset är ett annorlunda spa som inte påminner om något annat. Vi har hämtat inspiration från hela världen. Här får du njuta av behandlingar såsom massage, ansiktsbehandling, chokladinpackning och mycket mera!
Pipersgatan 7, 11224, STOCKHOLM
Eva B:
Jag var där och gjorde en Alkaline wash och fick ett väldigt bra bemötande. Har tidigare gjort detta på annan salong och fick problem efter ...

Spa nära Sparadiset Östermalm AB:

GREVGATAN 47, Stockholm
Kom in till Studio Paus och unna dig en lyxig behandling! Läs mer ›
Carola A:
Hej, har varit några gånger och vaxat benen och det är alltid trevligt och mysigt bemätande.

Pipersgatan 7, STOCKHOLM
Kom in och ta en paus från vardagen. Läs mer ›
Eva B:

Maria Prästgårdsgata 29, Stockholm
Vi kan det här med ögonfransförlängning! Permanent makeup, färgning och formning... Läs mer ›
Mikaela W:
Jag var hos Josefin igår och jag vart SÅ NÖJD! Jättebra bemötande, förstår inte alls tidigare kommentarer. Ja, dem snackar med varandra, so?...

Fabrikörvägen 16, NACKA STRAND
Koppla av med en personlig spabehandling hos oss på Njuta Spa och Klinik i Nacka... Läs mer ›
Regina N:
Vänlig, kompetent, effektiv. Bra råd om min hud, och trevlig att prata med. Varmt rekommenderad!

Läs vad 7 kunder tycker om Sparadiset Östermalm AB

• Maria N
    Maria N skrev om Sparadiset Östermalm AB
    Härligt litet SPA med mycket kunnig och tillmötesgående personal. Har varit kund sedan några år tillbaka och blir aldrig besviken!
  • Lena K
    Lena K skrev om Sparadiset Östermalm AB
    Idag var jag på en ansiktsbehandling hos Michaela på Östermalm.

Tack Michaela för en väldigt fin behandling med ett jättebra resultat! Hela jag strålar! Jag är så himla nöjd med hela besöket.

Jag vill verkligen rekommendera Sparadiset.

Vi ses igen.

Lena
  • alejandra X
    alejandra X skrev om Sparadiset Östermalm AB
    Mycket trevlig personal, helt okej priser, mysig miljö. Rekommenderas!
    2009-01-08 Sparadiset svarar alejandra X
    Tack Alejandra! Vad glada vi blir!:) Varmt välkommen tillbaka till oss! Mvh, Alinne & Fida, ägare av Sparadiset
  • Sofie S
    Sofie S skrev om Sparadiset Östermalm AB
    Tänk att en sådan liten pärla ligger gömd mitt inne i stan, kunde man inte tro.
    Åk hit ensam för en timmas avslappnande massage (kan rekommendera den Hawaiianska massagen). Eller varför inte ta med din sambo och skäm bort er själva med bubbelbad och härliga behandlingar. Den fantastiska personalen skämmer bort en varje gång och man möts alltid med ett leende. Glöm dyra behandlingar på diverse stela spa i stan, här kan man njuta och lyxa för humana priser.
    Ett tips är att Sparadiset även åker ut till företag för att göra behandlingar. Väldigt uppskattat av personalen!
    S
  • ulf H
    ulf H skrev om Sparadiset Östermalm AB
    Bra och prisvärt spa med en schysst inredning som ger en tillbaka alla Thailands minnena... tog dit tjejen och hon älskade det.
  • Ronny L
    Ronny L skrev om Sparadiset Östermalm AB
    Ett väldigt trevligt Spa-anläggning. Personalen är väldigt kunnig och servicen är av högsta klass.
    Rekommenderas till både man och kvinna.
  • Carolina E
    Carolina E skrev om Sparadiset Östermalm AB
    Mycket bra och trevlig personal som vet precis vad dom sysslar med. Man är alltid nöjd när man går därifrån, oavsett vilken behandling man än tar. Prisvärt!

Sibyllegatan 50B, 114 43 Stockholm